14 تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون

۱۴ تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون

اگر به دنبال افزایش کیفیت پست‌های خود در اینستاگرام 📷 هستید، باید ابزار مناسب برای این کار را به خوبی بشناسید. در این مطلب انزل وب، ۱۴ تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

دانلود برنامه طراحی قالب پیج ، استوری و … اینستاگرام

Best Instagram Post, Page, Story … Designer Apps For Android and iOS

اینستاگرام یک ابزار بازاریابی دیجیتال بسیار مناسب برای کسب و کارها است. برای ارتقای سطح کاری خود در این شبکه اجتماعی نیاز به برخی ابزارهای جانبی دارید تا کیفیت کار خود را ارتقا دهید. شاید اصطلاح طراحی قالب برای پست اینستاگرام را شنیده باشید. به کمک برنامه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید قالب جذاب اینستاگرام طراحی کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی اندروید و آیفون دانلود و نصب کنید.

برنامه‌هایی برای ویرایش تصویر و ساخت پست اینستاگرام

نرم‌افزار طراحی پست اینستاگرام VSCO

VSCO آیفون و اندروید یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس به حساب می‌آید. محبوبیت آن به حدی است تا کنون ۲۰۰ میلیون بار هشتک VSCO# در اینستاگرام تکرار شده است.

برنامه طراحی پست اینستاگرام

در این نرم‌افزار ده فیلتر رایگان وجود دارد که برای ویرایش تصاویر می‌توان از آن استفاده نمود. ابزار کنتراست رنگ برای تصاویر نیز در اختیار شما است و می‌توانید از ابزار براش آن برای ساخت تصاویر جذاب و طراحی استوری اینستاگرام استفاده کنید.

برنامه طراحی پست اینستاگرام Avatan

به کمک نرم‌افزار Avatan آیفون و اندروید می‌توانید تصاویر خود را روتوش کرده و جلوه‌های سفارشی روی آن‌ها اعمال کنید. نسخه اصلی این نرم‌افزار رایگان است. البته بخشی از قابلیت‌های آن با پرداخت درون برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طراحی قالب اینستاگرام

نرم‌افزار طراحی تم برای اینستاگرام Snapspeed

به کمک این نرم‌افزار قدرتمند، می‌توانید تصاویر با فرمت JPG و RAW را ویرایش کنید. به کمک نرم‌افزار Snapspeed علاوه بر فیلتر کردن تصاویر می‌توانید تغییراتی در پس زمینه آنها ایجاد نمایید. در این نرم‌افزار ۲۹ ابزار برای ویرایش عکس‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از آنها می‌توانید از یک تصویر ساده، یک اثر هنری بسازید. فرقی نمی‌کند موبایل شما اندروید باشد یا iOS. این نرم‌افزار برای هر دو آنها نسخه کاربرپسندی ارائه کرده‌ است.

قالب آماده اینستاگرام

برنامه طراحی قالب پست اینستاگرام Adobe Lightroom

شرکت Adobe سابقه فوق‌العاده‌ای در تولید نرم‌افزارهای ویرایش تصویر دارد. طراحی پست اینستاگرام در فتوشاپ این شرکت، بسیار رایج است. یکی دیگر از این برنامه‌ها نرم‌افزار Adobe Lightroom است که نسخه اندروید آن نیز موجود میباشد. تصاویر خام خود را به این برنامه وارد کنید. به کمک ابزار کنتراست رنگ،‌ سایه زنی و اشباع تصاویر می‌توانید عکس ساده خود را به بهترین وجه ممکن ویرایش کنید. طراحی هایلایت اینستاگرام نیز با این برنامه امکان پذیر است.

تم برای پیج اینستاگرام

یک قابلیت این نرم‌افزار آن است که کاربران در صورت تمایل می‌توانند نتایج ویرایش تصاویر خود را در آن منتشر کنند. به این ترتیب دیگران می‌توانند با مشاهده آنها، ایده برای پیج اینستاگرام خود بگیرند.

نرم‌افزار طراحی استوری اینستاگرام A Color Story

۲۰ ابزار رایگان در نرم‌افزار A Color Story اندروید و آیفون برای فیلتر کردن تصاویر و ایجاد جلوه‌های سفارشی وجود دارد. برای طراحی کاور پست و استوری اینستاگرام از این نرم‌افزار حتما استفاده کنید. برند شخصی و هویت بصری پیج‌ خود را به راحتی می‌توانید به کمک آن در نظر مخاطبان جا بنیدازید.

قالب جذاب اینستاگرام


برنامه‌هایی برای تنظیم چیدمان تصاویر و طراحی قالب اینستاگرام

برنامه Layout From Instagram برای اندروید و iOS

برنامه Layout From Instagram اندروید و آیفون توسط خود سازنده اینستاگرام عرضه شده است. برای چیدمان تصاویر در طراحی پیج اینستاگرام می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه رایگان بوده و به کمک آن می‌توانید تا سقف ۹ عکس را در یک قالب جانمایی کنید. همچنین فیلترهایی نیز در آن وجود دارد که امکان شخصی سازی تصاویر را به کاربر می ‌دهد.

برنامه قالب پست اینستاگرام

اپلیکیشن طراحی قالب پست اینستاگرام A Design Kit

برنامه A Design Kit ویژه موبایل‌های iOS است. سازندگان نرم‌افزار A Color Story، این نرم‌افزار را نیز روانه بازار کرده‌اند. به کمک آن می‌توانید لایه‌های مختلفی روی تصاویر خود ایجاد کنید. همچنین قابلیت تغییر طرح و بافت تصاویر نیز در آن وجود دارد. بیش از ۶۰ فونت مختلف برای نوشتن روی تصاویر و بیش از ۲۰۰ گزینه برای طراحی پیج کاری اینستاگرام در آن وجود دارد.

ساخت پست اینستاگرام

برنامه طراحی قالب پست متنی اینستاگرام AppForType

علاقه‌مندان به تایپوگرافی می‌توانند از نرم‌افزار AppForType آیفون و اندروید استفاده کنند. در این نرم‌افزار ۶۰ فونت برای نگارش روی تصاویر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. طراحی قالب پست متنی اینستاگرام به کمک این نرم‌افزار بر جذابیت پیج شما می‌افزاید.

قالب پست متنی اینستاگرام

برنامه اندروید قالب حرفه ای پست اینستاگرام Grid and Square Maker

اگر می‌خواهید یک تصویر را در قالب چند پست در اینستاگرام منتشر کنید، می‌توانید از Grid and Square Maker استفاده کنید. این برنامه تصویر بزرگ شما را با حفظ وضوح به چند تصویر مربعی کوچک تقسیم می‌کند و می‌توانید آن را در اینستاگرام منتشر کنید. همچنین به کمک آن می‌توانید تصاویر خود را به حلت پانوراما تبدیل کنید.

نرم افزار طراحی پست اینستاگرام


برنامه های ساخت ویدیو خلاقانه برای پیج اینستاگرام

برنامه طراحی قالب آماده ویدئو اینستاگرام Boomerang

ساده‌ترین برنامه برای تولید ویدیوی کوتاه در اینستاگرام، نرم‌افزار Boomrang آیفون و اندروید است. به کمک این برنامه می‌توانید ده عکس را به هم متصل کنید و به صورت یک ویدیو با فرمت GIF از آن خروجی بگیرید. نیازی به ویرایش تصاویر وجود ندارد و نرم‌افزار به صورت خودکار ویدیو را تولید می‌کند.

قالب آماده ویدئو اینستاگرام رایگان

برنامه تولید ویدیو Time Lapse در اینستاگرام Hyperlapse ویژه iOS

برنامه Hyperlapse یک برنامه رایگان است (جایگزین اندرویدی Microsoft Hyperlapse). به کمک آن می‌توانید ویدیوهای Time Lapse تولید کنید. کافیست گوشی خود را در یک نقطه قرار دهید و ضبط فیلم آن را فعال کنید. پس از پایان ضبط فیلم می‌توانید سرعت ویدیو را تا ۱۲ برابر حالت معمول افزایش دهید.

قالب آماده ویدئو اینستاگرام

برنامه ویرایش ویدیو InShot

برنامه InShot آیفون و اندروید یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش و طراحی قالب آماده ویدئو اینستاگرام رایگان است. در این برنامه می‌توانید یک بخش از ویدیو را جدا کنید. یا چند قطعه ویدیو را با هم ادغام کنید. همچنین تنظیم نور و روشنایی ویدیو نیز به کمک آن امکان‌پذیر است.

آموزش طراحی پست اینستاگرام

برنامه طراحی قالب آماده ویدئو اینستاگرام GoPro

برنامه GoPro آیفون و اندروید نیز به شما امکان می‌دهد تا یک ویدیو مورد علاقه خود را ضبط و تهیه کنید. سپس می‌توانید روی آن ویدیو اصلاحات و برخی ویرایش‌های ممکن را انجام دهید و ویدیوی کوتاه خود را در اینستاگرام منتشر کنید.

قالب حرفه ای پست اینستاگرام

برنامه ویرایش ویدیو Magisto

برنامه Magisto آیفون و اندروید یک ابزار ویدیویی مجهز به هوش مصنوعی است. این برنامه به سادگی به کمک هوش مصنوعی بهترین و چشم‌نوازترین قسمت از ویدیوی شما را پیدا می‌کند و در اختیار شما می‌گذارد. همچنین به کمک الگوریتم‌های خود، کار ویرایش و ایجاد جلوه‌های مناسب را نیز به طور خودکار انجام می‌دهد. به این ترتیب سطح کلیپ شما را ارتقا می‌دهد.

قالب آماده ویدئو اینستاگرام رایگان

نظرات و پشنهادات شما؟

با ۱۴ تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون آشنا شدید. شما از کدامیک از آنها برای طراحی کاور پست و.. اینستاگرام خود استفاده کرده‌اید؟ آیا برنامه دیگری برای طراحی قالب پست اینستاگرام می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)

نظرات

  • صادق مقصودی says:

    سلام دمت گرممممممم ❤️ خیلی برنامه های توپی هستن ولی اگه تو خارج از ایران بودم ..اینا هیچکدوم تو ایران باز نمیشه که