آموزش 2 روش حل مشکل سینک نشدن و همگام سازی مخاطبین تلگرام

آموزش ۳ روش حل مشکل سینک نشدن و همگام سازی مخاطبین تلگرام

گاهی اوقات ممکن است مخاطب جدیدی 👤 به Contacts تلفن همراه‌تان اضافه کنید اما در لیست مخاطبان شما در تلگرام به نمایش در نیاید. همینطور ممکن است مخاطبی را از لیست مخاطبان خود حذف کنید ولی از مخاطبان تلگرام شما حذف نشود. در این مطلب انزل وب، به آموزش ۳ روش حل مشکل سینک نشدن و همگام سازی مخاطبین تلگرام می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه مشکل عدم نمایش و بالا نیامدن مخاطبین تلگرام حل کنیم؟

How to Fix The Contacts Sync Problem on Telegram

ممکن است پس از نصب تلگرام، با مشکل سینک نشدن مخاطبین تلگرام مواجه شوید. در این مواقع سوالی که ایجاد می‌شود آن است که چرا تلگرام مخاطبین را نشان نمی‌دهد؟ دلیل اصلی این مسئله آن است که دسترسی تلگرام به مخاطبین تلفن همراه شما مسدود است. در ادامه درباره حل مشکل همگام سازی مخاطبین تلگرام مطالبی را بررسی می‌کنیم.

همگام سازی مخاطبین تلگرام

علت بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام،‌ سینک نبودن تلگرام با دفترچه تلفن همراه موبایل شما است. برای حل عدم نمایش مخاطبین در تلگرام، ابتدا تلگرام را باز کنید. از منوی اصلی نرم‌افزار وارد بخش Settings شوید.

همگام سازی مخاطبین تلگرام

در این بخش گزینه Privacy And Secutiy را انتخاب کنید.

همگام سازی مخاطبین تلگرام

در صفحه جدید بازشده به بخش Contacts مراجعه کنید و گزینه Sync Contacts را فعال کنید. به این ترتیب به احتمال زیاد مشکل سینک نشدن مخاطبین تلگرام برطرف می‌شود.

همگام سازی مخاطبین تلگرام

در صورتی که هنوز مشکل برطرف نشده باشد، دلیل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام عدم دسترسی تلگرام به مخاطبین تلفن همراه شما است.

برای حل این مشکل باید وارد بخش Settings تلفن همراه خود شوید. سپس گزینه App را انتخاب کنید. در ادامه از بخش Manage Apps باید تلگرام را بیابید و روی آن بزنید.

رفع مشکل مشکل همگام سازی مخاطبین تلگرام

در ادامه گزینه‌ای به نام App Permission یا Permissions وجود دارد

App Permission

که به کمک آن باید دسترسی تلگرام به مخاطبین (Contacts) خود را فعال کنید.

دسترسی تلگرام به مخاطبین (Contact)

سپس موبایل خود را مجدد راه‌اندازی کنید. به این ترتیب مشکل عدم نمایش مخاطبین تلگرام در آیفون و اندروید،‌ برطرف خواهد شد.

چرا مخاطبین حذف‌شده هنوز در تلگرام نشان داده می‌شود؟

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران با آنها مواجه می‌شوند، این است که مخاطبانی که از تلفن خود حذف می‌کنند، در تلگرام پاک نمی‌شود. به عنوان یک پاسخ کوتاه، این مسئله مربوط به مشکل سینک نشدن مخاطبین تلگرام است.

برای حذف یک مخاطب نمی‌توانید از داخل تلگرام این کار را بکنید. چون تلگرام به گونه‌ای طراحی شده‌ است که با برنامه مخاطبان تلفن همراه شما خود را همگام کند. برای حذف یک مخاطب باید این کار در برنامه اصلی مخاطبان خود انجام دهید. پس از حذف کردن نیز باید منتظر سینک شدن تلگرام با آن برنامه باشید.

برای این منظور ابتدا به برنامه مخاطبان تلفن همراه خود بروید. مخاطبانی را که مدنظر دارید را انتخاب کنید و حذف نمایید. پس از آن وارد تلگرام شوید. از منوی اصلی نرم‌افزار وارد بخش Settings شوید. در این بخش گزینه Privacy And Security را انتخاب کنید. صفحه را به پایین بکشید و در بخش Contacts روی گزینه Delete Synced Contacts بزنید.

مشکل همگام سازی مخاطبین تلگرام

در نهایت روی OK بزنید و برنامه را یکبار مجدد راه‌اندازی کنید. به این ترتیب مخاطبانی که از تلفن همراه خود پاک کردید، از لیست مخاطبین تلگرام حذف شده‌اند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آموزش ۳ روش حل مشکل سینک نشدن و همگام سازی مخاطبین تلگرام را مشاهده کردید. آیا تاکنون شما نیز با مشکل عدم سینک شدن مخاطبان تلفن همراه با تلگرام مواجه شده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

 

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 16 روش حل مشکل همگام سازی فایل ها دراپ باکس
آموزش ۱۶ روش حل مشکل همگام سازی فایل ها دراپ باکس
Fix Audio Delays
حل مشکل عقب ماندن و ناهماهنگی صدا و تصویر در فیلم KMPlayer ، VLC Media Player و..
آپدیت ، کپی و همگام سازی خودکار محتویات جدید پوشه های ویندوز و فلش
انتقال،کپی و همگام سازی خودکار فایل های جدید پوشه های ویندوز ، فلش و..
هماهنگ کردن تنظیمات و اطلاعات مرورگر های کروم و فایرفاکس
آموزش هماهنگ کردن تنظیمات و اطلاعات مرورگر های کروم و فایرفاکس

نظرات

  • پریناز says:

    سلام خسته نباشید.من چند وقت پیش با ی نفر دگ اکانت مشترک باز کردیم و مخاطب های من برای اون ظاهر شد و منم چند مدت بعد لوگ ات زدم و درومدم.ولی ظاهرا طرف هنوز مخاطب هامو میبینه و منم نمیدونم از کجا پاک کنم که نبینه لطفا راهنمایی کنید…

  • محدثه says:

    دقیقا من هم همین مشکل رو دارم و اصلا بااین روشها مشکلم حل نشد گوشیم ایفونه

  • سعید says:

    با اینکه همه این حالتها رعایت شده باز هم سینک نمیشه !

  • مجید says:

    سلام وقت بخیر بنده دوتا اکانت دارم توی گوشیم و اینکه مخاطبین روی گوشی من روی یک اکانت همگام سازی میشه و میره تو لیست مخاطبین تلگرام ولی توی اکانت دیگم بروز رسانی نمیشه و همگام سازی نمیشه و همه این روش هایی که گفتین هم انجام دادم ولی نشد
    لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • Y says:

      دقیقا من هم همین مشکل رو دارم راهنمایی بفرمایید

    • امیر says:

      دقیقا من هم همین مشکل رو دارم.

    • امیر says:

      ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مسعود says:

      سلام وقت بخیر بنده دوتا اکانت دارم توی گوشیم و اینکه مخاطبین روی گوشی من روی یک اکانت همگام سازی میشه و میره تو لیست مخاطبین تلگرام ولی توی اکانت دیگم بروز رسانی نمیشه و همگام سازی نمیشه و همه این روش هایی که گفتین هم انجام دادم ولی نشد
      لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم گوشی بنده آیفون ۱۴ پرو مکس