آموزش 4 روش حذف تبلیغات در بازی های اندروید

آموزش ۴ روش حذف تبلیغات در بازی های اندروید

نمایش تبلیغات در بازی ?️ یکی از روش های درآمد زایی برای توسعه دهندگان برنامه و بازی است که معمولا در نسخه رایگان بازی استفاده می شود. اما وجود تبلیغات در وسط بازی می تواند برای کاربران آزار دهنده باشد. با اینحال راه هایی برای رفع این مشکل وجود دارد. امروز در انزل وب نحوه حذف تبلیغات در بازی های اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه تبلیغات بازی ها در اندروید را مسدود کنیم؟

How To Disable Ads in Mobile Games On Android

فرض کنید که در حال انجام یک بازی مهیج اندروید هستید و در هنگام انجام یک ماموریت، ناگهان تبلیغات در صفحه شما ظاهر شده و کل ماموریت را خراب می کند. برای رفع این مشکل اگر چه می توانید فایل های اصلاح شده apk را برای حذف تبلیغات نصب کنید، اما می توانید از روش های زیر نیز استفاده کنید.

اجرای بازی اندروید بدون تبلیغات با فعال کردن حالت پرواز (حذف تبلیغات بازی اندروید بدون روت)

همانطور که میدانید، نمایش تبلیغات نیاز به اتصال اینترنت دارد. اگر شما بازی آفلاین دارید، می توانید حالت پرواز را روشن کنید. با این کار بازی نمی تواند تبلیغات مورد نظر را دانلود کرده و نمایش دهد. با این حال این روش در بازی های آنلاین کارایی ندارد.

اجرای بازی اندروید بدون تبلیغات با فعال کردن حالت پرواز (حذف تبلیغات بازی اندروید بدون روت)

همچنین فعال کردن حالت هواپیما در هنگام اجرای بازی آفلاین اندروید، می تواند مصرف باتری را نیز کاهش دهد.

اگر هم قصد غیر فعال کردن تبلیغات شیریت هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۵ روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit) را هم مطالعه نمایید.

استفاده از ابزار های تغییر دهنده آیپی برای جلوگیری از تبلیغات بازی اندروید

راه دیگر حذف تبلیغات بازی های اندروید استفاده از تغیر دهنده آیپی است. تغییر دهنده های آیپی یک سرویس عالی برای محافظت از حریم خصوصی شما و پنهان کردن اطلاعات از ردیاب های وب است. معمولا تغییر دهنده های آیپی برای رفع انسداد وب سایت های مسدود استفاده می شوند اما می توانند برای مسدود سازی تبلیغات نیز استفاده شوند.

استفاده از ابزار های تغییر دهنده آیپی برای جلوگیری از تبلیغات بازی اندروید

البته همه برنامه های تغییر دهنده آیپی شامل این ویژگی حذف تبلیغات بازی نیستند. بابراین باید به دنبال سرویسی باشید که قابلیت مسدود کردن تبلیغات را هم داشته باشد.

استفاده از DNS خصوصی برای مسدود کننده تبلیغات بازی در اندروید

راه دیگر شما برای حذف تبلیغات بازی های گوگل پلی، استفاده از DNS خصوصی است. شما می تونید AdGuard DNS را در گوشی اندروید خود تنظیم کنید تا تبلیغات اینترنتی مسدود شود. نکته خوب در مورد AdGuard DNS این است که تنظیم آن آسان است و نیاز به برنامه ندارد. از آن جایی که AdGuard DNS تبلیغات را در سطح سیستم مسدود می کند، تبلیغات از برنامه ها، بازی ها و مرورگر ها مسدود می شوند.

استفاده از DNS خصوصی برای مسدود کننده تبلیغات بازی در اندروید

همینطور اگر مرورگر شما نیز به صورت خودکار باز می شود، مطالعه مطلب آموزش ۸ روش حذف ویروس و جلوگیری از باز شدن خودکار مرورگر اندروید نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

چگونه از شر تبلیغات بازی روی صفحه گوشی خلاص شویم؟ خرید نسخه Premium بازی جلوگیری از آمدن تبلیغات بازی روی صفحه گوشی

اگر نمی خواهید از ترفند های بالا استفاده کنید، در صورت امکان می توانید نسخه Premium بازی که قابلیت حذف تبلیغات را دارد، خریداری کنید. اکثر بازی ها علاوه بر نسخه رایگان، نسخه حرفه ای با قابلیت خرید درون برنامه ای و ارتقا به نسخه حرفه ای یا بدون تبلیغات را دارند.

چگونه از شر تبلیغات بازی روی صفحه گوشی خلاص شویم؟ خرید نسخه Premium بازی جلوگیری از آمدن تبلیغات بازی روی صفحه گوشی

با این که این روش شامل پرداخت هزینه است، اما اگر واقعا از بازی خاصی لذت می برید و مرتبا از آن استفاده می کنید، ارزش دارد که آن را بخرید. با این کار هم توسعه دهنده راضی خواهد بود و هم گیمر.

در پایان برای مطالعه بیشتر در این زمینه، مطالعه مطلب آموزش حذف تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه هایی برای جلوگیری از تبلیغات ناخواسته بازی در اندروید را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه آموزش حذف تبلیغات بازی اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذرید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حذف ویروس و جلوگیری از باز شدن خودکار مرورگر اندروید
آموزش ۸ روش حذف ویروس و جلوگیری از باز شدن خودکار مرورگر اندروید
رفع مشکل دانلود خودکار برنامه ها در اندروید
۷ روش رفع مشکل دانلود خودکار و ناخواسته برنامه ها در اندروید

نظرات

  • اسد says:

    تبلیغات اپلیکیشن ها را فقط باید از درون خود اپلیکیشن متوقف کرد و دیگر هیچ