آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل

آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل

لازم نیست هر زمان که به آدرس ایمیل جدیدی ✉️ نیاز پیدا کردید، فرایند طولانی و آزاردهنده ساخت و تایید ایمیل جدید را پشت سر بگذارید. روش‌های سریع‌تری برای ساخت ایمیل وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل می‌پردازیم.

چگونه سریع ایمیل بسازیم؟

?How to Instantly Create a New Email Address for Yourself

ممکن است بخواهید به دلایلی ایمیل‌های شغلی خود را از ایمیل‌های شخصی جدا کنید. گاهی اوقات ممکن است بخواهید صندوق‌‌های ورودی اختصاصی برای ایمیل‌های شخصی خود از سایت‌های مختلف، شبکه‌ای اجتماعی، سایت‌های بانکی و… داشته باشید. در این حالت یک آدرس ایمیل جدید می‌تواند به شما کمک کند اما نیازی به انجام فرایند طولانی ساخت ایمیل نیست. بلکه با روش‌های ساخت سریع و فوری ایمیل می‌توانید برای خود آدرسی دیگر بسازید. در این مطلب از انزل وب سریع ترین راه ساخت ایمیل را معرفی می‌کنیم.

ساختن سریع ایمیل با جداکننده های جیمیل

برای ساختن ایمیل فوری برایتان مثالی می‌زنیم. فرض کنید نام کاربری جیمیل شما anzalweb است. در نتیجه، آدرس Gmail شما anzalweb@gmail.com می‌شود. حال می‌توانید با یک ترفند ساده آدرس ایمیل جدید بسازید. کافی است علامت + را به شکل زیر به نام کاربری اضافه کنید و کلمه‌ای دیگر در آخر بگذارید. به مثال زیر توجه کنید:

  • anzalweb+newsletters@gmail.com
  • anzalweb+banking@gmail.com
  • anzalweb+shopping@gmail.com
  • anzalweb+friends@gmail.com
  •  anzalweb+ignore@gmail.com

ایمیل‌های ارسال شده به این آدرس‌ها در Inbox جیمیل شما نمایان می‌شوند. اکنون مدیریت صندوق ورودی راحت‌تر خواهد بود. مثلا می‌توانید ایمیل‌ها را با آدرس «To» آن‌ها فیلتر کنید. همچنین می‌توانید فیلترهایی ایجاد کنید و به جیمیل بگویید که با پیام‌های ارسال شده به هر یک از این آدرس‌ها چه کاری انجام دهد.

آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل

با این ترفند می‌توانید اسپم‌ها را به سادگی مسدود کنید و از یک آدرس ایمیل برای ورود به چندین سایت استفاده کنید. اکثر سایت‌ها متوجه استفاده شما از این ترفند نمی‌شوند.

البته این شیوه از ایجاد ایمیل سریع ایرادی هم دارد. همان طور که گفتیم ممکن است برخی از سایت‌ها از آن پشتیبانی نکنند و به جای ارسال ایمیل به anzalweb+vip@gmail.com، ایمیل‌ها را به شخصی که آدرسش anzalwebsvip@gmail.com ارسال کنند.

اضافه کردن نقطه به آدرس ایمیل جیمیل

علاوه بر روش فوق شما می‌توانید به آدرس فعلی خود در جیمیل هر قسمت آن نقطه اضافه کنید تا در ظاهر ایمیل جدید داشته باشید اما در اصل همه ایمیل های ساخته شده شما به یک اینباکس منتقل شوند به طور مثال اگر آدرس ایمیل شما anzalweb@gmail.com می‌باشد با اضافه کردن نقطه به هر جای این آدرس به طور مثال anzal.web@gmail.com یک آدرس ایمیل جدید برای ثبت نام و.. خواهید داشت در که در اصل همان ایمیل اصلی شما میباشد و تمام این ایمیل ها به صندوق ایمیل اصلی شما ارسال می‌گردد.

ساخت ایمیل آسان سریع با ایجاد نام مستعار برای ایمیل

دیگر روش ساخت ایمیل رایگان فوری این است که از Email Aliases استفاده کنید. در واقع این حالت مانند نام مستعاری برای آدرس ایمیل اصلی شما است. هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. بخش تنظیمات، صندوق ورودی و مخاطبان یکی هستند اما تنها نام و آدرس متفاوت است. روش پیشین نیز نوعی از استفاده از نا مستعار ایمیل است.

با این شیوه می‌توانید آدرس ایمیل اصلی خود را مخفی کنید. اسپم‌ها و ایمیل‌های ناخواسته را در صندوق ورودی دریافت نکنید. در وب‌سایت‌ها نظر بدهید. برای خبرنامه‌ها ثبت نام کنید. آدرس‌های مختلفی را در شرایط مختلف استفاده کنید. پیام‌های خود را دسته‌بندی کنید و… .

شیوه استفاده از این روش به سرویس پست الکترونیکی شما مربوط می‌شود. در ادامه چند نمونه می‌آوریم.

آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل

برای یادگیری نحوه ساخت ایمیل ناشناس، مطلب آموزش ۵ روش ساخت و ارسال ایمیل به صورت ناشناس را مطالعه کنید.

ساخت سریع ایمیل با Outlook و…

برای ساخت سریع ایمیل جیمیل، همان گونه که گفتیم، می‌توانید از + استفاده کنید. همچنین می‌توانید به Settings بروید. این بخش زیر عکس پروفایل شما قرار دارد. به سربرگ Accounts بروید. حال در بخش Send mail as، روی Add another email address کلیک کنید.

سپس مراحل خواسته شده را بروید تا ساخت ایمیل مستعار انجام شود.. تیک Treat as an alias را بزنید.

برای ایمیل Outlook به Microsoft account’s info page بروید و روی Manage how you sign in to Microsoft کلیک کنید. در صفحه بعد روی Add email address که در بخش Account alias قرار دارد، کلیک کنید. سپس وارد صفحه Add an alias خواهید شد. در اینجا می‌توانید ایمیل مستعاری که با @outlook.com پایان می‌یابد یا دیگر آدرس ایمیل اوت لوک خود را وارد کنید. در آخر روی Add alias بزنید. شما می‌توانید تا ده ایمیل مستعار برای یک اکانت بسازید.

آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل

در Zoho Mail این روش برای اکانت‌هایی اجرا می‌شود که از این سرویس به عنوان ایمیل اصلی دامنه‌های سفارشی استفاده می‌کنند. اگر چنین حساب کاربری دارید به Zoho Mail’s Control Panel بروید. روی User Details کلیک کنید. از سمت راست روی کاربری که می‌خواهید برای آن از این روش استفاده کنید، کلیک کنید.

وقتی پروفایل کاربر نمایان شد به بخش Mail Accounts بروید. روی Add new alias کلیک کنید.

اگر هاست ایمیل شما از cPanel استفاده می‌کند، می‌تواند وارد اکانت cPanel خود شوید و از بخش Email > Forwarders ایمیل مستعار بسازید.

نحوه ساخت ایمیل فوری یکبار مصرف

دیگر روش ساخت سریع ایمیل این است که ایمیل یکبار مصرف بسازید. دو نوع ایمیل یکبار مصرف وجود دارد که با سرویس‌های مختلف می‌توانید آنان را بسازید:

صندوق ورودی خصوصی موقت: ۱۰ Minute Mail،  MintEmail، MinuteInbox

صندوق دائمی عمومی با ایمیل‌های خودتخریب:  Mailinator، Maildrop، Guerrilla Mail، Mailnesia، Mailsac

هر کدام از این سرویس‌ها قوانین مخصوص به خود را دارند که می‌توانید در سایتشان مطالعه کنید.

روش دیگر برای ساخت سریع و فوری ایمیل استفاده از  ۳۳mail است. با این سرویس می‌توانید با استفاده از یک نام کاربری صندوق‌های ورودی مختلفی داشته باشید. نیازی به ساخت هر کدام به صورت دستی نیست.

آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل

برای آشنایی با سایت‌های جایگزین یاهو و جیمیل، مطلب بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش ساخت سریع ایمیل پرداختیم. شما از کدام روش برای این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
آموزش 10 روش تبدیل ایمیل به PDF در جیمیل ، یاهو ، اوت لوک و...
آموزش ۱۰ روش تبدیل ایمیل به PDF در جیمیل ، یاهو ، اوت لوک و…

نظرات