میلیون‌ها بازی برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند که می‌توانند شما را سرگرم کنند. بازی‌ها در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و حتی بازی‌های زیادی برای ناشنوایان، نابینایان و... وجود دارد. علاوه بر انسان‌ها، حیوانات خانگی 🐱 هم می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند و سرگرم شوند. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود 7 تا از بهترین بازی های گوشی اندروید برای گربه ها می‌پردازیم.

دانلود ۷ تا از بهترین بازی های گوشی اندروید برای گربه ها

میلیون‌ها بازی برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند که می‌توانند شما را سرگرم کنند. بازی‌ها در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و حتی بازی‌های زیادی برای ناشنوایان، نابینایان و… وجود دارد. علاوه بر انسان‌ها، حیوانات خانگی 🐱 هم می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند و سرگرم شوند. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۷ تا از بهترین بازی های گوشی اندروید برای گربه ها می‌پردازیم.

بازی گوشی برای گربه ها مخصوص اندروید

Best Android Games For Cats

اگر گربه دارید و می‌خواهید او را سرگرم کنید، می‌توانید از بازی گوشی برای گربه ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی بازی های گوشی اندروید برای گربه ها می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل بازی های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

بازی اندروید برای گربه Cat Fishing 2

بازی گوشی برای گربه ها

در بازی Cat Fishing 2 گربه شما باید ماهی روی اسکرین را شکار کند. این بازی سه مرحله دارد. در مرحله اول گربه باید یک ماهی را شکار کند. در مرحله دوم و سوم نیز به ترتیب دو و سه ماهی را باید شکار کند. هر مرحله محدودیت زمانی دارد. در صورتی که زمان به پایان برسد و گربه نتواند ماهی را شکار کند، ماهی ناپدید می‌شود.

ممکن است گربه در حین بازی کردن خسته شود و آن را رها کند. در این صورت، برنامه پس از سی ثانیه با «میو» او را صدا خواهد زد. برای دانلود بازی ماهی برای گربه از Google Play استفاده کنید. این بازی رایگان است و جز بهترین بازی های گوشی اندروید برای گربه ها است.

بازی فکری برای گربه Cat Alone 2

بازی گوشی برای گربه ها

این بازی موبایل برای گربه مانند Screensaver عمل می‌کند. در بازی Cat Alone 2 چند گزینه وجود دارد. این گزینه‌ها روی اسکرین نمایش داده می‌شوند و گربه باید آنان را در حین حرکت بگیرد.

گزینه‌ها شامل چراغ قرمز، قاصدک، پر، عنکبوت، موش و قطره آب می‌شوند. این بازی رایگان است و گیم‌پلی ساده‌ای دارد. شما می‌توانید حالت ویبره بازی را فعال کنید. این گونه هر زمان که گربه شی موردنظر را شکار کند، ویبره فعال می‌شود. این گزینه می‌تواند هیجان بازی را برای گربه بیشتر کند.

دانلود بازی گربه ها برای اندروید Cat Alone

بازی گوشی برای گربه ها

Cat Alone نسخه اول بازی Cat Alone 2 است. در این بازی نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد. این گزینه‌ها شامل لیزر، کفشدوزک، مگس، پروانه، سوسک و انگشت دست می‌شوند. این بازی برای گربه ها اندروید دارای ۶ مرحله است و رایگان است.

بازی موبایل برای گربه Crazy Cats

بازی های گوشی اندروید برای گربه

Crazy Cats به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید با گربه خود همزمان بازی کنید. این بازی موبایل برای گربه ها را بهتر است در تبلت یا گوشی‌هایی که صفحه نمایشگر بزرگ دارند، بازی کنید. در Crazy Cats موجوداتی مانند موش و حشرات وجود دارند و گربه باید آنان را شکار کند.

بازی برای شکار سریع‌تر امتیاز بیشتری می‌دهد، هر چند گربه‌ها متوجه این مسئله نخواهند شد! از نکات جالب بازی Crazy Cats این است که شما می‌توانید موجودات را در گوشی خود کنترل کنید. دو دستگاه را با استفاده از بلوتوث به هم متصل کنید و این گونه حرکت موجودات را کنترل کنید.

بازی برای گربه خانگی Mouse

بازی های گوشی اندروید برای گربه

بازی موش برای گربه رایگان است. در بازی Mouse موشی با طراحی طبیعی در صفحه نمایشگر حرکت می‌کند و گربه باید آن را شکار کند. بهتر است این بازی را در گوشی‌هایی با اسکرین بزرگ یا تبلت اجرا کنید. این بازی دارای محدودیت زمانی است اما مدت زمان آن قدرها هم کوتاه نیست.

اگر بازی‌ها هنگام اجرا شدن دچار مشکل شدند، به مطلب آموزش حل مشکل لگ زدن و هنگ کردن بازی اندروید مراجعه کنید.

بازی برای گربه ها در گوشی Pocket Pond

بازی های گوشی اندروید برای گربه

بازی برای گربه اندروید Pocket Pond دیگر گزینه مناسبی برای حیوان خانگی شما است. شما هم می‌توانید با Pocket Pond بازی کنید. گربه باید ماهی‌ها را در حوضچه شکار کند. امکان طراحی و تزیین حوضچه هم وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید ماهی‌‌ها را بخرید و پرورش دهید.

امکان غذا دادن به ماهی‌ها هم وجود دارد. یکی از ویژگی‌های این بازی امکان دسترسی به حوضچه دیگر بازیکنان است. اگر گوشی را به اینترنت وصل کنید، می‌توانید حوضچه دیگران را هم ببینید.

بازی موبایل برای گربه Cat Playground

بازی های گوشی اندروید برای گربه

دیگر بازی برای گربه ها Cat Playground نام دارد. Cat Playground چند بازی مختلف درون خود دارد. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آن Laser Chase است. گربه‌ها علاقه خاصی به دنبال کردن لیزر یا نور دارند. سبک Laser Chase نیز این گونه است. این بازی تصاویر HD رنگارنگی دارد. این بازی رایگان نیست و برای نصب آن باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین بازی موبایل برای گربه ها پرداختیم. شما کدام بازی‌ها را برای گربه خود نصب کردید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات