10 روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید

۱۰ روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید

اگر نگران دیده شدن اطلاعات گوشی خود هستید 🕵 و به اطرافیان خود در این زمینه شک دارید، پیشنهاد می‌کنیم از برنامه‌های مخصوصی که برای شناسایی این افراد وجود دارد، استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب ۱۰ روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید را معرفی می‌کنیم.

دانلود برنامه عکس گرفتن از دزد گوشی اندروید

Best Android Apps to Catch Someone Unlocking Your Phone

اگر اطلاعات مهمی در گوشی خود دارید، نگران این هستید که گوشی خود را گم کنید و اطلاعاتتان به دست فردی دیگر بیفتد یا در کل می‌خواهید حریم خصوصی شما حفظ شود، بهتر است از برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی استفاده کنید. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا افرادی را که می‌خواهند به گوشی شما وارد شوند، شناسایی کنید و از آن‌ها مدرک داشته باشید. در این مطلب از انزل وب ۱۰ روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه اجرای برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

برای این که بتوانید از برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی استفاده کنید و برنامه‌ها درست عمل کنند، باید به آن‌ها مجوز Administrator بدهید. در زمان نصب هر برنامه سوالاتی از شما پرسیده می‌شود که با زدن روی Allow، Yes یا OK این مجوزها را به آن‌ها می‌دهید. در صورتی که این کار را نکردید و می‌خواهید بعدا مجوزها را قبول کنید، می‌توانید به بخش زیر بروید:

Settings > Security > Device admin apps

10 روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید

حال برنامه موردنظر خود را فعال یا غیرفعال کنید.

گاهی برای آنیستال کردن برنامه‌ای که دارای این مجوز است، دچار مشکل خواهید شد. در نتیجه، بهتر است قبل از حذف برنامه به همین مسیر بروید و مجوز را غیرفعال کنید. سپس آن را حذف کنید.

استفاده از برنامه کی به گوشیم دست زده؟

دانلود برنامه فضولگیر هوشمند

اگر نگران امنیت اطلاعات گوشی خود هستید پیشنهاد می‌کنیم برنامه Who touched my phone? را دانلود و نصب کنید.

این برنامه دزدیاب گوشی این قابلیت را دارد که بدون اطلاع دادن به افراد از آن‌ها عکس بگیرد. تنها کاری که باید بکنید این است که برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس آن را باز کنید و روی دکمه‌اش بزنید. حال برنامه را ببندید و گوشی خود را قفل کنید. این برنامه به عکس گرفتن هنگام اشتباه زدن رمز برای اندروید می‌پردازد.

علاوه بر این، این برنامه دارای بخشی است که استفاده از برنامه‌های گوشی را به شما گزارش می‌دهد. در نتیجه، می‌توانید مشاهده کنید که یک شخص چه کارهایی با گوشی شما انجام داده است.

دانلود برنامه فضولگیر هوشمند Ultra Lock

دانلود برنامه فضولگیر هوشمند

برای فهمیدن کسانی که گوشی را دیده اند، می‌توانید از برنامه Ultra Lock استفاده کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر دفعه که صفحه گوشی خود را قفل می‌کنید، رمز جدیدی برای باز کردن آن انتخاب کنید. حتی روش‌های خلاقانه‌ای را برای باز کردن قفل صفحه در اختیار کاربر می‌گذارد. به عنوان مثال، می‌توانید رمز حالت ساعت را انتخاب کنید. در این صورت اگر هنگام باز کردن قفل صفحه ساعت ۱۲:۵۳ دقیقه باشد، رمز شما هم همان است.

اگر کسی رمز شما را اشتباه بزند، تصویرش ذخیره خواهد شد. ویژگی دیگر این برنامه غیرفعال کردن شبکه‌های اجتماعی است. زمانی که از گوشی خود دور هستید، کسی نمی‌تواند پیام‌های شخصی شما را بخواند.

دانلود برنامه فضول یاب گوشی Prey Anti Theft

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

برای فهمیدن کسانی که گوشی را چک میکنند می‌توانید از برنامه Prey Anti Theft استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید محل گوشی خود را پیدا کنید، از راه دور آن را قفل کنید و تنظیمات و رمزش را عوض کنید. همچنین امکان عکس گرفتن هم وجود دارد. زمانی که گوشی شما دست کسی باشد، دوربین اصلی را می‌توانید فعال کنید تا از محیط عکس بگیرد و برایتان ارسال کند.

دانلود برنامه فضولگیر برای اندروید Lockwatch

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

برنامه Lockwatch برای عکس گرفتن هنگام اشتباه زدن رمز برای سامسونگ و… کاربرد دارد. تصویر شخص به ایمیل شما ارسال خواهد شد. همچنین فایلی از مکان گوشی شما برایتان ارسال خواهد شد. فرق ندارد که از چه نوع رمزی برای قفل کردن گوشی خود استفاده کردید، این برنامه با اکثر این روش‌ها هماهنگ است و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. ویژگی دیگر این برنامه این است که به شما اجازه می‌دهد برای هر برنامه به صورت جداگانه رمز بگذارید. همچنین صدای دزد را هم می‌تواند ضبط کند.

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی Intruder Selfie

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

برای گرفتن عکس از چهره دزد گوشی اندروید می‌توانید از برنامه Intruder Selfie استفاده کنید. هر زمان که فردی رمزی اشتباه در گوشی شما وارد کند، عکسی از او گرفته می‌شود. عکس در گالری ذخیره می‌شود. این برنامه باید مجوز Device administrator را داشته باشد تا بتواند به درستی کار کند.

اگر می‌خواهید بدانید چه کسی از کامپیوتر شما استفاده کرده است، مطلب روش‌های فهمیدن مدت زمان کار و افرادی که در نبود شما از کامپیوتر استفاده کردند را مطالعه کنید.

گرفتن عکس از چهره دزد گوشی سامسونگ و… با Third Eye

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

برنامه سلفی مزاحم Third Eye در زمانی که شخصی بخواهد وارد گوشی شما شود، از وی عکس می‌گیرد. علاوه بر این، اعلانی برای شما ارسال می‌شود و زمان هک کردن را به شما می‌گوید. این برنامه بخشی به نام Last Unlock Time دارد که در آن می‌توانید فعالیت‌هایی را که با گوشی شما انجام شده است، مشاهده کنید. شما می‌توانید محل ذخیره شدن تصاویر را مشخص کنید.

برنامه قفل گوشی عکس دار Hidden Eye

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

راه دیگر برای عکس گرفتن هنگام اشتباه زدن رمز برای سامسونگ و… استفاده از برنامه Hidden Eye است. با این برنامه به سادگی می‌توانید متوجه شوید که چه کسی قصد دارد وارد گوشی شما شود. تصویر آن‌ها در گوشی ذخیره خواهد شد. برای استفاده از این برنامه باید مجوز Administrator به برنامه بدهید. ممکن است این برنامه روی گوشی شما فعال نشود. در نتیجه، پیش از استفاده یک بار خودتان قابلیت آن را امتحان کنید.

اگر احساس می‌کنید کسی گوشی شما را جاسوسی می‌کند، مطلب نشانه‌های ظاهری و سخت‌افزاری هک و جاسوسی گوشی را مطالعه کنید.

برنامه سلفی مزاحم CrookCatcher

برنامه عکس گرفتن از فضول گوشی

برنامه دزدیاب گوشی CrookCatcher برای زمانی مناسب است که گوشی شما دزدی شود. اگر این برنامه را نصب کرده باشید، فورا متوجه خواهید شد که چه کسی این کار را کرده است. کافی است شخص رمز اشتباه وارد کند تا عکس او ضبط شود. اطلاعات به ایمیل شما ارسال خواهد شد. علاوه بر تصویر، محل گوشی نیز برایتان ارسال خواهد شد. بهتر است برای استفاده بهتر از این برنامه و مشخص نشدن آن، اعلانش را ببندید.

دانلود برنامه فضولگیر هوشمند Don’t Touch My Phone

عکس گرفتن هنگام اشتباه زدن رمز برای اندروید

قفل گوشی عکس دار Don’t Touch My Phone از دیگر بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. تصاویر به صورت جداگانه و در پوشه‌های مختلف ذخیره می‌شود تا فرد نتواند آنان را پیدا و پاک کند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد. با این برنامه می‌توانید افراد فضول را شناسایی کنید و از آن‌ها مدرک داشته باشید.

دانلود برنامه فضولگیر برای اندروید Intruder Detector

دانلود برنامه فضول یاب گوشی

برای گرفتن عکس از چهره دزد گوشی اندروید می‌توانید از برنامه Intruder Detector استفاده کنید. کافی است شخصی رمز گوشی شما را اشتباه وارد کند تا این برنامه از او عکس بگیرد. تصویر شخص به همراه محل و آدرس گوشی برای شما ارسال خواهد شد. تمامی این اطلاعات به صورت محرمانه به ایمیل شما ارسال خواهد شد. البته رمز شما باید دارای حداقل ۴ کرکتر باشد تا برنامه عکس گرفتن از شخص یا دزد درست عمل کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب چند روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام برنامه برای این کار استفاده میکنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل
جلوگیری از هک اثر انگشت
بررسی ۵ روش جلوگیری از هک اثر انگشت دستگاه شما!

نظرات