آموزش 8 روش تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید

آموزش ۷ روش تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید

اگر از تصویر پس‌‌ زمینه تلفن همراه‌تان 📱 خیلی زود خسته می‌شوید، وقت‌تان را برای تغییر مداوم آن تلف نکنید. شما قطعا کارهای مهمتری از تغییر پی در پی عکس پس زمینه تلفن همراه اندروید‌تان دارید. برای این کار می‌توانید یک برنامه تعویض خودکار والپیپر برای اندروید نصب کنید تا کار تعویض خودکار پس زمینه اندروید را برای شما انجام دهد. در این مطلب انزل ‌وب، آموزش ۷ روش تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید بررسی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه تعویض خودکار والپیر در اندروید

Best Wallpaper Auto Changing Apps for Android

برنامه تعویض خودکار والپیر برای اندروید IFTTT

برنامه IFTTT که مخفف عبارت If This Then That است، تنها یک برنامه تغییر پس زمینه عکس برای اندروید نیست. بلکه به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از اقدامات مختلف را به کمک موبایل خود تنظیم و مدیریت کنید.

شما به کمک این برنامه می‌توانید فقط با دستور صوتی یا تایپ کردن، موبایل‌ را به انجام کاری وادارید. به عنوان مثال در زمان وقوع برخی اخبار خاص، اعلان‌هایی برای شما ارسال می‌کند.

تغییر پس زمینه عکس خودکار برای اندروید

برای تعویض خودکار تصویر زمینه اندروید به کمک این برنامه،‌ IFTTT با شبکه‌های اجتماعی شما لینک می‌شود. لذا می‌توانید برای تغییر تصویر پس زمینه، از جدیدترین تصاویر موجود در اینستاگرام استفاده کنید.

همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر را که در حساب دراپ‌باکس (Dropbox) خانوادگی‌تان دارید، در آن ذخیره کنید تا به صورت دوره‌ای به عنوان پس زمینه موبایل بکار ببرد.

برنامه تغییر دهنده والپیر (Wallpaper Changer)

برنامه Wallpaper Changer یک برنامه دیگر برای تغییر خودکار پس زمینه عکس اندروید است. این برنامه قالب ساده اما کاربردی دارد. وقتی به این برنامه وارد می‌شوید،‌ سه گزینه برای انتخاب دارید: تغییر، آلبوم و تنظیمات.

برنامه تعویض خودکار والپیپر برای اندروید

در تب تغییر می‌توانید تصاویر پس‌ زمینه را به گونه‌ای تنظیم کنید که هر چند دقیقه، چند ساعت یا چند روز یکبار آنها را تغییر دهد. اگر می‌خواهید از یک مجموعه عکس مشخص برای انتخاب به عنوان پس زمینه استفاده کنید، می‌توانید آنها را در یک آلبوم ذخیره کنید.

در تب تنظیمات هم می‌توانید موقعیت و اندازه تصویر را تنظیم کنید. حتی برای مواردی که گوشی شما با تصاویر زنده مشکل دارند، می‌توانید به کمک این برنامه عکس‌ها را به حالت ثابت تغییر دهید.

برنامه Casualis، برنامه تعویض خودکار والپیپر در اندروید

برنامه Casualis یک اپلیکیشن تغییر اتوماتیک پس زمینه گوشی است که دارای طراحی بسیار زیبایی است. برای اینکه این برنامه تصاویر زمینه موبال شما را به صورت خودکار تغییر دهد باید وارد منوی تنظیمات آن بشوید و روی تب General ضربه بزنید و گزینه تغییر خودکار تصویر (Auto Wallpaper Change) را انتخاب کنید.

تعویض خودکار پس زمینه اندروید

این برنامه می‌تواند تصاویر زمینه را در بازه‌های زمانی هر ساعت، دو ساعت، سه ساعت، شش ساعت، دوازده ساعت، روزانه، سه روز یکبار و یکبار در هر هفته تغییر دهد. این برنامه به داده‌ های تلفن همراه دسترسی خواهد داشت که در هنگام استفاده باید آن را در نظر بگیرید. این برنامه همچنین قابلیت آن را دارد که فقط با WiFi کار کند.

برنامه تغییر پس زمینه عکس برای اندروید Muzei Live Wallpaper

آیا شما هم عاشق هنر هستید؟ در این صورت می‌توانید از تصاویر زنده والپیر معروف‌ترین قطعات هنری به کمک برنامه Muzei Live Wallpaper بهره‌مند شوید. این تصاویر زنده در صفحه اصلی موبایل شما قرار نمی‌گیرند چون ممکن است باعث تیره شده آن شوند. لذا می‌توانید همواره به آیکون‌های اپلیکیشن‌های موجود در صفحه اصلی موبایل‌تان دسترسی داشته باشید.

هر زمان که تمایل داشتید تا برای مدتی از این والپیرهای نقاشی استفاده نکنید نیز می‌توانید منبع این تصاویر را در برنامه تغییر دهید. همچنین می‌توانید از تصاویر گالری موبایل‌تان برای تغییر پس زمینه عکس خودکار اندروید استفاده کنید.

تغییر خودکار پس زمینه عکس اندروید

هم می‌توانید تصاویر مورد علاقه‌تان را به نرم‌افزار بدهید تا بر مبنای آنها تصاویر را تغییر دهد و هم می‌توانید این اختیار را به خود نرم افزار بدهید که تصویر زمینه تصادفی اندروید را برای‌تان انتخاب کند.

برای وارد کردن عکس‌های مورد علاقه‌تان به نرم‌افزار روی آیکون چرخ‌دنده بزنید و در تب My Photos روی علامت مثبت بزنید و تصاویر مدنظرتان را به برنامه اضافه کنید. در ظاهر هیچ محدودیتی در تعداد عکس‌های انتخابی نیز وجود ندارد.

نرم افزار تغییر پس زمینه عکس برای اندروید Zedge

برنامه Zedge یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های والپیر است. این برنامه دارای میلیون‌ها تصویر پس زمینه در موضوعات مختلف است که می‌توانید آنها را مطابق سلیقه‌تان انتخاب کنید. همچنین این برنامه قابلیت تغییر پس زمینه عکس خودکار برای اندروید را دارد.

تغییر خودکار عکس صفحه قفل گوشی

پس از دانلود این نرم افزار تغییر پس زمینه عکس برای اندروید، برای فعال کردن این ویژگی باید وارد تنظیمات برنامه شوید و تب Auto-update wallpaper را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه قادر خواهید بود تا تصاویر پس زمینه را در هر ساعت، ‌هر دوازده ساعت و هر روز تغییر دهید.

برنامه تعویض خودکار والپیپر برای اندروید Everyday Wallpaper Changer

برنامه Everyday Wallpaper Changer به اندازه برنامه قبلی محبوب و معروف نیست اما کار راه انداز است. پس از نصب این برنامه و ورود به آن، با گزینه‌ای مواجه می‌شوید که از شما می‌پرسد هر چند وقت یکبار می‌خواهید تصاویر پس‌زمینه را تغییر دهید.

تعویض خودکار والپیپر در اندروید

برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت متصل باشید. برای انتخاب عکس‌های مختلف میتوانید از دسته‌بندی‌های موجود در این نرم‌افزار استفاده کنید.

برنامه فارسی تغییر خودکار تصاویر پس زمینه

اپلیکیشن فارسی تغییر خودکار تصاویر پس زمینه یک برنامه دیگر برای انتخاب و تغییر تصاویر پس زمینه موبایل‌های اندروید در باز‌ه‌های زمانی مختلف است. یک ویژگی این برنامه‌ آن است که موقع تغییر تصویر والپیر، تلفن شما یک لحظه می‌لرزد. همچنین سازندگان آن تلاش کرده‌اند تا با بهینه سازی آن، از میزان مصرف باتری شما توسط این برنامه بکاهند.

برنامه فارسی تغییر خودکار تصاویر پس زمینه

پیشنهادات و نظرات شما؟

روش های تغییر خودکار عکس پس زمینه اندروید را در این مطلب مرور کردیم. به کمک این برنامه‌ها می‌توانید تصاویر زمینه موبایل خود را به طور متناوب و خودکار تغییر دهید و وقت خود را برای این کار تلف نکنید. شما چه برنامه‌ های دیگری برای تغییر خودکار تصویر پس زمینه اندروید می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش روش تغییر عکس بک گراند آیفون
آموزش ۳ روش تغییر عکس بک گراند آیفون
آموزش فعال و غیر فعال کردن تعویض خودکار پس زمینه شیائومی
آموزش فعال و غیر فعال کردن تعویض خودکار پس زمینه شیائومی
آموزش 4 روش رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی اندروید
آموزش ۴ روش رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی اندروید
تغییر تصویر پس زمینه واتساپ
آموزش تصویری تغییر تصویر پس زمینه واتساپ

نظرات