آموزش تصویری 6 روش باز و جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

آموزش تصویری ۶ روش باز و جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

فروشگاههای بزرگ برای جلوگیری از سرقت لوازم خود مخصوصا لباس ها 👕 به آنها تگ دزدگیر وصل میکنند. برای جدا کردن این وسیله باید از جدا کننده تگ لباس استفاده شود. در غیر این صورت تگ امنیتی از لباس جدا نخواهد شد. با این حال، روش‌های دیگری برای حذف تگ امنیتی از لباس وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری ۶ روش باز و جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس می‌پردازیم.

چگونه دزدگیر لباس را جدا کنیم؟

?How to Remove a Security Tag from Clothing

نحوه عملکرد تگ دزدگیر لباس به گونه‌ای است که باید با آهنربای جداکننده تگ آن را از وسیله باز کنید. در صورت دسترس نبودن این وسیله می‌توان روش‌های دیگر جدا کردن تگ دزدگیر لباس استفاده کرد. در این مطلب از انزل وب نحوه شکستن دزدگیر لباس و جدا کردن آن از لباس را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه مگنت لباس را باز کنیم؟ با استفاده از کش پلاستیکی

این روش باز کردن مگنت لباس برای دزدگیرهای جوهری مناسب است. برای باز کردن دزدگیر لباس بخشی را که جوهر درون آن قرار دارد، رو به پایین بگذارید. این بخش در مقابل پین قرار دارد و قسمتی است که از پلاستیک بیرون زده است. پین هم بخش گرد دزدگیر است.

بخشی از لباس را که دزدگیر به آن وصل است، از باقی قسمت‌های آن جدا کنید. تا جایی که می‌توانید این بخش را از سایر قسمت‌ها جدا نگه دارید تا در صورت باز شدن جوهر بخش کمی از لباس رنگی شود.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

برای جدا کردن آهنربای دزدگیر لباس یک کش پلاستیکی را دور پین قرار دهید. کش باید به اندازه کافی محکم باشد و در عین حال ضخامت آن در حدی باشد که بتوانید کش را دور پین بگذارید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

بخش بزرگ‌تر پین را با دست نگه دارید. با دست دیگر قسمت دیگر پین را بکشید. فشار دست باید به اندازه‌ای باشد که دو طرف تگ را از هم جدا کند. اگر بند کشی دزدگیر را به اندازه کافی شل نکرد، از کش‌های بیشتری استفاده کنید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

نحوه درآوردن دزدگیر لباس با پیچ گوشتی

برای بازکردن دزدگیر لباس در خانه، لباس را روی زمین بگذارید. تگ امنیتی جوهری باید به سمت بالا باشد.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

از یک پیچ گوشتی صاف و نازک کمک بگیرید. همانند تصویر پیچ گوشتی را زیر لبه بخش هرمی آن بگذارید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

آن را محکم فشار دهید. این کار باید پلاستیک را سوراخ کند و آن را به سمت بالا بکشد.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

در زیر آن نیز پلاستیک دیگری وجود دارد. آن را هم جدا کنید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

پوشش کاغذ نقره‌ای رنگ را جدا کنید. زیر آن صفحه‌ای فلزی وجود دارد.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

از پیچ گوشتی برای جدا کردن این صفحه که پین را نگه می‌دارد، استفاده کنید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

پین را در بیاورید تا تگ امنیتی از لباس جدا شود.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

چگونه دزدگیر لباس را بدون دستگاه باز کنیم؟ با ضربه زدن به تگ

برای باز کردن تگ لباس به آرامی آن را برای چند بار بکشید. شاید نیاز باشد بیش از ده بار این کار را انجام دهید تا پین درون آن شل شود.

میخی بزرگ بردارید. میخ باید از تگ بزرگ‌تر باشد. پخش پهن میخ باید حداقل دو سانتی‌متر باشد. تگ را کمی از لباس بکشید. بخش پلاستیکی و بلند آن را به یک طرف نگه دارید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

حال برای کندن دزدگیر لباس روی بخش نگه‌دارنده جوهر بزنید. زیاد به آن فشار نیاورید. به آرامی چند بار ضربه بزنید تا این بخش باز شود. شاید بیش از بیست بار باید امتحان کنید! اگر محکم ضربه بزنید، بخش جوهر باز می‌شود و لباس خراب می‌شود.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

کندن تگ آهنربایی لباس با انبردست

دیگر راه باز کردن دزدگیر لباس این است که از انبردست استفاده کنید. برای کندن مگنت لباس آن را به سمت بالا نگه دارید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

یک سمت دزدگیر لباس را با انبردست نگه دارید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

سمت دیگر را با انبردستی دیگر نگه دارید. به آرامی دو طرف را به سمت پایین بکشید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

این کار را به آرامی انجام دهید زیرا موجب شکسته شدن مخزن جوهر می‌شود.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

این کار را ادامه دهید تا بخش پین شل شود و باز شود.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

اگر روی لباس جای چسب وجود دارد، با مراجعه به مطلب آموزش تصویری ۲۳ روش سریع از بین بردن جای چسب می‌تواند روش‌های پاک کردن لکه چسب را مطالعه کنید.

شکستن تگ لباس با سوزاندن آن

یکی دیگر از روش‌های تگ بازکن لباس این است که آن را بسوزانید. این کار را با فندک انجام دهید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

بخش کروی روی آن را بسوزانید زیرا از جنس پلاستیک است.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

با استفاده از چاقو این بخش را جدا کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که پین جدا شود و تگ از لباس باز شود.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

جدا کننده تگ لباس: آهنربای قوی

جداساز مغناطیسی تگ لباس دارای یک آهنربای قوی است. اگر چنین آهنربایی دارید می‌توانید با کمی تلاش، تگ را از لباس جدا کنید.

با آهن‌ربا کارهای زیاد دیگری می‌توانید انجام دهید. برای یادگیری ترفندهای این چنینی به مطلب ۱۰ ترفند و کاربرد آهنربا برای استفاده در زندگی روزمره مراجعه کنید.

روش دیگر برای جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس این است که بین تگ و سر آن قرار دهید تا این دو را کمی از هم دور کند.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

پین را مدام تکان دهید تا زمانی که بشکند. زمانی که متوجه جدا شدن پین شدید، آن را رها کنید تا به حالت قبلی برگردد. این گونه راحت‌تر می‌توانید تگ را باز کنید. حال بخش بالایی را جدا کنید.

جدا کردن تگ امنیتی آهنربایی لباس

برخی پیشنهاد می‌کنند که برای جدا کردن تگ‌های جوهری، آنان را درون فریزر قرار دهید تا جوهر یخ بزند و هنگام جداسازی پخش نشود. این جوهرها قابلیت ضدیخ دارند و برای همین در فضای سرد یخ نمی‌زنند.

نظرات و پبشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های جدا کردن آهنربای دزدگیر لباس را آموزش دادیم. آیا موفق شدید بدون آسیب رساندن به لباس، تگ را از آن جدا کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: آیا آهنربا برای بدن ضرر دارد؟
بررسی: آیا آهنربا برای بدن ضرر دارد؟
بررسی: آیا قاب آهنربایی یا قاب مگنتی برای گوشی ضرر دارد؟
بررسی: آیا قاب آهنربایی یا قاب مگنتی برای گوشی ضرر دارد؟
آیا آهنربا برای گوشی ضرر دارد؟
بررسی: آیا آهنربا برای گوشی ضرر دارد؟
آموزش 3 روش ساخت آهنربای الکتریکی ساده و قوی در منزل
آموزش ۳ روش ساخت آهنربای الکتریکی بسیار قوی با وسایل ساده در خانه

نظرات

  • یکی says:

    شمایی ک گفتین تگ رو فروشنده جدا نکرده وقتی از مغازه رفتین بیرون صدا دزدگیرش در نیومد؟

    • فرزانه says:

      نه واقعا صدا نداده
      و الان روپوشی که خریدم فردا سر کار باید بپوشم رو دستم مونده

  • هدیه افشار says:

    ✍مرسی از مطلب مفید وفوق کاربردی 👏👏🙏واقعا،اونایی که میان همه ودزد خطاب میکنن،فازتون چیه!؟اینقدر احمقین که متوجه نیستین اینکارو مگه میشه توفروشگاه انجام داد،بر فرض بشه،دیگه قرار باشه اینهمه بخوای سر فروشنده وگرم کنی،همون بهتر که تعطیلش کنن،تا ورشکست نکردن،بخوان از فروشگاه هم ببرن هم دم در،خروجی متوجه میشن….این واسه مواقعی که خودشون یادشون میره،یا دستاشون خرابه،چیزی نمیگن که حروم خورا،خوشحالمون نشه دست بکار بشن،یاخرید آخر وقت بوده دستگاها،و خاموش کردن که دقیقا واسه منم همین اتفاق افتاد،که به این سایت مراجعه کردم،چون دوبار رفتم فروشگاه بسته بود،دیگه مگه یک لباس چقدر ارزش داره بخوای وقت بزاری وهزینه پرداخت کنی تا اشتباه فروشنده وجبران کنی….خود تویی که اومدی این چرندیات ودزد واین چرندیات رو،بلغور میکنی، چرا این مطلب خوندی،هان🤨حتما خودت اینکاریی کلک😏 همه وبه همون چشم میبینی،می‌ترسی دست واست زیاد بشه،کارت کساط،بشه،،نه عزیزم دزدی ذات خراب میخواد،که تویی که ندونسته تهمت میزنی ازش برخورداری،کار هر آدمی نی،شما به شغلت ادامه بده….

    • مجید says:

      برای من مفید چرا که توی یه شهر دیگه خرید کردم و فروشنده فراموش کرد دربیاره برای خودم هم شرایط بازگشت به اون شهر مقدور نیست

  • هدیه افشار says:

    واقعا،اونایی که میان همه ودزد خطاب میکنن،فازتون چیه!؟اینقدر احمقین که متوجه نیستین اینکارو مگه میشه توفروشگاه انجام داد،بر فرض بشه،دیگه قرار باشه اینهمه بخوای سر فروشنده وگرم کنی،همون بهتر که تعطیلش کنن،تا ورشکست نکردن،بخوان از فروشگاه هم ببرن هم دم در،خروجی متوجه میشن….این واسه مواقعی که خودشون یادشون میره،یا دستاشون خرابه،چیزی نمیگن که حروم خورا،خوشحالمون نشه دست بکار بشن،یاخرید آخر وقت بوده دستگاها،و خاموش کردن که دقیقا واسه منم همین اتفاق افتاد،که به این سایت مراجعه کردم،چون دوبار رفتم فروشگاه بسته بود،دیگه مگه یک لباس چقدر ارزش داره بخوای وقت بزاری وهزینه پرداخت کنی تا اشتباه فروشنده وجبران کنی….خود تویی که اومدی این چرندیات ودزد واین چرندیات رو،بلغور میکنی، چرا این مطلب خوندی،هان🤨حتما خودت اینکاریی کلک😏 همه وبه همون چشم میبینی،می‌ترسی دست واست زیاد بشه،کارت کساط،بشه،،نه عزیزم دزدی ذات خراب میخواد،که تویی که ندونسته تهمت میزنی ازش برخورداری،کار هر آدمی نی،شما به شغلت ادامه بده….ممنون ازشما،واسه مطلب مفید،و فوق کاربردی🙏

    • Piko piki says:

      دادا ماشالله چقدر وقت و حوصله داری من نتوانسته 😉بخوانم .بعدشم انقدر پولشویی میکنن چی میشه یه شلوار بیاد تن ما خودشم از استانبول وای دده حال میده هفته یکی 😂😂😂

  • علی فلاحتی says:

    ممنونم .من انجام دادم جواب داد
    من از شهر دیگه پوشاک خریدم یادشون رفته بود باز کنن
    هیج جاهم برام انجام نمیدادن

  • محسن says:

    سلام.. به.. الهی دور همتون بکردم.. من یه کیف پول. از و کلی وسیله از فروشگاه خرید ماهانه کردم. فروشنده. نه تگ را جدا کرده. و نه پولش را کم کرده.. البته پول کیف پول زیاد نیست.. ولی خوشحالم.. که پولش خساب نشده.. الان هم دارم. از نظرات شما استفاده مبکنم تا بازش کنم…. لطفا… بهم… ناسزا نگید… 😜😜

  • زینب says:

    سلام
    برای من دو بار پیش میاد که فروشنده فراموش میکنه تگ رو دربیاره بار اول بدگشتم فروشگاه و تگ رو برام دراوردن ولی بار دوم نرفتم و خودم دست به کار شدم
    کارش با یک فندک حل میشه دقیقا وسط هر دو طرف رو با فندک اب کنید و بعد با یک وسیله محکم و نوک تیز بکشید اینجوری زود باشه
    امیدوارم نظرم مفید باشه

  • عرفان says:

    بابا چرا مثل اخوندها نظر میدین.لعنتی الان لباس پسرم کیت داره فروشنده خنگ یادش رفته بازکنه خیلی راهش دوره باتاکسی رفتم و برگشتم این لعنتی رو اصلا نمیشه بازکرد بعد تو امدی میگی دزدی و فلان و اگه اینجوریه قفل سازها و کلیدسازها رو هم بگو دزدن. یا وقتی ریموتت گم میشه اونایی ریموت یدک میسازن اگه به یکی یاد بدن دزدی یاد میدن..شعر نگو ابله

  • X says:

    ینی چی اینی که تو میگی
    من الن رفتم لباس خریدم اومدم خونه دیدم فرشونده یادش رفته دزدگیرشو باز کنه الان اگه خودم بخوام بازش کنم دزدی کردم؟

  • آرش says:

    بر پدر و مادرتون لعنت که راههای دزدی رو به مردم یاد میدید
    خیر از زندگیتون نبینید

    • Matin says:

      چی میگی من همین الان رفتم از خالم خرید کردم یکی از لباس هارو یادش رفته دزد گیرشو باز کنه و این سایت کلی کمک میتونه به من کنه چون مغازه خالم خیلی دوره و من حال ندارم ماشین روشن کنم و اینهمه راه برم و من شک ندارم ک تو خودت دزدی و از پوشاک ها لباس می‌دزدی ک امدی به ما میگی دزد

    • حسین says:

      والا منم دقیقا همین مشکل رو دارم رفتم خرید زدم فروشنده دزدگیرش رو در نیاورده من موندم چجوری جداش کنم

    • پاسخ‌ها رو دیدی؟ says:

      دزدا که یا بلدن یا یه جوری یاد میگیرن این راهکارها به درد عموم مردم بیشتر میخوره

  • کامران says:

    بهترین راه به نظرم اینه که بری پول لباسو بدی تا فروشنده برات بازش کنه

    • بیتا says:

      سه بار پیش اومده فروشنده یادش رفته باز کنه. دو بار فاکتور بردم باز کردن ولی یکبار از شهر دیگه خریده بودم وقتی برگشتم متوجه شدم. دیگه به زور شکستمش. خرید که زیاد باشه متاسفانه فروشنده ها فقط فاکتور میکنن و مهم نیست دیگه تگو باز کنن یا جا بمونه. دردسر دوباره رفتن مسیر میندازن گردن خریدار

    • وحید says:

      کافر همه را به کیش خود پندارد

  • سیدعلی اکبرحسینی says:

    نیلوفر،شب ولبخوابی

    • مهناز says:

      این اموزش تگ بازکردن یاخیلی اموزشهای دیگرکه مثل بازکردن تگ باشه اصلاکاردرستی نیست این روش بیشترروش اموزش دادن دزدی است اونی که دزدباشه بایکبارخوندن این مطلب مثل اب خوردنه براش دزدی کردن پس لطفاخیلی اموزشهای امثال این چیزهاروندین شمابااین اموزشهای بی محتواراه وروش خوبی برای دزدی اموزش میدین راه اندازی کلاس دزدی ایجادکردین این کمک به دزدی کردن شمااموزشهای بهتری بلد نیستین که مردموبه بهترین روش زندگی سوق بده

      • علی says:

        جهت اطلاع دوستان تگ رو میزارن که کسی لباس برداشت دزدی کنه جلوی درب مغازه صدای بوق دزدگیر بیاد
        بعضی فروشنده ها یادشون میره تگ از لباس جدا کنن و برای خریدار که مسیرش طولانی هست سخته مجدد ببره
        باز کردن این تگ ها کار خواستی نیست که اینهمه جو میدید
        اول علت استفاده از تگ بدونید بعد بیخودی نظر ندید

      • بنفش says:

        یعنی شماها فکر کردید دزدها روش بازکردن تگ رو بلد نیستند😂😄اونها که دزدند عین آب خوردن درش میارند😒بابا این آموزش‌ها به درد ما میخوره که فروشنده یادش میره و گرفتاریش گردن ماست،

  • علی says:

    شب وبیخوابی

    • Matin says:

      مهناز جان من همین الان از مغازه خالم امدم و وقتی میخواستم لباس رو بپوشم متوجه این موضوع شدم ک یکی از تیشرت هارو یادش رفته دزد گیرشو باز کنه!دزد گیر بیشتر جنبه اینو داره ک اجازه نده لباس از مغازه بره بیرون و وقتی دزد میخواد بدزده اژیر خطر بکشه و فروشنده متوجه شه!منم ک میبینی با دزد گیر اوردم بیرون ب این دلیله ک مغازه بسته بود و دزدگیر شو روشن نبود پس هیچ دزدی نمیتونه از مغازه لباس دزدگیر دار بدزده چون به سرعت فروشنده متوجه میشه و اژیر خطر به صدا در میاد!!و در اخر به این نتیجه میرسیم ک این سایت کاملا به مردم کمک میکنه تا اینهمه راه برنگردن به مغازه ای ک ازش خرید کردن و شما به مردم آنقدر راحت تحمت دزدی نزن

    • یکی says:

      مث من🫡