گوشی های موبایل جز لاینفک زندگی افراد در عصر دیجیتال امروز

گوشی های موبایل جز لاینفک زندگی افراد در عصر دیجیتال امروز

بیش از دو دهه است که فناوری های دیجیتال بخصوص گوشی های موبایل به جز جدای نشدنی زندگی افراد تبدیل شده است؛ بطوریکه حتی فکر جا گذاشتن گوشی در منزل و مجبور شدن به گذراندن یک روز بدون آن نیز رنج آور است و شما را حسابی به چالش می کشد. این چالش می تواند از شماره تلفن هایی که دیگر بجز در دفتر تلفن موبایل در جایی ثبت نشده اند باشد تا پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی که تا شب برای ارتباط با افراد به آنها دسترسی نخواهید داشت. این موارد و موارد بسیار دیگری که بنابر استفاده شخصی می تواند فرد به فرد متفاوت باشد، می تواند آن روز شما را با مشکلات جدی در برقراری ارتباط و پیش برد کارهایتان به دردسر بیاندازد. اینجاست که متوجه خواهید شد که بدون تلفن همراه زندگی غیر ممکن شده است.

تاثیر کرونا بر بازار موبایل ایران

تقریبا بعد از کرونا آمار مصرف گوشی های موبایل چند برابر شده است. جوانان و میان سالان بیش از دو دهه است که در سراسر دنیا از موبایل استفاده می کنند و اصطلاحا بدون آن فلج هستند؛ ولی این اواخر، خردسالان و سالخوردگان (پدر بزرگ  و مادربزرگ ها) نیز به جمع مصرف کنندگان فناوری های دیجیتال بخصوص تلفن های همراه پیوستند؛ چرا که در اپیدمی کرونا، کودکان مجبور شدند در خانه و بصورت آنلاین درس هایشان را بگیرند و در کلاس های مجازی خود حضور پیدا کنند. همچنین قدیمی ترها و بزرگترهایی مثل پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها که تا پیش از این زیر بار خرید گوشی موبایل نمی رفتند، مجبور به خرید تلفن همراه و نصب مسنجرها شدند تا بتوانند از این طریق با فرزندان و نوه های خود که در این مدت کمتر و یا اصلا به دیدنشان نمی آیند، بصورت متنی و بیشتر اوقات تصویری تماس داشته و در ارتباط باشند. در واقع با شیوع کرونا افراد بیشتری با تکنولوژی های مدرن درگیر شدند و لایف استایل بشر بیش از پیش به تکنولوژی و فناوری های دیجیتال گره خورد.

ایسل، پلتفرم خرید آنلاین گوشی های موبایل

ایسل، پلتفرم خرید آنلاین گوشی های موبایل

در این میان ایسل نیز در اوایل دهه ۷۰ توسط جمعی از جوانان تحصیلکرده و با سواد فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر، فعالیت خود را در زمینه کامپیوتر آغاز کرد و توانست در اوایل دهه ۸۰ با ثبت شرکت در زمینه واردات، تأمین و فروش تجهیزات دیجیتال نظیر کامپیوتر و گوشی های موبایل به فعالیت خود رسمیت و اعتبار ببخشد و سبب تسهیل فرآیند دسترسی به کالاهای دیجیتال در کشور برای هم وطنان خود شود. ایسل توانست در مدت کمی با تکیه بر مشتری مداری و قرار دادن رضایت مشتری در صدر ارزش های خود، اعتماد افراد زیادی را به خود جلب کرده، آنها را با خود همراه کند، تیمش را بزرگ و بزرگتر کند و به افراد بیشتری در ایران خدمت کند. وقتی تمام دغدغه های یک سازمان رضایت ۱۰۰% مشتری باشد، این اعتماد که اکنون بزرگترین سرمایه ایسل محسوب می شود چیز عجیبی نخواهد بود. کارکنان و کارمندان خبره ایسل با مشاوره تخصصی و صادقانه به افراد در زمینه انتخاب و خرید محصولات دیجیتال سبب خلق مشتریان وفادار در این مجموعه شده اند.

خرید آنلاین موبایل، عبارتی ناملموس در گذشته

شاید چند سال پیش، افراد راحت بودند خودشان برای خرید موبایل دلخواهشان به علاءالدین و بازار موبایل بروند و از نزدیک با مقایسه و لمس گوشی های مختلف بهترین تصمیم و خرید را داشته باشند. اما بر خلاف گذشته ای نه چندان دور، شاهد این هستیم  که آمار خرید آنلاین در این حوزه مانند سایر حوزه ها به شدت افزایش داشته است. ایسل بعنوان یکی از معتبرترین سامانه های خرید آنلاین گوشی های موبایل و سایر کالاهای دیجیتال، خرید را در این حوزه برای شما بسیار راحت کرده است. تنوع و رقابت برندها در بازار گوشی باعث شده است که انتخاب گوشی مورد نظرتان به یک پروسه نفس گیر تبدیل شود. حتی اگر هم بدانید که به دنبال چه دسته از گوشی ها (برای مثال میان رده یا پرچم دار) هستید، باز هم انتخاب از میان تعداد زیادی از محصولات از برندهای مختلف نیازمند مقایسه و مطالعه نظیر به نظیر تک به تک امکانات و قابلیت های دو گوشی است.

شما در سایت ایسل می توانید گوشی مورد نظر خود را جستجو کنید و اطلاعات آن ها را به همراه قیمت روز آن دستگاه مطالعه کنید؛ از وضعیت و کیفیت دوربین، حافظه، نمایشگر، سخت افزار و … گوشی مطلع شده و نقاط ضعف و قدرت آنها را با هم مقایسه کنید؛ در نهایت با بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید بهترین خرید را داشته باشید.

وقتی تصمیم گرفتید که کدام گوشی مناسب شماست، کافیست دکمه خرید را در ایسل بزنید تا در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل گوشی خود را تحویل بگیرید. این نوع خرید، نگرانی هایی از این دست که نکند فروشندگان در خرید حضوری محصول فیک را به جای اصلی به شما تحمیل کنند یا اینکه نکند در مرکز خرید موبایل آن هم به آن شلوغی کرونا بگیرم را از بین می برد؛ چرا که در ایسل محصولات همگی دارای گارانتی اصالت هستند و از این بابت می توانید با خیال راحت خرید کنید.

در ایسل از تمامی برندهای مطرح گوشی های موبایل محصول داریم تا طبق بودجه، نیاز و علاقه خود بتوانید راحت تر انتخاب و خرید کنید؛ از اپل و سامسونگ گرفته تا هواوی،   ال جی و شیائومی؛ از پرچم داران هر برند تا گوشی های اقتصادی و خوش قیمت. همه و همه در ایسل با قیمتی مناسب موجود است؛ لذا می توانید با خیال راحت، کیفیت اصلی را  با منصفانه ترین قیمت از ایسل بخرید. البته باید بدانید که ایسل تنها یک فروشگاه آنلاین نبوده و دارای فروشگاه های حضوری نیز برای خدمت رسانی به مشتریان وفادار و مشکل پسند خود می باشد.

ایسل در حال حاضر یکی از محبوب ترین، مورد اعتماد ترین و منصف ترین فروشگاه آنلاین خرید کالاهای دیجیتال است که با افتخار بهترین تجربه ها را برای مشتری های خود رقم می زند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات