16 تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ

۱۶ تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ

گاهی ممکن است از شنیدن آهنگ‌های تکراری خسته شوید و بخواهید به منبع خوبی از موسیقی، داستان‌گویی، اخبار و… دسترسی داشته باشید. در چنین حالتی بهترین کار این است که از رادیو 📻 استفاده کنید. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا با کامپیوتر یا لپ تاپ خود به رادیو گوش بدهید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۶ تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ میپردازیم.

دانلود بهترین نرم افزار رادیو برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

شنیدن رادیو از لذت بخش ترین کارهای دنیا است. با رادیو می‌توانید به محتواهای مختلف و مفیدی را گوش بدهید. پایگاه‌های زیادی در سراسر دنیا و ایران وجود دارند که به صورت روزانه برنامه‌های متعدد و متفاوتی را پخش می‌کنند. در این مطلب از انزل وب ۱۶ تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ را بررسی و معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دانلود رادیو برای کامپیوتر ۸TRACKS RADIO

برنامه های رادیو برای ویندوز

۸TRACKS RADIO رادیو اینترنتی برای کامپیوتر است. آهنگ‌های مختلفی را می‌توانید در آن گوش کنید. این رادیو تمامی سبک‌ها را پوشش می‌دهد. بیش از یک میلیون آهنگ در سبک‌های مختلف و از سراسر دنیا در این رادیو پیدا می‌شود و شما می‌توانید از شنیدن آن‌ها لذت ببرید. برای استفاده از این رادیو می‌توانید اپیلیکیشن آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود رادیو برای ویندوز ۱۰ RADIONOMY

برنامه های رادیو برای ویندوز

رادیو RADIONOMY نیز برای افرادی مناسب است که علاقه زیادی به موسیقی دارند. سبک‌هایی از موسیقی از این رادیو پخش می‌شود که در دیگر رادیوها کمتر به آن‌ها توجه می‌شود. در این رادیو می‌توانید به داستان، کمدی و… هم گوش بدهید. اگر به موسیقی سالسا، آسیایی، بی‌کلام و… علاقه دارید، این رادیو مخصوص شما است.

رادیو اینترنتی برای کامپیوتر iHeartRadio

برنامه های رادیو برای ویندوز

برای دانلود رادیو برای ویندوز ۱۰ پیشنهاد می‌کنیم از iHeartRadio استفاده کنید. این رادیو بسیار معروف و محبوب است. برای استفاده راحت‌تر می‌توانید برنامه آن را دانلود و نصب کنید و برنامه‌ها را بر اساس ژانر، محتوا و مکان فیلتر کنید تا بهترین بتوانید به آن چیزی که می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و به سادگی می‌توانید به آن چه می‌خواهید دست پیدا کنید. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن می‌توانید اشتراک تهیه کنید.

دانلود رادیو برای کامپیوتر Boom 3D

برنامه های رادیو برای ویندوز

رادیو اینترنتی برای کامپیوتر Boom 3D یکی از بهترین برنامه‌ها برای ویندوز و مک است. برای این که بتوانید از این رادیو به صوت کامل استفاده کنید، باید اشتراک تهیه کنید اما نسخه سی روزه رایگان آن را هم می‌توانید دانلود و نصب کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. به سادگی می‌توانید صدای رادیو را بیشتر کنید و روی آن افکت‌های مختلف بگذارید. امکان دسترسی به این رادیو در بیش از ۱۲ کشور دنیا وجود دارد.

دانلود برنامه رادیو برای لپ تاپ Tuba.FM

برنامه های رادیو برای ویندوز

گزینه دیگری که برای دانلود رادیو برای لپ تاپ پیشنهاد می‌کنیم، Tuba.FM نام دارد. به سادگی می‌توانید نرم‌ افزار آن را دانلود و نصب کنید. این برنامه لهستانی است و اکثر پیشنهادات آن برای این کشور و رادیوهای این زبان است. با این حال می‌توانید بهترین پایگاه‌های رادیویی رایگان را در آن پیدا کنید. این برنامه دارای هوش مصنوعی است که با توجه به علایق شما مواردی را بهتان پیشنهاد می‌کند.

دانلود برنامه رادیو برای لپ تاپ TUNEIN RADIO

برنامه های رادیو برای ویندوز

گجت رادیو برای ویندوز TUNEIN RADIO یکی دیگر از بزرگ‌ترین کالکشن‌ها در زمینه رادیو است. استفاده از امکانات آن کاملا رایگان است و از تمام نقاط جهان می‌توان به این رادیو گوش داد. اگر ویندوز ۱۰ دارید، می‌توانید برنامه آن را نصب کنید و به سادگی به رادیو TUNEIN RADIO گوش دهید. با این رادیو می‌توانید در کنار موسیقی به اخبار و موضوعات دیگر نیز گوش بدهید.

دانلود رادیو برای کامپیوتر Pandora

برنامه های رادیو برای ویندوز

دیگر رادیو اینترنتی برای کامپیوتر Pandora نام دارد که یکی از بهترین و بزرگ‌ترین برنامه‌های رادیویی است. به سادگی می‌توانید از طریق مرورگر خود به این رادیو دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید برنامه آن را نصب کنید و در کامپیوتر خود استفاده کنید. حتی امکان استفاده از آن در ایکس باکس هم وجود دارد. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های این رادیو باید اشتراک تهیه کنید.

گجت رادیو برای ویندوز Audials Radio

برنامه های رادیو برای ویندوز

Audials Radio دیگر گجت رادیو برای ویندوز است. این برنامه بیش از صد هزار پایگاه رادیویی را پوشش می‌دهد که با یک کلیک ساده می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این پایگاه‌ها در سراسر دنیا هستند و این برنامه مناسب ویندوز ۱۰ است. بیش از ۷۰ ژانر در این رادیو وجود دارد و به سادگی می‌توانید سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید. این برنامه دارای بخش ضبط است و شما می‌توانید رادیو را هر زمان که خواستید، ضبط کنید. اگر به پادکست علاقه دارید، در Audials Radio می‌توانید به بیش از ۲۶۰۰۰۰ پادکست دسترسی داشته باشید.

دانلود رادیو برای لپ تاپ GROOVE MUSIC

برنامه های رادیو برای ویندوز

GROOVE MUSIC دیگر گجت رادیو برای ویندوز است. کافی است برنامه این رادیو را دانلود و نصب کنید. امکان استفاده از آن در گوشی هم وجود دارد. به سادگی می‌توانید آهنگ‌ها مورد علاقه خود را پیدا کنید و پلی لیستی از آن‌ها بسازید. علاوه بر این، می‌توانید رادیو را به صورت زنده گوش کنید. در این رادیو می‌توانید آهنگ‌هایی را پیدا کنید که ممکن است نتوانید در هیچ جای دیگر به آنان دسترسی پیدا کنید.

دانلود رادیو برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ اسپاتیفای

برنامه های رادیو برای ویندوز

Spotify از رادیو اینترنتی برای کامپیوتر است. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به گوش دادن آهنگ‌های مختلف علاقه دارند، حتما بخش رادیوی اسپاتیفای را امتحان کنید. برای استفاده از رادیو برای لپ تاپ بدون اینترنت می‌توانید از اسپاتیفای بهره ببرید. به سادگی می‌توانید لیست خود را بسازید و آهنگ‌های مشابه به فهرست خود را پیدا کنید.

دانلود رادیو FM Radio از استور ویندوز ۱۰

برنامه های رادیو برای ویندوز

برای این که بتوانید از رادیو اف ام برای کامپیوتر استفاده کنید، ابتدا برنامه آن را از این لینک  از استور مایکروسافت دانلود کنید. دانلود این برنامه رایگان است و بیش از ۴ میلیون بار دانلود شده است اما فقط بر روی ویندوز ۸ به بالا قابل نصب میباشد. با این برنامه به سادگی می‌توانید فرکانس FM را پیدا کنید. جستجو بر اساس مکان شما انجام می‌شود و نزدیک‌ترین فرکانس FM برایتان پخش خواهد شد. برای دانلود این برنامه روی دکمه Get بزنید. سپس از شما خواسته می‌شود وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. اگر اکانت ندارید، روی Create one! بزنید.

دانلود رادیو برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ SAAVN MUSIC & RADIO

برنامه های رادیو برای ویندوز

برای دانلود رادیو برای لپ تاپ می‌توانید از SAAVN MUSIC & RADIO استفاده کنید. استفاده از این رادیو رایگان است و می‌توانید برنامه آن را دانلود و نصب کنید. با این رادیو می‌توانید به آهنگ‌های هندی، انگلیسی، بالیوودی و… دسترسی داشته باشید. این رادیو دارای بخشی است که در آن می‌توانید آهنگ‌های قدیمی و کلاسیک را پیدا کنید و به راحتی به آنان گوش بدهید.

اگر می‌خواهید شبکه‌های تلویزیونی را به صورت آنلاین و در کامپیوتر خود مشاهده کنید، مطلب بهترین سایت‌های پخش زنده کانال‌های تلویزیون و رادیو ایران را مطالعه کنید.

گجت رادیو برای ویندوز Windows Media Player

برنامه های رادیو برای ویندوز

Windows Media Player بهترین گجت رادیو برای ویندوز است. این رادیو از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. برای این که بتوانید از طریق این برنامه به رادیو گوش بدهید، باید استریم موردنظر خود را دانلود کنید. این مسئله به این علت است که این اپلیکیشن برای پخش موسیقی و ویدیو ساخته شده است و برنامه‌ای اختصاصی برای رادیو نیست.

دانلود نرم افزار رادیو های ایران برای کامپیوتر

برای دانلود نرم افزار رادیو های ایران برای کامپیوتر به سایت سپهر مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید روی دکمه Play بزنید تا رادیو پخش شود. در سمت راست نیز می‌توانید برنامه در حال پخش، برنامه بعدی، نام گوینده یا کارشناس، شماره تلفن، شماره پیامک و… را مشاهده کنید. این سایت دارای اپلیکیشنی است که می‌توانید با دانلود آن از رادیو در گوشی خود استفاده کنید.

برنامه های رادیو برای ویندوز

کمی پایین‌تر بروید. نام رادیوهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. روی رادیوی موردنظر کلیک کنید. کمی صبر کنید تا شبکه Load شود. سپس رادیوی موردنظر شما پخش خواهد شد.

با زدن روی دکمه برون مرزی یا استان‌ها که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، می‌توانید رادیوی سراسری را به این دو رادیو تغییر دهید. با رفتن به پایین صفحه نیز می‌توانید رادیوهای این بخش‌ها را پخش کنید.

نرم افزار آنلاین رادیو های ایران برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

برنامه های رادیو برای ویندوز

برای شنیدن رادیو در ویندوز ۱۰ به سایت رادیو ایران این مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید اطلاعاتی درباره گویندگان، برنامه‌های رادیو و زمان پخش آنان پیدا کنید. برای این که بتوانید به رادیو گوش بدهید، روی دکمه پخش زنده بزنید. صفحه‌ای باز خواهد شد. در این بخش می‌توانید رادیو جوان را به صورت زنده گوش کنید.

برای استفاده آفلاین از رادیو در گوشی، مطلب بهترین رادیو اینترنتی اندروید آفلاین با قابلیت ضبط، بدون هندزفری و … را مطالعه کنید.

رادیو اینترنتی برای کامپیوتر ایران صدا

برنامه های رادیو برای ویندوز

از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز ایران صدا است. در واقع نیازی به نصب برنامه خاصی وجود ندارد. کافی است وارد سایت ایران صدا شوید. سپس پخش زنده و آرشیو رادیو را انتخاب کنید. در صفحه جدید با فهرستی از رادیوهای سراسری مواجه می‌شوید. کافی است روی رادیوی موردنظر خود کلیک کنید. اگر می‌خواهید به رادیو استانی گوش بدهید، از بالا و سمت چپ صفحه روی آن کلیک کنید. سپس فهرست رادیوهای استانی نمایان خواهد شد. روی رادیوی موردنظر کلیک کنید تا پخش شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۶ تا از بهترین برنامه های رادیو برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ پرداختیم. شما از کدام یک از آن‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

۱۰ تا از بهترین برنامه رادیو اینترنتی و رادیو FM و AM (بدون اینترنت) اندروید

نظرات