تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز

۶ تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز

با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی اینترنت، دیگر نیازی نیست برای پرداخت قبوض در صف‌های طولانی وقت خود را هدر دهید. اکنون می‌توانید با استفاده از برنامه و سایت‌های مختلف، به سادگی قبض گاز 🔥 خود را پرداخت کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و آموزش ۶ تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز می‌پردازیم.

دانلود برنامه پرداخت قبض گاز

?How To Pay Gas Bill Online in Iran

با وجود برنامه‌ها و سایت‌های مختلف می‌توانید به سادگی و بدون معطلی قبوض خود را پرداخت کنید. اخیرا این برنامه‌ها بسیار زیاد شده‌اند و باید امن‌ترین آنان را انتخاب کنید. در این مطلب از انزل وب شماره تلفن پرداخت قبض گاز و سرویس‌های آنلاین پرداخت آن را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سایت پرداخت قبض گاز آسان پرداخت

با برنامه پرداخت قبض گاز آسان پرداخت یا آپ می‌توانید قبض‌ها را پرداخت کنید. برای پرداخت به سایت آسان پرداخت بروید. کادرهایی با عنوان‌های شناسه برق، شناسه پرداخت و کد امنیتی وجود دارد. شماره‌ها را وارد کنید. دکمه استعلام فعال خواهد شد. آن را بزنید تا بتوانید قبض خود را مشاهده کنید. حال روی پرداخت بزنید تا وارد صفحه بانکی شوید. با وارد کردن اطلاعات کارت می‌توانید قبض را پرداخت کنید.

پرداخت قبض گاز

این سایت یک اپلیکیشن به نام آپ دارد. در پایین همان صفحه می‌توانید این برنامه را از سرویس‌های کافه‌بازار، گوگل پلی، وب اپلیکیشن، مایکت و سیب اپ دانلود کنید. همچنین می‌توانید در بخش «دریافت لینک دانلود از طریق پیامک» شماره خود را وارد کنید تا لینک برایتان ارسال شود.

پرداخت قبض گاز

در بالای صفحه و سمت چپ نیز، دکمه دانلود اپلیکیشن آپ وجود دارد. با زدن روی آن به صفحه‌ای وارد خواهید شد که تمامی سایت‌های معتبر دانلود این برنامه در آنجا لینک شده‌اند.

پرداخت قبض گاز

پس از دانلود اپلیکیشن، آن را باز کنید. وارد بخش پرداخت قبوض شوید.

پرداخت قبض گاز

گزینه قبض‌های خدماتی، تلفن و موبایل را انتخاب کنید. شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید.

پرداخت قبض گاز

دکمه مرحله بعد را بزنید. همچنین می‌توانید دکمه سبزرنگی را که در پایین صفحه قرار دارد، بزنید. سوالی مبنی بر اجازه دسترسی به دوربین از شما پرسیده می‌شود. بله یا Allow را بزنید. دوربین باز خواهد شد.

پرداخت قبض گاز

در این جا باید بارکد قبض را جلوی آن بگیرید تا بارکد را شناسایی کند. پس از آن شناسه‌ها به صورت خودکار وارد خواهند شد و دیگر نیازی نیست خودتان آنان را ثبت کنید. می‌توانید قبض خود را مشاهده کنید. دکمه پرداخت را بزنید و گزینه پرداخت از کارت بانکی را انتخاب کنید. اگر کیف پول آپ را از قبل شارژ کنید، می‌توانید گزینه پرداخت از کیف پول آپ را انتخاب کنید تا قبض مستقیما از حساب آپ پرداخت شود.

پرداخت قبض گاز تهران با سامانه جامع پرداخت قبوض شرکت گاز استان تهران

برای پرداخت قبض گاز تهران وارد سامانه جامع پرداخت قبوض شرکت گاز استان تهران شوید. از بین دو گزینه «کد اشتراک» و «شناسه قبض» یکی را انتخاب کنید. پس از وارد کردن کد اشتراک و کد امنیتی، دکمه مشاهده آخرین قبض گاز را بزنید. در صورت انتخاب شناسه قبض، آن را در کادر وارد کنید. سپس شناسه پرداخت و کد امنیتی را وارد کنید. دکمه مشاهده قبض را بزنید.

پرداخت قبض گاز

پس از مشاهده، با انتخاب گزینه پرداخت وارد صفحه بانکی می‌شوید. با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، قبض را پرداخت کنید.

پرداخت قبض گاز

استعلام پرداخت قبض گاز با تاپ

برای محاسبه قبض گاز به سایت تاپ مراجعه کنید. در کادر، شماره اشتراک خود را وارد کنید. سپس کد تصویر را در کادر پایین وارد کنید. حال دکمه نارنجی رنگ استعلام را بزنید. این گونه می‌توانید قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید.

پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض تلفن به این شیوه به مطلب آموزش روش‌های مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت مراجعه کنید.

اپلیکیشن پرداخت قبض گاز

با اپلیکیشن استعلام قبض گاز نیز می‌توانید به پرداخت قبض گاز تهران و سایر شهرستان‌ها بپردازید. ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید. پس از باز کردن آن، دو سربرگ شناسه اشتراک و شناسه قبض را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر کدام، شناسه مدنظر را وارد کنید. سپس دکمه استعلام را بزنید. پس از مشاهده قبض می‌توانید دکمه پرداخت آنلاین را بزنید و وارد بخش سامانه بانکی شوید.

پرداخت قبض گاز

سایت پرداخت قبض گاز سداد

وارد سایت پرداخت قبض گاز سداد شوید. سپس شناسه قبض، شناسه پرداخت و کد امنیتی را وارد کنید. روی دکمه ادامه کلیک کنید. قبض خود را مشاهده خواهید کرد.

پرداخت قبض گاز

با زدن روی پرداخت، به صفحه پرداخت بانکی منتقل می‌شوید و از آنجا می‌توانید قبض خود را پرداخت کنید.

پرداخت قبض گاز

این سایت دارای اپلیکیشنی به نام «ایوا» است که با رفتن به پایین صفحه می‌توانید لینک‌های دانلود آن را در گوگل پلی، کافه بازار و… مشاهده کنید. پس از نصب برنامه، آن را باز کنید و گزینه پرداخت قبوض را انتخاب کنید. سپس پرداخت قبض‌های خدماتی را انتخاب کنید و شناسه‌های درخواست شده را وارد کنید. اکنون می‌توانید قبض خود را استعلام بگیرید. با زدن روی گزینه پرداخت، وارد صفحه بانکی می‌شوید و می‌توانید آن را پرداخت کنید.

پرداخت قبض گاز

محاسبه قبض گاز با همراه کارت

برای محاسبه قبض گاز می‌توانید از برنامه همراه کارت استفاده کنید. ابتدا وارد سایت همراه کارت شوید. با توجه به دستگاه خود یکی از گزینه‌های دانلود اندروید یا دانلود iOS را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید شماره موبایل خود را در کادر بالای صفحه وارد کنید تا لینک دانلود برایتان ارسال شود. در پایین صفحه، بارکد دانلود برنامه وجود دارد. اگر برنامه اسکن بارکد در گوشی خود دارید، آن را باز کنید و سپس رو به روی بارکد اندروید یا iOS بگیرید تا آن را اسکن کند. پس از اسکن، اجازه نصب برنامه به شما ارسال می‌شود که با تایید آن می‌توانید برنامه را نصب کنید.

پرداخت قبض گاز

پس از نصب، برنامه را باز کنید. اگر می‌خواهید قبض را استعلام کنید، گزینه استعلام قبض را در منوی اصلی بزنید. سپس گزینه قبض گاز را انتخاب کنید. شماره اشتراک را وارد کنید. قبض برایتان نمایان خواهد شد. با زدن روی گزینه پرداخت، می‌توانید مبلغ را پرداخت کنید.

اگر قبض کاغذی را دارید، به منوی اسکن بارکد بروید. بارکد را جلوی دوربین بگیرید تا آن را شناسایی کند. سپس اطلاعات قبض را مشاهده کنید و با زدن پرداخت، مبلغ را بپردازید.

پیامک قبض گاز ۱۰۰۰۱۹۴

با سامانه پیامک قبض گاز ۱۰۰۰۱۹۴ می‌توانید قبض را پرداخت کنید. ابتدا شماره یک را وارد کنید و سپس علامت ستاره را وارد کنید. حال شماره اشتراک را وارد کنید. این پیام را به شماره ۱۰۰۰۱۹۴ ارسال کنید. اطلاعات پرداخت برایتان ارسال خواهد شد.

همچنین می‌توانید از شماره تلفن پرداخت قبض گاز ۲۰۰۰ استفاده کنید. این شماره تلفن گویا است و برای پرداخت شما را راهنمایی خواهند کرد.

در صورتی که در هنگام کار با برنامه آپ دچار مشکل می‌شوید، به مطلب آموزش روش‌های حل مشکل برنامه آپ مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب سایت‌ها و برنامه‌های استعلام پرداخت قبض گاز را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دانلود 9 تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون
دانلود ۹ تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون
آموزش 15 روش حل مشکل رایج برنامه آپ
آموزش ۱۵ روش حل مشکل رایج برنامه آپ

نظرات

  • نصراله says:

    سلام خدمت شما دوستان گرامی
    اگر امکان این بود که شماره کار کرد کنتورها را هم آنلاین استعلام می‌گرفتیم خیلی خوب می شد اگر امکان این کار وجود دارد لطفاً راهنمایی کنید
    با تشکر
    عوض آقایی