آموزش 4 روش رهگیری گواهینامه رانندگی

آموزش ۴ روش سریع رهگیری گواهینامه رانندگی

اگر اخیرا برای دریافت گواهینامه خودرو 🚗 یا موتور اقدام کرده‌اید، می‌توانید با روش‌های مختلفی وضعیت آن را رهگیری کنید، روش‌هایی که فقط چند دقیقه وقت شما را می‌گیرند. در این مطلب انزل وب به آموزش ۴ روش رهگیری گواهینامه رانندگی می‌پردازیم.

نحوه رهگیری گواهینامه با شماره مرسوله از پست و..

?How to Track the Driving License Certificate in Iran

دیگر نیازی نیست برای رهگیری گواهینامه خود به مکان خاصی بروید و سا‌عت‌ ها وقت خود را تلف کنید. اکنون می‌توانید با کمک اینترنت یا پیامک و تلفن این کار را انجام دهید. در این مطلب از انزل وب روش‌های رهگیری استعلام گواهینامه رانندگی را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رهگیری گواهینامه با شماره مرسوله

به سایت سامانه رهگیری مرسولات سازمانی بروید. سپس سند موردنظر را که گواهینامه است، از کادر کوچک انتخاب کنید. حال برای رهگیری گواهینامه با کد ملی، کد ملی خود را وارد کنید. اعداد کنترلی را وارد کنید و سپس روی جستجو بزنید.

رهگیری گواهینامه با شماره مرسوله

رهگیری گواهینامه جدیدالصدور از طریق پست

برای رهگیری گواهینامه در پست نیاز به کد ۲۰ رقمی دارید. این کد را باید از آموزشگاه رانندگی دریافت کنید. به سایت رهگیری مرسولات پستی بروید. کد را وارد کنید. سپس روی علامت ذره‌بین بزنید. سپس وضعیت گواهینامه را می‌توانید مشاهده کنید.

رهگیری گواهینامه جدیدالصدور از طریق پست

 

برای یافتن کد پستی، مطلب جستجوی کد پستی از روی نقشه و آدرس را مطالعه کنید.

رهگیری گواهینامه با پیامک و شماره تلفن

برای رهگیری گواهینامه از طریق ناجا +۱۰ عدد ۱ را به ۱۱۰۰ پیامک کنید. این کار را باید با شماره‌ای انجام دهید که به نام شما است. سپس برای شما پیامکی ارسال خواهد شد. در این پیامک شماره تلفن همراه شما و کد ملی شما وجود دارد. اگر این اطلاعات صحیح است، عدد ۰ را دوباره به این شماره ارسال کنید. در آخر هم پیامک وضعیت گواهینامه شما برایتان ارسال خواهد شد.

هزینه هر پیامک ۱۰۰ تومان است.

روش دیگر ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ است. حرف R به همراه کد مرسوله را به این شماره ارسال کنید تا وضعیت برایتان ارسال شود.

همچنین، اگر بیش از ۴۰ روز امتحان گواهینامه شما گذشته است و هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، با شماره‌های ۸۱۲۵۳۵۷۳ و ۸۱۲۵۳۵۶۱ تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید بسته و مرسولات پستی را پیگیری کنید، مطلب ۴ روش پیگیری بسته و مرسولات پستی پیشتاز و معمولی و… را مطالعه کنید.

رهگیری گواهینامه از ناجا با کد USSD

برای رهگیری استعلام گواهینامه رانندگی کد دستوری *۱۱۰# را شماره‌گیری کنید.

حال گزینه ۲ را که خدمات در دست اقدام است، وارد کنید و Send را بزنید.

رهگیری گواهینامه از ناجا

سپس گزینه ۱ را که پلیس +۱۰ است، انتخاب کنید.

رهگیری گواهینامه از ناجا

در مرحله بعد گزینه ۴ را که وضعیت مدارک است، انتخاب کنید.

رهگیری گواهینامه از ناجا

در مرحله بعدی گزینه ۲ گواهینامه را انتخاب کنید.

رهگیری گواهینامه از ناجا

سپس از شما خواسته می‌شود تا شماره گواهینامه خود را وارد کنید. Send را بزنید تا وضعیت آن برایتان ارسال شود.

رهگیری گواهینامه از ناجا

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب انزل وب روش‌های رهگیری گواهینامه پست، با پیامک، از طریق ناجا و… را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رهگیری گواهینامه المثنی، تازه صادر شده و… اقدام کردید؟ لطفا نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش و راهنما تصویری رهگیری بسته و ارسال محصولات در تیپاکس
آموزش و راهنما تصویری رهگیری بسته و ارسال محصولات در تیپاکس
کد رهگیری املاک چیست؟ نحوه دریافت کد رهگیری املاک

نظرات