دانلود 14 تا از بهترین برنامه های طرح و طراحی ناخن اندروید

دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های طرح و طراحی ناخن اندروید

بیشتر خانم ها به سالن‌های زیبایی بخشی برای مانیکور 💅 دارند. اگر علاقه به این کار دارید، برنامه‌های زیادی وجود دارند که ایده‌های زیبایی ارائه می‌دهند. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های طرح و طراحی ناخن اندروید می‌پردازیم.

دانلود برنامه مدل طراحی ناخن برای اندروید

Best Nail Design Apps for Android

برنامه‌های زیادی برای ایده های جالب برای طرح ناخن وجود دارند. با برخی از آن‌ها می‌توانید خودتان به طراحی بپردازید. برخی دیگر نیز ایده‌های منحصر به فردی را گام به گام با تصویر توضیح می‌دهند. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین برنامه‌های طرحی و فتوشاپ ناخن در گوشی اندروید می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دانلود برنامه طراحی ناخن برای اندروید Nails Tutorial

طراحی ناخن اندروید

برنامه Nails Tutorial ایده های جالب برای طرح ناخن دارد. طرح‌های زیادی در این برنامه وجود دارد. اکثر آن‌ها ترند روز و مد هستند. هر کدام از طرح‌ها مراحلی دارند و با انتخاب آن‌ها می‌توانید مراحل را ببینید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که تمامی ابزارهای لازم برای ایجاد هر طرح را معرفی می‌کند.

برنامه مدل طراحی ناخن اندروید Beautiful Nails

طراحی ناخن اندروید

برنامه ایده و طرح روی ناخن Beautiful Nails کاتالوگی از طرح‌ها به شما ارائه می‌دهد. هر طرحی را که دوست دارید، می‌توانید در گالری ذخیره کنید. علاوه بر این، امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها هم وجود دارد. برای دسترسی به طرح‌ها نیازی به اینترنت هم ندارید.

برنامه طراحی ناخن دخترانه Nailbook Nail Designs & Nail Art

برنامه طراحی ناخن دخترانه

نرم افزار طراحی ناخن برای اندروید Nailbook Nail Designs & Nail Art دارای طرح‌های جدید و منحصر به فردی است. این برنامه بیش از ۳۵۰۰۰ طرح دارد. علاوه بر این، آموزش گام به گام طرح‌ها هم در برنامه وجود دارد. برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت وصل شوید.

برنامه طراحی ناخن برای اندروید Nail Art

طراحی ناخن اندروید

برنامه آموزش طراحی ناخن Nail Art مدل‌ها و دیزاین‌های زیادی دارد. این برنامه بیش از ۱۵۰ طرح منحصر به فرد دارد. تمامی طرح‌ها بر اساس تم دسته‌بندی شده‌اند. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پیشنهاد رنگ‌های ترند فصل و سال اشاره کرد.

ایده برای طرح ناخن با Nail Art Designs Step by Step

طراحی ناخن اندروید

از برنامه Nail Art Designs Step by Step هم برای ایده طراحی ناخن در منزل می‌توانید استفاده کنید. این برنامه دارای بیش از ۵۰ طرح زیبا است. تمامی تصاویر بر اساس تم دسته‌بندی شده‌اند و در پوشه‌های مختلف قرار دارند. این برنامه قابلیت جستجو دارد و طرح موردنظر خود را می‌توانید این گونه پیدا کنید. اجرای طرح‌ها بسیار ساده هستند. حتی کودکان هم می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

برنامه طراحی ناخن جدید Toe Nail Designs

طراحی ناخن اندروید

Toe Nail Designs بهترین برنامه طراحی ناخن پا است. این برنامه برای آن دسته از افرادی مناسب است که علاقه زیادی به پوشیدن صندل دارند. در این برنامه ۱۰۰۰ طرح به صورت HD وجود دارد. برای استفاده از آن نیاز به اینترنت نخواهید داشت. از ویژگی‌های مهم Toe Nail Designs این است که می‌توانید رنگ‌ها و مدل‌ها را شخصی‌سازی کنید.

برنامه لاک زدن ناخن در عکس YouCam Nails

طراحی ناخن اندروید

برنامه ادیت عکس ناخن YouCam Nails – Manicure Salon for Custom Nail Art برای سرگرمی بسیار مناسب است. این برنامه حدود ۶۵ طیف رنگ دارد. علاوه بر این، طرح‌های مختلفی مانند خال‌خالی، گل‌گلی و… را می‌توانید روی طراحی خود ایجاد کنید. استیکرهایی هم برای چسباندن روی ناخن وجود دارد و می‌توانید با آن‌ها طرح خود را زیباتر کنید. از این برنامه برای طراحی انگشتان دست و پا می‌توانید استفاده کنید. با توجه به گزینه‌های مختلفی که این برنامه به کاربر ارائه می‌دهد، می‌تواند سرگرمی مناسبی برای دوست‌داران فشن و دنیای مد باشد.

ایده طراحی ناخن ساده با Easy nail designs

طراحی ناخن اندروید

برنامه طرح ناخن Easy nail designs یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که در این زمینه برای اندروید وجود دارد. هزاران عکس از طراحی ناخن در این برنامه وجود دارد. همه تصاویر بر اساس تم دسته‌بندی شده‌اند و با توجه به هر مناسبت می‌توانید طرحی انتخاب کنید. بخشی در برنامه وجود دارد که کاربر می‌تواند در طرح‌ها ابتکار ایجاد کند. برای استفاده از برنامه نیازی به اتصال به اینترنت نیست.

برنامه ادیت کاشت ناخن Nail Art Designs

طراحی ناخن اندروید

Nail Art Designs برنامه‌ ایده برای طرح ناخن است که استفاده از آن بسیار آسان است. در این برنامه بیش از ۷۰ ایده برای کاشت ناخن وجود دارد. برای استفاده از این برنامه نیازی به اینترنت نیست. طرح‌ها بر اساس تم دسته‌بندی شده‌اند. تمامی طرح‌ها ترند روز هستند. برنامه هر هفته آپدیت می‌شود تا طرح‌های جدید را اضافه کند.

برنامه ادیت کاشت ناخن Acrylic Nails

طراحی ناخن اندروید

برنامه Acrylic Nails یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که طرح‌های زیبایی برای ناخن‌ها کاشته شده دارد. تمامی طرح‌ها بر اساس تم و ابزارهای مورد نیاز گروه‌بندی شده‌اند و ۱۴۷۰ طرح وجود دارد. کاربر هم می‌تواند پوشه ایجاد کند و طرح‌ها را به پوشه خود انتقال دهد. قابلیت جستجو در برنامه یکی دیگر از ویژگی‌های Acrylic Nails است.

اگر به نقاشی علاقه دارید و به دنبال برنامه‌هایی در این زمینه می‌گردید، مطلب بهترین برنامه‌های آموزش نقاشی اندروید به زبان فارسی را مطالعه کنید.

فتوشاپ ناخن در گوشی با Nail Salon Manicure Girl Game

ایده طراحی ناخن در منزل

برنامه Nail Salon Manicure Girl Game مخصوص فتوشاپ ادیت عکس ناخن است. این برنامه بسیار برای سرگرمی مناسب است. حتی می‌توانید عکس‌های موردنظر خود را وارد کنید و ناخن‌ها را طراحی کنید. بعد از پایان طراحی هم می‌توانید عکس قبل و بعد کار را ببینید. تمامی اکسسوری‌ها، ابزارها و… نام دارند و می‌توانید با نام تخصصی آن‌ها آشنا شوید.

ایده طراحی ناخن در منزل با برنامه Nail Art Designs

ایده طراحی ناخن در منزل

برنامه مدل طراحی ناخن اندروید Nail Art Designs- Manicure ideas, Nail polish دارای ویدئوهایی برای آموزش است. این گونه به راحتی می‌توانید ویدئوها را پخش کنید و نوع طراحی را یاد بگیرید. طرح‌ها بر اساس رنگ‌بندی به گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند. کاربر هم می‌تواند تصاویر را در گالری ذخیره کند. علاوه بر این، امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها هم وجود دارد.

برنامه ایده و طرح روی ناخن Nail Art Designs Step by Step

ایده طراحی ناخن در منزل

Nail Art Designs Step by Step برنامه آموزش طراحی ناخن گام به گام است. این برنامه بیش از صد طرح دارد و تمامی آن‌ها را گام به گام آموزش می‌دهد. اکثر طرح‌ها ساده هستند و افراد مبتدی هم می‌توانند آنان را در زمانی کوتاه اجرا کنند.

برنامه طرح ناخن Nail Designs

طراحی ناخن اندروید

برنامه طراحی ناخن دخترانه Nail Designs دارای ایده‌های زیادی است. در این برنامه علاوه بر ایده‌های طراحی، روش‌هایی برای نگه‌داری بهتر از ناخن و لاک زدن هم وجود دارد. این برنامه دارای طرح‌های ساده و پیچیده است. استفاده از آن نیز آسان است. کافی است وارد برنامه شوید و تصاویر را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین برنامه‌های ایده برای طرح ناخن پرداختیم. شما از کدام یک از موارد معرفی شده استفاده خواهید کرد؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین برنامه های آموزش نقاشی اندروید
دانلود ۸ تا از از بهترین برنامه های آموزش نقاشی اندروید به زبان فارسی
آموزش روش تصویری ساخت و طراحی پوستر در ورد (Word)
آموزش ۲ روش تصویری ساخت و طراحی پوستر در ورد (Word)
ساخت و طراحی بروشور در ورد
آموزش کامل تصویری ساخت و طراحی بروشور در ورد (Microsoft Word)
آموزش قدم به قدم تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ
آموزش قدم به قدم تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ

نظرات