آموزش 4 روش اطلاع از روشن شدن خط ایرانسل ، رایتل و..

آموزش ۴ روش اطلاع از روشن شدن خط ایرانسل ، رایتل و..

گاهی کار مهمی با شخصی دارید و وقتی با وی تماس می‌گیرید با پیام‌های «تماس با مشترک مورد نظر امکان‌پذیر نمی‌باشد» و «تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش است» مواجه می‌شوید. در چنین حالتی تنها راه این است که از در دسترس قرار گرفتن او باخبر شوید 🔔 و بتوانید تماس برقرار کنید. اپراتورهای مختلف این قابلیت را فراهم کرده‌اند. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش اطلاع از روشن شدن خط ایرانسل ، رایتل و.. می‌پردازیم.

آموزش استفاده از سرویس اعلام بازگشت به شبکه ایرانسل و..

How to Use Availability Notification Service Code in Irancell and Rightel?

سرویس اعلام بازگشت به شبکه رایتل، ایرانسل و همراه اول به مشترکین کمک می‌کند تا به محض در دسترس قرار گرفتن شماره موردنظرشان، بتوانند با شخص تماس برقرار کنند. برای استفاده از این سرویس کافی است کد اطلاع از روشن شدن گوشی مخاطب و در دسترس قرار گرفتن او را شماره‌گیری کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی کد اطلاع از روشن شدن خط ایرانسل، همراه اول و رایتل می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کد ایرانسل برای اطلاع از روشن شدن خط

کد ایرانسل برای اطلاع از روشن شدن خط

با استفاده از کد اطلاع از روشن شدن گوشی ایرانسل می‌توانید متوجه شوید که شخص در دسترس قرار گرفته است و امکان برقراری تماس با او وجود دارد. این سرویس تا ۴۸ ساعت به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. هزینه آن ۱۳ هزار تومان است. برای ثبت درخواست اعلام دسترسی باید کد زیر را شماره گیری کنید:

کد فعال سازی در دسترس نبودن ایرانسل   

*۱۵۵*شماره موردنظر#

سایر کدهای مربوط به این خدمات

غیرفعال کردن دسترسی:

*۱۵۵*۱#

فعال کردن مجدد:

*۱۵۵*۲#

وضعیت سرویس شما:

*۱۵۵*۳#

محدود کردن یک مخاطب:

*۱۵۵*۴*شماره مورد نظر#

رفع محدودیت یک مخاطب:

*۱۵۵*۵*شماره مورد نظر#

فهرست شماره‌های محدود شده:

*۱۵۵*۶#

استفاده از این سرویس فقط برای تماس از ایرانسل به ایرانسل امکان‌پذیر است.

نحوه استفاده از سرویس گزارش تماس رایتل

اگر خط رایتل دارید، این سرویس به صورت پیش فرض برایتان فعال است و نیاز به شماره‌ گیری کد اعلام دسترسی رایتل ندارید. این سرویس به مشترکین در زمان برقراری تماس خارج از شبکه رایتل کمک می‌کند. در صورتی که موجودی یا سقف اعتبار سیم کارت به پایان رسیده باشد، سرویس «بازتماس» تماسی از دست رفته برقرار می‌کند. در این حالت مخاطب شما متوجه Missed Call خواهد شد و در صورت تمایل با شما تماس برقرار خواهد کرد. استفاده از این سرویس رایگان است.

نحوه استفاده از سرویس گزارش تماس رایتل

آیا می‌دانستید که می‌توانید با وای فای تماس برقرار کنید؟ برای یادگیری برقراری این نوع تماس، مطلب نحوه فعال کردن تماس از طریق وای فای را مطالعه کنید.

کد استفاده از سرویس اعلام بازگشت به شبکه همراه اول

متاسفانه ابن سرویس تا کنون برای مشترکین همراه اول فعال نیست. مشترکین این اپراتور می‌توانند از سرویس تماس بان استفاده کنند. این سرویس به شما کمک می‌کند تا در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خودتان بتوانید از تماس‌های دریافتی خود مطلع شوید. وقتی گوشی خود را روشن کنید یا مجددا به شبکه همراه اول متصل شوید، شماره افرادی که در آن وقت با شما تماس گرفتند به همراه تعداد تماس و زمان دقیق، برایتان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

کد استفاده از سرویس اعلام بازگشت به شبکه همراه اول

برای فعال‌‌سازی عدد ۱ لاتین را به شماره ۹۹۱۴ ارسال کنید. برای غیرفعال کردن عدد ۵ و اعلام وضعیت سرویس عدد ۰ و برای دریافت راهنمای سرویس پیامکی خالی به این شماره ارسال کنید. این سرویس رایگان است.

اطلاع از در دسترس بودن مخاطب بدون کد روشن شدن خط همراه اول و…

بدون کد اطلاع از روشن بودن خط ایرانسل و… هم می‌توانید از در دسترس قرار گرفتن مخاطب خود مطلع شوید. برای این کار کافی است یک پیامک به آن شماره ارسال کنید. سپس زمانی که دلیوری پیامک را دریافت کردید، می‌توانید متوجه در دسترس قرار گرفتن شخص شوید.

برای یادگیری نحوه برقراری تماس رایگان مطلب ۱۲ روش تماس رایگان از طریق اینترنت،کد طرح مکالمه رایگان همراه اول، ایرانسل و… را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش استفاده از کد اطلاع از روشن شدن سیمکارت ایرانسل، رایتل و همراه اول پرداختیم. آیا موفق شدید این سرویس را فعال کنید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
چرا اینترنت ایرانسل وصل نمیشه؟
چرا اینترنت ایرانسل وصل نمیشه؟ (۱۲ راه حل نجات بخش)
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 5 روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..

نظرات