آموزش 3 روش استعلام نمره منفی گواهینامه آنلاین ، با کد USSD و..

آموزش ۳ روش استعلام نمره منفی گواهینامه آنلاین ، با کد USSD و..

در صورت انجام تخلفات رانندگی ، راننده جریمه نقدی 🚓 خواهد شد. برخی از تخلفات رانندگی جز تخلفات پرخطر هستند. این موارد نمره منفی دارند و شامل محرومیت‌هایی برای راننده می‌شوند. رانندگان می‌توانند با روش‌های مختلف به استعلام نمره منفی گواهینامه بپردازند. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۳ روش استعلام نمره منفی گواهینامه آنلاین ، با کد USSD و.. می‌پردازیم.

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق اینترنت

?How to Inquire the Iran Negative Certificate Score Via Internet

اکنون دیگر نیازی نیست برای انجام برخی از کارهای مربوط به گواهینامه، تخلفات و… چند ساعتی در روز وقت بگذارید و به مکان خاصی بروید. پلیس راهنمایی و رانندگی روش‌های مختلفی را پیشروی شهروندان قرار داده است تا کارهای خود را از خانه، با یک گوشی یا کامپیوتر انجام دهند. یکی از این موارد، استعلام نمره منفی گواهینامه راهور است. نمره منفی در اثر انجام برخی از تخلفات مانند سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، عدم رعایت حق تقدم و… به راننده خاطی داده می‌شود. در این مطلب از انزل وب روش‌های مشاهده نمره منفی گواهینامه را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

استعلام نمره منفی گواهینامه با اینترنت و سایت راهور

برای استعلام نمره منفی گواهینامه به صورت آنلاین وارد سایت راهور شوید.

سپس در کادر شماره گواهینامه خود را وارد کنید.

در مرحله بعد کد امنیتی را که شامل حروف و اعداد می‌شود در کادر «واژه امنیتی» وارد کنید.

حال روی جستجو بزنید تا استعلام نمره منفی گواهینامه آنلاین برایتان نمایش داده شود.

استعلام نمره منفی گواهینامه با اینترنت

برای رهگیری گواهینامه خود نیز می‌توانید از طریق پیامک، اینترنت و… اقدام کنید. برای یادگیری این روش‌ها مطلب نحوه رهگیری سریع گواهینامه را مطالعه کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق پیامک

از طریق پیامک هم می‌توانید نمره منفی گواهینامه خود را استعلام کنید. برای استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق پیامک، شماره گواهینامه خود را به شماره زیر پیامک کنید:

۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق پیامک

سپس صبر کنید تا نتیجه به شما پیامک شود.

نکته: هزینه این پیامک ۳۵۰ تومان است.

برای گرفتن خلافی خودرو می‌توانید از طریق تلفن ثابت هم اقدام کنید. با شماره ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرید تا بتوانید اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

برای پیگیری مرسولات پستی نیز می‌توانید از اینترنت و… کمک بگیرید. برای یادگیری این روش‌ها مطلب نحوه رهگیری وضعیت مرسوله پستی را مطالعه کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه اینترنتی و با استفاده از برنامه فرمون ، خودرو یار و..

برای استعلام نمره منفی گواهینامه می‌توانید از برنامه فرمون استفاده کنید. ابتدا وارد سایت فرمون شوید. سپس نسخه سازگار با گوشی خود را دانلود و نصب کنید.

وقتی وارد برنامه شدید، باید اطلاعات گواهینامه و خودرو را وارد کنید. این برنامه قابلیت‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال، می‌تواندی قیمت خودروها را مشاهده کنید یا خلافی خود را پرداخت کنید.

برای استعلام نمره منفی گواهینامه وارد بخش «استعلام و نمره منفی» بشوید تا بتوانید نمره و علت آن را مشاهده کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه اینترنتی

همچنین میتوانید از برنامه خودرویار نیز برای اینکار استفاده کنید این نرم افزار نیز همانند فرمون از تعداد کاربر مناسب و قابلیت های استعلام رایگان خلافی خودرو ، نمره منفی و.. برخوردار است.

استعلام نمره منفی گواهینامه اینترنتی و با استفاده از برنامه فرمون ، خودرو یار و..

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های گرفتن نمره منفی گواهینامه را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری رانندگی در ترافیک سبک و سنگین
آموزش تصویری رانندگی در ترافیک سبک و سنگین
چگونه با ماشین در گل گیر نکنیم؟ آموزش رانندگی در گل و لای
چگونه با ماشین در گل گیر نکنیم؟ آموزش رانندگی در گل و لای
8 روش استعلام کارت هوشمند راننده و سلامتی آن به صورت آنلاین و با برنامه
۸ روش استعلام کارت هوشمند راننده و سلامتی آن به صورت آنلاین و با برنامه
دکمه اسپرت (Sport) ماشین برای چیست؟ بررسی حالت رانندگی اسپرت

نظرات