اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

آموزش جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است و به تعداد کاربران آن روز به روز افزوده می‌شود. با وجود تلاش صاحبان این رسانه برای برقراری امنیت و فضای خصوصی، باز هم راه‌هایی برای ایجاد مزاحمت وجود دارد. یکی از آن‌ها ادد کردن کاربران به گروه‌های مختلف اینستاگرامی 👥 است. البته گاهی این اتفاق در اثر اشتباه رخ می‌دهد و آن کاربر نیز خود قربانی است. در این مطلب از انزل وب به آموزش جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام می‌پردازیم.

جلوگیری از دعوت شدن به گروه در اینستاگرام

?How To Stop Being Added To Groups On Instagram

امکان ایجاد گروه‌های اینستاگرامی یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است. با این حال، اضافه شدن ناخواسته و پی در پی به این گروه‌ها می‌تواند آزاردهنده باشد. در این مطلب از انزل وب به آموزش جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بستن دعوت به گروه اینستاگرام و اعلان آن

برای بستن دعوت به گروه اینستاگرام و اعلان آن، Insagram را باز کنید. سپس روی عکس پروفایل خود که در پایین و سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید. حال روی منوی سه خطی که در بالای صفحه قرار دارد، بزنید و Settings را انتخاب کنید.

اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

حال Notifications و سپس Direct Messages را انتخاب کنید. از بخش Group Requests گزینه Off را تیک بزنید.

اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

در این حالت دیگران همچنان می‌توانند درخواست ادد کردن شما به گروه را ارسال کنند اما دیگر اعلانی برایتان نمی‌آید.

اگر می‌خواهید جلوی پخش خودکار ویدئو در اینستاگرام را بگیرید، به مطلب آموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام مراجعه کنید.

چگونه از دعوت به گروه اینستاگرام جلوگیری کنیم؟ با ریپورت و بلاک کردن کاربر

شیوه دیگر برای جلوگیری از دعوت ناخواسته به گروه در اینستاگرام این است که آن کاربر را ریپورت و بلاک کنید. گاهی یک کاربر چندین بار شما را به گروهی اضافه می‌کند.

برای این کار وارد گروه شوید. سپس روی علامت i که در بالای صفحه قرار دارد، بزنید. سپس وارد بخش Details شوید. در اینجا می‌توانید اعضای گروه را ببینید. روی منوی سه نقطه‌ای کنار کاربر موردنظر بزنید. سپس Report را بزنید و یکی از دلایل گزارش کردن را انتخاب کنید.

اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

روش دیگر این است که کاربر را بلاک کنید. پس از وارد شدن به بخش Details، منوی سه نقطه‌ای کنار نام کاربر را بزنید. از اینجا گزینه Block user را انتخاب کنید. سپس از شما سوالی پرسیده می‌شود تا بلاک کردن را تایید کنید. در این بخش هم دوباره Block را بزنید.

جلوگیری از اضافه شدن به گروه در اینستاگرام در صورت داشتن اکانت Business یا Professional

اگر اکانت اینستاگرام شما از نوع Business یا Professional است، راحت‌تر می‌توانید بستن ادد به گروه اینستاگرام را مدیریت کنید. Instagram را باز کنید و به پروفایل خود بروید. حال روی منوی سه خطی بزنید و Setting را انتخاب کنید.

اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

سپس وارد Privacy شوید و از آنجا وارد Messages شوید.

اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

حال در بخش Allow others to add you to groups گزینه Only people you follow را انتخاب کنید.

اضافه شدن ناخواسته به گروه در اینستاگرام

در این حالت تنها اکانت‌هایی که شما فالو کرده‌اید، می‌توانند شما را به گروه اضافه کنند.

اگر از منشن شدن زیاد در اینستاگرام کلافه شده‌اید، به مطلب آموزش روش‌های جلوگیری و بستن منشن یا تگ شدن در اینستاگرام مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب شیوه‌های جلوگیری از اضافه شدن به گروه در اینستاگرام را توضیح دادیم. شما از کدام روش برای این مسئله استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات