معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

۱۲ تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در طول روز کارهای زیادی را باید انجام دهند و مسئولیت‌های فراوانی را بر عهده دارند، حتما استرس 😓 این فشار زیاد را تجربه کرده‌اید. استرس و اضطراب می‌تواند از انرژی شما بکاهد و در نتیجه، تاثیر منفی بر کارهای روزمره شما بگذارد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی کافی است گوشی هوشمندی داشته باشید تا بتوانید با نصب چند برنامه استرس خود را کنترل کنید. در این مطلب انزل وب به معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان می‌پردازیم.

دانلود نرم افزار آرامش اعصاب و ضد استرس اندروید

Best Apps for Relieving Anxiety and Panic

مضطرب بودن می‌تواند بر تمام جنبه‌های زندگی شما تاثیر منفی بگذارد. بی خوابی، پرخوری یا بی اشتهایی، عدم تمرکز و… از جمله عوارض اضطراب و استرس هستند. برنامه‌هایی وجود دارند که در این زمینه به شما کمک می‌کنند و با آن‌ها می‌توانید اعصاب و روان خود را آرام کنید. در این مطلب از انزل وب برنامه‌ها و بازی های ضد استرس اندروید را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نرم افزار آرامش اعصاب Dare

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

برنامه برای کاهش استرس Dare برای افرادی مناسب است که با اضطراب و حملات پنیک دست و پنجه نرم می‌کنند. در زمان ورود به برنامه سوالاتی از شما پرسیده می‌شود. سوالات درباره افسردگی، بی‌ خوابی، اضطراب و موارد این چنینی است. پس از این که مشکلاتتان را با برنامه در میان بگذاشتید، راهنمایی برایتان نمایان می‌شود. این راهنما صوتی است. سپس می‌توانید از برنامه با توجه به مشکلاتی که داشتید، استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید داستان افراد دیگر را در مبارزه با این مشکلات مطالعه کنید و تجربه آنان را در مسیر یافتن شادی و آرامش بخوانید.

در این برنامه امکان ردیابی فرایند بهبود سلامت روان وجود دارد. حتی امکان استفاده از برنامه در موارد ضروری نیز وجود دارد. برای این که بتوانید از تمام قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید، باید اشتراک تهیه کنید. این برنامه برای اندروید و iOS عرضه شده است.

نرم افزار آرامش اعصاب Antistress & Stress Relief

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

یکی از بهترین بازی های ضد استرس اندروید برنامه Antistress & Stress Relief است. این برنامه دارای چندین بازی سرگرم‌کننده است که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از استرس رها شوید. بازی‌ها بسیار ساده هستند اما در عین حال گزینه‌های خوبی برای آرامش اعصاب و روان شما هستند. این بازی‌ها با این هدف ساخته شده‌اند و به مرور زمان تاثیر آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

دانلود برنامه آرامش آرامیا

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

یکی دیگر از بازی های ضد استرس اندروید آرامیا نام دارد. این برنامه برای افرادی مناسب است که در تمرکز کردن مشکل دارند و نمی‌توانند ذهن خود را به درستی کنترل کنند. با آرامیا می‌توانید به مراقبه و مدیتیشن بپردازید و تمرینات ذهن آگاهی آن را انجام دهید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید.

اگر به موسیقی‌های آرام‌بخش علاقه دارید، مطلب سایت‌های پخش آنلاین و گوش دادن به موسیقی و صدا آرامش بخش و ملایم را مطالعه کنید.

دانلود برنامه مدیتیشن فارسی آرامشو

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

آرامشو برنامه آرامش ذهن فارسی است. هدف این برنامه این است که کاربران آن بتوانند در کمترین زمان ممکن شادی را بیابند. در برنامه جلساتی وجود دارد و تمامی آن‌ها با توجه به روش‌های علمی و زیر نظر متخصص طراحی شده‌اند. هر جلسه لیدری دارد که در مدیتیشن تخصص دارد. این لیدر به شما می‌گوید که چه کارهایی را باید برای رسیدن به آرامش و انجام دقیق مدیتیشن انجام دهید.

دانلود بازی های ضد استرس Rootd

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

با برنامه ضد استرس Rootd می‌توانید در مورد بیماری‌های روحی و روانی اطلاعاتی مفید کسب کنید. این برنامه دارای بخش‌های مختلفی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید حالات فشار روحی، اضطراب و… را مدیریت کنید. این برنامه دارای چهار بخش زیر است:

  • Rootr
  • Breathr
  • Sleepr
  • Visualizr

با هر کدام از این موارد می‌توانید قدیمی در راه کسب آرامش بردارید. با این برنامه می‌توانید برای خود برنامه‌ریزی کنید و حالات خود را کنترل کنید. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های این برنامه باید اشتراک تهیه کنید. این برنامه برای اندروید و iOS عرضه شده است.

اپلیکیشن مدیتیشن ایرانی دارما

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

برنامه دارما نیز برای مدیتیشن آرامش درون مناسب است. کافی است برنامه ده دقیقه‌ای روزانه آن را دنبال کنید تا بتوانید سلامت ذهن خود را تقویت کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را افزایش دهید، استرس خود را کنترل کنید، اعتماد به نفس را بالا ببرید و خواب راحتی را تجربه کنید. علاوه بر این، بتوانید بر ترس‌های درونی خود غلبه کنید و در حین انجام کارهای روزانه آرامش داشته باشید. این برنامه برای زنان بارداری که دچار استرس هستند هم مناسب است. به مرور زمان هم می‌توانید تاثیر آن را بر بهبود افسردگی مشاهده کنید.

دانلود برنامه مدیتیشن رایگان ریلکس شو

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

برنامه آرامش اعصاب و روان ریلکس شو نیز یکی دیگر از بهترین برنامه‌های فارسی در این زمینه است. این برنامه دارای بخش‌های مختلفی است. کاربران می‌توانند در تست سلامت روان برنامه شرکت کنند تا بتوانند از وضعیت خود آگاه شوند و بهتر از استراتژی‌های روانشناسی برای درمان خود استفاده کنند. با این برنامه می‌توانید استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس فکری عملی، بی‌ خوابی، هراس و… را درمان و کنترل کنید. این برنامه دارای بخش صدا است که در آن می‌توانید صداهای آرام‌بخش گوش بدهید.

دانلود برنامه آرامش صوتی بهترین موسیقی آرامش بخش اعصاب

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

زیباترین آهنگهای مدیتیشن را می‌توانید در برنامه «بهترین موسیقی آرامش بخش اعصاب» پیدا کنید. اگر بی خوابی دارید، مضطرب هستید و نمی‌توانید درست تمرکز کنید، کافی است این برنامه را نصب کنید و از آهنگ‌ها ملایم و زیبای آن استفاده کنید. در هنگام خواب، یوگا، درس خواندن و… آهنگ‌ها را پخش کنید تا تمرکز شما بالا برود.

اگر به یوگا علاقه دارید، مطلب معرفی ۱۱ تا از بهترین برنامه‌های یوگا را مطالعه کنید.

مدیتیشن آرامش ذهن با My Safe Zone

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

برای استفاده از مدیتیشن صوتی برای خواب عمیق می‌توانید از برنامه My Safe Zone استفاده کنید. این برنامه مناسب افرادی است که اضطراب دارند. این برنامه دارای ۴ بخش است که می‌توانید برای کنترل احساسات خود از آن‌ها استفاده کنید. هدف این برنامه آن است که شما در لحظه آرام شوید و بتوانید خود را کنترل کنید. برای استفاده از تمامی بخش‌های این برنامه باید اشتراک تهیه کنید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده است.

اگر نمی‌توانید در هنگام کار یا مطالعه در محیط شلوغ تمرکز کنید، مطلب آموزش تمرکز حواس در محیط شلوغ و حذف صدای محیط هنگام مطالعه و کار را مطالعه کنید.

برنامه آرامش اعصاب و روان Antistress

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

برنامه آرامش اعصاب و روان Antistress شامل چندین بازی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید اضطراب خود را مدیریت کنید. این بازی‌ها ساده هستند و هر کسی می‌توانند آنان را انجام دهد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا در چند دقیقه تمرکز خود را به دست بیاورید. فضای بازی‌ها دارای رنگ‌آمیزی آرامبخشی هستند. موسیقی بازی‌ها نیز آرامبخش است.

دانلود برنامه آرامش Mind Ease

معرفی 12 تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان

Mind Ease دیگر برنامه برای کاهش استرس است. استفاده از این برنامه ساده است. موسیقی و شکل ظاهری برنامه نیز آرامبخش است. بخش Calm me برنامه از شما سوالاتی در مورد حالاتتان می‌پرسد. سپس با توجه به آن‌ها به شما راهکار می‌دهد. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید اشتراک خریداری کنید.

برنامه ضد استرس Wysa

بازی ضد استرس

برنامه ضد استرس Wysa با سایر برنامه‌ها کمی تفاوت دارد. این برنامه دارای هوض مصنوعی است و مشکل شما را شناسایی می‌کند. رباتی وجود دارد که شما می‌توانید با ان صحبت کنید. این ربات در نسخه بتای برنامه وجود دارد و هنوز برای تمامی کاربران فعال نشده است. این برنامه برای مشکلات مختلف راهکار ارائه می‌دهد. اطلاعات فعالیت‌های شما ذخیره می‌شود و شما می‌توانید روند استفاده از برنامه و بهبود خود را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه و بازی ضد استرس ، آرامش اعصاب و روان پرداختیم. شما کدام یک از این برنامه‌ها را نصب کردید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 11 تا از بهترین برنامه یوگا انگلیسی و فارسی اندروید
معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه یوگا انگلیسی و فارسی اندروید
آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین
۷ تا از بهترین آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین
اندازه گیری استرس در محل کار

نظرات