درآمد میلیاردی از اینستاگرام با فروش محصول

درآمد میلیاردی از اینستاگرام با فروش محصول

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی در دنیا و به ویژه ایران میباشد. روزانه افراد زیادی از اینستاگرام برای کارهای مختلف استفاده میکنند. یکی از موردهایی که سبب شد محبوبیت اینستاگرام در ایران افزایش یابد شیوع کرونا و خانه نشینی افراد بود که باعث شد مردم به سمت این اپلیکیشن محبوب رجوع کنند.

افراد زیادی در اینستاگرام فعالیت های بیزینسی انجام میدهند که درآمدهای میلیاردی را دارند. حال برخی با آموزش اینستاگرام قصد درآمدزایی دارند برخی نیز محصولات خود را در این اپلیکیشن به فروش میرسانند. اما یکی از مواردی که باعث میشود شما فروش بالایی را داشته باشید تعداد فالوور شماست بلکه درگیری و اعتمادیست که کاربران به شما میکنند و شما باید به خوبی تخصص خود را نشان دهید.

اما موضوع افزایش فالوور یکی از مهمترین بخش هایی میباشد که مردم درگیر آن هستند که چطور فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهند. به نوعی هرچی بازار هدف شما بزرگتر باشد بیشتر در دید هستید و احتمال اینکه فروش بالایی را هم داشته باشید وجود دارد اما باید به این موضوع هم توجه کنید اگر کاربران دوست باشن میتوانید فروش خوبی را تجربه کنید.

فروش بالا با ولاگری و بلاگری در اینستاگرام

فروش بالا با ولاگری و بلاگری در اینستاگرام

ولاگری و بلاگری یکی از مهمترین موارد در اینستاگرام میباشد، بلاگری یعنی تولید محتوای متنی، ویدویی و صوتی اما ولاگری یعنی فقط تولید محتوای ویدویی. حال اگر شما در این حوزه فعالیت دارید یعنی کاربران به شما اعتماد کامل دارند و اگر بلاگری را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید میتوانید موفقیت زیادی را کسب کنید و در درآمد شما هم تاثیر مستقیم دارد. حال اگر قصد دارید به این موضوع مسلط شوید یعنی آموزش ولاگری و آموزش بلاگری را ببینید به سایت برتر آموز مراجعه کنید که به صورت صفر تا صد روی این موضوع فعالیت میکند که شما میتوانید برای کسب درآمد در منزل هم از اینستاگرام شروع کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

میانگین درآمد از اینستاگرام

میزان درآمد به موضوعات زیادی بستگی دارد. موضوعاتی همانند میزان فالوور شما، دانش شما در زمینه مورد نظر، قیمت محصولاتتون، نوع خدماتتون، میزان تبدیل کاربران، میزان درگیری کاربران با پیج شما و خیلی از موارد دیگر. اما به صورت میانگین اگر تمامی موارد رو به خوبی رعایت کرده باشید حتی با ۱۰۰۰ فالوور هم میتوانید به درآمد برسید. پیج های بسیاری هستند که در اینستاگرام درآمد میلیاردی و نجومی را دارند حتی با فالوور کم این یعنی همه چیز به نوع دانش شما و فعالیت شما در اینستاگرام مرتبط هست.

ایده های پولساز اینستاگرام

حوزه فروش محصول از جمله فروش کیف و کفش زنانه، حوزه آموزش همانند آموزش اینستاگرام، آموزش دروس کنکور، آموزش فروش، حوزه مشاوره، حوزه های خدماتی همانند ساخت شماره مجازی برای دیگران، و خیلی از حوزه های دیگر جزو موارد پولساز در اینستاگرام میباشد.

روش های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام

پیج هایی در اینستاگرام هستند که در زمینه سرگرمی فعالیت میکنند و تعداد فالوور بسیار بالایی راهم دارند. موضوع اولی که فکر شمارا مشغول میکند این هست که به این پیج ها برای تبلیغات هزینه های بالایی را بپردازید. باید گفت نباید گول تعداد فالوور را بخورید، شما پیش از تبلیغات و انتخاب پیج سعی کنید طی چندین روز پیج هایی که این افراد تبلیغ میکنند را بررسی کنید و مشاهده کنید چقدر بازدهی داشته اند. محسن حبببی راد سئوکار و بنیانگذار سایت برتر آموز در این سایت نمونه هایی از تبلیغات موثر در اینستاگرام را آموزش داده است که با چه میزان بودجه بتوانید بهترین بازخورد را داشته باشید.

تبلیغات میکرواینفلوئنسری

تبلیغات میکرواینفلوئنسری اینستاگرام یکی از بهترین روشهای تبلیغات میباشد. عموما پیج هایی که بین ۵۰ الی ۲۰۰ کا فالوور دارند میکرواینفلوئنسر هستند و بازخورد تبلیغات در این پیج ها بسیار بالاست. البته بیش از هرچیزی شما باید پیجی آماده داشته باشید و محتوای خوبی را تولید کرده باشید و محتوای تبلیغ شما هم جذاب باشد که کاربران تبلیغات شمارا دیدند به سمت پیج شما بیایند.

تبلیغات گسترده اینستاگرامی

در این نوع تبلیغات شما به افرادی که کار تبلیغات گسترده انجام میدهند پیام میدهید و این افراد لیست تمامی پیج ها برای تبلیغات را دارند و شما با توجه به بودجه مورد نظر خود میتوانید تبلیغات خوبی را انجام دهید. البته سعی کنید برای تست با بودجه کم شروع کنید و سپس در اقدام بعدی تبلیغات سنگین را انجام دهید که بازخورد خوبی را بگیرید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات