متحرک سازی چهره: چگونه به عکس های قدیمی خود جان ببخشیم؟

متحرک سازی چهره: چگونه به عکس های قدیمی خود جان ببخشیم؟

همه ما تصاویری از برخی از اقوام خود داریم 👨 که بسیار قدیمی هستند و حتی آن‌ها را ندیده‌ایم. جالب است بدانید که می‌توانید متحرک سازی چهره این تصاویر قدیمی را توسط تکنولوژی های جدید هوش مصنوعی انجام دهید! در این مطلب انزل وب به پاسخ پرسش چگونه به عکس های قدیمی خود جان ببخشیم؟ می‌پردازیم.

آموزش متحرک سازی صورت به صورت آنلاین

?How to Animate Faces in Old Photos

تصاویر قدیمی برای خانواده‌ها بسیار باارزش هستند. مخصوصا تصاویری که بالای پنجاه سال قدمت دارند. در زمان‌های قدیم عکس گرفتن مانند زمان ما آن چنان رایج نبود. بنابراین، تعداد تصاویر بسیار محدود است چه برسد به ویدئو! در این مطلب از انزل وب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه افکت متحرک روی عکس قدیمی بگذارید و آنان را تبدیل به ویدئو کنید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تبدیل عکس ثابت به متحرک با سایت MyHeritage

برای متحرک سازی عکس می‌توانید از سایت MyHeritage استفاده کنید. ابتدا وارد سایت شوید. سپس برای متحرک سازی چهره ماوس را روی سربرگ Family tree ببرید. سپس از منوی نمایان شده گزینه Animate photos را انتخاب کنید.

متحرک سازی چهره

حال برای متحرک سازی صورت در صفحه باز شده، روی Upload photos بزنید. عکس موردنظر خود را انتخاب کنید و روی Open بزنید.

متحرک سازی چهره

در این جا سایت از شما می‌خواهد تا در آن ثبت نام کنید. برای این کار می‌توانید با Gmail یا فیسبوک وارد شوید.

متحرک سازی چهره

همچنین می‌توانید پیش از استفاده از برنامه حرف زدن عکس، از نوار بالای سایت، گزینه Sign in را انتخاب کنید و با جیمیل یا فیسبوک ثبت نام کنید.

متحرک سازی چهره

صبر کنید تا عکس آپلود شود. سپس منتظر بمانید تا فرایند تبدیل عکس به عکس متحرک انجام شود. این فرایند کمی زمان می‌برد.

پس از تبدیل شدن تصویر، برای دانلود آن روی Download video بزنید. برای وارد کردن تصویری دیگر روی Upload another photo بزنید.

اگر تصویر شما دارای چند صورت باشد، پس از تبدیل شدن آن به عکس سخنگو یا متحرک، صورت‌های موجود در عکس را می‌توانید در کنار ویدئو مشاهده کنید. با کلیک روی هر کدام از آن‌ها، صورت موردنظرتان را در حالت متحرک می‌توانید ببینید.

متحرک سازی چهره

متحرک سازی چهره

برای دیدن همه تصاویری که تا کنون متحرک کرده‌اید، می‌توانید گزینه Go to my photos را بزنید یا از سربرگ Family tree گزینه My photos را انتخاب کنید.

متحرک سازی چهره

متحرک سازی چهره

سایت‌های خوب زیادی برای ویرایش تصویر وجود دارد. برای استفاده از این سایت‌ها به مطلب معرفی ۹ سایت برتر ویرایش عکس آنلاین مراجعه کنید. علاوه بر این، می‌توانید با مراجعه به مطلب دانلود بهترین برنامه‌های ویرایش عکس اندروید با این نرم‌افزارها آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب نحوه تبدیل عکس ثابت به متحرک را آموزش دادیم. شما دوست دارید عکس چه کسی را به حالت متحرک دربیاورید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تغییر چهره حرفه ای عکس با استفاده از قابلیت پرتره هوشمند فتوشاپ
آموزش تغییر چهره حرفه ای عکس با استفاده از قابلیت پرتره هوشمند فتوشاپ

نظرات