برای خرید بک لینک قوی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بک لینک قوی به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از دغدغه های مهم هر سایت یا کسب ‌و کار آنلاین، گرفتن بک لینک های معتبر است. این کار به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهند و به افزایش ترافیک سایت خود کمک کنند. سایت های زیادی وجود دارند که در زمینه فروش بک لینک فعالیت می کنند اما همه آن ها معتبر و قابل اعتماد نیستند! بسیاری از این سایت ها بک لینک شما را در سایتی که هزاران لینک در هر صفحه آن قرار دارد منتشر می کند. در این صورت نه تنها نمی تواند به سایت شما کمک کند، بلکه امکان جریمه شدن سایت شما هم وجود دارد. در این مقاله می خواهیم به بررسی مفهوم خرید بک لینک قوی و نکاتی که هنگام خرید باید به آن ها دقت کنید، بپردازیم.

برای خرید بک لینک قوی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید بک لینک قوی و هدف از آن چیست؟

حتماً تا کنون با مفهوم بک لینک ( Backlink ) آشنا شده اید یا حداقل نام آن را بارها شنیده اید! بک لینک به معنای درج لینک در سایت های دیگر برای بهبود رتبه در گوگل است. اما مفهوم خرید بک لینک قوی چیست؟ خرید بک لینک قوی به معنی خرید بک لینکی است که آن سایت از قدرت بالایی برخوردار باشد و بتواند رتبه سایت شما را بهبود ببخشد.

هر چقدر سایت میزبان لینک قوی تر باشد، تاثیر بیشتری روی سایت شما خواهد داشت که البته به مسائل مختلفی هم بستگی دارد! به عنوان مثال اگر یک سایت به مزرعه لینک تبدیل شده باشد و در هر صفحه آن هزاران لینک وجود داشته باشد، حتی اگر دامین اتوریتی و محتوای قوی هم داشته باشد باز هم نمی تواند تاثیر خوبی در بهبود رتبه سایت شما داشته باشد.

واقع هدف از خرید بک لینک قوی این است که بتوانید رتبه سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید! معمولاً برای خرید این نوع بک لینک ها باید هزینه زیادی کنید و ممکن است استفاده از رپورتاژ آگهی به صرفه تر باشد و تاثیر بیشتری روی رتبه سایت شما داشته باشد. اگر قصد خرید بک لینک قوی از سایتی را دارید، در بخش بعدی این مقاله همراه باشید تا به بررسی چند نکته مهم برای خرید بک لینک قوی بپردازیم.

بیشتر بخوانید :

نکات مهم برای خرید بک لینک قوی

خرید بک لینک اگر به درستی انجام شود، می تواند تاثیر بسیار خوبی در افزایش رتبه سایت شما در گوگل داشته باشد. در این بخش می خواهیم به بررسی ۸ نکته بسیار مهم در زمینه خرید بک لینک قوی بپردازیم که با رعایت این موارد، می توانید بهترین بک لینک ها را خریداری کنید:

۱- لینک دادن به صورت مستقیم

اولین چیزی که هنگام خرید بک لینک باید به آن دقت کنید که البته به تصمیم خودتان بستگی دارد، این است که حتماً لینک مستقیم در سایت میزبان درج کنید. گاهی اوقات افراد به اشتباه از کوتاه کننده لینک استفاده می کنند تا ببینند چقدر بازدید از طریق آن لینک دریافت کرده اند! در این صورت تاثیر بک لینک برای سایت کوتاه کننده میزبان است و تاثیری روی سایت شما نخواهد داشت. استفاده از این روش برای تبلیغات مستقیم مناسب است و برای دریافت بک لینک باید حتماً لینک مستقیم سایت یا صفحه موردنظر خود را درج کنید. بنابراین هنگام خرید بک لینک قوی استفاده از کوتاه کننده لینک را فراموش کنید و حتماً لینک مستقیم درج کنید.

۲- فالو بودن بک لینک

تاثیر بک لینک زمانی است که لینک شما به صورت فالو در آن سایت درج شود! اگر لینک شما به صورت نوفالو درج شود، غیرمستقیم به گوگل می گوید که نمی خواهد ارزشی به این سایت ارائه شود. حتی هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید حواستان باشد که لینک ها به صورت کاملاً فالو درج شود و اگر لینک نوفالو است، از آن سایت بک لینک یا رپورتاژ خریداری نکنید. البته لینک های نوفالو تاثیر بسیار کمی در بهبود رتبه دارند اما بدون هزینه هم می توانید از طریق تالارهای گفتمان چنین لینک هایی دریافت کنید. پس فراموش نکنید که لینک های خریداری شده باید به صورت کاملاً فالو باشند و از خرید لینک نوفالو خودداری کنید.

۳- انتشار بک لینک به صورت دائمی

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید بک لینک قوی باید به آن دقت کنید، دائمی بودن لینک است. اگر سایتی به شما لینک دهد اما پس از مدتی آن را حذف کند، گوگل متوجه می شود که این لینک طبیعی نیست و رتبه صفحات شما را کاهش می دهد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از اجاره بک لینک با محدودیت زمانی خودداری کنید و حتماً لینک هایی خریداری کنید که برای همیشه در آن سایت ها باقی می مانند. اکثر رسانه ها رپورتاژ آگهی را برای همیشه در سایت نگه می دارند و پیشنهاد ما به شما خرید رپورتاژ آگهی است.

۴- درج بک لینک در سایت های معتبر

هنگامی که قصد خرید بک لینک قوی را دارید، حتماً توجه کنید که آن را در سایت های معتبر منتشر کنید. اگر بک لینک خود را در سایت های غیر معتبر منتشر کنید، حتی اگر رتبه و دامین اتوریتی خوبی هم داشته باشد، نه تنها تاثیر مثبت زیادی ندارد بلکه می تواند باعث کاهش رتبه سایت شما شود.

۵- عدم درج بک لینک در سایت هایی که لینک زیادی به سایت های دیگر دارند

برخی سایت ها که به عنوان مزرعه لینک شناخته می شوند، تعداد زیادی بک لینک در سایت خود درج می کنند. در گذشته درج تعداد زیادی لینک در سایت مشکلی نداشت و می توانست باعث رشد همه آن سایت ها شود اما در حال حاضر هر چقدر لینک ها بیشتر باشند، ارزش آن ها کمتر است. همچنین این سایت ها زیر ذره بین گوگل هستند و احتمال پنالتی شدن آن سایت و سایت هایی که به آن ها لینک داده است زیاد است. در صورت مواجه شدن با چنین سایت هایی و خرید بک لینک از آن ها بخواهید که لینک شما را بردارند یا از طریق گوگل سرچ کنسول آن را Disavow کنید.

۶- توجه به تعداد بک لینک با توجه به حوزه کاری

هر چقدر سایت موردنظر برای خرید بک لینک به موضوع سایت شما نزدیک تر باشد، می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. بنابراین برای خرید بک لینک قوی حتماً سعی کنید که در سایت های مرتبط لینک درج کنید. با خرید رپورتاژ آگهی این اتفاق به سادگی امکان پذیر است و می توانید لینک های خود را در یک سایت مرتبط با سایت خود درج کنید.

۷- استفاده از انکر تکست مناسب در بک لینک

هدف از گرفتن بک لینک، افزایش رتبه یک یا چند کلمه کلیدی در گوگل است! بنابراین باید به کلماتی که می خواهید به آن ها لینک بدهید دقت کنید. به این کلمات انکرتکست گفته می شود که اهمیت بسیار زیادی دارند. همچنین حواستان باشد آن کلمات کلیدی را دقیقاً به همان صفحاتی که می خواهید با این کلمات بهبود رتبه داشته باشند لینک کنید.

۸- عدم استفاده از بک لینک انبوه

استفاده و خرید بک لینک انبوه را فراموش کنید! این سرویس ها به صورت ناگهانی و در کمتر از چند روز هزاران لینک به سایت شما می دهند که کاملاً برای گوگل غیرطبیعی است و می تواند شما را پنالی کند.

در نهایت، اگر قصد خرید بک لینک قوی در سایت های معتبر را دارید آژانس تسمینو در این زمینه به شما کمک می کند و می توانید این سرویس ها را با هزینه مناسب خریداری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات