14 تا از بهترین برنامه های برنامه ریزی و یادآوری ویندوز 10 ، 11 ، 8 و 7

۱۴ تا از بهترین برنامه های برنامه ریزی و یادآوری ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۸ و ۷

همه ما در طول روز با برنامه هایی داریم که سر و کله زدن با آن ها بسیار انرژی بر است. برنامه های روزانه هر فرد ممکن است به صد و یا شاید هزار برنامه برسد. به خاطر سپردن تمام این برنامه ها تقریبا غیر ممکن است. اگر برنامه روزانه و هفتگی شما هم شلوغ است و حفظ کردن آن ها برای شما یک چالش به حساب می آید، ما به شما استفاده از نرم افزارهای برنامه ریزی و یادآوری 🗓️ را پیشنهاد میکنیم. در این مطلب انزل وب به ۱۴ تا از بهترین برنامه های برنامه ریزی و یادآوری ویندوز ۱۰، ۱۱، ۸ و ۷ اشاره میکنیم.

دانلود بهترین نرم افزار یادآور کارهای روزانه کامپیوتر

Best Free Reminder Software for Windows

برنامه های روزانه ما معمولا بسیار متنوع اند. برنامه های مربوط به فعالیت های شخصی، مثل پرداخت قبوض، خرید منزل، تماس با نزدیکان، فعالیت های مربوط به شغل ها مثل گزارش ها، جلسات و باقی فعالیت ها، به دلیل تنوع و زیاد بودن آن ها نیازمند یادداشت برداشتن و وارد کردن در تقویم است. امروزه دیگر تقویم های دستی و کاغذی کمتر به کار می آیند و به جای آن ها تقویم ها و برنامه های کامپیوتری فراهم شده اند که برتری های بسیار زیادی نسبت به نسخه های دستی و کاغذی آن ها دارند. در حال حاضر ابزار Calendar برای ویندوز بسیار خوبی برای تقویم های شمسی و تقویم برنامه ریزی ویندوز موجود است. همچنین نرم افزارهای بسیار دقیقی برای مدیریت مدیریت برنامه ریزی در گوشی های اندروید فراهم شده اند.

نرم افزار یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی SunCalendar

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود. شما در این تقویم امکان تنظیم کردن یادآور برای کارهای روزانه خود بر روی یک تقویم فارسی دارید، علاوه بر این برنامه امکانات حرفه ای مانند قابلیت هماهنگ سازی یادآوری ها با تقویم گوگل ، ارسال یادآوری از طریق پیامک ، ابزار حساب گرها و.. نیز در اختیار شما قرار میدهد که به عنوان یک نرم افزار رایگان بسیار قابل قبول است.

نرم افزار یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی SunCalendar 

برنامه یادآوری برای ویندوز Microsoft To-Do

نرم افزار Microsoft To-Do یکی از ببهترین اپلیکیشن برنامه ریزی در ویندوز است که همراه با Microsoft Office ارائه میشود. این نرم افزار را میتوان از طریق Microsoft Store به صورت مستقیم دانلود کرد. این برنامه ظاهر بسیار تمیز و مینیمالی دارد و نسبت به باقی نرم افزارهای برنامه ریزی همخوانی بیشتری دارد. یکی از برتری های این نرم افزار به باقی نرم افزارهای برنامه ریزی ویندوز این است که میتوان یادآوری ها را به صورت مستقیم از طریق Windows Action Center وارد کرد.

با استفاده از این نرم افزار می توان برنامه های خود را اولویت بندی کرد. کافی است برنامه های مهم مورد نظر خود را بر روی Important تنظیم کنید. همچنین می توانید لیست های متفاوتی از یادآوری های مختلف تنظیم کنید. از طریق دانلود نرم افزار برنامه ریزی روزانه برای کامپیوتر Microsoft To-Do در اندروید یا iOS هم می توانید به تمام امکانات این برنامه دسترسی پیدا کنید. برای استفاده بهتر از این نرم افزار میتوانید تقویم ویندوز خود را بر روی حالت شمسی تظیم کنید.

برنامه یادآوری برای ویندوز Microsoft To-Do

برنامه یادآوری برای ویندوز Cortana

در حقیقت میتوان گفت نرم افزار Cortana پاسخ مایکروسافت به Google Assistant و Siri شرکت اپل است. این نرم افزار نسبت به رقیبان خود دیر به صحنه رسید ولی با این حال قابلیت های خود را اثبات کرده است. با استفاده از این نرم افزار میتوان کارهای متفاوتی مثل تنظیم کردن یادآورهای ساده  را انجام داد.

برای استفاده از Cortana، ابتدا آن را در ویندوز یا گوشی خود باز کرده و سپس برنامه های خود را به انگلیسی به او بگویید؛ مثلا برای تنظیم گرفتن لباس ها از خشک شویی در ساعت مشخص بگویید Remind me to call Dad on Friday 19:00 یا remind me to pick up laundry in one hour. اگر از ویندوز ۱۰ استفاده می کنید، برای استفاده از این قابلیت می توانید دکمه های CTRL+C را بگیرید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای استفاده از این ابزار تقویم ویندوز خود را شمسی کنید.

با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید برنامه های خود را تنظیم و ویراش کنید. این نرم افزار رایگان است و تنها برای ویندوز ۱۰ موجود است.

برنامه یادآوری برای ویندوز Cortana

برنامه یادآوری برای کامپیوتر Rainlender

نرم افزار یادآوری روی دسکتاپ Rainlender در حقیقت یک تقویم است. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که شما برنامه های خود را که نیاز دارید به شما یادآوری شوند را تنظیم میکنید و این یادآوری ها در یک تقویم روی دسکتاپ شما ظاهر می شوند. به این طریق میتوانید یک شمای کلی از برنامه های خود در روز یا هفته داشته باشید. این نرم افزار بر روی پلتفرم های macOS و Linux نیز قابل دسترسی است.

برنامه یادآوری برای کامپیوتر Rainlender

برنامه یادآوری برای ویندوز ۱۰ Pillbox

فراموش کردن زمان خوردن یک دارو می تواند عواقب خطرناکی برای افراد داشته باشد. برای پیشگیری از فراموش کردن زمان مصرف داروها اپلیکیشن های بسیاری ساخته شده اند تا به کاربران کمک کنند تا داروهایشان را سر وقت مصرف کنند. یکی از بهترین این برنامه ها نرم افزار Pillbox است که برای ویندوز طراحی شده است. با استفاده از این برنامه میتوانید نام دارو و مقدار دوز مصرفی آن و روزهای هفته که باید از این دارو استفاده کنید را وارد کرده و این نرم افزار در زمان لازم شما را با خبر خواهد کرد. داده های این نرم افزار در اکانت OneDrive شما سینک می شود. این نرم افزار حالت تقویم هم دارد که از طریق آن میتوانید روزهایی که داروی خود را فراموش کرده اید را مشاهده کنید.

برنامه یادآور برای کامپیوتر

برنامه یادآور برای کامپیوتر RemindMe

اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه ReminMe یکی از نرم افزارهایی که به صورت ویژه برای ویندوز ۱۰ طراحی شده اند. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا برای خود یادآوری تنظیم کنید. اگر حوصله سر و کله زدن با نرم افزارهایی که گزینه های زیاد دارند را ندارید این نرم افزار یکی از بهترین پیشنهادات ما به شماست.

اگر از دستگاه هایی که ویندوز ۸ دارند استفاده می کنید می توانید یادآوری های خود را با آن سینک کنید.

برنامه یادآور برای کامپیوتر RemindMe

برنامه یادآور برای ویندوز Desktop Reminder

با برنامه یادآوری برای ویندوز ۷ و.. Desktop Reminder می توانید برای برنامه های و مناسبات خود یادآوری بگذارید. همچنین میتوانید میزان اهمیت این برنامه ها را مشخص کنید. نسخه رایگان این نرم افزار کاملا مناسب استفاده کاربران است اما نسخه پریمیوم آن هم قابلیت های بسیاری مثل لینک کردن فایل ها، فعالیت های گروهی، امکان پرینت برنامه ها و … دارد.

برنامه یادآور برای ویندوز Desktop Reminder

برنامه یادآوری کارهای روزانه Windows Shutdown Assistant

نرم افزار Windows Shutdown Assistant به کاربران اجازه می دهد تا یادآوری هایی در یک زمان تنظیم کنید و یادداشت بگذارید. نرم افزارهای زیادی برای یادداشت گذاشتن وجود دارد اما این نرم افزار در حقیقت این برنامه پلی بین یک نرم افزار یادآوری و یک نرم افزار یادداشت نوشته هاست.

قابلیت جالب این نرم افزار این است که می تواند برای فعالیت های کامپیوتر شما هم یادآوری تنظیم کند. برای مثال، می توانید یادآوری ای تنظیم کنید که دستگاه شما در ساعت ۱۱ شب خاموش شود یا قفل شود. این نرم افزار برای ویندوزهای ۷،۸ و ۱۰ طراحی شده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته شده است.

برنامه یادآوری کارهای روزانه Windows Shutdown Assistant

نرم افزار reminder برای کامپیوتر ۲Day

نرم افزار ۲Day یک فهرست کارهای روزانه، نرم افزار یادآوری و یک سازمان دهنده برنامه های شخصی است. این نرم افزار هم برای ویندوز هم برای گوشی های موبایل قابل دسترسی است. با استفاده از این نرم افزار میتوان برای مناسبات زیرگروه های متفاوت تهیه کرد و برای هر کدام یادآوری های گوناگونی تنظیم کرد. همچنین میتوانید یادآوری هایی بدون روز و زمان تنظیم کنید و آن را پایین یادآوری های تکمیل شده خود مشاهده کنید.

نرم افزار reminder برای کامپیوتر 2Day

دانلود نرم افزار مدیریت زمان برای کامپیوتر Kana Reminder

برخلاف خیلی از نرم افزارهای یادآوری کار کردن با نرم افزار Kana Reminder بسیار آسان است. کافی است یادآوری خود را تنظیم کنید و هنگام انجام آن نرم افزار شما را متوجه خواهد کرد. این نرم افزار اجازه ی کنترل فعالیت های دستگاه شما را به شما می دهد. مثلا میتوانید تنظیم کنید که دستگاه شما در ساعت مشخصی خاموش شود یا برنامه ای را اجرا کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید برای یادآوری های خود رمز بگذارید.

دانلود نرم افزار مدیریت زمان برای کامپیوتر Kana Reminder

نرم افزار یادآوری Remember the Milk

نرم افزار Remember the Milk برای کاربرانی که به دنبال نرم افزارهایی با گزینه ها و امکانات زیاد هستند مناسب است. این نرم افزار بر روی پلتفرم های ویندوز، اندروید، iOS، مک و لینوکس قابل دسترسی است. برنامه هایی که روی این نرم افزار در ویندوز تنظیم کنید با برنامه های شما در باقی دستگاه های شما که این نرم افزار در آن ها نصب شده است سینک می شود. با استفاده از این نرم افزار میتوانید برنامه ها و یادآوری های خود را در دسته های متفاوت تنظیم کنید.

نرم افزار یادآوری Remember the Milk

برنامه یادآوری کارهای روزانه Todoist

نرم افزار Todoist یکن رم افزار برنامه ریزی روزانه کارآمد و زیبا است که بر روی پلتفرم های زیادی مثل اندروید، iOS، ویندوز، مک و وب قابل دسترسی است. هرچند این نرم افزار از بهترین نرم افزارهایی است که نسخه تحت وب دارند ولی نرم افزارهای مدیریت برنامه تحت وب دیگری نیز وجود دارند. این نرم افزار ترکیب خوبی بین فهرست کارهای روزانه و یادآوری برنامه هاست. با استفاده از این نرم افزار لیست های متفاوتی برای کار، خانواده و … تهیه کرد و برای هر کدام یادآوری گذاشت.

این نرم افزار برای کسانی که تا به حال با نرم افزارهای برنامه ریزی کار نکرده اند بسیار مناسب است.

برنامه یادآوری کارهای روزانه Todoist

برنامه برای برنامه ریزی روزانه OneNote

برنامه یادآوری کارهای روزانه برای کامپیوتر OneNote ساخته شرکت مایکروسافت، هم برای کنترل فعالیت ها و برنامه های شماست هم به عنوان نرم افزار یادآوری به کار می رود. با استفاده از این نرم افزار میتوانید فهرست کارهای روزانه، لیست ها، برنامه ها، پروژه ها و طراحی ها را تهیه کنید. همچنین میتوانید میزان فعالیت های خود را با دوستان، همکاران و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار برای ویندوز ۱۰ موجود می باشد.

برنامه برای برنامه ریزی روزانه OneNote

نرم افزار برنامه ریزی Wunderlist

با دانلود پلنر برای ویندوز Wunderlist از راه کنترل فعالیت های خود، لیست کردن برنامه ها و قرار دادن یادآوری برای کارها و پروژه های تمام نشده میتوانید بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل برقرار کنید. این نرم افزار به کمک اعلانات خود مطمئن میشود که شما برنامه های خود را فراموش نکنید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید برنامه های خود را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید.

نرم افزار برنامه ریزی Wunderlist

تنظیم یادآوری کارهای روزانه با تقویم گوگل

جدول برنامه ریزی روزانه شخصی تقویم گوگل (Google Calendar) هنوز جزو بهترین و ساده ترین روش های مدیریت برنامه هاست که قابلیت های بسیاری از جمله تنظیم یادآور کارهای روزانه را دارد.

برنامه یادآور برای کامپیوتر

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۴ تا از بهترین برنامه های برنامه ریزی و یادآوری ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۸ و ۷ را معرفی کردیم و امیدواریم توانسته باشیم مشکلات شما در زمینه نرم افزار مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی را حل کنیم. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه استفاده از برنامه یادآوری برای ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و.. در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

برنامه یادآوری و مدیریت کارهای روزانه با تقویم فارسی اندروید
۱۲ تا از بهترین برنامه فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید
ربات هوشمند چمن زن
ربات هوشمند چمن زن،دستگاهی از جنس کارگرهای آینده
انزل وب
روزنامه شخصی و قابل برنامه ریزی مناسب عصر دیجیتال

نظرات