معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی اندروید برای کودکان جدید

معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی اندروید جدید برای کودکان

بازی‌های مناسب برای کودکان 👦 یکی از دغدغه‌های جدی برای بسیاری از والدین است. سرعت بالغ شدن بچه‌ها در حال افزایش است. آنها کم کم به بازی‌های مناسب بزرگترها گرایش پیدا می‌کنند. ما در این مطلب انزل وب، ۱۵ تا از بهترین بازی اندروید جدید برای کودکان را که کاملا ایمن هستند، معرفی معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و.. ساله

Download Best Android Game For 1, 2, 3, 4 .. Years Old Children

بازی‌هایی که ما در این قسمت معرفی می‌کنیم، کاملا مناسب برای کودکان است و عاری از هر گونه مسائل غیر اخلاقی و خشونت آمیز است. لذا والدین می‌توانند با نصب این بازی‌ها روی تلفن همراه اندروید خود، به راحتی به کودکان‌شان اجازه بازی کردن دهند.

نسخه کامل این بازی‌ها از سرویس‌های داخلی قابل دانلود و نصب است.

Bubadu توسعه دهنده بازی کودکانه اندروید

Bubadu یک استودیوی توسعه دهنده بازی‌های کودکانه است. البته همه بازی‌های این سازنده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. تعدادی از آنها ارزش بررسی را دارند. برخی از این بازی‌ها در رده بازی‌های آموزشی هستند اما برخی نیز صرف سرگرم‌کننده هستند.

بازی کودکانه اندروید

در این بازی‌ها کودک شما پزشک بودن، خرید کردن و پخت و پز را تجربه می‌کند. بازی‌های این سازنده چندان پیچیده نیست و بچه‌ها به راحتی می‌توانند آن را یاد بگیرند. دانلود بازی کودکان اندورید این توسعه دهنده عمدتا رایگان است.

بازی‌های کودکانه Endless

نوع بازی‌های تولیدی Endless به منظور بازی باگوشی برای کودکان است. بازی‌هایی در زمینه یادگیری حروف الفبا و شمارش اعداد جزو بازی موبایل برای کودکان ۷ ساله است که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد می‌گیرند. سبک بازی‌های این مجموعه هم آسان است.

بازی با گوشی برای کودکان

تمام تلاش این مجموعه تولید بازی‌هایی است که دارای ارزش آموزشی هستند. بخشی از بازی‌های آن به صورت رایگان در اختیار قرار داده می‌شود. برای بقیه بازی‌ها باید هزینه پرداخت شود. البته برخی از بازی‌های این مجموعه گران هستند.

قهرمانان بشری: ساعت اینشتین

برای دانلود بازی اندروید برای کودکان می‌توانید بازی ساعت اینشتین را به رایگان دانلود کنید. این بازی نیز دارای جنبه آموزشی است. صدای نقش اول بازی توسط استفن فرای اجرا شده‌ است. کودک شما در این بازی در نقش اینشتین قرار می‌گیرد.

بازی گوشی برای کودکان 4 ساله

این بازی شامل چند مرحله است که تلاش می‌کند مفهوم زمان را به خوبی به کودکان آموزش دهد. این بازی برای کودکان زیر ۳ سال نیز مناسب است. کودک می‌تواند رفته رفته کار کردن با ساعت را یاد بگیرد. گاهی اوقات حتی بزرگترها هم جذب این بازی می‌شوند.

دانلود بازی برای کودکان ۶ و.. ساله اندروید Intellijoy

Intellijoy یک توسعه دهنده بازی‌های اندروید است که در فروشگاه گوگل پلی فعال است. در زمینه بازی‌های کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. برخی از بازی‌های این توسعه دهنده عبارتند از: Connect the Dots و Kids Painting که بیشتر جنبه تفریحی دارند.

بازی گوشی برای کودک ۳ ساله

بازی‌های این سازنده مناسب بازی گوشی برای کودک سه سال و چهار ساله است. والدین هم از بازی‌های آن استقبال کرده‌اند. برای خرید تمام بازی‌های این سازنده به طور یکجا باید مبلغ ۳۲.۹۹ دلار پرداخت کنید. البته خرید بازی‌ها به صورت تکی هزینه بیشتری روی دست شما باقی می‌گذارد. البته در حال حاضر نسخه‌های رایگان بازی‌های این مجموعه نیز با قابلیت‌های محدودتر در دسترس است.

بازی‌های LEGO

بازی‌های LEGO از جمله بهترین بازی‌های گوشی برای کودکان است. بازی‌هایی از قبیل کمیک بوک، جنگ ستارگان و چند بازی دیگر از جمله اصلی‌ترین بازی‌های این مجموعه است. بازی‌های این مجموعه جنبه ماجراجویی دارد اما در عین حال پیچیده نیستند.

بازی کودکان 5 ساله

اکثر قریب به اتفاق بازی‌های آن نیز رایگان است. بازی‌های LEGO بعضا با قابلیت واقعیت افزوده نیز همراه است. این یک تجربه شگفت انگیز برای کودکان شما خواهد بود.

بازی Minecraft

Minecraft یک بازی تاریخی بسیار محبوب است. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز از این بازی استقبال زیادی می‌کنند. در این بازی در یک دنیای خیالی بازیگر باید به دنبال کشف چیزهای جدید بگردد.

 دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید

این بازی‌ها خلاقیت بچه‌ها را کاملا تقویت می‌کند. به طور کلی بچه‌ها نیز این بازی را دوست دارند. نسخه اولیه بازی کاملا رایگان است. اما برخی قابلیت‌ها در آن قرار داده شده‌ است که برای دستیابی به آنها باید پول پرداخت کنید.

PBS توسعه دهنده بازی گوشی برای بچه‌ها

PBS یک استودیو توسعه بازی برای بچه‌ها است. این استودیو در کنار بازی، برنامه‌های مفرح کودکانه‌ای نیز برای تلویزیون تولید می‌کند. تاکید این سازنده نیز بر تولید بازی‌های آموزشی است.

بهترین بازی اندروید برای کودکان 4 ساله

تقریبا تمام بازی‌های این توسعه دهنده نیز رایگان است. برخی از بهترین بازی‌های این سازنده عبارتند از: PBS Kids Games و Cat in the Hat.

بازی Pet Bingo

بازی پت بینگو یک بازی عالی برای کودکان و نوجوانان است که توسط Duck Duck Moose ساخته شده‌است. این بازی شبیه‌سازی از حیوانات خانگی و یک بازی ریاضی است. کودک شما به یک معمای ریاضی پاسخ می‌دهد و به عنوان جایزه یک حیوان خانگی جایزه می‌گیرد. وظیفه دارد تا زمان پاسخ به معمای بعدی از آن مراقبت کند.

بازی گوشی برای کودک سه ساله

توسعه دهنده آن، بازی را برای رده سنی پنج تا ده سال مناسب می‌داند. این بازی به صورت رایگان در دسترس شما در فروشگاه گوگل پلی قرار دارد.

Poio بازی کودکان ۵ ساله

Poio یک بازی آموزشی است. قیمت این بازی کمی سنگین است. اما حجم محتوای درون آن بسیار بالاست. این بازی به بچه‌ها نحوه خواندن را یاد می‌دهد. در پایان این بازی کودک شما قادر خواهد بود یک کتاب داستان را برای شما بخواند.

بازی کودکان اندروید رایگان

بازی Toca Boca

بازی Toca Boca یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید برای کودکان است. کودک شما در این بازی آشپزی، مدرسه رفتن، اصلاح موی سر و گردش در شهر را یاد می‌گیرد.

بهترین بازی کودکان اندروید

این بازی هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد. لذا شما حق انتخاب دارید. دانلود بازی برای کودکان ۶ ساله که می‌خواهند کم کم وارد جامعه بشوند، بسیار مفید است.

بازی Sago Mini Friends

این بازی کم حجم و شیرین، خلاقیت و مهارت حل معما را در کودک شما تقویت می‌کند. در این بازی سعی شده‌ است تا یک فضای شاد و سر زنده حکمفرما باشد. همه چیز در این بازی روشن و شاد است. این بازی حس همدلی در کودک شما را بر می‌انگیزد.

بازی اندروید مناسب برای کودکان

Lego Tower بازی گوشی برای کودکان ۴ ساله

باید صادقانه اعتراف کنیم که والدین از دیدن بازی بچه‌هایشان با لگو واقعی خیلی خوشحال‌تر خواهند شد. اما این بازی اندروید نیز برای خود حال و هوای خاصی دارد.

در این بازی کودک شما با قرار دادن آجرهایی روی هم، ساختمان‌هایی را می‌سازد. این ساختمان‌ها برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. این بازی تعداد مراحل زیادی دارد و می‌تواند مدت‌ها کودک شما را سرگرم کند.

بازی گوشی برای بچه ها

بازی Toca Kitchen 2

اگر فرزند شما نیز از تبلت استفاده می‌کند، به احتمال زیاد تاکنون این بازی را نصب کرده‌اید.سری بازی‌های Toca Boca ترکیبی هوشمندانه از بازی و آموزش هستند.

در بازی Toca Kitchen 2 همه چیزی پیرامون آشپزی است. در این بازی کودک باید با دستورالعمل‌های خاصی اقدام به طبخ غذا بکند. در بعضی موارد نیز باید از خلاقیت شخصی برای پیشبرد کارها استفاده کند.

بازی گوشی برای کودک سه ساله

دانلود بازی کودکانه پسرانه Llama Spit Spit

این بازی یک صحنه بازی شگفت انگیزی دارد که در آن به کمک یک پرنده می‌توانید دشمنان کارتونی خود را از بین ببرید.

این بازی به صورت مرحله‌ای طراحی شده‌ است تا همه چیز جذابیت خود را حفظ کند. کنترل پرنده در این بازی کار بسیار راحتی است.

بازی فکری کودکان اندروید

بازی Crossy Road

بازی Crossy Road یک تقلید هوشمندانه از بازی Frogger است. مناظر پر هیجانی در این بازی وجود دارد. ماموریت‌هایی از قبیل عبور از رودخانه و جلوگیری از برخورد با قطار در این بازی به عهده بازیگر است. در این بازی ماموریت پیدا کردن ۱۰۰ نفر بر عهده بازیگر است.

بازی کودکان اندروید رایگان

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب سعی کردیم تا ۱۵ تا از بهترین بازی‌ اندروید برای کودکان را به شما معرفی کنیم. شما بازی مناسب دیگری برای کودکان می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را حتما از طریق قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات

  • هلیا says:

    خوب بود

  • Sad says:

    برنامه khan academy kids هم برنامه جالبیه.
    آموزش تعاملی در این برنامه نسبت به برنامه‌های مشابه کارآمدتر و طراحیش زیباتره. تو این برنامه آموزش کلمات اعداد رفتارها و… متناسب با سن کودک هستش.