چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه روش های بسیار زیادی برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام وجود دارد که استفاده صحیح و اصولی از هر کدام باعث می شود تعداد دنبال کنندگان یک پیج اینستاگرام در یک بازه زمانی کوتاه بسیار افزایش یابد. افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار هایی که از طریق پیج اینستاگرام خود نیز کسب درآمد می کنند، به معنای افزایش مشتریان و به دنبال آن افزایش فروش می باشد. با توجه به رقابت بسیار شدیدی که میان کسب و کار های مختلف در اینستاگرام وجود دارد، استفاده از یک یا دو روش خاص برای افزایش فالوور های اینستاگرام کارساز نخواهد بود و لازم است دارندگان پیج های کاری از تمامی روش های افزایش فالوور در اینستاگرام به شکلی صحیح و کاملا اصولی استفاده نمایند تا تعداد فالوور های آن ها افزایش یابد.

استفاده از برخی روش های افزایش فالوور اینستاگرام نظیر خرید فالوور های غیر واقعی و فیک به هیچ وجه برای پیج های تجاری توصیه نمی شود زیرا باعث آسیب رسانی به پیج و در نهایت کاهش اعتبار آن می شود. فالوور های غیر واقعی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط الگوریتم های اینستاگرام شناسایی شده و اکانت آن ها حذف می شود. علاوه بر آن فالوور های غیر واقعی هیچ تعامل و ارتباطی با محتوای پیج اینستاگرام و به خصوص تبلیغات آن نداشته و باعث افزایش فروش و کسب درآمد نخواهند شد.

در ادامه سعی می کنیم روش های زود بازده، بهینه و موثر افزایش فالوور اینستاگرام را ذکر کرده و در رابطه با آن ها توضیحاتی ارائه دهیم.

کامل کردن اطلاعات مربوط به پروفایل اینستاگرام

زمانی که افراد قصد دنبال کردن یک پیج اینستاگرامی را دارند ابتدا پروفایل آن را بررسی کرده و اطلاعات آن را مطالعه می کنند. در صورتی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام یک کسب و کار کامل، دقیق و مرتبط با مخاطب هدف باشد، توسط آن ها دنبال می شود. بنابراین در اولین گام پس از تبدیل پیج اینستاگرام به یک پیج تجاری باید اطلاعات پروفایل و هویتی را به صورت دقیق و کاملا اصولی تکمیل نمود. برای این کار لازم است ابتدا یک تصویر بسیار باکیفیت و مرتبط با کسب و کار همچون لوگوی برند را به عنوان تصویر پروفایل کسب و کار طراحی و درج نمود. پس از آن باید اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار خود، راه های ارتباطی و… را در بیو اینستاگرام قرار داد. برای پیج های تجاری این امکان وجود دارد که در بیو اینستاگرام آدرس وب سایت خود را نیز برای دنبال کنندگان قرار دهند. از مهم ترین و ضروری ترین انواع راه های ارتباطی برای استفاده در بیو اینستاگرام نیز می توان به شماره تلفن و آدرس ایمیل اشاره کرد. داشتن یک پروفایل قوی، کامل و بی نقص در افزایش فالوور اینستاگرام بسیار تاثیر گذار می باشد.

فالوور اینستاگرام

تولید محتوای بهینه و متناسب با نیاز کاربران

کسب و کار های مختلف باید توانایی تولید انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی به صورت بهینه و متناسب با نیاز کاربران خود داشته باشند. تولید محتوا از طریق انتشار پست و استوری امکان پذیر است اما باید در انتخاب نوع محتوا و کیفیت آن بسیار دقت کرده تا بتوان توجه دنبال کنندگان را جلب نمود. برای افرایش فالوور اینستاگرام بهتر است در زمان تولید محتوا از هشتگ ها نیز استفاده نمود زیرا باعث افزایش بازدید و به دنبال آن تعداد فالوور ها خواهد شد. منظور از تولید محتوای متناسب با نیاز کاربران این است که مخاطبان هدف و مرتبط با کسب و کار همواره نیاز به اطلاعات فنی و تخصصی از محصولات و خدمات پیج شما داشته و همچنین نیازمند محتوایی هستند که از طریق آن ها تعامل به راحتی امکان پذیر باشد.

فالوور اینستاگرام

تبلیغات بهینه و کارآمد در اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام و تبلیغات در کنار یکدیگر می توانند باعث رشد کسب و کار ها و کسب درآمد های کلان برای آن ها شود. البته تبلیغات در اینستاگرام باید بهینه و کارآمد بوده و باعث تاثیر گذاری بر روی مخاطبان هدف شود. روش های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام
  • تبلیغات از طریق پیج های تخصصی
  • تبلیغات از طریق اینفلوئنسر ها

از طریق هر کدام از روش های ذکر شده می توان اقدام به افزایش تعداد فالوور اینستاگرام نمود اما هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که شاید بسیاری از افراد از آن ها اطلاع نداشته باشند. استفاده از هر کدام از این روش ها نیازمند یک برنامه منظم و همچنین بودجه مشخصی نیز می باشد. انتخاب نوع روش، تعیین برنامه و میزان بودجه برای تبلیغات در اینستاگرام به عوامل زیادی از قبیل نوع کسب و کار، میزان رقابت در آن کسب و کار، نیاز صاحبان کسب و کار و… دارد. به همین دلیل نیز صاحبان کسب و کار ها قبل از انجام تبلیغات در اینستاگرام حتما باید با کارشناسان باتجربه و مجرب در حوزه تبلیغات در اینستاگرام نظیر تبلیغ‌چه مشورت کنند.

قبل از آن که بخواهیم از روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده نماییم، ابتدا لازم است تا مخاطبان هدف خود را مشخص نماییم. به عبارت دیگر اگر تولید کننده تجهیزات اداری هستید، باید ابتدا مشخص کنید مخاطبان هدف یا همان دنبال کنندگان شما چه کسانی هستند و دارای چه ویژگی هایی می باشند؟ برای تعیین مخاطب هدف نیز باید برخی از فاکتور ها را مد نظر داشته و در انتخاب مخاطبان هدف به آن توجه داشت. این فاکتور ها عبارتند از:

  • سن
  • جنسیت
  • موقعیت
  • علایق
  • و…

به عنوان مثال یک مرکز ارائه دهنده خدمات آرایشگری بانوان که در شهر اصفهان فعالیت دارد، معمولا مخاطبان هدف آن خانم هایی هستند که ساکن شهر اصفهان هستند. با دسته بندی کردن و تعیین مخاطبان هدف به راحتی می توان پیج های مرتبط با کسب و کار نظیر پیج های فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی را شناسایی کرده و از طریق آن ها اقدام به تبلیغات بهینه نمود. در صورتی که همان مرکز ارائه دهنده خدمات آرایشگری بانوان تبلیغات خود را در پیج های نامرتبط نظیر پیج بدنسازی یا پیج خودرو قرار دهد که اکثر مخاطبان آن ها را آقایان تشکیل می دهند، نمی تواند مخاطبان هدف خود را شناسایی و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود.

بنابراین تعیین مخاطب هدف در تبلیغات اینستاگرام به عنوان اولین و مهم ترین گام به شمار آمده و تاثیر زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام خواهد داشت.

راهنمایی تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات، مهم ترین بخش بازاریابی آنلاین است که اگر به صورت اصولی انجام شود می تواند بهره زیادی را برای کسب و کار داشته باشد. اگر تبلیغات خود را به یک آژانس تبلیغاتی کار بلد سپرده اید که هیچ. اما اگر خودتان مستقیماً این کار را انجام می دهید، بهتر است نکات و اصول ابتدایی و تخصصی تبلیغات در اینستاگرام را بدانید تا هزینه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید (با یک انتخاب نادرست) هدر ندهید. معایب تبلیغات اشتباه در اینستاگرام البته هدر دادن پول تنها یکی از معایب تبلیغات اشتباه در اینستاگرام است. به طور کلی معایب تبلیغات اشتباه در اینستاگرام می توان به شرح زیر بیان نمود: هدر رفتن هزینه آسیب به برند از دست دادن زمان عقب ماندن از رقبا کاهش شدید انگیجمنت و … این ها معایبی بود که در صورت یک تبلیغ اشتباه نصیب کسب و کار می شود. به طور حتم آسیب های کوچک تر دیگری نیز به برند وارد می شود. اما نمی توان به خاطر معایبی که برشمردیم، کل تبلیغات را کنار گذاشت. زیرا تبلیغات فواید زیادی برای کسب و کارها خواهد داشت که نمی توان منکر هیچ یک از آن ها شد. به عبارتی، تبلیغات بخش جدانشدنی از هر کسب و کاری است..

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات