روش های مدیریت بهتر مطب

افرادی که مدیریت کلینیک و مطب را بر عهده دارند همواره به دنبال آشنایی با روش هایی هستند که این امر را بهتر انجام دهند. یکی از این روش ها استفاده از نرم افزار پزشکی مطب است. استفاده از این قابلیت به معنای دسترسی یه سیستم نوبت دهی است که باعث می شود مراجعه کنندگان به ساعات کار مطب و زمان مراجعه را به آن ها توضیح دهد. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی به کارگیری نرم افزار پزشکی جهت مدیریت مطب باعث می شود که شما یک محیط آرام را برای مراجعه کنندگان ایجاد کنید. با استفاده از سرویس های این نوع نرم افزار پزشکی می توانید قفسه هایی خالی از پرونده های قدیمی داشته باشید. از دیگر ویژگی های آن تجربه کاربری ساده است که این امکان را برای کاربرانی که به شکل حرفه ای با کامپیوتر آشنایی ندارند می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. استفاده از این شیوه ی مدیریت در اداره مطب ها باعث می شود که اشتباهات به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. می توانید با استفاده از این نرم افزارها در بازه های زمانی مختلف از سیستم گزارش بگیرند و همه چیز را تحت کنترل داشته باشند.

مشاهده نرم افزار مطب مدیریت مطب

چگونه میتوان از نرم افزار داروخانه استفاده کرد

نرم افزار پزشکی

نرم افزار داروخانه به عنوان یکی از نمونه های نرم افزار پزشکی است که به مدیریت داروخانه ها کمک شایانی می کند. نحوه کار با این نوع نرم افزار بسیار ساده است. البته نکته ی بسیار مهم در این زمینه که باید به آن توجه کرد این است که برای مکانیزه شدن داروخانه ها باید سخت افزارهایی را فراهم آورد. افرادی که با این نرم افزار سر و کار دارند باید تا حدودی به کار با کامپیوتر آشنایی داشته باشند. وجود سخت افزار مناسب باعث می شود که سرعت کار افزایش پیدا کند.

مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار دندانپزشکی سلاک طب با لمس این کلمه.

طراحی این نرم افزارهای به شکلی انجام شده است که کاربران بتوانند به کمک آن به همه ی امور داروخانه به علاوه ی حسابداری بپردازند. امکاناتی که این نرم افزار پزشکی در اختیار کاربران قرار می دهد عبارتند از پذیرش و ذخیره ی اتوماتیک نسخه ها، تسلط بر میزان خرید و فروش دارو به همراه مدیریت موجود داروها و آگاهی از میزان دارو  و کالا در انبارهای داروخانه است.

توانایی بررسی امور مالی و حسابداری به این شکل که به میزان بالاترین حد یک نرم افزار گزارش سود و زیان را ثبت نماید. به این شکل یعنی زمانی که دارو و کالاهای پزشکی به انبار وارد شده و فاکتور خرید ثبت می شود این نرم افزار به صورت کاملا اتوماتیک میزان دارو و کالای پزشکی را افزایش می دهد. این امر در زمان فروش نیز به همین شکل ثبت می شود. با فروش کالا و دارو تاثیرات آن در انبار به کمک نرم افزار ثبت می شود.

این نرم افزار عملکردی کاملا مکانیزه دارد و استفاده از کاغذ و خودکار را حذف می کند. دیگر مانند گذشته لازم نیست افراد مواردی مانند اطلاعات بیمه بیمار و میزان قیمت دارو را به خاطر بسپارند. به این دلیل که همه اطلاعات توسط نرم افزار در سیستم ثبت شده است و این امر باعث سرعت پاسخگویی و کاهش خطاهای داروخانه می شود.

مدیریت داروخانه

نرم افزار پزشکی

به کار گیری این نوع نرم افزار پزشکی کاربران در داروخانه ها امکان دسترسی به بانک اطلاعاتی همه ی داروها را همراه با بارکد و قیمت را به وجود می آورد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار داروخانه لینک و لمس کنید https://selakteb.com/product/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/

یکی دیگر از امکاناتی که این نرم افزار در اختیار افراد قرار می دهد دسترسی به اطلاعات بیمه است که شامل همه ی سازمان های بیمه و بانک ها می شود. این عملیات به شکل روزانه انجام می شود و به صورت کاملا خودکار کلیه تغییراتی را که در زمینه داروهای جدید به همراه قوانین و تعرفه هایی که اعمال می شود به صورت خودکار و روزانه ثبت می شود.

سیستم پذیرش و ثبت نسخه از دیگر قابلیت هایی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد این امکانات به وسیله آخرین و جدیدترین امکانات در راستای خودکارسازی برای همه ی فعالیت ها و تمام عملکردهایی است که در راستای حذف خطاها انجام می گیرد.

امکان بروزرسانی همه ی اطلاعات در ارتباط با دارو ها که شامل قوانین و تعرفه های بیمه ها و بانک ها است. این اطلاعات روزانه آپدیت می شود و نگرانی هایی را که در گذشته وجود داشت را از بین می برد.

با استفاده از این نرم افزار پزشکی در جهت مدیریت داروخانه ها می توانید همه ی کالاهای آرایشی و بهداشتی را با بارکد برای کاربران تعریف نمایید.

افزایش امنیت مالی و بالا رفتن سرعت پاسخگویی با استفاده از سیستم مکانیزه ای که برای صندوق تعریف شده است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید مسئله انبارداری در داروخانه ها را نیز حل کنید. کاربران داروخانه ها به سادگی با سیستم انبارگردانی استاندارد می توانند کالاها و داروهای موجود در داروخانه را کنترل می کنند.

معمولا طراحی نرم افزارهای مدیریت داروخانه ای به شکلی است که احتیاجی به سخت افزارهای گران بها و خاص ندارند این مدل رم افزارها بر مبنای جدیدترین متدها و ساختار نرم افزاری تهیه شده است. این نرم افزارها وظیفه کنترل ترافیک را بر عهده دارند و به این شکل نیاز به سخت افزارهای خاص را از بین برده اند.

نکته ی دیگر اینکه مدیران و کاربران داروخانه این امکان را دارند که در هر زمان و موقعیتی به وسیله ایمیل و موبایل گزارش های خاص را به شکل اتوماتیک دریافت کنند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات