دانلود 17 تا از بهترین برنامه تبدیل و تغییر فرمت ویدیو و فیلم اندروید

دانلود ۱۷ تا از بهترین برنامه تبدیل و تغییر فرمت ویدیو و فیلم اندروید

با استفاده از برنامه‌ های تغییر فرمت ویدیو 🎦 می‌توانید به سادگی ویدیوهای خود را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید. قبلا باید این کار را در کامپیوتر انجام می‌دادید. اکنون می‌توانید این تغییرات را در گوشی خود ایجاد کنید. در این مطلب از انزل وب به بررسی و دانلود ۱۷ تا از بهترین برنامه تبدیل و تغییر فرمت ویدیو و فیلم اندروید می‌پردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

بهترین برنامه تبدیل فرمت فیلم برای اندروید

Best Video Converter Apps for Android

با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست برای تغییر فرمت ویدیو های خود از کامپیوتر استفاده کنید. حال می‌توانید از میان برنامه‌های مختلف گوشی اندروید، بهترین‌ها را برای این کار انتخاب کنید. تبدیل فرمت ویدیو اندروید کار بسیار آسانی است و چه بسا از تغییر فرمت در کامپیوتر راحت‌تر است. در این مطلب از انزل وب به معرفی برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید Video Converter

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید

بهترین برنامه کانورتر ویدیو اندروید Video Converter نام دارد. رابط کاربری برنامه ساده است. کافی است کیفیت و فرمت را انتخاب کنید تا بتوانید به تغییر فرمت ویدیو و فیلم بپردازید. برنامه در پس زمینه کار می‌کند و شما می‌توانید با برنامه‌های دیگر به صورت همزمان کار کنید. با این برنامه می‌توانید ویدیوها را به فرمت‌هایی مانند MOV، WMV، ۳GP، MP3، AVI و… تبدیل کنید. کیفیت صدا بعد از تبدیل مناسب است. امکان کات کردن ویدیو، ترکیب آن با دیگر ویدیوها، کم حجم کردن آن و… نیز وجود دارد. حتی می‌توانید با این برنامه صدای زنگ درست کنید و روی ویدیو افکت اسلو موشن بگذارید.

دانلود برنامه مبدل فرمت فیلم برای اندروید Media Converter

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید

بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم گوشی اندروید Media Converter است که برنامه‌ای کم حجم با رابط کاربری ساده است. شاید در نگاه اول به این برنامه، به یاد ویندوز ۹۸ بیفتید. با این برنامه می‌توانید فرمت ویدیو را به MP4 و MP3 تغییر دهید. همچنین می‌توانید ویدیو را کات کنید، کیفیت صدا و ویدیو را تغییر دهید. این برنامه فرمت‌هایی مانند AVI، MPEG، M4A، WAV، OGA و… را پشتیبانی می‌کند.

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید Video to MP3 Converter, Video Compressor-VidCompact

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

تبدیل کننده فرمت فیلم برای اندروید Video to MP3 Converter, Video Compressor-VidCompact نیز گزینه مناسب دیگری برای تغییر فرمت ویدیو و فیلم است. با این برنامه می‌توانید ویدیو را به MP4 و MP3 تبدیل کنید. همچنین می‌توانید ویدیوها را کات کنید و حجم آنان را کم کنید. برای این که بتوانید از تمامی قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید، باید نسخه اشتراکی آن را تهیه کنید.

برنامه کانورت ویدئو برای اندروید Video Transcoder

دانلود تبدیل فرمت ویدئو اندروید

برنامه تبدیل فرمت ویدئو اندروید Video Transcoder نیز از برنامه‌های خوب در این زمینه است. این برنامه رایگان است و کاربر می‌تواند با خیال راحت از ان استفاده کند. این برنامه امنیت بالایی دارد و در حین استفاده از آن هیچ گونه تبلیغی مشاهده نخواهید کرد. این برنامه از فرمت‌های AVI، GIF، FLV، MP4، MP3، WEBM و… پشتیبانی می‌کند.

دانلود تبدیل فرمت ویدئو اندروید Video Format Factory

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

نرم افزار تغییر فرمت ویدیو اندروید Video Format Factory نیز گزینه دیگری است که برای این کار می‌توانید استفاده کنید. این برنامه از فرمت‌های مختلفی مانند FLV، AVI، MKV، WMA، OGG، WAV و… پشتیبانی می‌کند. علاوه بر تغییر فرمت، می‌توانید با این برنامه ویدیوها را کات کنید، برعکس کنید و حجمشان را کم کنید. این برنامه حجم کمی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

دانلود برنامه کانورت ویدیو برای اندروید Video Converter

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

Video Converter برنامه کانورت فیلم برای اندروید است. با این برنامه می‌توانید علاوه بر تغییر فرمت، می‌توانید ویدیوها را ترکیب کنید، کات کنید و… . رابط کاربری برنامه ساده است و در حین تغییر فرمت، پیشرفت فرایند را با درصد نشان می‌دهد. از این برنامه برای افکت اسلوموشن هم می‌توانید استفاده کنید و صوت ویدیو را به صورت جداگانه داشته باشید.

همان طور که می‌دانید نمی‌توان از طریق شبکه‌های اجتماعی، ویدیوهای منتشر شده در آن‌ها را دانلود کرد. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید، مطلب دانلود ویدئو از یوتیوب، فیسبوک، توییتر و… را مطالعه کنید.

دانلود برنامه تغییر فرمت فیلم برای اندروید Video Converter MP4, 3GP, MKV Cutter Trimmer

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

Video Converter MP4, 3GP, MKV Cutter Trimmer برنامه کانورت ویدئو برای اندروید است. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. با این برنامه می‌توانید ویدیو و صوت را کات کنید، ویدیوها را ترکیب کنید و… . تمامی این قابلیت‌ها رایگان هستند. البته این برنامه نسخه اشتراکی نیز دارد و این نسخه شامل قابلیت‌های دیگری نیز هست. این برنامه از فرمت‌های FLV، MKV، AVI، MTS، VOB و… پشتیبانی می‌کند.

تبدیل فرمت ویدیو اندروید Full Video Converter

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

برای تبدیل فرمت ویدیو اندروید می‌توانید از Full Video Converter استفاده کنید. البته تبدیل فرمت تنها ویژگی این برنامه نیست. با این برنامه می‌توانید ویدیوها را کات کنید و از حجمشان بکاهید. امکان بالا یا پایین بردن سرعت ویدیو نیز وجود دارد. حتی می‌توانید ویدیو را بچرخانید و روی آن صدا بگذارید. استفاده از این برنامه ساده است و با چند ضربه می‌توانید ویدیوی خود را داشته باشید. این برنامه کاملا رایگان است.

اگر می‌خواهید ویدیو بومرنگ بسازید، مطلب ساخت ویدیو تکرار شونده اندروید را مطالعه کنید.

برنامه تبدیل فرمت فیلم برای اندروید Video Converter Android

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

برنامه تبدیل فرمت فیلم برای اندروید Video Converter Android رایگان است و استفاده از آن نیز بسیار ساده است. با چند ضربه می‌توانید ویدیوی خود را تبدیل کنید. با این برنامه می‌توانید فرمت ویدیو را به WMA، MP4، WEBM، VOB، MOV، MPG، AVI، FLV، AC3 و… تغییر دهید. این برنامه دارای نسخه پریوم نیز هست که برای استفاده از آن باید اشتراک خریداری کنید.

برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید Video Converter Android

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید

برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید Video Converter Android هم برنامه مناسبی برای این کار است. این برنامه اکثر فرمت‌ها را پوشش می‌دهد. شما حتی می‌توانید صدای ویدیو را از آن جدا کنید و آن را با فرمت AAC یا MP3 ذخیره کنید. با این برنامه می‌توانید حجم ویدیوها را کم کنید. در حدی که بتوانید آنان را با پیامک ارسال کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه آن است که از کیفیت ویدیو نمی‌کاهد، مگر این که خودتان بخواهید.

برنامه کانورت ویدئو برای اندروید Timbre

دانلود تبدیل فرمت ویدئو اندروید

برنامه تبدیل فرمت ویدئو اندروید Timbre یک برنامه کامل برای ویرایش ویدیو است. با این برنامه می‌توانید ویدیوها را کات کنید، آنان را به هم بچسبانید و… . این برنامه از فرمت‌های mp4 ،Flv ،Avi ،Mkv ،WebM و MPEG برای فیلم و از فرمت‌های Mp3 ،Wav ،FLAC ،M4a ،Aac و WMA برای صوت پشتیبانی می‌کند. هیچ محدودیتی در تعداد فایل‌ها وجود ندارد. این برنامه رایگان است.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید Video to MP3 Converter

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید

Video to MP3 Converter بهترین برنامه کانورتر ویدیو اندروید است. با این برنامه می‌توانید ویدیوی خود را کات کنید و فرمت آن را تغییر دهید. این برنامه از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از این برنامه برای کات کردن فایل صوتی و تبدیل آن به زنگ تماس استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است.

دانلود برنامه مبدل فرمت فیلم برای اندروید Video MP3 Converter

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

Video MP3 Converter دیگر بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم گوشی اندروید است. از ویژگی‌های مثبت این برنامه سرعت تبدیل آن است. رابط کاربری برنامه ساده است. در نتیجه استفاده از آن آسان است و نیازی نیست در این کار تخصص خاصی داشته باشید. از این برنامه برای کارهای دیگری مثل کات کردن، تغییر اندازه و… هم می‌توانید استفاده کنید.

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید Video to MP3 Converter InShot

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

Video to MP3 Converter InShot تبدیل کننده فرمت فیلم برای اندروید است. با این برنامه هم می‌توانید ویدیوهای خود را به صورت تبدیل کنید. حتی از آن‌ها به عنوان صدای زنگ تماس یا صدای اعلان استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید ویدیوی تبدیل شده را کات کنید، ترکیب کنید و… . از ویژگی‌های مثبت این برنامه آن است که می‌توانید تا ۱۵ ویدیو را به صورت همزمان تبدیل کنید.

دانلود تبدیل فرمت ویدئو اندروید Video Format Factory

دانلود برنامه تغییر فرمت ویدیو اندروید

نرم افزار تغییر فرمت ویدیو اندروید Video Format Factory به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی فرمت ویدیوهای خود را تغییر دهند. استفاده از این برنامه بسیار ساده است زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد. از ویژگیهای مثبت این برنامه سرعت بالای آن در تبدیل و تغییر است. این برنامه از فرمت‌های MP4، MP3، FLV، WMA و… پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگی این برنامه عدم کاهش کیفیت ویدیوها است.

دانلود برنامه کانورت ویدیو برای اندروید MP4 Video Converter

دانلود برنامه کانورت ویدیو برای اندروید

برنامه تبدیل فرمت فیلم برای اندروید MP4 Video Converter از دیگر بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد. استفاده از آن آسان است و به راحتی می‌توانید ویدیوها را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید. امکان تغییر رزولوشن ویدیوها هم وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید زمان شروع و پایان ویدیو را برای تغییر فرمت انتخاب کنید.

دانلود برنامه تغییر فرمت فیلم برای اندروید Video to MP3 Converter

دانلود برنامه تغییر فرمت فیلم برای اندروید

برنامه کانورت فیلم برای اندروید Video to MP3 Converter از بهترین مبدل‌های ویدیویی است. رابط کاربری ساده این برنامه به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون هیچ دردسری ویدیوهای خود را تبدیل کنند و فرمتشان را تغییر دهند. سرعت تبدیل ویدیو در این برنامه بسیار بالا است. در نتیجه، می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. این برنامه از اکثر فرمت‌ها مانند ۳GP، FLV، MP4 و… پشتیبانی می‌کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به برنامه تبدیل فرمت ویدئو اندروید را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این برنامه ها برای تغییر فرمت ویدیو و فیلم استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش ۵ روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش 9 روش رفع ارور File Format Not Supported در واتساپ
آموزش ۹ روش رفع ارور File Format Not Supported در واتساپ
آموزش 10 روش تبدیل JPG به PDF آنلاین و با برنامه
آموزش ۱۰ روش تبدیل JPG به PDF آنلاین و با برنامه
آموزش 11 روش تبدیل گروهی چند عکس به یک فایل PDF
آموزش ۱۱ روش تبدیل گروهی چند عکس به یک فایل PDF

نظرات