طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه بر اساس سربرگ ها

طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه بر اساس سربرگ ها

نرم افزار درمونگاه کارایی آسونی داره اما چون آپشن های زیادی داره، دوس داریم طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه را باهاتون درمیون بذاریم تا خیالتون راحت شه که با چه برنامه راحتی روبرو هستین.

طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه سربرگ پرونده ها

پذیرش پرونده بیمار: یکی از بخش هایی در نرم افزار درمونگاه وجود داره، پذیرش پرونده بیماره. در واقع شما باید یه فرم پذیرش جدید باز کنین. تو این فرم خدماتی که به بیمار میشه، تاریخ و ساعت و پرسنل و کلی مطالب دیگه ذخیره میشه. در واقع شما با یک فرم روبرو هستین که قرار برای بیمار خاصی در نظر گرفته بشه. تو این فرم بخش مربوط به بیمه، خدمت، پزشک، دستیار، هزینه ها و صورتحساب ها وجود داره. برای بیمار در این پرونده یه شماره در نظر گرفته میشه تا دسترسی به بیمار به آسونی صورت بگیره. پر کردن این فرم خیلی سادست. اطلاعات نرم افزار مطب سلاک طب در لینک قبل موجود میباشد.

لیست پذیرش بیماران: بخش دیگری از نرم افزار درمانگاه وجود داره که لیستی از بیمارانی که در یک دوره زمانی خاص پذیرش شدن در این لیست قرار گرفته. این لیست گزارشی از کارکرد پزشک و دستیارش، و همینطور شامل همه پرورنده های یه بیمار هست و شامل لیستیه که پرداخت های غیر نقدی رو هم نشان میده. برای اینکه طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه را خوب یاد بگیرین میتونین روی دکمه های موجود تو این صفحه کلیک کنین تا لیست بهتون نشون داده بشه.

نوبت دهی پزشکان: یکی از زیر برگی که در بخش پرونده وجود داره مربوط به نوبت دهی پزشکان هستش که در واقع وضعیت پزشک های فعال و غیر فعال و نوبت های آزادشون رو نشون میده این ببخش باعث میشه به خوبی بدونین که کدوم پزشک چند تا نوبت خالی داره.

در سربرگ پرونده ها بخش های مربوط به گزارش های کارکرد سیستم، سند دریافتی، سند پرداخت، امور مالی و همینطور بخش مربوط به بیماران وجود داره. بخشی هست که میتونین در ازش استفاده کنین و به بیمار کارت مخصوص ارائه بدین. برای دریافت دمو رایگان نرم افزار طب کار روی لینک قبل کلیک کنید.

طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه سربرگ عملیات

سربرگ عملیات یکی از بخش های مهم نرم افزارهای درمانگاهی محسوب میشه. تو این سربرگ بخش های مربوط به وایز بانک، برداشت از بانک، حواله های بین بانکی و همینطور بخش هایی که مربوط به مدیریت حساب های بانکی هست وجود داره. یک سری برگه ها مخصوص یادداشت برداری هست که شامل شماره تماس کاربر و همینطور بخش یادآوری هاست.

طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه سربرگ سیستم انبارداری

اصول و طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه به شکلیه که همه سربرگ ها رو خوب بشناسین و بدونین که برای کار مورد نظرتون باید سراغ کدوم سربرگ برین. مثلاً یکی از بخش ها سربرگ انبارداریه که مربوط به فروش و خروج کالا، ورود کالا به انبار و فاکتورهای امانی و همینطور خروج کالا از انبار هستش. تو این سربرگ بخشی وجود داره که برای معرفی دارو و کالاها در نظر گرفته شده و بخش بسیار پرکاربرد هستش. وقتی وارد هر زیر برگ بشین فرم هایی براتون باز میشه که کار باهاشون خیلی آسونه و گزینه خوبی محسوب میشه.

طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه برای افراد مبتدی

کسایی که تازه قراره از نرم افزار مطب و درمونگاه استفاده کنن همیشه سوال دارن که برای دسته چک و موارد مربوط به این باید به کدوم بخش مراجعه کرد. بسته به نرم افزاری که استفاده میکنین بخش مربوط به دسته چک یا زیر مجموعه عملیات و یا در سربرگ تعارف پایه قرار میگیره و راهنماییون میکنه تا چطور بتونین روال چک ها را ارزیابی کنین. دقت داشته باشین که یک فرد مبتدی باید زمان بیشتری در نظر بگیره تا با نرم افزار ارتباط بهتری بگیره. مثلاً یه بخش وجود دارد که مربوط به ارسال و دریافت پیامکه و خیلی و مهمه تا شماره بیمار رو به درستی وارد کنین و ازش بپرسین که تمایل به این بخش داره یا نه. همینطور مدیریت پیامک ها نیز براتون گذاشته شده تا از بیمار بپرسین که دوس داره پیامک های یادآوری هم براش بیاد یا نه پس بهتر همه زیر و بم نرم افزار درمونگاهو خیلی با حوصله رصد کنین. دانلود نرم افزار درمانگاه در لینک قبل میباشد.

آسانترین طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه

آسانترین طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه

خب یکی از روش های آسون که بهتون یاد میده با نرم افزار درمونگاه ارتباط بگیرین این هستش که دستتون رو برای سرچ قوی کنین. معمولاً همه نرم افزارها یک بخشی دارن که برای جستجو در نظر گرفته میشه شما میتونین بخش مورد نظرو تو این بخش سرچ کنین و خیلی آسون به پرونده بیمار مورد نظرتون دسترسی داشته باشین.

یه نکته ای که خیلیا در موردش چیز خاصی نمیدونن این هستش که باید کار با کیبرد رو خوب بلد باشین و بتونین دستتون رو تند کنین. نرم افزار درمونگاه مثل یه میزه که همه چیز روش چیده است و کافیه که گزینه موردنظرتونو پیدا کنین. خیلی مهمه بدونین که برای استفاده از این نرم افزار زمان نیازه.

برای اینکه طریقه استفاده از نرم افزار درمانگاه براتون آسون بشه میتونین بعضی از سربرگارو که هر روز مورد نیازه شخصی سازی کنین تا دم دستتون قرار بگیره و بتونین بهترین عملکرد رو از ش داشته باشین. در هر صورت این نرم افزار دارای موقعیت اجرایی مخصوصیه که بسته به نوعش مشخص میشه.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات