آموزش 13 روش حل مشکل Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام

آموزش ۱۳ روش حل مشکل Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام

عدم امکان ارسال تصویر و فیلم در اینستاگرام واقعاً نامیدکننده است. وقتی که به امید هزاران لایک در تلاشید که یک عکس یا فیلم را ویرایش و بسازید؛ Not posted yet try again ? مشکلی است که به راحتی می تواند امید شما را به یاس تبدیل کند. در ادامه ما راه حل هایی را برای رفع مشکل Not posted yet try again Draft اینستاگرام ارائه خواهیم داد.

حل مشکل Not posted yet try again آپلود عکس و فیلم اینستاگرام

Fix Instagram ‘Not Posted Yet. Try Again’ on Android

شاید از خود سوال کرده باشید که Not Posted Yet. Try Again یعنی چه؟ معمولا شما مشکل Not Posted Yet. Try Again فیلم  در IGTV یا ارسال استوری و عکس تجربه خواهید کرد. دلایل مختلفی می تواند باعث ایجاد این پیغام خطا شود که از این بین می توان به اتصال اینترنت؛ کوکی های موجود در گوشی؛ کمبود حافظه؛ تنظیمات داده اینستاگرام؛ محتواهایی که قوانین اینستا را نقض می کنند؛ مشخصات نامناسب ویدیو یا عکس یا محدودیت های اینستاگرام اشاره کرد. این ارور به شما اعلام می کند که محتوای شما پست نشده و شما باید مجددا تلاش کنید. علت نمایش این ارور اینستا هر چه که باید؛ ما در ادامه روش های مختلف حل مشکل Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

چرا ارور Not Posted Yet. Try Again نمایش داده می شود؟

رایج ترین دلیل مشکل گذاشتن پست در اینستاگرام این است که یک اشکال موقت مربوط به گوشی شما اتفاق افتاده است. شاید برنامه به درستی کار نکند، یا حافظه کش دستگاه شما باعث عدم ارسال پست و ویدیو در اینستا شده است. کافیست که دوباره برای ارسال پست خود تلاش کنید. اگر مشکل شما جدی نباشد به راحتی می توانید عکس ها و فیلم های خود را منتشر کنید، در غیر این صورت راه حل های زیر را امتحان کنید.

حل Not Posted Yet. Try Again Instagram با بررسی اتصال

مطمئن شوید که اتصال شبکه شما به درستی کار می کند. اگر از دیتای گوشی استفاده می کنید؛ روی آیکن دیتای گوشی خود تپ کنید تا اینترنت شما قطع شود. بعد مجددا روی همان آیکن تپ کنید تا اتصال برقرار شود. در صورت امکان؛ به یک شبکه بی سیم یا نقطه اتصال تلفن همراه متصل شوید. بررسی کنید که آیا این راه حل سریع مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام شما را حل کرده است. اگر مطمئن هستید که اتصال شبکه شما مشکلی ندارد، به مرحله بعد بروید. اگر عکس های شما در اینستاگرام باز نمی شود می توانید ۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام اندروید ، آیفون و.. را امتحان کنید.

مشکل گیر کردن روی پیغام Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام

ممکن است به طور متناب پیغام خطای Not Posted Yet. Try Again ارسال عکس و فیلم و یا حتی هنگام گذاشتن استوری را مشاهده کنید. در این حالت سعی کنید از اکانت اینستاگرام خود به طور کامل خارج شوید و گوشی خود ار ریستارت کنید. با این کار فایل های موقتی که مانع ارسال پست و استوری در اینستاگرام می شوند پاک شوند.

برای خروج از اینستاگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

روی عکس پروفایل (گوشه پایین سمت راست) خود تپ کنید.

مشکل گیر کردن روی پیغام Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام

سپس روی سه نقطه (بالا سمت راست) تپ کنید و به تنظیمات بروید.

مشکل گیر کردن روی پیغام Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام

به پایین اسکرول کنید و روی Log Out تپ کنید.

مشکل گیر کردن روی پیغام Not Posted Yet. Try Again اینستاگرام

دکمه پاور گوشی خود را نگه دارید. منظر بمانید تا گزینه Restart / Reboot را روی صفحه گوشی خود مشاهده کنید.

روی Restart / Reboot تپ کنید (بسته به مدل گوشی که دارید).

صبر کنید تا گوشی ریستارت شود. بعد آن را به اینترنت وصل کنید.

دوباره وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سعی کنید؛ استوری؛ عکس یا ویدویی که می خواستید ارسال کنید را مجددا منتشر کنید.

حل مشکل Not posted yet try again هنگام ارسال ویدیو با بستن برنامه های پس زمینه

هنگام تلاش برای ارسال پست جدید؛ اطمینان حاصل کنید که اینستاگرام تنها برنامه ای است که در دستگاه شما اجرا می شود. روی دکمه Home ضربه بزنید و همه برنامه های دیگری که در پس زمینه اجرا می شوند را با انگشت به طرف بالا بکشد تا بسته شوند. بعد از انجام این کار بررسی کنید که آیا می توانید پست خود را منتشر کنید.

آپلود نشدن عکس با ارور Not Posted Yet. Try Again در اینستاگرام به خاطر حافظه کش

پاک کردن حافظه کش ممکن است به شما کمک کند تا مشکل ارسال نشدن فیلم, عکس و استوری در اینستا را حل کنید. برای انجام این کار:

Settings را انتخاب کنید.

Storage را تپ کنید.

دکمه Clean up را انتخاب کنید.

بعد روی Junk files تپ کنید تا فایل های غیر ضروری برای همیشه حذف شوند.

آپلود نشدن عکس با ارور Not Posted Yet. Try Again در اینستاگرام به خاطر حافظه کش

بعد به تنظیمات گوشی خود برگردید.

این بار Apps را انتخاب کنید.

روی Instagram ضربه بزنید و Storage را انتخاب کنید.

آپلود نشدن عکس با ارور Not Posted Yet. Try Again در اینستاگرام به خاطر حافظه کش

دکمه Clear cache را انتخاب کنید.

آپلود نشدن عکس با ارور Not Posted Yet. Try Again در اینستاگرام به خاطر حافظه کش

کاربران آیفون باید توجه داشته باشند که به جای طی کردن مراحل بالا باید به تنظیمات گوشی خود وارد شوند و به ترتیب General؛ سپس iPhone Storage و بعد برنامه Instagram را انتخاب کنند و برای پاک کردن حافظه کش اینستاگرام Offload App را انتخاب کنند.

آپلود نشدن عکس با ارور Not Posted Yet. Try Again در اینستاگرام به خاطر حافظه کش

اگر با این کار مشکل اینستاگرام شما حل نشد، روی Clear data تپ کنید. ببینید آیا این کار کمکی کرده است یا خیر. اگر مشکل ارسال استوری دارید کافیست از ۹ روش رفع مشکل استوری اینستاگرام : آپلود نشدن عکس و فیلم ، سیاه شدن و.. استفاده کنید.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام با آپدیت برنامه

اگر آخرین نسخه اینستاگرام را اجرا نمی کنید؛ اگر نمی توانید پست ارسال کنید؛ تعجب نکنید. منتظر نمانید تا خطاها و اشکالات مختلف را تجربه کنید. برنامه اینستا خود را آپدیت کنید.

برای انجام این کار Play Store را باز کنید و Instagram را جستجو کنید.

اگر دکمه بروزرسانی را در کنار برنامه مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام با آپدیت برنامه

با این کار آخرین نسخه اینستاگرام روی تلفن شما دانلود می شود. بعد از انجام این کار حتی می توانید برای حل مشکل پخش و باز نشدن ویدیو اینستاگرام اقدام کنید.

حل مشکل Couldn’t upload در استوری اینستاگرام با کاهش اندازه فایل

ممکن است سعی کنید که تصویری را در استوری اینستاگرام خود منتظر کنید. اگر می خواهید تصویری بزرگتر از ۱۹۳۶×۱۹۳۶ پیکسل را اضافه کنید؛ شما این پیغام خطا را دریافت می کنید. عکس را در گوشی یا سیستم خود ویرایش کنید و مطمئن شوید که اندازه آن کمتر از ۱۹۳۶×۱۹۳۶ پیکسل است.

  • بهترین مشخصات عکس برای اینستاگرام – داشتن فرمت JPG یا PNG، حداکثر اندازه فایل ۳۰ مگابایتی؛ اندازه تصویر ۶۰۰×۶۰۰ پیسکل برای تصاویر مربعی، ۶۰۰×۳۱۵ پیکسل برای تصاویر لندسکپ، ۶۰۰×۷۵۰ برای تصاویر پرتره

اما در زمینه ویدیوها می توانید از برنامه هایی مانند WinX HD Video Converter Deluxe برای تبدیل فیلم به فرمت های سازگار با IG؛ تنظیم کدک ها؛ وضوح، فریم ریت؛ کوتاه کردن فیلم و غیره استفاده کنید.

  • بهترین مشخصات ویدیو برای اینستاگرام – فرمت MP4، کدک H.264، فریم ریت ۳۰ فریم در ثانیه؛ حداکثر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل؛ طول فیلم ۳ تا ۶۰ ثانیه؛ صدای AAC با بیت ریت ۳۵۰۰ کیلوبیت در ثانیه

رفع ارور Not Posted Yet. Try Again آپلود ویدیو اینستاگرام با نصب مجدد برنامه

اگر هیچ کدام از راه حل های بالا برای شما کار نمی کند؛ برنامه اینستاگرام را حذف کنید. کافیست که انگشت خود را برای مدت طولانی روی آیکن برنامه فشار دهید تا گزینه Uninstall نمایش داده شود. حالا می توانید از گوگل پلی استور یا سایت اینستاگرام برنامه را دانلود کنید.

حافظه دستگاه خود را خالی کنید

وقتی حافظه گوشی اندروید یا آیفون شما کاملا پر شده باشد؛ شما نمی توانید در اینستاگرام عکس یا ویدیو آپلود کنید. برای حل این مشکل کافیست که برنامه هایی که استفاده نمی کنید را حذف کنید و حافظه دستگاه خود را به سیستم انتقال دهید.

تنظیمات دیتای اینستاگرام را تغییر دهید

محدودیت استفاده از دیتای IG می تواند مواردی که می توانید آپلود کنید را محدود کند. اگر با مشکل گیر کردن روی پیغام Not posted yet try again اینستاگرام مواجه شده اید ممکن است این مشکل به خاطر تنظیمات دیتای اینستاگرام باشد. برای حل این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

در برنامه اینستاگرام به پروفایل خود وارد شوید.

Settings و بعد Account را انتخاب کنید.

به پایین اسکرول کنید تا Mobile/Cellular Data Usage را پیدا می کنید.

برای افزایش میزان استفاده دیتا؛ High-resolution media را انتخاب کنید.

تنظیمات دیتای اینستاگرام را تغییر دهید

برای رفع مشکل Not Posted Yet. Try Again تصاویری که قوانین اینستاگرام را لغو می کند را حذف کنید

اینستاگرام قوانین سخت گیرانه ای برای آیتم هایی که می خواهید آپلود کنید داد. این پلتفرم دارای ربات های بسیار هوشمندی است که تشخیص می دهد عکس یا فیلم های شما این قوانین را نقض می کنند یا خیر. اطمینان حاصل کنید که عکس ها و فیلم های شما حاوی هیچ محتوای ناپسندی (برهنگی یا خشونت و…) نیستند.

حذف برنامه هایی که به اکانت اینستاگرام شما دسترسی دارند

برخی از برنامه ها می توانند از طریق مجوزهایی که به آنها می دهید به اکانت اینستاگرام شما وصل شوند. وقتی برنامه و اینستاگرام را به طور همزمان اجرا می کنید؛ هر دو می توانند با هم تداخل ایجاد کنند. سپس ممکن است وجود مشکل عدم ارسال پست در اینستاگرام شود. اگر مسئله این باشد؛ با حذف برنامه می توانید مشکل خود را حل کنید. خیلی ساده آیکن برنامه را بکشید و در سطل بازیافت گوشی خود رها کنید.

حذف برنامه هایی که به اکانت اینستاگرام شما دسترسی دارند

آخرین راه حل مشکل Not Posted Yet. Try Again – با پشتیبان اینساگرام تماس بگیرید

اگر همه راه حل های بالا نتوانستند به شما کمک کنند؛ ممکن است یک مشکل فنی در برنامه Instagram به وجود آمده باشد. در این صورت فقط با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل عدم بارگذاری عکس؛ استوری و ویدیو در اینستاگرام را گزارش دهید تا آنها بتوانند بررسی کنند.

در آخر از شما دعوت می کنیم ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در مطلب امروز انزل وب سعی کردیم به سوال Not posted yet try again یعنی چی؟ شما پاسخ دهیم و راه حل هایی را هم ارائه دهیم. کدام یک از روش های بالا به شما کمک کرد تا مشکل ارسال نشدن عکس و ویدیوی اینستاگرام خود را حل کنید؟ آیا راه حل دیگری سراغ دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Sunny says:

    من همه راه هایی که گفتید رو امتحان کردم و باز هم درست نشد، بالای ده روزه همینطوره. به اینستاگرام هم پیام دادم ولی جوابی نگرفتم… نمیدونم دیگه چیکار کنم 😭😭😭