آموزش 8 روش حذف افراد و اشیا از عکس در اندروید

آموزش ۸ روش حذف افراد و اشیا از عکس در اندروید

فاکتور های زیادی برای ثبت و تهیه یک عکس خوب وجود دارند. اما برخی از مواقع وجود یک شی ناخواسته یا اضافی ❌ می تواند از زیبایی عکس بکاهد. در این مورد نیازی به نگرانی نیست، زیرا راه هایی برای رفع این مشکل حتی در اندروید وجود دارد. امروز در انزل وب می خواهیم روش هایی را برای حذف اشیا از عکس اندروید را به شما آموزش دهیم.

دانلود بهترین برنامه حذف اشیا از عکس اندروید

How to Remove Objects From Images in Android

اگر از کاربران گوشی های اندروید هستید، ابزار های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا اشیا ناخواسته را از عکس حذف کنید. کار را ابتدا با یک برنامه شروع می کنیم که ۴ ابزار برای پاک کردن قسمتی از عکس در اندروید به همراه دارد. پس از آن سایر برنامه های کاربردی را هم معرفی خواهیم کرد.

حذف شی از عکس اندروید با برنامه TouchRetouch

اپلیکیشن TouchRetouch یک برنامه موبایلی است که ویژگی های هوشمندی برای حذف شی از عکس به صورت ساده را برای شما فراهم می کند. تصویر مورد نظر را در برنامه وارد کرده و به سادگی با کمک ابزار های موجود، شی را حذف کنید. از آنجایی که راه های مختلفی در این برنامه وجود دارند، آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

حذف شی از عکس اندروید با برنامه TouchRetouch

قابل ذکر است که شما می توانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده برای حذف اشیاء از عکس اندروید را در اپ استور ها و وبسایت های معتبر فارسی به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

همچنین آیا فقط حذف لوگو یا متن از روی عکس دارید؟ در اینصورت پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید را هم مطالعه نمایید.

حذف اشیا از عکس اندروید با برنامه TouchRetouch و ابزار Object Removal

از ویژگی های ابزار Object Removal از بین بردن اشیا بزرگ و پیچیده در چندین لایه تصویر است. برای استفاده از آن یک تصویر را انتخاب کنید. سپس روی دکمه Object Removal در پایین تپ کنید. شما ابزار های زیر را در اختیار خواهید داشت.

  • Brush: ابزاری مانند قلمو برای انتخاب موارد ناخواسته
  • Erase: حذف نقص ها
  • Lasso: استفاده برای اجسام بزرگ
  • Settings: تنظیم اندازه براش و..

به عنوان اولین مرحله روی Brush تاچ کنید. شی مورد نظر را علامت گذاری کنید. سپس از Eraser برای حذف نواقص در ناحیه انتخاب شده استفاده کنید. در نهایت با تپ روی Go شی انتخاب شده حذف می شود.

حذف اشیا از عکس اندروید با برنامه TouchRetouch و ابزار Object Removal

کار با ابزار Line Remover در TouchRetouch

ابزار Line Remover نیز برای از بین بردن هر نوع خط در عکس بدون خراب کردن عکس است. ابتدا عکس مورد نظر را در TouchRetouch باز کنید. روی دکمه Line Remover تپ کنید. با این کار چند گزینه هم به شما نمایش داده می شود. با انتخاب Line Remover روی بخشی از خط مورد نظر که می خواهید حذف شود، تاچ کنید.

بعد از انتخاب کردن خط، انتخاب شده پردازش شده و بخش انتخاب شده حذف می شود.

کار با ابزار Line Remover در TouchRetouch

استفاده از ابزار Quick Repair در برنامه TouchRetouch

دیگر ابزار مفید، Quick Repair می باشد. عمدتا Quick Repair برای از بین بردن لکه ها روی صورت استفاده می شود اما می توان از آن برای از بین بردن دیگر اشیا نیز استفاده کرد. برای این کار تصویر خود را در برنامه باز کرده و روی Quick Repair تپ کنید.

سپس جسم مورد نظر را انتخاب کنید. اگر جسم خیلی کوچک است، اندازه براش را کاهش دهید. برای انتخاب دقیق عنصر ناخواسته، با استفاده از آیکن بزرگنمایی در بالا و سمت چپ برنامه می توانید تصویر را بزرگ کنید. بعد از بلند کردن انگشت خود از صفحه، به طور خودکار شی حذف می شود.

استفاده از ابزار Quick Repair در برنامه TouchRetouch

ابزار Clone Stamp در برنامه TouchRetouch

ابزار Clone Stamp برای از بین بردن اشیا ناخواسته با استفاده از ظاهر محیط اطراف یا استفاده از یک رنگ به عنوان مرجع می باشد. اولین قدم در استفاده از این ابزار، انتخاب ناحیه ای است که می خواهید شبیه سازی کنیدو پس از انتخاب ناحیه، از قلمو روی تصویر ناخواسته استافده کنید تا جسم با ناحیه انتخاب شده جایگزین شود.

برای افزایش دقت بهتر است تصویر را بزرگ کنید. برای این کار روی آیکن ذره بین در بالا و سمت چپ صفحه تپ کنید.

ابزار Clone Stamp در برنامه TouchRetouch

روش ذخیره تصویر در TouchRetouch پس از حذف شی

پس از پایان ویرایش تصویر و رسیدن به نتیجه دلخواه، روی آیکن ذخیره یا Save در گوشه سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید. سپس به شما گزینه هایی برای ذخیره به عنوان کپی، ویرایش تصویر اصلی، تغییر کیفیت و.. نمایش داده می شود.

تنظیمات مورد نظر را اعمال کرده و تا تصویر در گالری شما ذخیره شود.

همینطور در صورت نیاز به ابزاری برای حذف استیکر از روی عکس، مطالعه مطلب آموزش ۴ روش حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین در این زمبنه برای شما کاربردی خواهد بود.


سایر برنامه های حذف قسمتی از عکس در اندروید

شما محدود به استفاده از این برنامه نیستید و گزینه های دیگری نیز در اختیار دارید. در ادامه چند برنامه کاربردی در این زمینه نیز معرفی می کنیم که می توانید از آن ها هم استفاده کنید. روش استفاده از این برنامه ها هم به سادگی امکان پذیر می باشد.

نرم افزار حذف اشیا از عکس اندروید Adobe Photoshop Fix

هر جایی که بحث ویرایش تصویر باشد، نرم افزار های ادوبی می توانند راه گشا باشند. برنامه Adobe Photoshop Fix نیز به طور گسترده توسط کاربران برای حذف اشیا ناخواسته استفاده می شود. رابط کاربری برنامه کاربر پسند بوده و برای مبتدیان نیز راحت می باشد. برای حذف شی می توانید از ابزار Spot Heal استفاده کنید.

نرم افزار حذف اشیا از عکس اندروید Adobe Photoshop Fix

برنامه Remove Object برای حذف فرد از عکس اندروید

همانطور که از نام Remove Object پیداست، می تواند به پاک کردن اشیا کمک کند. در این برنامه هم ابزار های مختلفی برای انتخاب و حذف اشیا در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه Remove Object برای حذف فرد از عکس اندروید

حذف شخص از عکس اندروید با برنامه YouCam Perfect

برنامه YouCam Perfect به صورت رایگان برای کاربران در دسترس است. با طراحی ساده می تواند راه حل سریعی برای حذف افراد، سایه و اشیا در تصویر باشد. پس از باز کردن عکس در برنامه، دکمه Removable را بزنید. سپس با انتخاب ناحیه مورد نظر و تپ روی Apply، تغییرات اعمال می شود.

حذف شخص از عکس اندروید با برنامه YouCam Perfect

برنامه TouchRemove

در برنامه TouchRemove پس از باز کردن عکس، ابزار Remove را انتخاب کرده و قسمت مورد نظر را انتخاب کنید. پس از تپ کردن روی دکمه تیک، قسمت مورد نظر از تصویر حذف شده و برنامه به صورت خودکار محل را با محتوای موجود در اطرافش پر و ترمیم می کند.

برنامه TouchRemove

تاثیر پس زمینه را در تصویر خود را هم در نظر داشته باشید. در همین راستا مطالعه مطلب معرفی ۱۰ روش کاربردی حذف و تغییر پس زمینه عکس اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه حذف اشیا از عکس اندروید و نحوه استفاده از آن ها را شما آموزش دادیم. از چه برنامه ای استفاده کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برنامه ها و روش های حذف شی از عکس اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود 18 تا از بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید
معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید
آموزش 9 روش گرفتن و ساخت عکس سه بعدی در گوشی اندروید
آموزش ۹ روش گرفتن و ساخت عکس سه بعدی در گوشی اندروید
آموزش 8 روش برش عکس اندروید
آموزش ۸ روش برش عکس اندروید

نظرات