بهترین سرویس های آمارگیر جایگزین گوگل آنالیتیکس

بهترین سرویس های آمارگیر جایگزین گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) از بهترین سرویس‌های رایگان آمارگیر آنلاین 📊 طراحی شده توسط گوگل است. با این سرویس می‌توان آمارهای خوبی از یک وب سایت به دست آورد. سرویس‌های دیگری هم وجود دارند که برای تجزیه و تحلیل داده‌های سایت‌ها طراحی شده‌اند. در این مطلب از انزل وب بهترین سرویس های آمارگیر جایگزین گوگل آنالیتیکس را معرفی می‌کنیم.

بهترین سایت های مشابه و جایگزین Google Analytics

Best Google Analytics Alternatives

یکی از ابزارهای مهم تجزیه و تحلیل داده‌های وب‌سایت‌ها گوگل آنالیتیکس است. این سرویس قابلیت‌های زیادی دارد و آمارهای خوبی از فاکتورهای مختلف ارائه می‌دهد. در کنار آن، سرویس‌های خوب دیگری هم وجود دارند که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند. در این مطلب از انزل وب بهترین سرویس‌های جایگزین Google analytics را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

Smartlook جایگزین گوگل آنالیتیکس

جایگزین گوگل آنالیتیکس

از Smartlook می‌توانید به عنوان جایگزین Google analytics استفاده کنید. با این ابزار می‌توانید رفتار کاربران را زیرنظر بگیرید و تحلیل کنید. اطلاعات این سرویس شامل تحلیل رفتار بازدیدکنندگان سایت‌ها، برنامه‌های موبایل و بازی‌ها می‌شود.

اطلاعات موجود در این سرویس ترکیبی از داده‌های کیفی و کمی است. با توجه به وجود قابلیت فضای کاری چند منظوره و REST API شرکت‌های بزرگ می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. امکان فیلتر کردن رویدادهای خاص هم وجود دارد و می‌توان با این ابزار اطلاعات زمان خاصی را دریافت کرد. این سرویس دارای بخش رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید.

Woopra جایگزین گوگل آنالیتیکس

جایگزین گوگل آنالیتیکس

دیگر جایگزین گوگل آنالیتیکس در ایران سرویس Woopra است. با این ابزار می‌توانید وب‌سایت‌ها را بر اساس اطلاعاتی مانند تعاملات کاربران در چت زنده یا رفتار کاربران در قابل ارسال ایمیل تحلیل کنید. امکان استفاده از بخش رایگان سایت وجود دارد اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های این سرویس باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید.

Mixpanel جایگزین Google analytics

جایگزین گوگل آنالیتیکس

دیگر جایگزین Google analytics سرویس Mixpanel است. این ابزار مناسب سایت‌های فروش و بازاریابی است. با این ابزار می‌توان رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل کرد و یکی از بزرگ‌ترین مرجع‌های API است. Mixpanel نیز بخش رایگان دارد و برای بهره بردن از تمامی قابلیت‌ها و امکاناتش باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید.

Statcounter جایگزین آمارگیر گوگل

جایگزین گوگل آنالیتیکس

یکی دیگر از بهترین سرویس های آمارگیر جایگزین گوگل آنالیتیکس Statcounter است. رابط کاربری این سرویس بسیار ساده است. دسته‌ بندی‌ها کاملا مشخص هستند و شامل آمار بازدیدکنندگان سایت، بازدیدکنندگان جدید، موضوعات و… می‌شوند. این داشبورد رایگان است اما برای بهره بردن از امکانات دیگر این سرویس باید اشتراک ماهانه خریداری کنید که نه دلار در ماه قیمت دارد.

سایت مشابه گوگل آنالیتیکس: Clicky

جایگزین گوگل آنالیتیکس

Clicky نیز دیگر سایت مشابه گوگل آنالیتیکس است. برای استفاده از آن نیازی به Flash ندارید. داده‌های اولیه سایت برای تجزیه و تحلیل موارد اساسی و آمارگیری قابل استفاده است. با این حال باید برای استفاده از دیگر امکانات آن اشتراک ماهانه را تهیه کنید.

سایت مشابه گوگل آنالیتیکس: Matomo

جایگزین گوگل آنالیتیکس

Matomo گزینه دیگری برای جایگزین آمارگیر گوگل است. نام رسمی این سرویس Piwik است. کاربران می‌توانند در این سرویس اهداف و کمپین‌ها، تحلیل ویدئو و صوت، پیدا کردن کلمات کلیدی و… را بررسی کنند. بخش رایگان این سایت تمامی قابلیت‌هایش را پوشش نمی‌دهد اما برای اول راه مناسب است. برای خرید اشتراک ماهانه باید ۷/۵۰ دلار بپردازید.

برای آشنایی با سایت‌های آمارگیر حرفه‌ای مطلب ۱۱ تا از بهترین ابزار های حرفه‌ای آمارگیر وبلاگ و سایت‌ها را مطالعه کنید.

جایگزین Google analytics: HubSpot

جایگزین گوگل آنالیتیکس

HubSpot نیز از بهترین‌ها در میان سرویس‌های جایگزین Google analytics است. با این سرویس می‌توانید از ابتدا تا انتهای یک کمپین را تجزیه و تحلیل کنید. در این سرویس اطلاعات خوبی برای ردیابی کردن و پیگیری کمپین‌ها وجود دارد. این سرویس دارای بخش رایگان است.

Heap سایت مشابه گوگل آنالیتیکس

جایگزین گوگل آنالیتیکس

Heap از دیگر بهترین سرویس‌های جایگزین گوگل آنالیتیکس است. اگر سایت فروش و بازاریابی دارید، حتما از این سرویس استفاده کنید. این سرویس دارای بخشی رایگان است. با این حال، برای استفاده از امکانات و دیگر کاربردهای آن باید اشتراک ماهیانه خریداری کنید.

جایگزین گوگل آنالیتیکس: Chartbeat

جایگزین گوگل آنالیتیکس

Chartbeat نیز جایگزین آمارگیر گوگل است. با استفاده از داده‌های این سرویس می‌توانید بهترین خوانندگان مطالب خود را شناسایی کنید و نحوه تعامل با آنان را زیرنظر بگیرید. اگر می‌خواهید به صورت ماهانه بیش از پنج میلیون خواننده داشته باشید، حتما از داده‌های این سرویس استفاده کنید. داشبورد ویدئویی آن به شما کمک می‌کند تا بتوانند آگهی‌ها، بازی‌ها و چنین مواردی را نیز کنترل کنید.

در ابتدای کار می‌توانید از حساب کاربری رایگان دو هفته‌ای بهره ببرید. سپس باید اشتراک سالانه آن را خریداری کنید.

FoxMetrics جایگزین گوگل آنالیتیکس

جایگزین گوگل آنالیتیکس

سایت مشابه گوگل آنالیتیکس FoxMetrics نیز داده‌های خام را تبدیل به گزارش SQL می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاعات این سرویس برای سایت‌هایی که بر اساس پرس و جو و سوال و پرسش از کاربران هستند، مناسب است. این سرویس به شرکت‌های تجارت الکترونیکی این امکان را می‌دهد تا بتوانند مشتریان خود را ردیابی و دسته‌بندی کنند. علاوه بر این، به تجزیه و تحلیل سبدهای خرید و… بپردازند.

برای آشنایی با برنامه‌های جایگزین گوگل می‌توانید به مطلب معرفی برترین جایگزین‌ها برای سرویس‌های گوگل مراجعه کنید.

سایت مشابه گوگل آنالیتیکس Ahrefs

جایگزین گوگل آنالیتیکس

Ahrefs نیز گزینه خوبی برای جایگزین آمارگیر گوگل است. در این سایت می‌توانید عملکرد سایت خود را در زمینه سئو، کلمات کلیدی ارگانیک و… مشاهده کنید. در این سرویس می‌توان کیوردهای مناسب را شناسایی کرد و بک‌لینک‌های مناسب را پیدا کرد. برای استفاده از این سرویس باید اشتراک ماهیانه آن را خریداری کنید.

جایگزین آمارگیر گوگل SE Ranking

جایگزین گوگل آنالیتیکس

SE Ranking هم گزینه مناسبی برای جایگزین گوگل آنالیتیکس است. در این سرویس پلن‌های شخصی و تجاری وجود دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا آمارهای سایت خود را تحلیل و بررسی کنند. امکان پیدا کردن کیوردها نیز وجود دارد. برای استفاده از این سرویس باید اشتراک ماهیانه آن را خریداری کنید. چند نوع اشتراک وجود دارد که هر کدام قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین سرویس‌های جایگزین گوگل آنالیتیکس را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سرویس‌ها استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین ابزار های حرفه ای آمارگیر وبلاگ و سایت ها
۱۱ تا از بهترین ابزار های حرفه ای آمارگیر وبلاگ و سایت ها

نظرات