برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

۱۵ تا از بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک

Google Play Music که اکنون در قالب YouTube Music ▶️ به فعالیت خود ادامه می دهد از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش دانلود و آپلود موسیقی است. اگر به این سرویس دسترسی ندارید یا می‌خواهید فضای بیشتری برای آهنگ‌های خود داشته باشید، می‌توانید از سرویس‌های مشابه این دو استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک می‌پردازیم.

دانلود برنامه جایگزین Google Play Music و YouTube Music

Best Alternatives for Google Play Music and YouTube Music

سایت‌ها، برنامه‌ها و سرویس‌های زیادی برای مدیریت و پخش موسیقی در دنیا وجود دارد. Google Play Music و YouTube Music از بهترین این سرویس‌ها هستند اما گاهی محدودیت‌هایی برای برخی از کاربران ایجاد می‌کنند. به جای استفاده از این برنامه، می‌توانید از سایر سرویس‌های مشابه بهره ببرید. توجه کنید برای استفاده از اکثر این سرویس‌ها نیاز به برنامه تغییر دهنده آی پی دارید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۵ برنامه با امکانات گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

Spotify بهترین برنامه جایگزین گوگل موزیک

اگر به دنبال برنامه با امکانات گوگل پلی موزیک می‌گردید، ما Spotify را به شما معرفی می‌کنیم. این سرویس پخش موسیقی قابلیت‌های زیادی دارد و بهترین آهنگ‌های روز دنیا فورا در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. کاربران می‌توانند از بخش رایگان آن استفاده کنند.

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

بخش رایگان شامل تبلیغات می‌شود. نسخه دسکتاپ Spotify نیز مانند نسخه گوشی آن روان است و کاربری ساده‌ای دارد. برای استفاده از این سرویس باید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید. برای این که بتوانید از تمامی قابلیت‌های اسپاتیفای استفاده کنید، می‌توانید اشتراک ماهانه آن را به مبلغ ۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

Amazon Music جایگزین Youtube Music

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

از Amazon Music هم می‌توانید به عنوان جایگزین Youtube Music استفاده کنید. این سرویس بیش از ۶۰ میلیون آهنگ دارد و از محدود سرویس‌هایی است که امکان خرید آهنگ‌ها را فراهم کرده است. البته شاید نتوانید همه آهنگ‌هایی را که در Youtube Music و Google Play Music وجود دارند، در این سرویس پیدا کنید اما اکثر آن‌ها را می‌توانید بیابید. برای استفاده از همه قابلیت‌های این سرویس باید اشتراک ماهانه بخرید. بخش رایگان Amazon Music محدودیت‌هایی دارد.

Apple Music برنامه جایگزین یوتیوب موزیک

Apple Music نیز برنامه مشابه یوتیوب موزیک و گوگل پلی موزیک است. این سرویس نیز آهنگ‌های بیشماری دارد. بیش از ۶۰ میلیون آهنگ را می‌توانید در این سرویس بیابید. کاربران اندروید نیز می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

البته زمانی که این برنامه را روی دستگاه‌های اندرویدی نصب کنید، ممکن است با باگ‌های زیادی رو به رو شوید اما کاربران iOS می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های اپل موزیک باید اشتراک خریداری کنید که ۹.۹۹ دلار در ماه است.

SoundCloud جایگزین گوگل پلی موزیک

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

SoundCloud یکی دیگر از سرویس‌های جایگزین گوگل پلی موزیک است. این سرویس نه تنها آهنگ‌ها معروف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه کاربران می‌توانند به آهنگ‌های هنرمندان مستقل، تازه‌کار، زیرزمینی و… نیز دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به آهنگ‌های معروف باید اشتراک خریداری کنید اما برای شنیدن سایر آهنگ‌ها می‌توانید از حساب کاربری رایگان استفاده کنید.

برنامه شبیه گوگل پلی موزیک TIDAL

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

TIDAL نیز دیگر برنامه شبیه گوگل پلی موزیک است. نسخه رایگان این برنامه قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. آهنگ‌ها با کیفیت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار دارند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند کیفیت آپلود آهنگ‌های خود را کنترل کند. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های تیدال باید اشتراک ماهانه آن را که در دو نوع است، خریداری کنید.

.برای یادگیری دسته بندی بهتر فایل‌های آهنگ و عکس خود در گوشی به مطلب آموزش نحوه ساماندهی و پوشه‌بندی گالری ،موزیک و فایل‌ها در اندروید مراجعه کنید

برنامه شبیه یوتیوب موزیک Qobuz

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Qobuz نیز برنامه شبیه به یوتیوب موزیک و Google Play Music است. این برنامه شباهت زیادی با تیدال دارد. بیش از شصت میلیون ترک را می‌توانید در این سرویس پیدا کنید. اکثر آن‌ها کیفیت بالایی دارند. استفاده آنلاین و محدود آن به صورت رایگان است اما در صورتی که بخواهید آهنگ‌ها را دانلود کنید تا بتوانید به صورت آفلاین گوش بدهید، باید اشتراک ماهانه خریداری کنید.

برنامه مشابه گوگل پلی موزیک Jamendo

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Jamendo را هم می‌توان به عنوان برنامه جایگزین Google Play Music استفاده کرد. اگر به دنبال موسیقی‌ها و خواننده‌های معروف نیستید، می‌توانی از این سرویس استفاده کنید. در این سرویس می‌توان خواننده‌های جدید را پیدا کرد و با شنیدن آهنگ‌های آنان حمایتشان کرد. این برنامه تا حدودی حال و هوای Soundcloud را دارد.

اگر در هنگام استفاده از Google play music دچار مشکل می‌شوید، به مطلب آموزش ۸ روش حل مشکل گوگل پلی موزیک مراجعه کنید.

برنامه با امکانات گوگل پلی موزیک Plex

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Plex هم مورد خوبی برای جایگزین برنامه گوگل پلی موزیک است. بخش رایگان این سرویس محدودیت‌هایی دارد اما در صورت خرید برنامه و خرید اشتراک ماهانه از قابلیت‌های زیاد آن می‌توانید استفاده کنید. برنامه‌ای که روی کامپیوتر نصب می‌شود، با گوشی شما Sync می‌شود و کافی است در یکی از آن‌ها آهنگ موردنظر خود را پیدا کنید تا بتوانید در دستگاه دیگر هم گوش کنید.

برنامه شبیه گوگل پلی موزیک iBroadcast

iBroadcast برنامه شبیه یوتیوب موزیک است. رابط کاربری این سرویس در نگاه اول آن چنان جذاب نیست اما اگر می‌خواهید به آهنگ‌های آپلود شده خودتان دسترسی راحت‌تری داشته باشید، iBroadcast گزینه مناسبی است. این سرویس علاوه بر وب‌سایت، دارای اپلیکیشن اندروید و iOS است.

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

از Chromecast پشتیبانی می‌کند و پلی ‌لیست‌های خوبی شبیه به اسپاتیفای دارد. با خرید اشتراک ماهانه می‌توانید از خدمات بیشتری برخوردار شوید. نکته مثبتی که درباره آن وجود دارد این است که نرم‌افزار دسکتاپ iBroadcast می‌تواند فایل موزیک کامپیوتر شما را پیدا کند و آنان را با پلی ‌لیست درون سرویس Sync کنند.

برنامه جایگزین گوگل موزیک Media Leap

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Media Leap یک برنامه مشابه گوگل پلی موزیک است که به کاربران اجازه می‌دهد تا یک ترابایت آهنگ را روی سرورهای این سرویس آپلود کنند. این قابلیت رایگان است و نیازی نیست برای آن اشتراکی خریداری کنید. امکان دانلود آهنگ و شنیدن آن‌ها به صورت آنلاین هم وجود دارد. با این حال، کار کردن با کاربری آن کمی مشکل است و مدیران این سرویس وعده داده‌اند که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد. اگر نیاز به فضای بیشتری دارید، امکان خرید اشتراک ماهانه هم وجود دارد.

Deezer برنامه جایگزین یوتیوب موزیک

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Deezer یکی از بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک است. استفاده از این سرویس محدودیت‌هایی دارد و کاربران می‌توانند تنها تا ۲۰۰۰ فایل MP3 را در این سایت آپلود کنند. برای استفاده از سایر قابلیت‌های این سرویس باید اشتراک ماهانه خریداری کنید. بخش رایگان این سرویس شامل تبلیغات می‌شود. این سرویس مناسب افرادی است که دوست دارند پلی لیست خود را محدود کنند و تنها آهنگ‌های مورد علاقه خود را نگه دارند.

Astiga جایگزین Youtube Music

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

Astiga دیگر برنامه مناسب جایگزین Google Play Music و یوتیوب موزیک است. استفاده از این سایت آسان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. شما در این سایت می‌توانید آهنگ‌هایی را بشنوید که در Cloud storage ذخیره کرده‌اید. از این سرویس به صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید اما با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه می‌توانید از سایر قابلیت‌های این سرویس نیز بهره ببرید. از این سرویس در اندروید هم می‌توانید استفاده کنید.

CloudBeats جایگزین برنامه گوگل پلی موزیک

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

CloudBeats هم جایگزین برنامه گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک است. این برنامه نیز مانند Astiga به Cloud storage service وصل می‌شود. برای استفاده از قابلیت‌های ابتدایی این سرویس نیازی نیست اشتراکی خریداری کنید اما در صورتی که می‌خواهید از دیگر قابلیت‌ها بهره‌مند شوید، باید اشتراک ماهانه خریداری کنید. با خرید اشتراک می‌توانید آهنگ‌ها را دانلود کنید. از این سرویس تنها می‌توانید در اندروید و iOS استفاده کنید.

CloudPlayer جایگزین گوگل پلی موزیک

برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک

از CloudPlayer هم می‌توانید به عنوان جایگزین گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک استفاده کنید. این سرویس شباهت‌های زیادی با CloudBeats دارد. با نرم‌افزار اندرویدی آن می‌توانید به OneDrive، Dropbox یا Google Drive storage وصل شوید و فایل‌های صوتی خود را مدیریت کنید. امکان دسته‌بندی فایل‌ها بر اساس خواننده، ژانر و… هم وجود دارد. همچنین اگر شکل ظاهری آن را دوست ندارید، می‌توانید تم را عوض کنید. نسخه iOS این سرویس وجود ندارد. با خرید اشتراک ماهیانه می‌توانید از سایر قابلیت‌های این سرویس بهره‌مند شوید.

نظرات و پیشنهادت شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین برنامه های جایگزین گوگل پلی موزیک پرداختیم. شما ترجیح می‌دهید از کدام یک از این سرویس‌ها استفاده کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 8 روش حل مشکل گوگل پلی موزیک
آموزش ۸ روش حل مشکل گوگل پلی موزیک

نظرات

  • Shahriyar says:

    👍Perfect. tanks

  • ghazal says:

    برنامه ی eSound هم برنامه ی خوبیه و رایگان هم هست

  • پارسا says:

    سلام لطفا کمک کنید اپدیت بایوس رو از سایت سونی دانلود کردم بعد مراحل نصب رو انجام دادم بعد که ریستارت شد سیستم کلا بالا نیومد چراغ نام لوک روشن بود صفحه سیاه بود باتری رو در اوردم جا زدم دیگه روشن نمیشد چراغی که شارژر وصل میشه روشن میشه چشمک می زنه تا حالا سابقه نداشته می دونم که چراغ چشمک زن نشونه کمود باتری نیست لطفا کمک کنید
    امکان داره ویندوز پریده باشه نه روشن میشه نه وارد سیف مود میشه نه وارد بایوس
    sony sve1712acxb
    ram 6
    intel core i 7
    win 10 home