آموزش تصویری غیر فعال سازی آنتی ویروس نود 32 ویندوز 10 ، 8 و 7

آموزش تصویری غیر فعال سازی آنتی ویروس نود ۳۲ ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

آنتی ویروس نود ۳۲ (ESET NOD32) 🛡️ یک برنامه امنیتی است که از رایانه شما در برابر ایمیل‌های فیشینگ، بدافزارها و ویروس‌ها محافظت می‌کند. استفاده از این برنامه در بین کاربران ایرانی بسیار رایج است اما گاهی به دلیل نصب برنامه ، انتقال فایل و.. نیاز داریم موقتا یا کاملا این آنتی ویروس را غیرفعال کنیم. در این مطلب انزل وب، آموزش تصویری غیر فعال سازی آنتی ویروس نود ۳۲ ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را بررسی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه آنتی ویروس نود ۳۲ را غیر فعال کنیم؟

How To Disable Eset Nod32 Antivirus

گاهی اوقات پیش می‌آید که برای نصب یک نرم‌افزار یا انجام یک تنظیم خاص در رایانه نیاز دارید که آنتی ویروس را غیر فعال کنید؛ چرا که فعال بودن آن موجب بروز خطاهای مختلفی در نصب نرم‌افزارها می‌شود. در ادامه نحوه غیرفعال سازی Eset Nod 32 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آموزش غیر فعال سازی آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن جدید در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

برای غیر فعال کردن آنتی ویروس Eset در ویندوز ۱۰ و.. ابتدا باید برنامه آنتی ویروس را باز کنید. در ادامه روی گزینه Setup بزنید. پس از آن از منو سمت راست گزینه Computer Protection را انتخاب نمایید.

چگونه آنتی ویروس نود 32 را غیر فعال کنیم

در صفحه جدید گزینه Pause Antivirus and antispyware protection را انتخاب کنید.

غیرفعال سازی آنتی ویروس نود 32

در ادامه از منوی کشویی در صفحه جدید مدت زمانی که می‌خواهید آنتی ویروس غیر فعال شود را تعیین کنید. سپس روی گزینه Apply بزنید.

غیر فعال کردن آنتی ویروس eset در ویندوز 10

به این ترتیب آنتی ویروس نود ۳۲ برای مدت زمان مشخص غیر فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از اتمام این مدت زمان بررسی کنید تا مطمئن شوید آنتی ویروس فعال شده باشد.

نحوه غیر فعال سازی فایروال آنتی ویروس نود ۳۲

برای غیر فعال سازی آنتی ویروس Eset فایروال ابتدا وارد برنامه آنتی ویروس در رایانه شوید. سپس از منوی سمت چپ گزینه Setup را انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه Network Protection بزنید.

در ادامه با کلیک روی گزینه کنار Firewall برای غیرفعال کردن آنتی ویروس اقدام کنید. از منو موجود زمان مورد نظر را برای غیر فعال کردن آنتی ویروس را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Apply بزنید. به این ترتیب آنتی ویروس برای مدت زمان مشخصی غیر فعال خواهد شد.

غیر فعال سازی آنتی ویروس eset

نحوه غیرفعال نمودن آنتی ویروس نود ۳۲ نسخه ۸

برای غیرفعال کردن آنتی ویروس Node 32 نسخه هشت، از منوی System Tray روی آیکون ESET راست کلیک کنید.

در منو بازشده گزینه Open ESET را انتخاب کنید. در ادامه از منوی سمت چپ گزینه Setup را انتخاب کنید.

نحوه غیر فعال کردن نود 32 ورژن های مختلف

در بخش Computer در مقابل عبارت Real-time file system protection روی گزینه Enable کلیک کنید.

آموزش غیر فعال سازی آنتی ویروس نود 32 ویندوز 7

در پنجره باز شده از منوی کشویی مقابل Time Interval زمان مورد نظر را برای قطع شدن آنتی ویروس انخاب کنید. سپس روی گزینه OK بزنید.

روش غیر فعال سازی آنتی ویروس نود 32

به این ترتیب آنتی ویروس در مدت زمان مشخص غیر فعال می‌شود.

برای سایر ورژن های این آنتی ویروس نیز تقریبا روش ها مشابه میباشند در صورتی که موفق به انجام اینکار نشدید حتما غیرفعال سازی نسخه مدنظر خود را جستجو کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

نحوه غیر فعال کردن نود ۳۲ ورژن های مختلف را مشاهده کردید. برای شما هم پیش آمده است که به منظور نصب یک نرم‌افزار یا اعمال تنظیم خاصی در رایانه‌تان، آنتی ویروس را غیر فعال کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32
آموزش ۹ روش حل مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس ESET NOD32
برترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

نظرات