معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

اگر با سرویس ایمیل Gmail و Yahoo ✉️ مشکل دارید و به دنبال سرویس‌های بهتری می‌گردید، می‌توانید از سرویس‌های مشابه و جایگزین آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو می‌پردازیم.

سایت های جایگزین یاهو و جیمیل

The Most Popular Email Providers Better Than Gmail and Yahoo Mail

اگر سرویس‌های Gmail و یاهو آن ویژگی‌هایی را که شما از یک چنین سایتی انتظار دارید، ندارند، می‌توانید از جایگزین‌های آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب انواع سرویس دهنده های ایمیل را بررسی و معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

جایگزین جیمیل: Microsoft Outlook

معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

Microsoft Outlook جایگزین Gmail است. این برنامه دارای بخش رایگان است و برای ارسال ایمیل‌های ساده می‌توانید از این بخش استفاده کنید. این سرویس توسط مایکروسافت طراحی شده است. همین امر موجب شده است تا با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به راحتی ادغام شود و استفاده از  آن در Windows 10 بسیار راحت باشد. استفاده از این سرویس در برنامه Outlook Office 365 هم بسیار آسان است. کاربران هم می‌توانند از آن در مرورگر و اپلیکیشن استفاده کنند.

برای یادگیری نحوه ارسال ایمیل یکبار مصرف به مطلب بهترین سرویس‌های ساخت ایمیل یکبار مصرف یا موقت رایگان را مطالعه کنید.

جایگزین ایمیل یاهو: GMX Mail

معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

GMX Mail از دیگر جایگزین های جیمیل و یاهو است. GMX Mail از معتبرترین شرکت‌های تابعه United Internet است. این شرکت بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در آلمان است و از سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرده است. این سرویس حدود ۱۵ میلیون کاربر فعال در ماه دارد و از ان برای ارسال ایمیل به صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید.

از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکان ارسال فایل تا ۵۰ مگابایت، پشتیبانی از فرمت IMAP و POP، فضای ذخیره‌سازی یک گیگابایتی و… اشاره کرد.

Zoho Mail جایگزین Yahoo Mail

معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

دیگر جایگزین ایمیل گوگل و یاهو Zoho Mail نام دارد. این سرویس از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده است. با این سرویس می‌توانید ایمیل‌های خود را به صورت رایگان ارسال کنید. این سرویس دارای ۱۲ میلیون کاربر فعال در ماه است و هیچ تبلیغاتی در حین کار کردن با آن مزاحمتان نمی‌شود، حتی اگر کاربر ساده این سرویس باشید و اشتراکی تهیه نکرده باشید. این سرویس دارای فیلترهای مختلف است و کاربران می‌توانند از بخش نمای مکالمات، امکان دسته‌بندی ایمیل‌ها و… بهره ببرند.

اگر به دنبال سایت های مشابه یوتیوب می‌گردید، مطالعه مطلب ۱۳ تا از بهترین سایت و برنامه‌های جایگزین YouTube را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساخت ایمیل رایگان با iCloud

معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

یکی دیگر از ارائه دهندگان ایمیل iCloud نام دارد. کاربران مک، آیپد و آیفون می‌توانند در این سرویس اکانت بسازند. این سرویس زیربنای سایر خدمات اپل مانند Find My iPhone، Photo Stream، Keychain و iCloud Drive است. این برنامه دارای ۸۵۰ میلیون کاربر است. تمامی کاربران iCloud دارای ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند.

موتورهای جستجوی جایگزین گوگل خوی وجود دارند که گاهی می‌توانند کاستی‌های گوگل را پوشش دهند. برای آشنایی با این سرویس‌ها می‌توانید مطلب ۴۱ تا از برترین جایگزین‌ها برای سرویس‌های گوگل را مطالعه کنید.

جایگزین جیمیل و یاهو: AOL Mail

جایگزین جیمیل و یاهو

از دیگر انواع ایمیل شخصی AOL Mail است. این سرویس از سال ۱۹۹۳ تا کنون در حال فعالیت است و این یعنی سرویس AOL Mail از جیمیل، یاهو و هات میل قدیمی‌تر است! هم اکنون این سرویس دارای حدود ۵ میلیون کاربر فعال در ماه است اما در گذشته این تعداد به ۵۰ میلیون کاربر هم می‌رسید.

جایگزین ایمیل گوگل ProtonMail

جایگزین جیمیل و یاهو

یکی دیگر از انواع سرویس دهنده های ایمیل ProtonMail است. با توجه به سیاست‌های این شرکت، اطلاعات شما نزد آن‌ها محفوظ می‌ماند. علاوه بر این، برای ساخت ایمیل نیازی نیست اطلاعات خصوصی زیادی را وارد کنید. همچنین، پیام‌های ردیابی نمی‌شوند و خود به خود بعد از مدت مشخصی پاک می‌شوند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب لیست سایت های ایمیل جایگزین یاهو و جیمیل را معرفی و بررسی کردیم. شما از کدام یک از این سایت‌ها استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش 10 روش تبدیل ایمیل به PDF در جیمیل ، یاهو ، اوت لوک و...
آموزش ۱۰ روش تبدیل ایمیل به PDF در جیمیل ، یاهو ، اوت لوک و…

نظرات