چطور با موبوگیفت از نت فلیکس استفاده کنیم؟

چطور با موبوگیفت از نت فلیکس استفاده کنیم؟

همۀ عاشقان فیلم و سریال از خدایشان است که بدون محدودیت و با کم‌ترین هزینه به جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته باشند.

نت فلیکس، بزرگ‌ترین کمپانی پخش آنلاین فیلم و سریال در سطح جهان است که امکان تماشای هزاران فیلم را در بستر اینترنت برای ما فراهم کرده است. این شرکت کار خودش را در سال ۱۹۹۷ با اجاره و فروش DVD آغاز کرد. پس از آن امکانی را برای مشتریانش فراهم کرد که بتوانند به‌جای پرداخت هزینه برای هر DVD به‌صورت ماهیانه حق اشتراک بپردازند.

حتماً شما هم تا‌به‌حال حین تماشای فیلم و سریال، لوگوی مخصوص نت فلیکس را دیده‌اید. این سرویس استریم در ابتدا به‌ مدت ۳۰روز امکان استفادۀ رایگان را به افراد می‌دهد و بعداز آن با خرید کارت اعتباری نت فلیکس و پرداخت حق عضویت می‌توانید با خیالی آسوده به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خودتان بنشینید.

اما چطور می‌توانیم در این شبکه جهانی عضو شویم و از امکانات آن استفاده کنیم؟

گیفت کارت نت فلیکس

گیفت کارت نت فلیکس ، یکی از محبوب‌ترین کارت‌های اعتباری مجازی است که با خرید آن و عضویت در سایت نت فلیکس می‌توانید به‌صورت نامحدود تمام فیلم‌ها و سریال‌های معروف دنیا را به‌شکل آنلاین تماشا کنید.

مزایای خرید گیفت کارت نت فلیکس چیست؟

  • تماشای میلیون‌ها فیلم و سریال به‌صورت آنلاین
  • دسترسی به فیلم‌های مناسب کودکان و انیمیشن‌های جذاب
  • امکان امتیاز‌دهی به فیلم‌های مختلف در این شبکه
  • یک هدیه خوب برای علاقمندان به فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا
  • استفادۀ بدون محدودیت و نداشتن تاریخ انقضا
  • امکان مشاهده فیلم‌ها روی انواع تبلت، موبایل و…

مزایای خرید گیفت کارت نت فلیکس چیست؟

قیمت گیفت کارت نت فلیکس چقدر است؟

گیفت کارت‌ ها قیمت‌های مختلفی دارند و ازآنجایی که محدودیتی برای استفاده از آن‌ وجود ندارد، شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان آن‌ها را تهیه کرده و پس از مدتی شارژ کنید. گیفت کارت نت فلیکس با قیمت ۱۵، ۲۵، ۳۰ و ۶۰ دلار قابل خریداریست. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به فروشگاه موبوگیفت با توجه به بودجه‌تان هرکدام را که می‌خواهید تهیه کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت نت فلیکس

پس از خرید گیفت کارت نت فلیکس از سایت موبوگیفت، مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

  1. به آدرس سایت نت فلیکس netflix.com  مراجعه کنید.
  2. روی گزینۀ sing in که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.
  3. در بلوکی که برای شما باز می‌شود ایمیل و رمز عبور خودتان را وارد کنید و به صفحۀ اصلی برگردید.
  4. حالا باید به پایین سایت بروید و از منوی پایین صفحه، گزینۀ Redeem Gift Cards را انتخاب کنید.
  5. حالا صفحه‌ای دیگر برای شما باز می‌شود که باید در فیلد مربوطه کد گیفت کارت را وارد کنید و سپس روی گزینۀ Redeem کلیک کنید.
  6. پس از انجام این کار مبلغ گیفت کارت به اعتبار شما اضافه می‌شود.

توجه: تمام مراحل گفته شده را با آی‌پی غیراز ایران انجام دهید.

آموزش استفاده از گیفت کارت نت فلیکس

گیفت کارت نت فلیکس چگونه کار می‌کند؟

پس از خرید گیفت کارت نت فلیکس و فعال‌سازی آن، منوی جدیدی در تلویزیون هوشمند شما ظاهر می‌شود که می‌توانید به‌وسیله آن از بین میلیون‌ها برنامۀ تلویزیونی، فیلم و سریال موردعلاقۀ خودتان را انتخاب کنید. حتی برای راحتی کار امکان جست‌وجوی پیشرفته نیز برای شما فراهم است.

دقت کنید که محتوای نت فلیکس علاوه‌بر تلویزیون در کنسول‌های بازی، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و غیره برای شما قابل اجراست، اما برای راحتی کار به یک اینترنت پرسرعت نیاز دارید. پیشنهاد ما به شما خرید بسته‌های اینترنتی با ترافیک نامحدود است. آن‌وقت با یک شبکۀ نمایشی نامحدود و یک اینترنت پرسرعت ساعت‌ها مشغول تماشای فیلم و سریال‌های مورد‌علاقه‌تان می‌شوید.

گیفت کارت نت فلیکس چگونه کار می‌کند؟

موبوگیفت؛ خرید گیفت کارت با تحویل آنی

احتمالاً سایت‌های مختلفی برای خرید گیفت کارت نت فلیکس وجود دارد که هرروز آگهی‌های تبلیغاتی آن‌ها را می‌بینیم، اما اگر شما هم به‌دنبال یک مرجع قانونی هستید تا بتوانید با اطمینان کامل خرید خودتان را انجام دهید؛ سری به موبوگیفت بزنید. موبوگیفت متفاوت‌ترین سامانۀ خرید گیفت کارت به‌صورت آنلاین، با تحویل آنی، قیمت ارزان و پشتیبانی ۲۴ساعته در خدمت شماست.

چرا سامانۀ موبوگیفت را انتخاب کنیم؟

ازآنجایی که در وب‌سایت‌های مختلف و شبکه‌های مجازی امکان سرقت و کلاهبرداری وجود دارد، هر فرد عاقلی به‌دنبال پیداکردن یک سایت معتبر برای خرید می‌گردد. سامانۀ موبوگیفت هم پس از ۵سال سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش انواع گیفت‌ کارت ‌های مختلف امتحان خودش را در این زمینه پس داده و مورد رضایت و حمایت مشتریانش قرار گرفته است.

چرا سامانۀ موبوگیفت را انتخاب کنیم؟

خرید گیفت کارت اورجینال از موبوگیفت

شما می‌توانید با موبوگیفت، انواع گیفت کارت ‌های اورجینال و معتبری مثل: گوگل‌پلی، آمازون، ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و … را ارزان‌تر از همه‌جا خریداری کنید و آن را در عرض کمتر از پنج دقیقه تحویل بگیرید. علاوه‌براین، با خرید هر گیفت کارت، برای خرید‌های بعدی خودتان تخفیف می‌گیرید. حتی اگر پیش از خرید سوال یا ابهامی برای‌تان پیش آمد، مهمان مشاورۀ رایگان موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com  باشید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات