5 سرویس برتر طراحی سربرگ آنلاین رایگان

۵ سرویس برتر طراحی سربرگ آنلاین رایگان

طراحی سربرگ اداری 📄 برای شرکت‌ها و موسسات اهمیت زیادی دارد. هر شرکت و موسسه دارای ست اداری مختص به خود است. در واقع سربرگ ادرای نوعی امضا برای انجام کارهایی مانند نامه‌نگاری رسمی و… محسوب می‌شود. سایت‌هایی وجود دارند که به صورت آنلاین می‌توانید در آن‌ها سربرگ طراحی کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۵ سرویس برتر طراحی سربرگ آنلاین رایگان می‌پردازیم.

بهترین سایت طراحی سربرگ آنلاین

۵ Best Online Letterhead Maker

همانطور که قبلا در مطلب آموزش کامل ساخت و طراحی سربرگ در ورد Microsoft Word اشاره کردیم سربرگ از مهم‌ترین قسمت‌های اوراق اداری یک شرکت است. سربرگ‌ها می‌توانند هویت و امضای شرکت شما باشند. با توجه به اهمیت نامه‌ها و اسناد اداری باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود. در این مطلب از انزل وب سرویس‌های طراحی سربرگ آنلاین رایگان را معرفی می‌کنیم.

سربرگ ساز آنلاین Canva

سرویس Canva یکی از بهترین سایت‌های طراحی سربرگ آنلاین است. برای استفاده از خدمات این سایت باید کاربری بسازید. ساخت کاربری ساده و همچنین رایگان است. با اکانت گوگل یا فیسبوک هم می‌توانید وارد شوید. سپس به لینک زیر بروید:

https://www.canva.com/create/letterheads

طراحی سربرگ آنلاین رایگان

دکمه بنفش‌رنگ Start Designing a Letterhead را بزنید. در این بخش گزینه‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. می‌توانید از گزینه‌های آماده یا Templates یکی را انتخاب کنید. هر سربرگ خام رایگان دارای بخش‌های مختلفی است. به سادگی با کلیک کردن روی این قسمت‌ها می‌توانید متن، رنگ، لوگو و… را تغییر دهید. تغییر رنگ پس‌زمینه و فونت‌ها هم امکان‌پذیر است. حتی می‌توانید برای مصارف آنلاین، روی آن موزیک، ویدئو یا GIF بگذارید.

طراحی آنلاین سربرگ اداری با Venngage

Venngage سرویس دیگری برای طراحی سربرگ رایگان است. ابتدا وارد لینک زیر شوید:

https://venngage.com/features/letterhead

طراحی سربرگ آنلاین رایگان

دکمه سبز رنگ را بزنید. سپس سوالی در رابطه با هدف شما از استفاده از این سرویس پرسیده می‌شود. یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. برای استفاده از سایت باید اکانت بسازید. می‌توانید با اکانت گوگل یا فیسبوک هم وارد شوید. پس از وارد شدن چند سوال دیگر درباره نوع فعالیتتان پرسیده می‌شود. وقتی به سوالات جواب دادید، از منوی سمت چپ، گزینه Letterhead را انتخاب کنید.

طراحی سربرگ آنلاین رایگان

با انتخاب گزینه Preview می‌توانید سربرگ آماده لایه باز رایگان را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه Create هم می‌توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید. از منوی سمت چپ می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. امکان تغییر رنگ، گذاشتن عکس و لوگو، تغییر پس‌زمینه، وارد کردن چارت، جدول و… هم وجود دارد.

اگر قصد طراحی تراکت را دارید، به مطلب معرفی بهترین سرویس‌های ساخت و طراحی تراکت آنلاین مراجعه کنید.

نرم افزار آنلاین طراحی سربرگ VISME

سایت سربرگ آنلاین رایگان VISME گزینه دیگری برای پیدا کردن و طراحی نمونه سربرگ است. ابتدا وارد لینک زیر شوید:

https://www.visme.co/letterhead-maker

طراحی سربرگ آنلاین رایگان

روی دکمه آبی‌رنگ بزنید. برای استفاده از خدمات این سایت طراحی سربرگ وکالت و شرکت باید اکانت بسازید. امکان ورود با اکانت گوگل و فیسبوک هم وجود دارد.

از نمونه‌های آماده برای طراحی آنلاین سربرگ استفاده کنید. سپس آن را با سلیقه خود طراحی کنید. می‌توانید متن، لوگو، عکس و… وارد کنید. امکان ساخت چند صفحه، تغییر رنگ پس زمینه و فونت، وارد کردن چارت و جدول و… هم وجود دارد. در نهایت، سربرگ را Save و دانلود کنید.

برای طراحی بروشور به صورت آنلاین می‌توانید به مطلب نحوه طراحی انواع بروشور مراجعه کنید.

دانلود سربرگ رایگان لایه باز با Graphicsprings

استفاده از سایت Graphicsprings بسیار آسان است. برای دانلود سربرگ شرکت به لینک زیر بروید:

https://designer.graphicsprings.com

طراحی سربرگ آنلاین رایگان

سپس روی فلش کوچک باکسی که در سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. گزینه Letterheads را انتخاب کنید. سپس باکس دیگری زیر آن نمایان می‌شود. می‌توانید از آن جا موضوع کار خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شرکت هنری دارید، گزینه Art را انتخاب کنید.

سپس روی نموی آماده موردنظر خود کلیک کنید. حال می‌توانید تغییرات دلخواه خود را با استفاده از منوی سمت چپ ایجاد کنید. در این سایت می‌توانید رنگ پس زمینه و متن را تغییر دهید. علاوه بر این، ارسال عکس و لوگو هم امکان‌پذیر است.

سربرگ ساز آنلاین Bannersnack

برای طراحی سربرگ آنلاین و رایگان، می‌توانید از سایت Bannersnack مراجعه کنید. ابتدا به لینک زیر بروید:

https://www.bannersnack.com/make/letterhead

سپس روی دکمه سفید رنگ بزنید. می‌توانید اکانت بسازید یا با استفاده از اکانت گوگل یا فیسبوک وارد شوید.

طراحی سربرگ آنلاین

سپس از شما پرسیده می‌شود که به چه هدفی می‌خواهید از سایت استفاده کنید. یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. پس از این به صفحه طراحی منتقل می‌شوید. می‌توانید برای انتخاب سربرگ آماده رایگان در منوی سمت چپ، یکی را انتخاب کنید. سپس پس‌زمینه، متن، فونت، رنگ، تصاویر و… آن را تغییر دهید. امکان وارد کردن لوگو، تصاویر، GIF و… هم وجود دارد. در نهایت، سربرگ را ذخیره و دانلود کنید.

طراحی سربرگ آنلاین

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب ۵ مورد از بهترین سایت‌های طراحی سربرگ آنلاین و رایگان را معرفی کردیم؟ شما از چه سرویس دیگری برای این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کامل ساخت و طراحی سربرگ در ورد Microsoft Word

نظرات