تلفن اینترنتی نسل جدید تلفن برای شرکت ها

تلفن اینترنتی نسل جدید تلفن برای شرکت ها

پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت باعث شده اکثر خدمات به صورت اینترنتی ارائه شوند.

و همین امر باعث شده که خطوط تلفن ثابت های قدیمی جای خود را به خطوط تلفن های اینترنتی و سیستم های سانترال جای خود را به مرکز تلفن اینترنتی  voip  بدهند.

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن اینترنتی سرویس جدیدی از تلفن های ثابت می باشد که بر بستر اینترنت قابل استفاده می باشد

درواقع کارایی تلفن اینترنتی مشابه خط های عادی شهری می باشد و علاوه برامکان مکالمه با سایر خطوط ، امکانات نرم افزار بیشتری را فراهم میکند.

این سرویس با نامهای دیگری همچون سیپ ترانک ، سیپ فون، سیپ لاین ، ویپ لاین و ویپ فون نیز شناخته می شود.

تلفن اینترنتی چیست؟

ویژگی های جذاب تلفن اینترنتی

عدم محدودیت مکانی برای استفاده از خط تلفن ( شما میتوانید روی بستر اینترنت در هر لوکیشنی از تلفن اینترنتی استفاده کنید.)

کیفیت HD مکالمات ( با توجه به دیجیتال بودن مکالمات و سرویس ها ، امکان ارائه بهترین کیفیت برای مکالمات می باشد.)

عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری (بسیاری از شرکت ها  ، ارگانها و  سازمانها مایل هستند از تکنولوژی و ساختار مرکز تلفن VoIP برای برقراری تماس های تلفنی ورودی و خروجی مجموعه شان استفاده کنند. در نظر داشته باشید، در صورتی که بخواهید از خطوط تلفنی آنالوگ یا مسی برای اینکار استفاده کنید، نیاز به خرید دستگاه Gateway خواهید داشت که علاوه بر تحمیل هزینه ی بالای خرید و راه اندازی، موجب کاسته شدن از کیفیت تماس و ایجاد تاخیر در مکالمه می شود.)

  • کاهش هزینه مکالمات
  • امکان راه اندازی سریع تلفن اینترنتی
  • قابل استفاده بر روی گوشی های همراه و رو میزی
  • عدم تغییر شماره تماس با جابجایی دفتر (شما برای همیشه مالک شماره تلفن ویپ می باشید و درصورت جابجایی محل دفتر , شماره تلفن ویپ شما در دفتر شما قابل استفاده است.)
  • پشتیبانی کامل از امکانات خطوط مخابراتی و ارائه خدمات بیشتر با هزینه کمتر
  • قابلیت داشتن منشی گویا  ، صف تماس ، ضبط مکالمات
  • تعریف داخلی های زیاد و تنظیم سناریوی تماس ورودی و خروجی
  • قابل انتقال و جابجایی بسیار آسان آن که در هر نقطه قابل استفاده خواهد بود.
  • بدون نیاز به سیم کشی و کابل های مخابراتی
  • استاندارد برقرار کننده ارتباط در شبکه‌ های تلفنی VoIP پروتکل‌ها و بسته‌ های داده هستند (مانند شبکه‌ های IP) در حالی که در شبکه‌ های مخابراتی سنتی واسط‌ های ارتباطی تعریف شده اند.
  • نگهداری آسان و مدیریت هزینه ها
  • پیشرفت های بسیار نسبت به خط های قدیمی ثابت مخابراتی که سال هاست تغییری در آنها رخ نداده است.
  • قابلیت طراحی سناریو برای تماس های ورودی و خروجی
  • امکان برقرای ارتباط کنفرانس های ویدیویی و صوتی
  • سرعت برقراری ارتباط بسیاری بالا
  • ایجاد سناریوی تماس برای داخلی های مختلف در ساعات روز

ویژگی های جذاب تلفن اینترنتی

تفاوت اصلی سرویس تلفن اینترنتی با خطوط تلفن شهری در این است سرویس تلفن اینترنتی نیاز به سیم کشی ندارد و درواقع این خطوط از بستر اینترنت قابل استفاده خواهند بود.

از این رو تلفن اینترنتی جایگزین مناسبی برای تلفن ثابت مخابرات و تلفن های مجازی یا دفتر مجازی می باشد.

مرکز تلفن ابری چیست؟

مرکز تلفن ابری یا اصطلاحا سیستم ویپ ابری ، در بین سرویس های مرکز تلفن ، پیشرفته ترین و آسان ترین سیستمی است که از جهات مختلف انتخاب اول شرکت ها می باشد. مرکز تلفن ابری به لحاظ پشتیبانی و هم به لحاظ کارکرد خوب و سطح بالا است و میتواند بسیار درست و مطمئن تماس های شما را مدیریت کند.

در مرکز تلفن ویپ ابری شما نیاز به نصب و خرید سرور ندارید. در واقع سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و نگهداری سرور شما توسط سرویس دهنده می باشد و شما بدون استفاده سخت افزار خاصی ، به اینترنتی نیاز دارید تا با آن بتوانید تماس هایتان را مدیریت کنید.

مرکز تلفن ابری چیست؟

مرکز تماس ابری چند ویژگی و مزیت برای سازمان ها دارد :

  • صرفه ‌جویی در هزینه ‌های راه اندازی و نگهداری
  • عدم قطعی و پایداری مرکز تماس ویپ
  • عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری
  • متصل کردن چندین مرکز تماس در مکان های مختلف جعرافیایی
  • امکان ارتقا و توسعه آسان نرم افزاری (اختصاصی سازی مرکز تماس)
  • با تغییر محل کار شماره شما تغییر نخواهد کرد.

مجموعه آس تل با ارائه راهکار های نوین سازمانی آماده ارائه خدمات تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری می باشد.

اپراتور های سرویس دهنده خطوط به شرح زیر می باشد.

خطوط ویپ آسیاتک با نام آسیاتل می باشد.

شرکت پیشگامان ، شاتل ، صباتل ، فن آوا در زمینه ارائه خدمات تلفنی ویپ پیشرو می باشند و برای ارائه سرویس مرکز تماس ویپ بر روی خط تلفن ثابت آسیاتک و تلفن ثابت پیشگامان توسط مجموعه آس تل امکان پذیر می باشد جهت دریافت مشاوره با شماره ۹۱۳۰۱۳۹۰-۰۲۱ تماس حاصل بفرمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • نگین مصطفوی says:

    نظرات همه دوستان رو خوندم و در سایت های زیادی تحقیق و بررسی کردم
    یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین
    ما یه دفتر توی امارات داریم میخوایم از تلفن های شرکت و فکس اینجا توی امارات استفاده کنیم
    اینو چطوری میتونیم انجامش بدیم؟
    اصن شدنی هست؟
    بعضی از شرکت های میگن میشه بعضی ها میگن نه
    و شرکت هایی که میگن انجام میشه هزینه زیادی رو میگن
    موندم چکار کنم؟

  • مصطفی عطار نسب says:

    سلام به دوستان
    حدودا یک هفته اس در مورد تلفن های اینترنتی تحقیق میکنم و نتیجه رو میخوام خدمتتون بگم اگه با نظرم موافق بودید بفرمایید اگر هم اشتباه برداشت کردم راهنماییم کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشم.
    شرکت ماه حدودا ۱۲ نفر نیرو داره ما از سال پیش به صورت دور کاری کار رو انجام میدیم و بچه ها با شماره همراه گوشی های دفتر توی خونه تماس ها رو جواب میدن که اومدیم تحقیق کردیم دیدیدم تلفن اینترنتی برای یکپارچه شدن تلفن سازمانمون مناسبه و تصمیم به راه اندازی این سرویس گرفتیم حالا برای راه اندازی این شرکت ها میگن یک سرور لازمه که روش ایزابل یا مرکز تماس دیگه ای رو نصب کنیم و اینترنت ثابتی رو هم حتما براش بگیرید و آی پی استاتیک یه سری تجهیزات بگیرید که هزینه اش حداقل ۲۰ میلیون میشه که دیدم برامون به صرفه نیست که با یه خورده تحقیق بیشتر به مرکز تلفن ابری رسیدم اما حالا موندم برای مرکز تلفن ابری چه نوع سرویسی رو از کجا بگیرم؟ ممنون میشم تجربه خریدتون از شرکت های آسیاتک ، شاتل و جاهای دیگه برای خطوط رو بهم بگین.

  • شرکت راتین صبا says:

    طبق نظر دوستان من از مجموعه آس تل خط تلفن اینترنتی خریدم با گذشت یک ماه از این موضوع خدا رو شکر سرویس خوب و با کیفیتی بوده
    انشالله تا آخرش همینطوری باشه

  • لیلا کاظمی says:

    من با این مجموعه همکاری داشتم و سرویسشون از نظر فنی خوب بود
    فقط تنها مشکلم این بود که روی اینترنتم کیفیت تماس بالا پایین میشد

  • مشترک says:

    من موندم از دفتر شما تلفن اینترنتی بگیرم از مرکز تلفن ابری آس تل و تلفن اینترنتی این شرکت استفاده کنم
    کسی میتونه راهنمایی کنه
    تلینا و هایفون رو هم دیدم به نظرم آس تل مناسب تره

  • ehsan says:

    چه باحال!!!
    یعنی شماره شرکت روی گوشی موبایلمون میادد

  • زینب says:

    ما برای شرکتمون از این خط ها میخواهیم استفاده کنیم
    چه مدارکی برای گرفتنش لازمه؟

  • حمید حاج رضایی says:

    چه جالب
    به اطلاعاتمون اضافه شد
    ممنون انزل وب جان