آموزش 15 روش حل مشکل رایج برنامه آپ

آموزش ۱۵ روش حل مشکل رایج برنامه آپ

اپلیکیشن های مالی 💰 به واسطه ساده تر کردن کارها، محبوبیت زیادی بین کاربران دارند. خصوصا در شرایط شیوع بیماری و اهمیت در خانه ماندن، استفاده از این برنامه ها برای انجام کار ها در خانه رو به افزایش است. یکی از برنامه های فعال در این زمینه آپ می باشد. از آنجایی که برخی از کاربران در استفاده از این برنامه دچار مشکل شده اند، امروز در انزل وب نحوه حل مشکل رایج برنامه آپ را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع مشکل کارت به کارت ، استعلام ، نصب آیفون و.. نرم افزار آپ

How to Fix AP (Asan Pardakht) Problems

در حال حاظر بیش از ۳۰ خدمت مانند کارت به کارت، موجودی، خرید بسته و شارژ و.. در آپ قابل انجام هستند. با اینحال ممکن است در هنگام انجام کار های خود با ارور یا خطا های مختلفی متوجه شوید. در ادامه روش حل مشکلات متداول را بررسی خواهیم کرد.

ریستارت گوشی

گاهی مشکلات نرم افزاری مختلف یا تداخلات سطحی ممکن است رخ دهد که با سادگی با یک ریستارت برطرف می شود. به همین قبل از انجام روش های دیگر، بهتر است گوشی خود را ریستارت کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

اگر از کاربران آیفون و سیستم عامل iOS هستید، برای استفاده از آپ ابتدا باید برنامه را Trust کنید. برای این کار دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

ابتدا آپ را دانلود و نصب کنید. سپس برای رفع مشکل آپ در آیفون، به Settings گوشی رفته و روی General تپ کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

حال روی Device Management تاچ کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

در لیست باز شده Seeb Co OU را باز کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

روی دکمه Trust Seeb Co OU تاچ کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

در پیام نمایش داده شده Trust را انتخاب کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

حال می توانید از برنامه استفاده کنید.

حل مشکل برنامه آپ در آیفون

همچنین اگر از کاربران اسنپ هم هستید و در آن هم دچار مشکل اید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۱۶ روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp) را هم مطالعه نمایید.

رفع مشکل نرم افزار آپ، ارور عدم تطبیق در کارت به کارت

علت خطا در استعلام اطلاعات کارت آپ چیست؟ طبق قانون جدید، برای برخی از فعالیت ها نیاز است تا مالکیت شماره وارد شده در برنامه با مالک کارت یکی باشد. در غیر اینصورت در هنگام انجام تراکنش با ارور تراکنش فقط با کارت متعلق به صاحب شماره موبایل مجاز است (مشکل خطا در استعلام کارت آپ) مواجه می شوید. این فرایند در سامانه شاهکار انجام می شود. به طور مثال سقف کارت به کارت با اپلیکیشن آپ از ۱۰ میلیون ریال در برنامه های پرداخت ساز ها به میزان ۳۰ میلیون ریال افزایش یافته است. اما برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی، قانون تطبیق شماره ملی دارنده کارت و سیم کارت برای انجام آن ضروری شده است.

برای رفع این مشکل یا باید مالکیت سیم کارت را به نام خود تغییر دهید و یا با استفاده از سیم کارت با مالکیت خود وارد برنامه شده تا بتوانید با کارت خود، تراکنش کارت به کارت و.. را انجام دهید.

اگر مشخصات صاحب سیم کارت و کارت بانکی یکی است اما باز هم با ارور مواجه می شوید، مشکل عدم دریافت استعلام است. برای رفع آن ابتدا یک تراکنش ساده مانند خرید شارژ، پرداخت قبض و.. را با کارت انجام دهید تا فرایند استعلام آن انجام شود.

اختلال در آپ، مشکل نرم افزار آپ در iOS

در نظر داشته باشید که در برخی از موارد ممکن است مشکل از اختلال در خود آپ باشد. در این موارد تنها باید صبر کرده و مشکل را به پشتیبانی برنامه اطلاع دهید تا آن را رفع کنند. با جستجو در اینترنت، استفاده از سایت آپ و یا بررسی آپ در گوشی سایر کاربران، می توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

ارور خطا در استعلام اطلاعات کارت

اگر با خطا استعلام اطلاعات کارت مواجه می شوید، یکی از دلایل احتمالی قطع شدن موقت سامانه بانک صادر کننده کارت شما می باشد. در این مورد بهتر است تا رفع مشکل صبر کنید.

مشکل کارت به کارت آپ

اگر همچنان برای کارت به کارت دچار مشکل هستید، ممکن است دلیل آن در کارت شما باشد. مشکلات مختلف کارت های بانکی مانند مسدود شدن حساب، کافی نبودن موجودی و.. می توانید باعث بروز خطا در هنگام کارت به کارت باشند.

آپدیت برنامه برای رفع مشکل در نرم افزار آپ

در بسیاری از موارد برای کارکرد صحیح برنامه، اپلیکیشن باید به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت باشد. در غیر اینصورت نمی توانید به درستی از آن استفاده کنید. به سادگی به اپ استور خود رفته و آپ را آپدیت کنید.

بررسی اینترنت برای رفع مشکل نرم افزار آپ

همانطور که می دانید آپ برای کار نیاز به اتصال اینترنت دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت مناسب متصل شده است. با باز کردن برنامه های آنلاین می توانید از این اتفاق مطمئن شوید. در غیر اینصورت می توانید با شماره گیری کد دستوری *۷۳۳# از خدمات آن استفاده کنید.

اگر از کاربران بازار هم هستید، برای حل مشکلات برنامه بازار مطالعه مطلب آموزش کامل ۵۲ روش حل مشکل رایج برنامه کافه بازار نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

حذف کش

در موارد دیگر وجود داده های معیوب در حافظه کش و دیتا برنامه، باعث بروز مشکل می شود. شما به سادگی با حذف کش و دیتا برای آپ، می توانید مشکل را رفع کنید.

حذف کش

غیر فعال کردن تغییر دهنده آیپی

آیا از تغییر دهنده های آیپی به صورت مداوم استفاده می کنید؟ برنامه آپ در زمان فعال بودن تغییر دهنده های آیپی ممکن است نتواند به درستی ارتباط برقرار کند. به همین منظور بهتر است برنامه های تغییر دهنده آیپی را غیر فعال کرده و سپس وارد آپ شوید.

خارج شدن از اکانت

بعضی از کاربران با خراج شدن از اکانت خود و وارد شدن مجدد به آن توانسته اند مشکل را رفع کنند. بنابراین شما هم می توانید این روش را تست کنید.

خارج شدن از اکانت

بررسی مجوز های برنامه برای رفع مشکل برنامه آپ

این برنامه برای اجرای صحیح نیاز به برخی از دسترسی ها در گوشی شما دارد. در تنظیمات گوشی و بخش برنامه ها، مجوز های دسترسی آپ را چک کنید.

مشکل برنامه آپ، سایر سوالات متداول

همچنین اگر سوالات بیشتری در استفاده از آپ دارید، می توانید از بخش سوالات متداول آپ استفاده کنید. مشکلات رایج به همراه توضیحات بیشتر در این بخش قابل دسترس می باشند.

ریست تنظیمات شبکه

وجود تنظیمات نامناسب شبکه هم می تواند دلیل دیگر بروز مشکل باشد. اگر هنوز با مشکل رو به رو هستید می توانید اقدام به ریست کردن تنظیمات شبکه گوشی کنید. ما قبلا در انزل وب نحوه ریست تنظیمات شبکه را به شما آموزش داده ایم.

آیا نرم افزار آپ مشکل دارد؟ تماس با پشتیبانی آپ

اگر با مشکل دیگری مواجه بودید که در اینجا به آن اشاره نشده است و یا نتوانستید مشکل خود را حل کنید، برای راهنمایی بیشتر باید آن را با پشتیبانی آپ در میان بگذارید. کارشناسان آپ برای حل مشکل به شما کمک خواهند کرد.

در پایان برای حفظ امنیت گوشی خود، مطالعه مطلب معرفی ۸ برنامه مخرب و خطرناک اندروید که نباید نصب کنید! را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های حل مشکل آپ را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برنامه آپ (آسان پرداخت) را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز
۶ تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز
دانلود 9 تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون
دانلود ۹ تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون

نظرات

  • حسن says:

    باسلام برنامه مزخرفیه ب هیچ کارم نمیاد هی ارور هی ارور با تشکر حسن روحانی رئیس جمهور

  • سهیلا says:

    سلام چون اپ ارور میداد با نصب مجدد آپ تراکنشهای گذشته پاک شدن چجور میتونم بهشون دسترسی پیدا کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • Siavash says:

    برای تأییدشدن کارت به کارت که اولش بایدوارداینترنت بشم ارورمیده،برای چیه این مشکل؟

  • رضا حسینی says:

    با سلام.برنامه تان اصلأ خوب نیست تمام تراکنش های من خوبخود که به آنها نیاز داشتم ،حذف شده.با تشکر دکتر حسینی

  • Kosar says:

    سلام وقت بخیر کارت به کارت انجام دادم و با دقت فهمیدم تاریخ به روز نیست متاسفانه ساعت دقیق بود ولی تاریخ یک روز ببشتر از تاریخ اصلی درج شده بود
    لطفا رسیدگی کنید عکس واریزی رو برای کسی فرستادم فکر م درگیره خیال نکنن عکس جعلی هست
    کارت به کارت امروز تاریخش فرداست 😒

  • حمید says:

    درود بر شما
    آقا جان کلاهبرداری بیش نیستین تو همین یکماه گذشته چند تا تراکنش منو زده نامشخص نه به حسابم برگشته نه به حساب شخص رفته شماره پشتیبانی هم که زدین زنگ میزنم ایران‌خودرو سایپا جواب میده

  • رضا حسینی says:

    اپ داغونه پنج روزه اسیرشم

  • ادی says:

    چرا نمیتونم وارد اپ بشم
    شماره وارد می‌کنم سریع میگه پی پی ان خاموش کنید
    ولی اصلا وی پی ان‌‌ندارم
    گوشیم ایفون هست
    مرسی راهنمایی کنید

  • بهمن says:

    لیست تمام کارتهای مقصد پاک شده از برنامه چطور میتوانم شماره کارتهای پاک شده را آپلود کنم یا برگردانم

  • ناشناس says:

    سلام.تاپ کلا کار نمیکنه و این اخطار رو میده:اپلیکیشن تاپ فعلا متوقف شده است.

  • سعید says:

    سلام، در هنگام نسب نرم افزار شماره سیم کارت مرتبط با بانک را وارد می کنم از اینترنت ایراد می گیرد. که باید اینترنت خط هم با خط مرتبط با کارت و بانک یکی باشد(وقتی با اینترنت سیم رایتل وارد میشم و اطلاعات سیم ایرانسل که کارت هایم متصل به آن هست میزنم ارور می دهد.

  • جعفر says:

    سلام متاسفانه از کیف من در آپ برداشت شده د رصفحه پاسخگو پرسش آپ کسی جوابگوی من نیست لطفا کمکم کنید .

  • . says:

    سلام وقت بخیر
    چطوری میتونم لیست تراکنش هام رو تو گوشی آیفون پاک کنم ؟

  • رحمن عزیزی says:

    میخوام شماره ثبت شده برای آپ را عوض کنم ولی هیچ راهی تو تنظیمات برنامه آپ نداره

    • حمید رضا says:

      موقع وارد شدن به کلوپ آپ خطا میزنه وارد نمیشه

    • سعید says:

      سلام، در هنگام نسب نرم افزار شماره سیم کارت مرتبط با بانک را وارد می کنم از اینترنت ایراد می گیرد. که باید اینترنت خط هم با خط مرتبط با کارت و بانک یکی باشد(وقتی با اینترنت سیم رایتل وارد میشم و اطلاعات سیم ایرانسل که کارت هایم متصل به آن هست میزنم ارور می دهد.

  • مریم says:

    با پشتبانی تماس بگیر تا چک کنن.پولم ظرف ۲۴ ساعت به حسابت بر می گرده .
    شماره تماس هم معمولا پشت کارت هست

  • دریا says:

    من کارت ب کارت انجام دادم ولی اخرش زد خطا در عملیات کارت ب کارت صورت نگرفت ولی از کارتم برداشت شد چیکار باید کنم

    • پوریا منادی وندچالی says:

      گاو خدا آپ نه تاپ.طبق قانونه ایکایکو همتون نابود خواهید شد.میخوام شکر.گوه نخورید همتون‌