لاک ناخن چیست؟ ویژگی لاک ناخن خوب چیست؟

لاک ناخن چیست؟ ویژگی لاک ناخن خوب چیست؟

از لاک های کم رنگ خسته شده اید؟
ناخن هایتان از لاک های بی کیفیت آسیب دیده است؟
به دنبال لاک با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟
اگر به دنبال خرید لاک ناخن با کیفیت هستید ابتدا باید با ویژگی لاک ناخن خوب آشنا شوید و پس از آن با خرید از فروشگاه های معتبر می توانید لاک ناخن با کیفیت و قیمت مناسب را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید. یکی از اقدامات لازم در کنار خرید لاک می تواند خرید لاک پاک کن خوب باشد که شما می توانید برای آگاهی از قیمت لاک پاک کن و خرید آن با فروشگاه اینترنتی الانزا همراه باشید و بهترین کیفیت ها را خریداری نمائید.

تاریخچه لاک ناخن

تاریخچه لاک ناخن به سال های بسیار دور باز می گردد که در ابتدا برای رنگ آمیزی ناخن ها و زیبا بخشیدن به دست از ترکیبات گیاهی و رنگی استفاده می شده است و پس از آن با ظهور علم و تکنولوژی راه های بسیاری برای ساخت لاک با ماندگاری بالا پیدا شده و نتیجه آن لاک های امروز است که در دسترس عموم مردم قرار دارد و دست بر قضا از محبوب ترین محصولات آرایشی و زیبایی در میان خانم ها نیز به شمار می رود.

ویژگی های لاک ناخن مناسب
ویژگی های لاک ناخن مناسب

از آنجایی که لاک یکی از محبوب ترین محصولات بهداشتی و آرایشی در دنیا می باشد مطمئنا کیفیت و ماندگاری آن نیز مهم خواهد بود، برای پیدا کردن لاک خوب باید ویژگی های یک لاک خوب را بدانید با این حساب در ادامه شما می توانید با لاک های خوب و با کیفیت آشنا شوید.

  • غلظت لاک: یکی از مهمترین مشکلات هر لاکی در هنگام استفاده میزان غلظت آن است که مهم خواهد بود، در هنگام خرید لاک حتما به غلظت آن توجه داشته باشید چرا که اگر لاک رقیق باشد در حین استفاده روی ناخن پخش شده و خیلی رنگ نخواهد داشت در نتیجه لاک با یک بار زدن خوش رنگ نخواهد شد و تقریبا بی رنگ خواهد بود. از سوی دیگر لاک با غلظت بسیار زیاد نیز خوب نبوده چرا که روی سطح ناخن شما لخته شده و خیلی زیبا به نظر نخواهد رسید.
  • قلمو لاک: از دیگر نکاتی که در هنگام خرید لاک باید به آن توجه داشته باشید مدل قلم موی شما است، قلم موی خوب باید نه زیاد پراکنده باشد که روی سطح ناخن شما ردی بر جای بگذارد نه خیلی متراکم باشد که موی قلم مو روی آن باقی بماند، توجه کنید قلم موی لاک تان باید به قدری محکم باشد که در حین استفاده بر روی ناخن کنده نشود.
  • یکنواختی لاک: یکی از ویژگی های لاک خوب یک دست پخش شدن آن است که باید به درستی روی ناخن پخش شود و پس از خشک شدن هیچگونه حبابی روی آن نباید وجود داشته باشد. لاک خوب پس از خشک شدن کاملا یکدست و زیبا خواهد بود در حدی که خطوط نا صاف نباید در آن پیدا باشد.
  • انعطاف پذیری قلم موی لاک: قلم موی لاک شما باید نرم و منعطف باشد در حدی که به آسانی و با چند بار بالا و پائین شدن روی ناخن شما به راحتی پخش شده و لاک تان به خوبی خود را نشان دهد.
  • زمان خشک شدن لاک: خشک شدن لاک از مهمترین نکات در هنگام آرایش دست ها است، ممکن است شما یک لاکی خریداری کنید که بسیار خوش رنگ و زیبا باشد ولی مدت زمان خشک شدن آن خیلی طولانی باشد و شما در هنگام خشک شدن با یک حرکت دست تمامی لاک خود را خراب کرده و گوشه پریده یا ناصاف شود.
  • کیفیت لاک: در هنگام خرید لاک حتما به بوی آن توجه داشته باشید، لاک بد بو حاوی مواد شیمیایی است که استفاده به مرور زمان آن ممکن است آسیب های پوستی و حساسیت ایجاد کند.
  • دوام و ماندگاری لاک: هرچه دوام و ماندگاری یک لاک بالاتر باشد کیفیت آن بهتر خواهد بود، حداقل مدت زمانی که لاک باید بر روی ناخن ها بماند یک هفته است و کمتر از آن لاک بی کیفیت است.

بهترین مارک لاک ناخن

لاک ناخن یکی از متنوع ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیا است که طرفداران بسیاری داشته و در این میان مارک ها و برندهای مختلفی هستند که لاک را تولید و عرضه به بازار می کنند، در این نوشتار سعی بر آن داریم تا شما را با بهترین برندهای دنیا آشنا کنیم تا در صورت خرید لاک ناخن با تجربه کافی اقدام به خرید کنید.

  1. لاک o.p.i یا همان ملکه لاک ها در دنیا شهرت دارد.
  2. لاک ناخن Essie یکی از گران ترین لاک ناخن ها در دنیا است.
  3. لاک ناخن zoya فاقد  ماده خطرناک موجود در تمامی لاک ها در دنیا است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
  4. لاک ناخن Revlon با رایحه خوش بو و خوب خود ماندگاری و کیفیت بالایی دارد.
  5. لاک ناخن nars با ضمانت حفظ سلامتی ناخن های شما از محبوب ترین لاک های موجود در جهان است.
  6. لاک ناخن china galze با ترکیبات خاک رس و خاک چینی خود از ماندگارترین لاک ها موجود در بازار است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نکات مهم هنگام خرید لاک ناخن
نکات مهم هنگام خرید لاک ناخن

  • در هنگام خرید لاک به غلظت آن توجه داشته باشید.
  • از خرید لاک رقیق خودداری کنید.
  • به قلم موی لاک خود در هنگام خرید توجه فرمائید.
  • لاک پس از خشک شدن باید صاف و یکدست بر روی ناخن های شما قرار بگیرد.
  • لاک خوب پس از پخش شدن بر روی ناخن نباید حباب یا ناصافی داشته باشد.
  • در هنگام خرید سعی کنید برای یکبار هم که شده قلم موی لاک را روی ناخن خود بکشید و از خوب بودن آن مطمئن شوید.

نتیجه گیری

برای خرید لاک و لاک پاک کن شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا( https://elanza.com/ ) مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن محصولات متنوع سایت را تماشا و ثبت سفارش کرده و پس از آن در کمترین زمان ممکن محصولات تان با بسته بندی زیبا به دست تان خواهد رسید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×