5 روش تست شده رفع ارور We restrict certain activity اینستاگرام

۵ روش تست شده رفع ارور We restrict certain activity اینستاگرام

گاهی ممکن است در حین فعالیت در اینستاگرام 📷 با ارورهایی مواجه شوید. یکی از رایج‌ترین این ارورها We restrict certain activity است که اجازه نمی‌دهد کاربر فعالیتی در اینستاگرام داشته باشد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش تست شده رفع ارور We restrict certain activity اینستاگرام می‌پردازیم.

آموزش حل مشکل پیغام خطای Try again later we restrict certain activity اینستاگرام

?How To Fix Action Blocked Try again later we restrict certain activity On Instagram

Instagram یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است. گاهی برخی از فعالیت‌های کاربر موجب می‌شود تا اروری با مضمون Try again later we restrict certain activity برای او ارسال شود. این ارور مانع ادامه فعالیت کاربر از قبیل لایک کردن، کامنت گذاشتن و… می‌شود. در این مطلب از انزل وب روش‌های رفع پیام  We restrict certain activity در اینستاگرام را توضیح می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ارور We restrict certain activity to protect our community چیست؟

ارور We restrict certain activity اینستاگرام

ارور We restrict certain activity در اینستاگرام هنگامی رخ می‌دهد که سعی کنید در زمانی کوتاه افراد زیادی را فالو یا آنفالو کنید. علاوه بر این، اگر در مدت زمان کم پست‌های زیادی را لایک کنید هم ممکن است با این ارور مواجه شوید. مورد دیگر تکرار یک کامنت مشابه زیر پست‌های زیاد است. استفاده از برنامه‌های شخص ثالث و بات‌های لایک، کامنت و… هم موجب بروز این ارور خواهد شد.

حل مشکل We restrict certain activity با ارسال درخواست به اینستاگرام

ارور We restrict certain activity اینستاگرام

قبل از هر چیزی گوشی خود را Restart کنید. ممکن است این گونه مشکل برطرف شود. پیشنهاد ما این است که در ابتدا به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت صبر کنید. زیرا ممکن است پس از این زمان اینستاگرام شما را از بلاک دربیاورد. در صورتی که پس از این مدت همچنان بلاک ماندید، روش زیر را امتحان کنید. بهتر است در این مدت از اکانت اینستاگرام خود Logout شوید. تا ۷۲ ساعت هم از لایک کردن، فالو یا آنفالو کردن، کامنت گذاشتن و… خودداری کنید.

برای رفع ارور We restrict certain activity در اینستاگرام می‌توانید به Instagram درخواست ارسال کنید تا شما بلاک شدن اکانت شما را رفع کنند. وقتی پیام Action Blocked با مضمون “We restrict certain activity to protect our community tell us if you think we made a mistake” برایتان آمد، با زدن گزینه Tell us می‌توانید درخواست خود را ارسال کنید.

Instagram ایمیلی را برایتان ارسال خواهد کرد. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. سپس در صورت درخواست ارسال عکس برای تایید هویت، عکس خود را ارسال کنید. پس از چند روز، اینستاگرام شما را از بلاک درمی‌آورد.

ارور We restrict certain activity اینستاگرام

همچنین می‌توانید برای تیم پشتیبانی اینستاگرام هم می‌توانید درخواست بفرستید. برای این کار به پروفایل بروید و سپس روی آیکون منو بزنید. به Settings بروید و Help را بزنید. سپس Report a Problem را بزنید. برای دلیل روی Something Isn’t Working بزنید. فرم و اطلاعات موردنظر را پر کنید و سپس Submit را بزنید.

حل مشکل We restrict certain activity to protect our community با تکمیل پروفایل اینستاگرام

یکی از راه‌های برطرف کردن ارور We restrict certain activity اینستا این است که اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید. برای این کار به پروفایل اینستاگرام بروید. روی Edit Profile بزنید. تمامی بخش‌های خالی را پر کنید. عکس پروفایل بگذارید و Done را بزنید.

ارور We restrict certain activity اینستاگرام

علاوه بر این، اگر تا کنون پستی به اشتراک نگذاشتید، پست بگذارید. درباره پست گذاشتن هم حتما دقت کنید. زیرا هر چیزی که خلاف قوانین Instagram باشد، موجب بلاک شدن شما می‌شود. در برخی مواقع، تغییر رمز عبور هم می‌تواند مشکل را حل کند.

رفع ارور Try again later we restrict certain activity to protect our communityبا استفاده از اینترنت دیتا و دستگاهی دیگر

برای رفع ارور اینستاگرام We restrict certain activity می‌توانید از دستگاهی دیگر وارد اکانت خود شوید. علاوه بر این، اینترنت دیتای گوشی را روشن کنید و از وای فای استفاده نکنید. این گونه IP شما تغییر خواهد کرد. از برنامه‌های تغییر IP هم می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این حذف کردن برنامه و نصب دوباره آن هم می‌تواند کمک‌کننده باشد.

رفع بلاک فالو در اینستاگرام با حذف برنامه‌های شخص ثالث

راه‌حل دیگر برای رفع ارور We restrict certain activity to protect our community این است که تمامی برنامه‌های شخص ثالث مرتبط به Instagram را پاک کنید. برنامه‌هایی برای جذب فالور، لایک، ویو و… بیشتر از جمله این نرم‌افزارها هستند. علاوه بر این از بات‌ها برای لایک کردن فالو و آنفالو کردن و… استفاده نکنید.

اگر می‌خواهید بدانید در اینستاگرام بلاک شده‌اید یا نه، به مطلب روش‌های تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام مراجعه کنید.

برطرف کردن ارور We restrict certain activity to protect our communityبا لینک کردن اینستاگرام به اکانت فیسبوک

گاهی با دیدن پیغام اینستاگرام We restrict certain activity بهتر است اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک لینک کنید. برای این کار به پروفایل اینستاگرام بروید. روی آیکون منو بزنید. Settings را بزنید. Account را انتخاب کنید و سپس روی Linked Accounts بزنید.

ارور We restrict certain activity اینستاگرام

Facebook را انتخاب کنید و اطلاعات وارد شدن به اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. سایر شبکه‌های اجتماعی خود را هم می‌توانید در این بخش وارد کنید. این گونه اینستاگرام دیگر شما را با بات‌ها اشتباه نمی‌گیرد.

برای آشنایی با سایر روش‌ها به مطلب رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک اینستاگرام مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش روش‌های رفع ارور We restrict certain activity to protect our community پرداختیم. شما از کدام روش برای برطرف کردن این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در این زمینه در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • نگین says:

    سلام تو هفته ی گذشته ۳نفر میخواستن منو فالو کنن در اینستاگرام که ارور We restrict certain activity to protect our community.
    Sugg
    lee all براشون اومده
    مشکل از اکانت منه یا اونا؟

  • محمدرسول اصفهانی says:

    منی که فیسبوک اکانت ندارم چیکار باید بکنم؟؟

  • هیچکس says:

    من این مشکل برام پیش اومده بود فیلتر شکن خاموش کردم درست شد

  • فاطمه says:

    همه روشا رو امتحان کرده بودم درست نشد روش لینک با فیسبوک رو انجام دادم درست شد ممنون

    • محمدرسول اصفهانی says:

      سلام من که فیسبوک ندارم و این پیام برام میاد چیکار باید بکنم؟؟
      من زمانی ک این اخطار اومد برام ۵ روز صبر کردم اما بازم برام اخطار اومد

  • بنیامین says:

    من یه بار همین مشکل واسم پیش اومد یه بار از اکانتم اومدم بیرون دوباره وارد شدم اوکی شد.

  • نسایی جوزان says:

    سلام من دوسه بار این اخطار رو گرفتم
    We restricted access to your content due to a legal request
    این یعنی چی

  • فاطمه says:

    سلام من به دلیل لایک بیش از حد وقتی میخوام لایک کنم یا کامنت بزارم متن Try Again Later We restrict certain activity to protect our community میاره و فقط گزینه ok رو داره الان ۳ روزه خرابه نمیذارهدلایک کنم یا کامنت بزارم

  • Vahid says:

    درود. اکانت فیسبوک زدم نشد که نشد… من یه پیام تبلیغاتی برای رمان نویسی رو چندجا گذاشتم اینطوری شد.. لطفا کمکم کنید

  • سهیلی says:

    سلام من یک ماه پیش به یکباره تعداد زیادی فالو کردم
    و از اون به بعد هر چهار پنج روز اینستاگرام منو ریستریکن اکتیویتی میکنه دلیلشم نمیدونم تا برطرفش کنم
    اضافه کنم من از برنامه instagram lite استفاده میکنم و با فیلتر شکن متصل میشم
    لطفا راهنمایی کنید