آموزش 8 روش حل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

۸ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است که می‌توانید در آن تصاویر و ویدئوهای 🎥 خود را به اشتراک بگذارید و با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید. پیش از این می‌توانستید ویدئوهایی یک دقیقه‌ای به اشتراک بگذارید اما با آمدن IGTV و Reels امکان به اشتراک‌گذاری ویدئوهای بلندتر هم فراهم شد. حال برخی از کاربران با مشکل عقب جلو شدن صدای ویدیو در اینستاگرام مواجه شده‌اند. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۸ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام می‌پردازیم.

حل مشکل عقب جلو بودن صدا ویدیو اینستاگرام بعد از آپلود

?How to Fix Instagram Video Sound Problems

وقتی ویدیویی را در اینستاگرام پخش می‌کنید، علامت بلندگوی کوچکی در پایین و سمت راست آن دیده می‌شود که نشانه صدا داشتن ویدیو است. با زدن روی این آیکون می‌توانید صدای ویدئو را قطع کنید. در این حالت یک خط روی بلندگو کشیده می‌شود. گاهی با وجود این که روی آیکون می‌زنید تا صدا فعال شود، باز هم نمی‌توانید صدای ویدئو را بشنوید. در این مطلب از انزل وب روش‌های حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: پیش از هر چیزی به این نکته توجه کنید که ممکن است ویدئوی به اشتراک گذاشته شده صدا نداشته باشد. اگر مطمئن هستید که صدا دارد، روش های گفته شده را انجام دهید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم ابتدا برای حل مشکل، کیفیت و فرمت فایل ویدیو را توسط برنامه های تغییر سایز و فرمت فیلم عوض کنید.

حل مشکل عقب جلو بودن صدا ویدیو اینستاگرام بعد از آپلود با Restart

برای رفع مشکل صدای فیلم در اینستاگرام پیش از هر کاری یک بار گوشی خود را ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات با این روش ساده برطرف می‌شوند. با این کار برنامه‌های غیرضروری که در پس زمینه در حال اجرا شدن هستند، بسته می‌شوند.

حل مشکل عدم هماهنگی صدا و تصویر ویدیو ​اینستاگرام با فعال کردن Ringer

ممکن است این مشکل به خاطر خاموش بودن Ringer باشد. وقتی گوشی روی حالت Mute یا ویبره باشد، گاهی روی صدای برنامه‌ها هم تاثیر می‌گذارد. برای حل مشکل عدم هماهنگی صدا و تصویر ویدیو ​اینستاگرام، این برنامه را باز کنید. سپس به Settings بروید. حال روی Video بزنید. سپس روی Sound بزنید. حال روی Ringer بزنید.

رفع مشکل صدای ویدیو در اینستاگرام با ورود دوباره به اکانت

برای حل مشکل صدای ویدیو اینستاگرام، یک بار از اکانت خود خارج شوید و دوباره وارد آن شوید. برای این کار روی تصویر پروفایل خود که در پایین و سمت راست قرار دارد، بزنید.

سپس روی منوی سه خطی که در بالا و سمت راست قرار دارد، بزنید.

حال Settings را انتخاب کنید.

به پایین صفحه بروید و روی Log out username بزنید. به جای Username نام کاربری شما قرار دارد. ممکن است از شما پرسیده شود که آیا مطمئن هستید؟ روی Yes یا Log out بزنید و آن را تایید کنید.

ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

گوشی را ری استارت کنید.

پس از روشن شدن، دوباره وارد اینستاگرام شوید. حال باید نام کاربری و رمز را وارد کنید و روی Log in بزنید.

در صورتی که مشکل با این روش برطرف نشد، رمز خود اکانت خود را تغییر دهید و دوباره وارد اکانت شوید. برای یادگیری این کار، مطلب آموزش تصویری ۴ روش تغییر پسورد اینستاگرام را مطالعه کنید.

رفع مشکل هماهنگ نبودن صدا و تصویر ویدیو ​اینستاگرام با نصب مجدد برنامه

برای رفع مشکل صدا ویدیو در اینستاگرام، این برنامه را حذف و دوباره نصب کنید. برای این کار، به گوگل پلی یا اپ استور بروید. اینستاگرام را جستجو کنید. سپس روی آن بزنید. در اینجا می‌توانید دکمه Uninstall را ببینید. روی آن بزنید و صبر کنید برنامه حذف شود. گوشی را ری استارت کنید.

ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

روش دیگر این است که به Settings گوشی بروید. وارد بخش Apps یا All apps شوید. سپس اینستاگرام را در فهرست پیدا کنید. حال روی آن بزنید و سپس روی Uninstall بزنید.

ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

سپس دوباره به همان بخش بروید و این بار روی Install بزنید. صبر کنید تا برنامه نصب شود. سپس وارد اکانت خود شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اینستاگرام با پاک کردن کش

برای حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اینستاگرام می‌توانید کش برنامه را پاک کنید. ابتدا وارد Settings شوید. سپس وارد بخش Apps شوید. حال اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن بزنید.

ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

سپس روی Storage بزنید.

مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اینستاگرام

حال روی Clear cache بزنید.

مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اینستاگرام

همچنین می‌توانید روی Clear data هم بزنید اما تمامی داده‌ها و تنظیمات شما در این برنامه از بین می‌رود و دوباره باید آنان را تنظیم کنید.

در آیفون به Settings —> General —> Storage and iCloud usage بروید. سپس روی اینستاگرام بزنید و Remove and data document را انتخاب کنید.

حل مشکل عدم هماهنگی صدا و تصویر ویدیو ​اینستاگرام با آپدیت کردن برنامه و اندروید

برای رفع مشکل صدا ویدیو در استوری اینستاگرام، این برنامه را آپدیت کنید. برای این کار به گوگل پلی یا پلی استور بروید. اینستاگرام را جستجو کنید. اگر آپدیتی وجود دارد، روی دکمه Update بزنید.

مشکل عدم هماهنگی صدا و تصویر ویدیو ​اینستاگرام

همچنین پیشنهاد می‌کنیم اندروید گوشی را هم به روزرسانی کنید. برای یادگیری این کار، مطلب آموزش ۳ روش آپدیت اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام با Force stop

برای رفع مشکل صدا ویدیو در استوری اینستاگرام، تمامی برنامه‌های باز گوشی را ببندید.

همچنین می‌توانید اینستاگرام را Force stop کنید. برای این کار در گوشی آیفون به Setting —> General —> iPhone Storage —> Instagram —> Offload App بروید.

در اندروید نیز به Settings —>  Applications —>  Instagram —> Force Stop بروید.

مشکل صدا ویدیو در استوری اینستاگرام

اگر نمی‌توانید در اینستاگرام تماس تصویری برقرار کنید، مطلب فعال سازی و رفع مشکل تماس تصویری اینستاگرام را مطالعه کنید.

رفع مشکل صدای ویدیو در اینستاگرام با رفع اتصال هندزفری یا اسپیکر به گوشی

ممکن است مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اینستاگرام به خاطر این باشد که هنوز گوشی شما به اسپیکر یا هندزفری بلوتوثی متصل است. ابتدا صدای گوشی خود را زیاد کنید. سپس چک کنید که آیا علامت اتصال به هندزفری یا اسپیکر بلوتوثی را می‌توانید در بخش نوار وضعیت که در بالای صفحه قرار دارد، مشاهده کنید یا نه. اگر بلوتوث روشن است، آن را خاموش کنید.

اگر در اینستاگرام با مشکل Not Posted Yet. Try Again مواجه می‌شوید، مطلب چرا ارور Not Posted Yet. Try Again نمایش داده می شود؟ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش روش حل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام پرداختیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • 333333 says:

    خیلی چرت بود. وقت ملت رو چرا میگیرن که فقط ویو بخورین سئو بره بالا. واقعا عوضی هستین

  • مهدی says:

    مسخره کردین؟؟؟؟

  • علی رضایی says:

    یعنی قشنگ بیست دقیقه وقت مارو گرفتی با این پست … هیچ کدوم کمک نکرد درضمن آموزشی که شما گذاشتی برای نداشتن صدای اینستا گرام هست نه عقب جلو بودن صدای ویدیو ، این مشکل فقط روی ویدیو های IGTV هستش نمیدونم چرا اگر کسی تونت کمک کنه