15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

۱۵ تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

استفاده از استیکرها 🙂 حال و هوای دیگری به چت‌های شبکه‌های مجازی می‌دهد. در واقع، این تصاویر کوچک و متنوع می‌توانند حالات و احساسات ما را بهتر به مخاطب منتقل کنند. با وجود تنوع بسیار زیاد استیکرها در شبکه‌های مجازی، شما هم می‌توانید استیکر شخصی خودتان را بسازید و آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۵ تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای می‌پردازیم.

دانلود نرم افزار ساخت استیکر اندروید برای واتساپ ، تلگرام و..

Best Sticker Maker Apps for Android

اگر نمی‌توانید استیکر مناسبی را در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… پیدا کنید که حس واقعی شما را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید خودتان استیکر موردنظر را بسازید! برنامه‌های مختلفی برای ساخت استیکر اندروید وجود دارد که در این مطلب بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین برنامه ساخت استیکر متحرک واتساپ: Sticker Maker

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر برای اندروید می‌توانید از برنامه Sticker Maker استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. کافی است تصویر مورد نظر خود را وارد برنامه کنید. آن را به دلخواه برش دهید. اموجی و کلمات مورد نظر خود را وارد کنید. امکان استفاده از رنگ‌های مختلف برای متن نیز وجود دارد. این برنامه رایگان است اما نسخه اشتراکی هم دارد. از استیکرهای این برنامه در واتساپ می‌توانید استفاده کنید.

برنامه ساخت استیکر واتساپ با Sticker Maker by Viko & Co

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر رایگان می‌توانید از برنامه Sticker Maker by Viko & Co استفاده کنید. رابط کاربری برنامه ساده است. با این برنامه می‌توانید از تصاویر خودتان استفاده کنید و روی آن متن و… بگذارید. امکان برش زدن عکس‌ها هم وجود دارد. نسخه اشتراکی این برنامه امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در اینستاگرام هم می‌توانید استیکر ارسال کنید. برای یادگیری این کار مطلب آموزش ارسال استیکر در دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

 برنامه ساخت استیکر اندروید Wemoji

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

استفاده از برنامه ساخت استیکر اندروید Wemoji نیز بسیار ساده است. با این برنامه می‌توانید از تصاویر گالری خود برای ساخت استیکر استفاده کنید. انواع Crop نیز در این برنامه وجود دارد و به سلیقه خودتان می‌توانید تصاویر را برش بزنید. امکان زوم کردن هم وجود دارد. این استیکرها را می‌توانید در واتساپ و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ساخت استیکر خودم در اندروید با Sticker Create

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر خود در اندروید می‌توانید از برنامه Sticker Create استفاده کنید. کافی است تصاویر موردنظر خود را وارد برنامه کنید، پس زمینه آن‌ها را حذف کنید یا به دلخواه رویشان افکت و فیلتر بگذارید. سپس متن و… روی آن وارد کنید. امکان به اشتراک‌ گذاری این استیکرها در WhatsApp وجود دارد. این برنامه رایگان است.

برای یادگیری نحوه ارسال استیکر متحرک در واتساپ، مطلب آموزش دانلود و استفاده از استیکر متحرک واتساپ را مطالعه کنید.

برنامه ساخت استیکر واتساپ: Sticker Maker by Mega Sticker Maker

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر شخصی اندروید می‌توانید از برنامه Sticker Maker by Mega Sticker Maker استفاده کنید. برای ساخت استیکر می‌توانید از تصاویر گالری یا سایت‌ها استفاده کنید. طراحی برنامه ساده است و هر کسی می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند.

ساخت استیکر متحرک در اندروید با Sticker Studio

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برنامه تبدیل فیلم به استیکر متحرک واتساپ می‌توانید از برنامه Sticker Studio استفاده کنید. علاوه بر عکس، امکان استفاده از GIF و ویدئو هم وجود دارد. از استکیرهای این برنامه در واتساپ می‌توانید استفاده کنید. این برنامه رایگان است اما نسخه اشتراکی هم دارد. در نسخه اشتراکی آن می‌توانید برای تلگرام هم استیکر بسازید.

ساخت استیکر در اندروید با Animated Sticker Maker

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر در اندروید می‌توانید برنامه Animated Sticker Maker را دانلود کنید. امکان ساخت استیکر متحرک با تصاویر و ویدئوها وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید خودتان هم چیزی بکشید و آن را تبدیل به استیکر کنید. امکان انتخاب قاب، قرار دادن اموجی، متن و… هم وجود دارد. این برنامه رایگان است اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد.

برای ویرایش تصاویر به صورت حرفه‌ای در گوشی خود، به مطلب دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید مراجعه کنید.

ساخت استیکر چهره اندروید با Sticker Maker by Stackify

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر اندروید به شیوه ساده، پیشنهاد می‌کنیم از برنامه Sticker Maker by Stackify استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید استیکرهای واتساپ را مدیریت کنید. امکان برش تصاویر در حالت‌های مختلف وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید برای آن‌ها قاب بگذارید، متن وارد کنید، اموجی انتخاب کنید و… .

ساخت استیکر خود در اندروید با LINE Creators Studio

LINE Creators Studio

برنامه دیگری که برای ساخت استیکر در اندروید می‌توانید استفاده کنید، LINE Creators Studio نام دارد. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و می‌توانید از استیکرها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. امکان اضافه کردن متن، رنگ، حذف پس زمینه و… هم وجود دارد. این برنامه رایگان است.

برنامه ساخت استیکر واتساپ Diwali

برنامه ساخت استیکر واتساپ Diwali

برای ساخت استیکر رایگان می‌توانید از برنامه Diwali استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از تصاویر گالری گوشی خود استفاده کنید و روی آن‌ها متن‌ها مختلف بگذارید. خود برنامه نیز استیکرهای آماده دارد. تمامی استیکرها با توجه به موضوعات مختلف دسته‌بندی شده‌اند و به راحتی می‌توانید آنان را پیدا کنید. از استیکرهای این برنامه می‌توانید در واتساپ استفاده کنید.

برنامه ساخت استیکر تلگرام اندروید Stickery

برنامه ساخت استیکر تلگرام اندروید Stickery

اگر می‌خواهید پس از ساخت استیکر اندروید از آن‌ها در تلگرام و واتساپ استفاده کنید، برنامه Stickery را نصب کنید. برای ساخت استیکر حتی می‌توانید از تصاویر خودتان هم استفاده کنید. برای ساخت استیکر در این برنامه، از چند روش می‌توانید استفاده کنید و روش‌ها را با توجه به نوع و شکل تصویر خود انتخاب کنید. امکان ساخت استیکر خودکار هم وجود دارد. به این ترتیب که می‌توانید تصویر را وارد کنید و برنامه با توجه به آن، برش‌ها و… را انجام می‌دهد. این برنامه رایگان است.

برنامه ساخت استیکر اندروید Sticker.ly

برنامه ساخت استیکر اندروید Sticker.ly

Sticker.ly دیگر برنامه ساخت استیکر شخصی اندروید است. علاوه بر این که می‌توانید در این برنامه استیکر بسازید، می‌توانید از استیکرها ساخته شده توسط دیگر کاربران هم استفاده کنید. علاوه بر این، استیکرهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. با دانلود هر استیکر امتیازی دریافت خواهید کرد. در نهایت، با این امتیازها می‌توانید قفل بخش‌های مختلف برنامه را باز کنید. ساخت استیکر نیز در این برنامه بسیار ساده است.

برنامه ساخت استیکر اندروید Graphic Design- Sticker Maker & Logo Design

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

از برنامه Graphic Design- Sticker Maker & Logo Design هم می‌توانید برای ساخت استیکر برای اندروید استفاده کنید. برای ساخت استیکر در این برنامه نمی‌توانید از تصاویر خود استفاده کنید. برای این کار باید از مجموعه ۵۰۰ تایی تصاویر خود آن استفاده کنید و با آن‌ها استیکر خود را طراحی کنید. استفاده از این برنامه رایگان است.

ساخت استیکر چهره اندروید با Aivatar

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

Aivatar نیز دیگ برنامه ساخت استیکر برای اندروید است. کاربر می‌تواند استیکرهایی در این برنامه بسازد، آنان را به کیبورد گوشی خود منتقل کند و به سادگی در واتساپ استفاده کند. نکته جالب این برنامه این است که می‌توانید استیکرهایی مانند شخصیت‌های بازی Sims بسازید، جنسیت آنان را مشخص کنید، ظاهرشان را طراحی کنید و… .

ساخت استیکر خودم در اندروید با PicsArt Photo Editor + Collage

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای

برای ساخت استیکر اندروید می‌توانید از برنامه PicsArt Photo Editor + Collage استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های دیگری نیز دارد و بسیار گسترده است. به سادگی می‌توانید با آن پس زمینه تصاویر خود را بردارید و تغییرات بسیار زیادی روی تصویر اعمال کنید. استفاده از استیکرها نیز بسیار ساده است. فیلترها، افکت‌ها و… زیادی در برنامه وجود دارد. برنامه PicsArt Photo Editor + Collage با تمام این قابلیت‌ها رایگان است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۴ تا از بهترین برنامه‌های ساخت استیکر برای اندروید پرداختیم. شما از کدام برنامه برای ساخت استیکر استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام
آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام
استیکر در واتساپ
آموزش کامل ارسال ، حذف ، دانلود و اضافه کردن استیکر در واتساپ
جدیدترین ترفند ها و آموزش های تلگرام - بخش دوم Telegram Tips and Tricks
مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم
آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک - Hike
آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک مسنجر – Hike Messenger

نظرات