آموزش 2 روش حذف کامل و دیلیت اکانت کلاب هاوس (Clubhouse)

آموزش روش حذف کامل و دیلیت اکانت کلاب هاوس (Clubhouse)

Clubhouse شبکه اجتماعی محبوبی است که به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا بتوانند هر زمان که خواستند اکانت خود را حذف یا غیرفعال ❌ کنند. در این مطلب از انزل وب به آموزش روش حذف کامل و دیلیت اکانت کلاب هاوس (Clubhouse) می‌پردازیم.

آموزش حذف اکانت کلاب هاوس

?How to Delete or Deactivate a Clubhouse Account

هر کاربری که در شبکه‌ های اجتماعی عضو می‌ شود حق این را باید داشته باشد که در هر زمان که می‌خواهد، به صورت موقت یا حتی دائمی از اکانت خارج شود. کاربران Clubhouse نیز از این امر مستثنی نیستند. شما می‌توانید هم موقتا و هم دائما اکانت خود را از این شبکه اجتماعی حذف کنید. در این مطلب از انزل وب نحوه دیلیت اکانت کلاب هاوس اندروید و آیفون را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

قبل از انجام اینکار به این نکته توجه کنید که روش حذف اکانت کلاب هاوس در آیفون و اندروید مشابه است.

حذف حساب کلوب هاوس به صورت موقت و دائمی چه فرقی با هم دارد؟

وقتی حرف از حذف حساب کلاب هاوس می‌زنیم، با دو واژه مواجه می‌شویم: Delete و Deactive.

منظور از دی اکتیو اکانت کلاب هاوس این است که حساب کاربری شما از چشم عموم حذف می‌شود اطلاعات کاربری شما همچنان باقی می‌ماند. شما سی روز وقت دارید که حساب خود را دوباره فعال کنید. برای این کار کافی است وارد اکانت خود شوید. اگر در این سی روز وارد حساب خود نشوید، اکانت شما برای همیشه حذف می‌شود. در این حالت دسترسی شما به حسابتان و اطلاعاتتان برای همیشه از دست می‌رود اما کلاب هاوس اطلاعات شما را خواهد داشت.

با دیلیت اکانت کلاب هاوس به معنای این است که تمامی اطلاعات خود را به همراه اکانتتان از کلاب هاوس به صورت دائمی حذف کنید. در این حالت تمامی داده‌های شما از سرور کلاب هاوس پاک می‌شود.

اگر دوست دارید مکالمات یک روم را ضبط کنید، مطلب روش‌های ضبط صدا در کلاب هاوس را مطالعه کنید.

حذف اکانت کلاب هوس و نحوه Deactivate کردن آن

اگر می‌خواهید موقتا به خروج از کلاب هاوس بپردازید، ابتدا برنامه را روی گوشی خود باز کنید. سپس روی آیکون پروفایل خود که در بالا و سمت راست قرار دارد، بزنید.

حذف حساب کلوب هاوس

سپس روی علامت چرخ دنده که در بالا و سمت راست پروفایل قرار دارد، بزنید.

حذف حساب کلوب هاوس

حال وارد Settings خواهید شد. روی Accounts بزنید.اکنون روی Deactivate Account بزنید.

حذف حساب کلوب هاوس

در صفحه بعد روی دکمه قرمز I Understand. Deactivate Account بزنید.

حذف حساب کلوب هاوس

خب با انجام دادن اینکار برای ۳۰ روز اکانت شما به صورت موقت غیرفعال خواهد شد و اگر از دی اکتیو کردن پشیمان شدید با ورود مجدد توسط اطلاعات کاربری خود به کلاب هاوس مجددا فعال خواهد شد. اما اگر شما بعد از ۳۰ روز همچنان وارد اکانت خود نشوید حساب کاربری کلاب هاوس شما به صورت دائم حذف خواهد شد و دیگر قابلیت بازیابی اطلاعات حساب خود مانند فالوور و.. ندارید!

حال که قصد حذف اکانت کلاب هاوس در آیفون و اندروید را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از برنامه‌های مشابه آن استفاده کنید. برای آشنایی با این برنامه‌ها به مطلب بهترین برنامه‌های جایگزین کلاب هاوس مراجعه کنید.

نحوه تایید آدرس ایمیل برای دیلیت اکانت دائمی کلاب هاوس

برای حذف کامل کلاب هاوس باید به این نکته توجه کنید که کلاب هاوس تنها اکانت‌هایی را حذف می‌کند که ایمیل آن‌ها تایید شده باشد. برای این کار باید حتما ایمیل خود را در پروفایلتان وارد کنید. سپس ایمیلی برایتان ارسال می‌شود و باید آن را تایید کنید.

برنامه را در گوشی خود باز کنید. سپس روی آیکون پروفایل خود بزنید. اگر هنوز ایمیل خود را تایید نکرده باشید، کنار علامت @ نقطه قرمزی را مشاهده خواهید کرد. روی آن بزنید.

آموزش 2 روش حذف کامل و دیلیت اکانت کلاب هاوس (Clubhouse)

حال ایمیل خود را وارد کنید و Verify بزنید. روی OK بزنید. حال ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که درون آن لینک تایید وجود دارد.

آموزش 2 روش حذف کامل و دیلیت اکانت کلاب هاوس (Clubhouse)

روی آن لینک بزنید تا اکانت شما تایید شود. اکنون می‌توانید درخواست حذف دائمی ارسال کنید.

نکته: اگر می‌خواهید اتصال سایر اکانت‌های خود را که با اکانت ClubHouse سینک کرده‌اید، قطع کنید، به Settings -> Account بروید. سپس روی Disconnect Twitter یا Disconnect Instagram بزنید.

دیلیت اکانت کلاب هاوس

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های حذف اکانت کلاب هاوس در اندروید و آیفون را آموزش دادیم. آیا موفق به حذف اکانت خود شدید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 14 روش رفع ارور کلاب هاوس اندروید
آموزش ۱۴ روش رفع ارور کلاب هاوس اندروید
آموزش 15 روش حل مشکل صدا در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش ۱۵ روش حل مشکل صدا در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش جدید نحوه تغییر نام و نام کاربری در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش جدید نحوه تغییر نام و نام کاربری در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش 3 روش ضبط صدا در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش ۳ روش ضبط صدا در کلاب هاوس اندروید و آیفون

نظرات