آموزش 5 روش کم کردن و بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

آموزش ۵ روش کم کردن و بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

اگر در طول روز ویس‌های زیادی 🎙️ در واتساپ برای شما ارسال می‌شود و وقت زیادی را برای گوش دادن به آن‌ها باید صرف کنید، می‌توانید از ویژگی جدید این برنامه برای صرفه‌جویی در وقت خود استفاده کنید. در نسخه جدید WhatsApp قابلیتی وجود دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که سرعت پخش ویس را بالا ببرد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش کم کردن و بالا بردن سرعت ویس در واتساپ می‌پردازیم.

حل مشکل تند پخش شدن ویس در واتساپ

?How to Use WhatsApp Voice Message Speed Controls

به نسخه جدید و بتای واتساپ قابلیت جدیدی اضافه شده است که کاربران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت خود، ویس‌های ارسال شده را با سرعت بیشتری بشنوند. امکان افزایش سرعت ویس در واتساپ تا یک و نیم و دو برابر وجود دارد. این قابلیت تنها در صورتی برای کاربر فعال می‌شود که نسخه بتای واتساپ را نصب کرده باشد. در این مطلب از انزل وب نحوه افزایش و کم کردن سرعت ویس واتساپ را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ممکن است نسخه بتا را نصب کنید اما این ویژگی برای شما فعال نشود. در این صورت باید صبر کنید زیرا به محض نصب کردن نسخه بتا یا نسخه اصلی، قابلیت‌های جدید فعال نمی‌شوند.

چگونه سرعت ویس را در واتساپ زیاد کنیم؟ در iOS

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

برای افزایش سرعت پیام صوتی واتساپ در iOS، ابتدا این برنامه را باز کنید. سپس از گوشه پایین و سمت راست روی Settings بزنید. Help را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید نسخه واتساپ خود را بررسی کنید. اگر نسخه ۲.۲۱.۱۰۰ را داشته باشید، می‌توانید از این ویژگی بهره ببرید. در غیر این صورت باید واتساپ خود را به روزرسانی کنید. پس از به روزرسانی وارد WhatsApp شوید. حال علامتی کنار صوت ارسال شده نمایان می‌شود که با زدن روی آن می‌توانید سرعت پخش صوت را تا دو برابر زیاد کنید. امکان بالا بردن سرعت تا ۱/۵ برابر هم وجود دارد.

بالا بردن سرعت پیام صوتی واتساپ اندروید

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

برای این که بتوانید از قابلیت افزایش سرعت ویس در واتساپ استفاده کنید، باید نسخه جدید آن را نصب کرده باشید. برای این که از نسخه واتساپ خود مطلع شوید، این برنامه را باز کنید. سپس روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید. Settings را انتخاب کنید. روی Help و سپس App info بزنید. در این بخش می‌توانید شماره نسخه را مشاهده کنید. باید نسخه ۲.۲۱.۱۰۰ را داشته باشید. پس از آپدیت کردن برنامه، با پخش ویس، علامت تند شدن ویس در واتساپ در کنار آن نمایان خواهد شد که با زدن روی آن می‌توانید سرعت پخش را تا دو برابر بالا ببرید. امکان بالا بردن سرعت تا ۱/۵ برابر هم وجود دارد.

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ دسکتاپ

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

برای بالا بردن سرعت ویس در واتساپ دسکتاپ ، وارد واتساپ کامپیوتر شوید. سپس ویس روی دکمه پخش ویس بزنید. علامت سرعت کنار ویس نمایان خواهد شد. روی آن بزنید تا سرعت را تا دو برابر بالا ببرید.

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

برای استفاده راحت‌تر از نسخه وب و دسکتاپ می‌توانید از کلیدهای میانبر استفاده کنید. برای یادگیری این میانبرها به مطلب معرفی بهترین کلیدهای میانبر واتساپ کامپیوتر و وب مراجعه کنید.

چگونه سرعت ویس را در واتساپ کم کنیم؟

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

برای حل مشکل پخش سریع و کم کردن سرعت ویس واتساپ کافی است روی عدد کنار صوت بزنید و آن را به ×۱ تبدیل کنید. این گونه ویس با سرعت عادی پخش خواهد شد.

اگر در هنگام گوش دادن به ویس با مشکل خاموش شدن صفحه نمایشگر رو به رو می‌شوید، مطلب رفع مشکل خاموش شدن صفحه هنگام پخش ویس در واتساپ، تلگرام و… را مطالعه کنید.

پخش سریع ویس در واتساپ با برنامه TalkFaster!

بالا بردن سرعت ویس در واتساپ

برنامه TalkFaster! برای کاربرانی مناسب است که ویژگی افزایش سرعت پیام صوتی واتساپ هنوز برایشان فعال نشده است. این برنامه به کاربر کمک می‌کند تا صوت را با ۶ سرعت مختلف بشنود. علاوه بر این، امکان جلو زدن بخش‌های سکوت هم وجود دارد. در نهایت نیز این برنامه زمان ذخیره شده را به شما اعلام می‌کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های حل مشکل پخش سریع ویس در واتساپ را آموزش دادیم. آیا این ویژگی برای WhatsApp شما فعال شده است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات

  • shahin says:

    سرعت ویس واتساپم خیلی زیاده این راه حل هارو واتساپم نداره چکار کنم؟

  • جهش says:

    مال من ویس واتساپم کند شده تو یک برابر هم میذارم بازم درست نمیشه چیکار کنم الان؟

  • ترانه says:

    خیلی ممنون از راهنماییتون. عالی بود، مشکلم برطرف شد. موفق و سربلند باشید.

  • Elnaz says:

    خیلی ممنون راهنماییتون عالی بود

  • فراز says:

    عالی

  • . says:

    سلام وقت بخیر. من این هفته سه بار واتساپ رو پاک کردم به خاطر این که یا استوری برام نمیومد یا ویس ۲ و ۱.۵ برابر نمیشد . یه دفعه این شکلی شده از وقتی که یک دفعه نت موبایل کامل قطع شد . واتساپم رو کامل هم پاک کردم ولی بازم درست نشد . الان استوری میاد ولی ویس ۲ و ۱.ع برابر نمیشه . چی کار کنم میشه راهنمایی کنید لطفا؟

  • حدیث says:

    سلام،من از طریق ربات در واتس آپ ارسال انبوه پیام انجام میدم،به تازگی اومدم پیام صوتی ارسال کنم پیام صوتی ارسال نمیشه،میگن ویژگی واتس آپ وب هست که پیام صوتی ارسال نمیشه،درسته؟

  • حدیث says:

    سلام،من میخام از طریق ربات ارسال پیام در واتس آپ وب پیام صوتی بفرستم،ولی زمانی که باید پیام صوتی رو فوروارد کنه،ارسال نمیشه،میگن مشکل از واتس آپ وب که پیام صوتی رو فوروارد نمیکنه راست؟

  • 123 says:

    واتساپ من قبل به روزرسانی این ویزگی رو داشت ولی بعد این که بروز رسانی کردم دیگه نمیاره

  • محسن says:

    خیلی خیلی خیلی ممنون
    الان شما راهنمایی کردید دیدم چه ساده بود ولی من نمیدونستم و الان به لطف راهنمایی شما مشکلم حل شد
    یک دنیا ممنونم

  • محمد says:

    سلام واقعاااااا خیلی کمممکم کرد دم این کسی که اینا را نوشته گرم واقعا دمش گرم

  • افرا says:

    راهنماییتون عالی بود ،سپاس از شما 🙏

  • سهراب says:

    واقعا راهنماییتون عالی بود.ممنون

  • خیلی متشکر و ممنون.راهنماییتون عالی بود. says:

    راهنماییتون کاربردی و موثربود.ممنون عزیزان

  • سحر says:

    خدا خیرت بده مشکلم بر طرف شد