از وقتی که بخش تبلیغات Instagram 📷 فعال شده، قسمت Feed برخی از کاربران شبیه به بزرگراهی پر از بیلبوردهای تبلیغاتی شده است. تبلیغات زیاد می‌تواند خسته‌کننده باشد و بخواهید این بخش را حذف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام می‌پردازیم.

آموزش ۴ روش حذف تبلیغات اینستاگرام

از وقتی که بخش تبلیغات Instagram 📷 فعال شده، قسمت Feed برخی از کاربران شبیه به بزرگراهی پر از بیلبوردهای تبلیغاتی شده است. تبلیغات زیاد می‌تواند خسته‌کننده باشد و شاید بخواهید این بخش را حذف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش حذف تبلیغات اینستاگرام می‌پردازیم.

چگونه تبلیغات پیج اینستاگرام را حذف کنیم؟

?How to Stop Instagram Ads

تبلیغات Instagram بر اساس علایق و فعالیت شما در این شبکه اجتماعی و فیس بوک نمایان می‌شود. حتی جستجو در گوگل هم می‌تواند روی این تبلیغات تاثیر بگذارد. گاهی یک تبلیغ چندین بار تکرار می‌شود. از طرفی هم این تبلیغات شبیه به پست‌های اینستاگرام هستند و ممکن است کاربر در لحظه‌ای فکر کند که صفحه‌ای را دنبال کرده است که یادش نمی‌آید. اگر به فکر حذف کامل تبلیغات اینستاگرام افتاده‌اید، این مطلب را دنبال کنید.

نحوه تشخیص تبلیغات اینستاگرام از پست‌ها و استوری‌ها

آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام در بخش فید اصلی و استوری کاربر نمایان می‌شود و در بالای آن واژه Sponsored وجود دارد. در بخش پایین آن نیز نام برند وجود دارد. علاوه بر این، دکمه‌ای زیر پست قرار دارد که بر اساس هدف آن برند شامل یکی از موارد زیر می‌شود:

Install Now: برای تبلیغات نرم‌افزارها و موارد مربوط به اپلیکشن‌ها

Download: برای دانلود کردن

Sign Up: برای ثبت نام در سایت

Shop Now: برای خرید

Learn More: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات

حذف تبلیغ اینستاگرام و کسب اطلاعات درباره Ad Activity

آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام

پیش از حذف کلی تبلیغات اینستاگرام، می‌توانید نوع فعالیت خود را در این زمینه مشاهده کنید. اگر با تبلیغات مشکلی ندارید و تنها مسئله شما این است که برخی از آن‌ها را دوست ندارید و می‌خواهید تنها در زمینه خاصی تبلیغات دریافت کنید، روی عکس پروفایل خود در پایین و سمت راست برنامه بزنید. پروفایل شما نمایان خواهد شد. سپس روی منوی سه نقطه‌ای ⋮ که در بالا و سمت راست قرار دارد، بزنید. Settings را انتخاب کنید. روی Ads و سپس Ad Activity بزنید.

در این بخش می‌توانید فعالیت خود را در زمینه تبلیغات مشاهده کنید. با زدن روی Ad topics می‌توانید موضوع موردنظر خود را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات اینستاگرام با پنهان کردن آن

آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام

اگر تبلیغاتی برایتان آزاردهنده است و مدام تکرار می‌شود، می‌توانید آن را پنهان کنید. برای حذف تبلیغات اینستاگرام روی منوی سه نقطه‌ای ⋮ که در بالا و سمت راست پست قرار دارد، بزنید. روی Hide Ad بزنید. در بخش Why are you hiding this ad? علت این که می‌خواهید آن را پنهان کنید، وارد کنید. اگر گزینه It’s inappropriate یا It’s not relevant را انتخاب کنید، میزان پخش تبلیغ بسیار کمتر خواهد شد. گزینه دیگر I see it too often است.

شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل یوتیوب نیز دارای تبلیغات هستند. برای حذف تبلیغ از این سرویس مطلب حذف تبلیغات یوتیوب در موبایل و کامپیوتر را مطالعه کنید.

اگر علت دیگری مانند تبلیغات غلط و برخلاف قوانین دارید، روش دوم را انجام دهید.

جلوگیری از باز شدن خودکار تبلیغات اینستاگرام با ریپورت کردن

آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام

برای حذف تبلیغات خودکار اینستاگرام روی منوی سه نقطه‌ای ⋮ که در بالا و سمت راست پست قرار دارد، بزنید. سپس Report Ad را انتخاب کنید. زیر بخش Why are you reporting this ad? دلیل ریپورت کردن را انتخاب کنید.

از این روش برای زمانی استفاده کنید که تبلیغات نامناسب، برخلاف قوانین اینستاگرام و غیراخلاقی دیده‌اید.

حذف Shop در اینستاگرام با بلاک کردن

آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام

برای داشتن اینستاگرام بدون تبلیغات می‌توانید روی نام برند که در بالای پست قرار دارد، بزنید. سپس وارد پروفایل آن برند خواهید شد. روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست پست قرار دارد، بزنید. روی Block بزنید. دو گزینه وجود دارد. گزینه اول برای زمانی است که می‌خواهید هر اکانت دیگری که توسط آن برند ساخته می‌شود هم بلاک شود. گزینه دوم نیز برای بلاک همین صفحه است. یکی را انتخاب کنید. سپس روی Block بزنید.

برنامه شیریت نیز تبلیغات زیادی دارد. برای بستن تبلیغات شیریت، مطلب آموزش ۵ روش بستن و حذف تبلیغات SHAREit را مطالعه کنید.

حذف تبلیغات اینستاگرام با ورود به اکانت از طریق وب سایت

حذف تبلیغات اینستاگرام

نسخه تحت وب اینستاگرام هیچ گونه تبلیغاتی ندارد. برای حذف تبلیغات اینستاگرام می‌توانید از مرورگر خود استفاده کنید و وارد نسخه تحت وب Instagram شوید. کافی است مرورگری را باز کنید. سپس وارد سایت Instagram شوید. وارد اکانت خود شوید و پست‌ها را بدون وجود تبلیغات مشاهده کنید. از این روش هم در کامپیوتر و هم در موبایل می‌توانید استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب حذف تبلیغات اینستاگرام روی صفحه گوشی را آموزش دادیم. شما با کدام روش تبلیغات اینستاگرام خود را حذف کردید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات