17 دانلود تا از بهترین و قوی ترین برنامه های پخش موزیک اندروید

۱۷ دانلود تا از بهترین و قوی ترین برنامه های پخش موزیک اندروید

اگر به شنیدن موسیقی 🎵 علاقه دارید، داشتن یک موزیک پلیر قوی، خوب و با امکانات می‌تواند تجربه شنیدن به آهنگ مورد علاقه‌تان را دوچندان کند. برنامه‌های پخش موسیقی زیادی برای اندروید وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به بررسی و دانلود ۱۷ تا از بهترین و قوی ترین برنامه های پخش موزیک اندروید می‌پردازیم.

دانلود بهترین و زیباترین برنامه موزیک پلیر اندروید

Best Android Music Players

پلیر موزیک اندروید زیادی را می‌توانید برای گوشی‌ها و تبلت‌ها خود پیدا کنید اما همه آن‌ها ارزش دانلود کردن را ندارند. یک موزیک پلیر خوب دارای امکانات فراوانی است و در عین حال حجم کمی دارد. از طرفی هم ساده بودن و استفاده راحت از آن نیز اهمیت دارد. در این مطلب از انزل وب بهترین و قوی ترین برنامه های پخش موزیک اندروید را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را می توانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

دانلود بهترین برنامه پخش کننده موسیقی برای اندروید Spotify

برنامه های پخش موزیک اندروید

Spotify موزیک پلیر قدرتمند اندروید است. شما می‌توانید هر گونه آهنگی را در این سرویس بیابید. تمامی آهنگ‌ها به محض انتشار در این سرویس بارگذاری می‌شوند. به سادگی می‌توانید فهرستی از آهنگ‌های محبوب خود را بسازید و هر زمان که خواستید به آن‌ها گوش بدهید. امکان دسته‌بندی آهنگ‌ها به شکل‌های متفاوت، بر اساس سبک، نام خواننده و… نیز وجود دارد.

دانلود موزیک پلیر اندروید Poweramp

برنامه های پخش موزیک اندروید

پخش کننده موزیک اندروید Poweramp به شما کمک می‌کند تا آهنگ‌های گوشی خود را به راحتی پخش کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و همین امر استفاده از آن را راحت کرده است. این برنامه از Chromecast و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان اتصال آن به Google Assistant هم وجود دارد.

اگر می‌خواهید در مکان‌های عمومی به چیزی گوش بدهید و صداهای اطراف اذیتتان می‌کند، مطلب بهترین برنامه حذف نویز فیلم، صدا و محیط اندروید را مطالعه کنید.

Deezer ، موزیک پلیر قوی برای اندروید

برنامه های پخش موزیک اندروید

موزیک پلیر قوی برای اندروید Deezer هم گزینه مناسبی برای کاربران است. ویژگی‌های این برنامه شبیه به اسپاتیفای است و شما می‌توانید برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن اشتراک تهیه کنید. اگر به دنبال موزیک پلیر اندروید بدون تبلیغ می‌گردید، می‌توانید نسخه Ad-Free آن را تهیه کنید. در این سرویس می‌توانید آهنگ‌ها و پادکست‌های خوبی را پیدا کنید.

پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید: Shuttle Music Player

برنامه های پخش موزیک اندروید

Shuttle Music Player کاملترین موزیک پلیر اندروید است. این برنامه ظاهری مدرن و جذاب دارد و اکولایزری با امکانات فراوان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکان نمایش متن آهنگ‌ها نیز در آن وجود دارد. ویژگی دیگر برنامه تایمر خواب است. رابط کاربری برنامه ساده است و همه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

نرم افزار پخش موزیک اندروید Musicolet

برنامه های پخش موزیک اندروید

برنامه پخش موزیک اندروید Musicolet بدون تبلیغات است. این برنامه حجم بسیار پایینی دارد و در عین حال، قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از دکمه‌های ایرفون می‌توانید آن را کنترل کنید. استفاده از این برنامه ساده است و امکان دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس آلبوم، نام خواننده، پوشه و… وجود دارد.

دانلود برنامه پخش موزیک با کیفیت بالا برای اندروید Phonograph

برنامه های پخش موزیک اندروید

Phonograph کاملترین موزیک پلیر اندروید است. طراحی آن بسیار با دقت انجام شده است. رنگ برنامه با توجه به رنگ کاور آهنگ‌ها تغییر پیدا می‌کند. به سادگی می‌توانید برنامه را آن گونه که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید. این برنامه به صورت خودکار اطلاعاتی را که در آهنگ شما وجود ندارد، دانلود می‌کند. به سادگی می‌توانید اطلاعات آهنگ‌ها را ویرایش کنید.

دانلود پیشرفته ترین موزیک پلیر اندروید: Pulsar

برنامه های پخش موزیک اندروید

Pulsar موزیک پلیر گرافیکی اندروید است که حجم بسیار پایینی دارد. این برنامه کاملا رایگان است و تبلیغاتی ندارد. رابط کاربری برنامه نیز ساده و در عین حال زیبا است. کاربران می‌توانند آن را شخصی‌سازی کنند و مطابق با سلیقه خود تغییر بدهند. آهنگ‌ها را می‌توان با توجه به موارد مختلفی دسته‌بندی کرد. این برنامه دارای اکولایزر، امکان ویرایش تگ آهنگ‌ها و… است. Pulsar از Android Auto و Chromecast نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود موزیک پلیر شیک برای اندروید: AIMP

برنامه های پخش موزیک اندروید

AIMP پلیر موزیک اندروید است که ویژگی‌های خوبی دارد. کاربران می‌توانند سرعت پخش موزیک را کنترل کنند. این برنامه دارای اکولایزر، تایمر و… است. رابط کاربری ساده‌ای دارد و همه می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. اطلاعات آهنگ‌ها را هم با زدن روی نام آن موزیک می‌توانید مشاهده کنید. این برنامه از اکثر فرمت‌های فایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کند.

دانلود بهترین موزیک پلیر سامسونگ و…: Pi

برنامه های پخش موزیک اندروید

Pi موزیک پلیر اندروید سامسونگ و… است و کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه قابلیت‌های فراوانی دارد و تمامی امکاناتی که برای پخش موسیقی نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد. ۴ مدل تم برای برنامه وجود دارد و شما می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. امکان تغییر تم‌ها نیز در هر زمان که دوست دارید، وجود دارد. از ویژگی‌های مثبت این برنامه وجود Ringtone Cutter است. با این ویژگی می‌توانید آهنگ‌ها را برش دهید و بخش دلخواه را برای زنگ تماس استفاده کنید.

دانلود زیباترین موزیک پلیر اندروید: Music Player GO

برنامه های پخش موزیک اندروید

Music Player GO بهترین برنامه پخش موزیک اندروید است. این برنامه حجم کمی دارد و رابط کاربری آن ساده است. این برنامه بدون تبلیغات است، ظاهر ساده‌ای دارد و اکولایزر قوی دارد. در این برنامه می‌توانید آهنگ‌ها را بر اساس خواننده، آلبوم، پوشه و… دسته‌بندی کنید.

اگر نام آهنگی را نمی‌دانید و می‌خواهید آن را پیدا و دانلود کنید، مطلب بهترین برنامه‌های تشخیص و پیدا کردن آهنگ اندروید را مطالعه کنید.

دانلود پیشرفته ترین موزیک پلیر اندروید: Omnia

برنامه های پخش موزیک اندروید

Omnia پلیر موزیک اندروید است که تبلیغات ندارد و به زیبایی طراحی شده است. این برنامه تمامی قابلیت‌های موردنیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان ویرایش کردن تگ آهنگ‌ها هم وجود دارد. همچنین می‌توانید متن آهنگ‌ها را در آن مشاهده کنید. اکولایزر این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد و به سادگی می‌توانید آن را تنظیم کنید.

دانلود موزیک پلیر زیبا برای اندروید: MediaMonkey

برنامه های پخش موزیک اندروید

MediaMonkey کاملترین موزیک پلیر اندروید است که با آن می‌توانید اطلاعات موزیک‌های خود را تکمیل کنید. امکان همگام‌سازی این پلیر با ویندوز هم وجود دارد. امکان ویرایش کردن تگ‌های آهنگ‌ها هم وجود دارد. تایمر موجود در برنامه هم به شما کمک می‌کند که برای پخش موسیقی خود زمان بگذارید. این برنامه دارای اکولایزر است.

پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید: VLC

برنامه های پخش موزیک اندروید

حتما شما هم نام VLC را شنیده‌اید و در ویندوز از آن استفاده کرده‌اید. این برنامه بهترین برنامه پخش موزیک اندروید است. قابلیت‌های فراوانی دارد و فرمت‌های بسیاری را پوشش می‌دهد. حتما با آن ویدیو تماشا کرده‌اید. شاید VLC ظاهر چندان جذابی نداشته باشد اما امکاناتی دارد که بسیاری از پلیرها از آن بی‌بهره هستند. امکان دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس آلبوم، نام خواننده، سبک و… نیز وجود دارد.

بهترین برنامه پخش موزیک اندروید Ymusic

برنامه های پخش موزیک اندروید

موزیک پلیر حرفه ای اندروید YMusic در اصل برنامه‌ای برای دانلود از یوتیوب است اما شما می‌توانید با آن آهنگ هم گوش دهید. این برنامه رایگان است. در این برنامه می‌توانید صدای ویدیوهای یوتیوب را بشنوید. امکان دانلود کردن آهنگ در فرمت MP3 و M4A هم وجود دارد. این برنامه هیچ گونه تبلیغاتی ندارد.

پلیر موزیک اندروید NYX

برنامه های پخش موزیک اندروید

Nyx Music Player دیگر کاملترین موزیک پلیر اندروید است. با این برنامه می‌توانید آهنگ‌های خود را به خوبی مدیریت کنید. کار با این برنامه ساده است و در عین حال امکانات زیادی دارد. دسته‌بندی آهنگ‌ها در آن به سادگی انجام می‌شود و تم‌های مختلفی دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید و ظاهر برنامه را به دلخواه تغییر دهید. این برنامه قابلیتی به نام Looper دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بخشی از آهنگ را انتخاب کنید و پشت سر هم پخش کنید.

دانلود پیشرفته ترین موزیک پلیر اندروید: GoneMAD

برنامه های پخش موزیک اندروید

موزیک پلیر قدرتمند اندروید GoneMAD از آن دسته برنامه‌هایی است که کاربر می‌تواند هر گونه که می‌خواهد آن را شخصی‌‌سازی کند. این برنامه بیش از ۱۰۰۰ تم دارد و فرمت‌های مختلفی را پشتیبانی می‌کند. با این برنامه می‌توانید آهنگ‌های خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید.

دانلود موزیک پلیر زیبا برای اندروید: Musixmatch

برنامه های پخش موزیک اندروید

پخش کننده موزیک اندروید Musixmatch دارای امکانات فراوانی است. این برنامه دارای بخشی است که متن آهنگ را به صورت زنده نمایش می‌دهد. یعنی در هنگام پخش موسیقی، متن آن نیز پخش می‌شود. این برنامه را با اسپاتیفای می‌توانید سینک کنید و آهنگ‌ها پلی لیست آن را در Musixmatch پخش کنید. امکان ویرایش آهنگ‌ها و انتخاب کاور برای آنان نیز وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به بررسی دانلود ۱۷ تا از بهترین و قوی ترین برنامه های پخش موزیک اندروید پرداختیم. شما از کدام یک از این موزیک پلیرها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش فعال کردن ابزار کنترل موزیک در گوگل کروم
آموزش فعال کردن ابزار کنترل موزیک در گوگل کروم
آموزش افزودن متن به آهنگ اندروید و نمایش آن هنگام پخش
آموزش افزودن متن به آهنگ اندروید و نمایش آن هنگام پخش
دانلود موزیک در آیفون (iOS)
۱۲ روش دانلود موزیک در آیفون (iOS)
آموزش نحوه تنظیم سیستم صوتی ضبط ماشین : تنظیمات پخش ، ساب ووفر و..
آموزش نحوه تنظیم سیستم صوتی ضبط ماشین : تنظیمات پخش ، ساب ووفر و..

نظرات