آموزش 4 روش جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram مخاطبین در اندروید و آیفون

۴ روش جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram تلگرام اندروید و آیفون

یکی از اعلان‌های رایجی که در پیام‌رسان تلگرام نمایش داده می‌شود، پیام Joined Telegram 👤 است. این پیام زمانی ارسال می‌شود که فردی از مخاطبین شما اکانت تلگرام بسازد. گاهی این اعلان‌ها زیاد می‌شوند و می‌توانند آزاردهنده باشند. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram مخاطبین در اندروید و آیفون می‌پردازیم.

نحوه عدم نمایش پیام نصب و Joined Telegram

?How to Stop Telegram from Telling You When Your Contacts Join

از اعلان‌های رایج تلگرام، پیام Joined Telegram است. اگر برایتان سوال است که Joined telegram یعنی چه؟ پاسخ این است که این اعلان زمانی نمایان می‌شود که شخصی از مخاطبین شما در تلگرام اکانت بسازد. چتی با این پیام ایجاد خواهد شد. اگر مخاطبان زیادی داشته باشید تعداد این پیام‌ها گاهی زیاد خواهد شد. در این مطلب از انزل وب به آموزش غیرفعال کردن نمایش پیام جوین شدن در تلگرام می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پیام ورود به تلگرام برای چه کسانی میرود؟

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

پیام Joined telegram شما را افرادی دریافت خواهند کرد که شماره شما را در فهرست مخاطبان گوشی خود ذخیره کرده‌اند. شما نیز این پیام را زمانی دریافت خواهید کرد که شماره‌ای را در فهرست مخاطبین گوشی خود ذخیره کنید. در نتیجه، نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین امکان پذیر نیست. مگر این که شخصی که شماره شما را ذخیره کرده است، اعلان این پیام را در تلگرام غیرفعال کند.

چگونه دریافت پیام Joined Telegram تلگرام را غیرفعال کنیم؟

غیرفعال کردن نمایش پیام جوین شدن در تلگرام امکان‌پذیر است اما شما نمی‌توانید کاری کنید که چت این اعلان ایجاد نشود. تنها می‌توانید اعلان را متوقف کنید. ایجاد تغییرات در تلگرام یک دستگاه به معنی اعمال این تغییرات روی Telegram دستگاه‌های دیگر نیست. به عنوان مثال، اگر اعلان را در تلگرام گوشی غیرفعال کنید، همچنان در دسکتاپ اعلان دریافت خواهید کرد و باید غیرفعال کردن اعلان را به صورت جداگانه برای تلگرام دسکتاپ هم انجام دهید.

جلوگیری از نمایش Joined telegram در اندروید

برای جلوگیری از نمایش Joined telegram در اندروید این برنامه را باز کنید. سپس روی علامت منوی سه خطی که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید. روی Settings انتخاب کنید.

سپس روی Notifications and Sounds بزنید.

در بخش Events علامت Contact joined Telegram را خاموش کنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

اگر به صورت مداوم و ناخواسته به گروه‌های تبلیغاتی در تلگرام اضافه می‌شوید، به مطلب جلوگیری ورود و اضافه شدن ناخواسته به گروه‌های تبلیغاتی تلگرام مراجعه کنید.

غیرفعال کردن ارسال پیام نصب تلگرام در iOS

برای غیرفعال کردن پیام تلگرام Deleted account joined telegram در iOS برنامه تلگرام را باز کنید. سپس در پایین صفحه روی Settings کلیک کنید. در این بخش روی Notifications and Sounds بزنید.

به پایین صفحه بروید و علامت New contacts را خاموش کنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

برای رفع باز شدن خودکار تلگرام به مطلب آموزش رفع مشکل باز شدن ناخواسته تلگرام مراجعه کنید.

جلوگیری از نمایش Joined telegram در چت با غیرفعال کردن Contact sync

همان طور که گفتیم شما می‌توانید اعلان پیام Joined telegram را غیرفعال کنید اما چت آن ایجاد خواهد شد. تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که در هنگام نصب تلگرام، اجازه دسترسی به Contacts را به آن ندهید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

در این صورت شما مخاطبین گوشی خود را در Telegram نخواهید دید. این مسئله کار شما را سخت خواهد کرد. در صورتی که بخواهید چتی را شروع کنید باید فرد موردنظر را با آیدی پیدا کنید. همچنین می‌توانید شماره را به صورت دستی در تلگرام اضافه کنید که آن فرد با عنوان Telegram contact اضافه خواهد شد. اگر فرد آیدی نداشته باشد یا شماره خود را در تلگرام پنهان کرده باشد، امکان برقراری ارتباط در تلگرام میسر نیست.

روش دیگر این است که Contact sync را غیرفعال کنید تا تلگرام نتواند به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند. برای این کار وارد Settings تلگرام شوید. سپس به Privacy & Security بروید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

در اندروید به پایین صفحه بروید و علامت Sync Contacts را خاموش کنید. سپس روی Delete synced contacts بزنید و در سوالی که از شما پرسیده می‌شود OK را بزنید و تایید کنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

در آیفون روی Data settings بزنید و علامت Sync contacts را خاموش کنید. سپس روی Delete synced contacts بزنید.

جلوگیری از نمایش  Joined telegram و تبدیل آن به پیام خوانده شده

اگر علامت سبزی که نشان‌دهنده پیام نخوانده شده است در کنار پیام Joined telegram آزارتان می‌دهد، می‌توانید آن را غیرفعال کنید. در اندروید، تلگرام را باز کنید و وارد Settings شوید. به پایین صفحه بروید و روی متن خاکستری که در ان اعداد نوشته شده است، بزنید و نگه دارید. ایموجی ¯\_(ツ)_/¯ نمایش داده خواهد شد. دوباره روی آن متن بزنید تا منویی باز شود. روی Read all chats بزنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

در آیفون به سربرگ Chats بروید. روی Edit که در بالای صفحه قرار دارد، بزنید. سپس روی Read all بزنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

توجه داشته باشید که این کار تمامی اعلان‌های چت‌ها را ناپدید می‌کند و صرفا مختص به پیام Joined telegram نیست.

اگر می‌خواهید تنها این چت‌ها را حذف کنید، در اندروید روی یکی از چت‌ها چند ثانیه نگه دارید. وقتی علامت تیک سبز نمایان شد، سایر چت‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب کنید. سپس روی علامت سطل زباله در بالای صفحه بزنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

در iPhone، روی Edit در سربرگ Chats بزنید. سپس چت‌های موردنظر را انتخاب کنید و Delete را بزنید.

جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های جلوگیری از نمایش پیام Joined Telegram در تلگرام را آموزش دادیم. آیا موفق شدید از نمایش این پیام جلوگیری کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • حامد says:

    با سلام و عرض خسته نباشید بابت سایت عالی‌تون میخواستم خواهش کنم در ارتباط با ورود به تلگرام با شماره مجازی من رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهنمایی کنید واقعا ضروری و مهمه

    من میخواهم با شماره مجازی وارد تلگرام بشم و اجازه دسترسی به مخاطبینم رو به تلگرام بدم طبق شنیده‌ها پیام ورود به تلگرام برای کسی نمیره حالا با توجه به اینکه شماره‌های مجازی رو کسی نداره من سوالم اینجاست که آیا کسانی که من شماره آنها رو دارم در لیست مخاطبین تلگرامشون من رو می‌بینند یا نه؟ ضمناً اگر من با یکی از آنها شروع به چت کردن کنم او شماره من رو میبینه یا نه؟برای بقیه چه اتفاقی میفته؟

    ممنون از پاسخگویی‌تون