آموزش 2 روش جدید نحوه ریپورت اکانت تلگرام در چت خصوصی ، گروه و کانال

۲ روش جدید نحوه ریپورت اکانت تلگرام در چت خصوصی ، گروه و کانال

مدیران شبکه‌ های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها همیشه سعی بر این دارند که فضای امنی را برای کاربران خود ایجاد کنند. از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها، تلگرام است. در تلگرام نیز قوانینی وجود دارد که اگر یک کاربر از آن‌ها سرپیچی کند، کاربران دیگر می‌توانند آن را Report 🚩 کنند. برای ریپورت دائمی تلگرام به شیوه جدید، دو روش وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۲ روش جدید نحوه ریپورت اکانت تلگرام در چت خصوصی ، گروه و کانال می‌پردازیم.

آموزش کامل روش ریپورت مخاطبین تلگرام

?How to Report a Telegram User

اگر در تلگرام پیام آزار دهنده، توهین‌آمیز، اسپم و… دریافت کرده‌اید، می‌توانید از ریپورت پست تلگرام و کاربر آن استفاده کنید. ریپورت از تلگرام دارای قوانینی است و اگر پیام کاربر این قوانین را نقض کرده باشد، تیم پشتیبانی تلگرام درخواست شما را رسیدگی خواهد کرد. در این مطلب از انزل وب روش‌ها و طریقه ریپورت تلگرام را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

Report تلگرام چیست؟

تلگرام قوانینی دارد. اگر شخصی مدام در گروه اسپم می‌کند یا پیام‌های تبلیغاتی در قسمت خصوصی برای شما می‌فرستد، حرف آزاردهنده‌ای زده است یا عکس و فیلم نامناسبی را برای کاربری ارسال می‌کند و…، آن کاربر می‌تواند وی را ریپورت کند. شاید از خود بپرسید ریپورت تلگرام چیست و چه تاثیری بر اکانت کاربر می‌گذارد؟ اگر ریپورت شما به جا باشد، آن کاربر می‌تواند تنها به افرادی پیام بدهد که شماره وی را در گوشی خود ذخیره کرده باشند.

همچنین تنها زمانی می‌تواند به دیگر اشخاص پیام بدهد که اول از طرف آن افراد پیامی دریافت کرده باشد. البته شخصی که گزارش ارسال کرده است نباید منتظر پیام ریپورت تلگرام باشد. تنها باید صبر کند تا در صورت تایید تیم پشتیبانی، محدودیت روی اکانت آن شخص اجرا شود. اگر فرد کار خود را باز هم تکراری کند و افراد وی را گزارش دهند، احتمال ریپورت همیشگی تلگرام آن شخص وجود خواهد داشت.

ریپورت تلگرام چگونه است؟ آموزش طریقه ی ریپورت در تلگرام در اندروید

برای ریپورت اکانت تلگرام در اندروید، وارد Telegram شوید. سپس روی چت شخص آزاردهنده بزنید. اگر کاربر به صورت خصوصی برای شما پیامی ارسال نکرده است و آن را در گروهی دریافت کرده‌اید، آن گروه را باز کنید.

آموزش کامل روش ریپورت مخاطبین تلگرام

حال روی آواتار یا عکس پروفایل کاربر بزنید تا وارد پروفایل شخص شوید.

آموزش کامل روش ریپورت مخاطبین تلگرام

اکنون روی Username یا نام کاربری آن اکانت بزنید و نگه دارید. نام کاربری با @ شروع می‌شود. می‌توانید روی شماره شخص هم بزنید و نگه دارید. منویی باز خواهد شد.

آموزش کامل روش ریپورت مخاطبین تلگرام

روی Copy بزنید تا نام کاربری یا شماره کپی شود.

آموزش کامل روش ریپورت مخاطبین تلگرام

حال وارد برنامه Gmail در گوشی خود شوید. می‌توانید از سایر برنامه‌های ایمیلی مانند Outlook هم استفاده کنید.

نحوه ریپورت تلگرام

شما باید ایمیلی به آدرس زیر وارد کنید و دلیل خود را توضیح دهید:

abuse@telegram.org

نحوه ریپورت تلگرام

در ایمیل نام کاربری یا شماره کاربر یا هر دو را وارد کنید. بهتر است از پیام موردنظر نیز اسکرین شات بگیرید و آن را هم با ایمیل ارسال کنید.

نحوه ریپورت تلگرام

نحوه ریپورت تلگرام

در آخر برای ریپورت دائم تلگرام روی دکمه Send بزنید تا ایمیل شما برای تیم پشتیبانی ارسال شود.

نحوه ریپورت تلگرام

حال باید صبر کنید و منتظر نتیجه باشید.

اگر در واتساپ ریپورت شده‌اید، برای رفع این مشکل، مطلب نحوه رفع مسدودی و خطای Temporarily Banned واتساپ را مطالعه کنید.

روش ریپورت مخاطبین تلگرام: نحوه ریپورت تلگرام یک کاربر در گروه یا کانال

شما می‌توانید شخصی را در گروه یا کانال نیز ریپورت کنید. برای Report در تلگرام به این شیوه، وارد این پیام رسان شوید. سپس گروه یا کانال موردنظر را باز کنید. روی نام شخص موردنظر بزنید و از منوی باز شده گزینه Report را انتخاب کنید.

روش ریپورت مخاطبین تلگرام

حال منوی گزارش ریپورت تلگرام باز می‌شود. از بین دلایل برای ریپورت مخاطبین تلگرام یکی را انتخاب کنید.

اگر برای ریپورت در تلگرام روی گزینه Other بزنید، باید در صفحه بعد دلیل خود را برای اعلام ریپورت بنویسید. با انتخاب سایر گزینه‌ها پیامی را مبنی بر ارسال شدن ریپورت دریافت خواهید کرد. پس از نوشتن دلیل برای Other، روی تیک که در بالا و سمت راست تلگرام قرار دارد، بزنید.

روش ریپورت مخاطبین تلگرام

اگر شخص شرایط قوانین ریپورت تلگرام را داشته باشد، تیم پشتیبان اکانت وی را مسدود خواهند کرد. تنها کاری که شما می‌توانید بکنید، صبر کردن است.

روش ریپورت مخاطبین تلگرام

اگر در اینستاگرام ریپورت شده‌اید، مطلب علت و راه حل رفع ریپورت اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش ریپورت تلگرام پرداختیم و روش‌های مختلف Report کردن را توضیح دادیم. شما از کدام روش برای ریپورت تلگرام جدید استفاده کردید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • Roham says:

    سلام، خب شما میگید username طرف رو کپی کنیم و به ایمیل بزنیم به تیم پشتیبانی خب از این طریق تلگرام از کجا متوجه این مورد میشه که کدام شخص این پیام رو براش ارسال کرده؟!
    یا به صورت کُلی ریپورت خواهد شد؟