7 روش رفع ارور Too Many Communities ، Attempts و Tries تلگرام

۷ روش رفع ارور Too Many Communities ، Attempts و Tries تلگرام

تلگرام با معرفی قابلیت های جدید و بهره مندی از امنیت مناسب، همواره در بین بسیاری از کاربران محبوب بوده است. اما ممکن است هنگامی که قصد استفاده از تلگرام را دارید، با ارور های مختلفی 🛑 رو به رو شوید. امروز در انزل وب قصد داریم تا نحوه رفع مشکل ارور Too Many Communities ، Attempts و Tries در تلگرام را به شما آموزش دهیم.

حل مشکل پیغام Too Many Communities تلگرام

How to Fix Too Many Communities , Try Again Later Error in Telegram

ارور هایی مانند Too Many Communities معمولا در زمان لاگین کردن (Login) به برنامه ظاهر می شوند. محدودیت های ایجاد شده در واقع برای حفظ امنیت اکانت شما می باشد. برای رفع این مشکل، مهم است که علت این ارور را بدانید. در ادامه ضمن معرفی دلایل بروز آن، راه های رفع مشکل را هم بررسی می کنیم.

معنی و علت بروز پیغام Too Many Communities در تلگرام چیست؟

ارور Too Many Communities تلگرام و چنین خطا ها و محدودیت های در زمان لاگین کردن تلگرام، عمدتا به دلیل تلاش بیش از حد برای وارد شدن به اکانت وارد می شوند. همچنین در موارد دیگر استفاده از برنامه های تغییر دهنده آیپی، برنامه های غیر رسمی، استفاده از دستگاه های متعدد نیز می تواند باعث بروز این ارور باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که این محدودیت ها زمانی اعمال می شوند که شما در تلگرام اقدامات زیادی برای ورود انجام دهید که سیستم آن ها را مشکوک می داند.

نکته قابل توجه این است که در نتیجه رفتار های ذکر شده، شماره تلفن شما به طور موقت مسدود می شود و این موضوع شامل آیپی شما نمی شود. بنابراین برای بازگرداندن دسترسی به اکانت، مهم است که فعالیت های مشکوک برای تلگرام را متوقف کنید. دلایل دیگری نیز وجود دارد که بررسی خواهیم کرد.

روش رفع مشکل پیغام Too Many Attempts در تلگرام

به طور کلی برای رفع ارور Too Many Tries در تلگرام معمولا با مسدود شدن اکانت شما، باید مدت زمانی را صبر کرده و اقدام به لاگین نکنید. این زمان متغیر است و گاهی اوقات تا ۲۴ ساعت طول می کشد. مشکل اکثر کاربران بعد از گذشت ۲۴ تا ۴۸ ساعت برطرف می شود. فراموش نکنید که صبر نکردن و تکرار بیشتر ممکن است باعث بدتر شدن مشکل شود.

روش رفع مشکل پیغام Too Many Attempts در تلگرام

همینطور آیا کد فعالسازی را دریافت نمی کنید؟ پیشنهاد می کنیم مطلب دلیل و حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی ثبت نام و ورود تلگرام را هم مطالعه نمایید.

عدم وارد کردن کد صحیح برای رفع مشکل Too Many Communities در تلگرام

برای تایید هویت، یک کد امنیتی برای شما ارسال می شود. مدت زمان استفاده از این کد نیز محدود می باشد. اگر به طور مکرر از آن با تاخیر استفاده کنید و یا دفعات زیادی را به اشتباه وارد کنید، حساب شما موقتا مسدود می شود و با ارور و مشکل تلگرام Too Many Tries مواجه می شوید.

ارور Too Many Communities در تلگرام به دلیل اسپم کردن

در ادامه دلایل ارور Too Many Attempts در تلگرام، اگر در مدت زمان کوتاهی پیام های زیادی را پشت سر هم به یک گیرنده ارسال کنید، ممکن است حساب شما مسدود شود. به طور مثال ارسال بیش از ۲۰ پیام به یک گیرنده در عرض ۱ دقیقه از نظر تلگرام اسپم شناخته شده و غیر قابل قبول است.

رفع رفع خطای Too Many Communities در تلگرام بر اثر ریپورت شدن

اگر کاربران زیادی اکانت شما را گزارش دهند، تلگرام ممکن است موقتا اکانت شما را مسدود کند. معمولا پیام دادن بیش از حد می تواند باعث شکایت کاربران شود. برای رفع مشکل بیش از اندازه تلاش کردی تلگرام هم تنها باید صبر کنید. برای بار اول ممکن است کمتر از یک هفته مسدود شوید اما در تکرار مورد مشابه، ممکن است اکانت برای همیشه مسدود شود.

رفع مشکل پیغام Too Many Attempts در تلگرام بر اثر وارد کردن اشتباه رمز

سازندگان تلگرام در تلاش برای افزایش امنیت اکانت و برنامه هستند. برای این که شخصی نتواند رمز اکانت شما را تشخیص دهد، مجاز است فقط ۵ بار آن را بنویسد. در غیر اینصورت و وارد کردن اشتباه، اکانت موقتا مسدود می شود. این ارور در دسکتاپ معمولا با پیام Limit exceeded. Please tries again later نمایش داده می شود. برای رفع خطای Too Many Communities در تلگرام معمولا باید مدت زمانی (معمولا ۱۰ دقیقه) صبر کرده و محدد رمز را با دقت وارد کنید. البته اگر انسداد برطرف نشد، باید به پشتیبانی تلگرام اطلاع دهید.

رفع مشکل پیغام Too Many Attempts در تلگرام بر اثر وارد کردن اشتباه رمز

چرا نمیتونم وارد تلگرام بشم؟ استفاده از تغییر دهنده آیپی برای رفع ارور تلگرام Too Many Attempts

در برخی از موارد ارور Too Many Communities در تلگرام ممکن است استفاده از تلگرام در برخی از کشور ها محدود شده باشد. در این موارد برای رفع مشکل کافیست تا از برنامه های تغیر دهنده آیپی استفاده کنید.

استفاده از شماره دیگر برای حل پیغام Too Many Attempts تلگرام

در زمانی که اکانت شما مسدود است و با ارور Limit Exceeded در تلگرام مواجه هستید، می توانید با کمک یک شماره دیگر روی گوشی خود وارد تلگرام شوید. البته می توانید با تغییر شماره تلگرام به همان شماره سابق خود، مشکل را برطرف کنید.

در پایان برای مطالعه بیشتر، مطالعه مطلب ۲ روش رفع ارور Phone Number Flood و Too Many Attempts تلگرام را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکل Too Many Communities در تلگرام را به شما معرفی کردیم. مشکل شما با چه روشی رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه حل مشکل Limit Reached در تلگرام را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • Sina says:

    من تو تلگرام ۷۰ جوین دارم کلا ولی لیمیت ۵۰۰ کانال برام میاره،نمیدونم چه کنم

    بعضی ها میگن دیلیت اکانت کن ولی من اطلاعاتمو لازم دارم
    از طرفی هم میگن بخاطر اینکه چند بار از تلگرام غیر اصلی استفاده کردی شاید اون تو کانالایی که تو نمیدونی عضو کردع چطور میشه از اونا خارج شد‍؟

  • Yegane says:

    سلام برای من این مشکل بوجود اومده ولی من فقط عضو ۵_۶ تا چند بیشتر نیستم ، نمیدونم علت اینکه همچین اروری میده چیه … ممنون میشم اگر اطلاعی دارین راهنمایی کنید🙏🏻

  • فرهاد says:

    اقا من شانسی دستم خورد این دمو اکانت چیە تلم الان بالا نمیاد کار نمیکنه چیکارش کنم لطفا راهنمای کنید

  • فرهاد says:

    اقا من شانسی دستم خورد این دمو چیە نوشت دمۆ اکانت اکانتم الان وصل نمیشع لطفا راهنمای کنید چکار باید بکنم

  • بهار says:

    سلام دو روزه با این مشکل مواجهم
    کد نمیده میگ بیشمار حد تلاش کرده ایید
    الان چیکار کمم لطفا جواب

  • سلام says:

    شما که راه حل ندادی فقط علتو گفتی
    اکانت من یه ماهه درست نشده بخاطر ارور too many cammunities

  • محمد says:

    سلام من میخوام به هر کانال یا گروهی جوین شم ارور میده limit reached این ارور میده

    • Sina says:

      من تو تلگرام ۷۰ جوین دارم کلا ولی لیمیت ۵۰۰ کانال برام میاره،نمیدونم چه کنم

      بعضی ها میگن دیلیت اکانت کن ولی من اطلاعاتمو لازم دارم
      از طرفی هم میگن بخاطر اینکه چند بار از تلگرام غیر اصلی استفاده کردی شاید اون تو کانالایی که تو نمیدونی عضو کردع چطور میشه از اونا خارج شد‍؟

  • sas says:

    سلام‌ من تلگرام اصلی رو نصب کردم اما مشکلم درست نشد و الان در هیچ کانال و گروهی هم عضو نیستم
    یعنی ریپورت شدم؟ باید چیکار کنم؟ لطفا بهم بگید باید چیکار کنم،همه ی کارهام عقب افتادن

  • 🔮🧸Sogjim🧸🔮 says:

    سلام من میخوام داخل چنلی یا گپی جوین شم این پیام
    برام میاد برای رفع چیکار باید بکنم
    و اینکه یه اکانته دیگم گذرواژه رمزش رو یادم رفته ولی اثر انگشتم هست و با استفاده از اون وارد تلگرام میشم چیکار کنم تا گذرواژه غیر فعال شه؟

  • اهورا says:

    سلام وقت بخیر . من تایید دو مرحله ای تلگرام را فعال کردم . الان از اکانتم خارج شدم ولی رمز یادم نمیاد . ایمیل هم ثبت نکردم ایا راهی هست وارد اکانتم بشه ؟ اصلا میشه دیلیت اکانت زد ؟
    ممنونم

    • forough says:

      خدا رحمتت کنه😂 اگه ایمیل اتو ندادی هیچکاری نمیشه کرد

    • عباس says:

      سلام مدتی شده است هیچ کانالی رو نمیتونم اضافه کنم وپیام میاد به سقف مجاز رسیده اید وخیلی از گروه ها وافراد رو حذف کردم گه دیگه اونها رو هم نمیشه اضافه کرد
      تلگرام اصلی رو هم نصب دارم‌ وتلگرامهای دیگه رو هم نصب کردم همین مشکل هست ممنون میشم راهنمایی فرمائید