25 تا از بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی

۲۵ تا از بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی

یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت زبان انگلیسی، شنیدن پادکست‌های مختلف 🎧 است. پادکست‌های بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که زبان آموزان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند اما این نکته مهم است که وقت خود را برای بهترین و جالب ترین آن‌ها بگذارید. در این مطلب از انزل وب ۲۵ تا از بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی را معرفی می‌کنیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

سایت پادکست های یادگیری زبان انگلیسی

The Best Podcasts to Help You Learn English

یادگیری زبان یک تجربه حسی است که شما باید حس شنوایی، بینایی، لامسه و… خود را برای آن به کار بگیرید. از بهترین شیوه‌های تقویت زبان انگلیسی، گوش دادن به پادکست‌های مختلف است. شما می‌توانید در هر زمان و هر کجا به آن‌ها گوش دهید. حتی در حین انجام کارهای دیگر هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب بهترین پادکست های مقدماتی انگلیسی را به همراه بهترین موارد در سطح متوسط و حرفه‌ای معرفی می‌کنیم. با ادامه این پست همراه ما باشید.

پادکست انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان: Learn English Podcast

پادکست انگلیسی برای کودکان

پادکست انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان Learn English Podcast یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتدی است. هر اپیزود گفتگو محور است و درباره مسائل عادی و روزمره صحبت می‌کند. هر قسمت آن دارای متن و تمرین مخصوص است. تم اصلی گفتگوها جامعه، ورزش، علم و فرهنگ بریتانیایی است.

پادکست انگلیسی با متن Voice of America: Learning English

پادکست انگلیسی با متن

اگر می‌خواهید انگلیسی آمریکایی را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم پادکست  Voice of America: Learning English را گوش کنید. این پادکست‌ها دارای سطح، مبتدی، متوسط و قوی هستند. در بخش مبتدی روی مهارت‌های زبانی تمرکز شده است. تیترهای آن شامل Let’s learn English، Everyday grammar و Words and their stories می‌شود. هر چه سطح شما بالاتر برود، موضوعات گفتگو جذاب‌تر می‌شوند. فرهنگ، تکنولوژی، سبک زندگی و سلامت از جمله موضوعات این بخش است. تمامی پادکست‌ها دارای متن هستند.

پادکست آموزش انگلیسی EnglishClass101

پادکست آموزش انگلیسی

پادکست آموزش انگلیسی EnglishClass101 مناسب تمامی افرادی است که می‌خواهند زبان خود را تقویت کنند. کافی است سطح خود را انتخاب کنید تا اپیزودهای مناسب شما برایتان نمایش داده شود. گفتگوها با سرعت‌های مختلف پخش می‌شود و موضوعات نیز متفاوت است. هر بخش معلم‌هایی دارد که در نقش‌های مختلف بازی می‌کنند.

سایت پادکست انگلیسی Splendid Speaking

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

پادکست انگلیسی برای تقویت لیسنینگ Splendid Speaking مناسب افرادی است که در زبان حرفه‌ای هستند و می‌توانند به خوبی انگلیسی را صحبت کنند. هر اپیزود این پادکست دارای مصاحبه‌ها و بحث‌هایی است که در آن افرادی که انگلیسی زبان اولشان نیست، صحبت می‌کنند. برای همین می‌توانید ببینید که سایر زبان آموزان چگونه انگلیسی را فرا می‌گیرند و لهجه آن‌ها پس از یادگیری چگونه است.

پادکست های کوتاه انگلیسی با ۶-Minute English

پادکست انگلیسی با متن

پادکست های کوتاه انگلیسی ۶-Minute English مناسب افرادی است که در حد متوسط انگلیسی صحبت می‌کنند. این پادکست خبری است و هر هفته ساخته می‌شود. هر اپیزود به همراه فهرستی از لغات، متن و سوالات منتشر می‌شود. سرعت گفتگو در این پادکست کمی پایین‌تر از حد عادی است. این گونه بهتر می‌توانید متوجه صحبت شوید. این پادکست از سال ۲۰۱۴ شروع شده است و صدها قسمت دارد. سعی کنید هر روز یک قسمت را گوش دهید.

The English We Speak از کوتاه‌ترین پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

اگر به دنبال کوتاه‌ترین پادکست های آموزشی زبان انگلیسی می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا The English We Speak را امتحان کنید. این پادکست توسط BBC به صورت هفتگی ساخته می‌شود. هر قسمت آن ۳ دقیقه است و روی ضرب‌المثل‌های انگلیسی تمرکز دارد. اگر قصد مهاجرت به انگلستان را دارید، حتما این پادکست را گوش دهید. لغات ان کمی پیچیده‌تر است و مخاطب اصلی این پادکست، زبان‌اموزان حرفه‌ای هستند.

اگر می‌خواهید برای یادگیری زبان خارجی از نرم‌افزار گوشی استفاده کنید، مطلب بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

پادکست های آموزش انگلیسی: English Learning for Curious Minds

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

English Learning for Curious Minds از پادکست های آموزش انگلیسی است. مخاطب این پادکست زبان‌آموزان متوسط و حرفه‌ای هستند. در این پادکست از چیزهای عجیب و غریبی صحبت می‌شود تا زبان شما بیشتر تقویت شود. همچنین به مسائل با دید دیگری نگاه می‌شود. موضوعات آن درباره تاریخ، فلسفه، تکنولوژی، سیاست و… است. هر قسمت آن حدود ۲۰ دقیقه است و متن و فهرست لغات دارد.

پادکست آموزش انگلیسی All Ears English

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

All Ears English از بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی است که دارای چندین گوینده و معلم است. موضوعات این پادکست درباره فرهنگ امریکا است. گفتگوهای این پادکست از جنس واقعیت هستند و می‌خواهند تا جایی که امکان دارد شما را با محیط واقعی آمریکا آشنا بکنند. اگر قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید، حتما این پادکست را گوش دهید.

پادکست صوتی انگلیسی Culips ESL

پادکست صوتی انگلیسی

Culips ESL هم جز پادکست های آموزش انگلیسی است. فرقی ندارد در چه سطحی باشید، همه می‌توانند از این پادکست استفاده کنند و زبان خود را تقویت کنند. در این سایت سبک‌های مختلفی از پادکست وجود دارد که راجع به موضوعات متفاوتی صحبت می‌کنند. گفتگوها کاملا عادی است و به راحتی می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

پادکست انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان Better @ English

https://www.betteratenglish.com/

Better @ English یکی دیگر از بهترین پادکست های آموزشی زبان انگلیسی است. این پادکست دارای موضوعات بسیار متنوعی است و در قسمت‌های مختلف آن با افرادی که انگلیسی زبان اول آن ها است، مصاحبه می‌شود. سرعت گفتگو عادی است و گفتگوها در محیطی کاملا طبیعی انجام می‌شوند. فرقی ندارد در چه سطحی باشید، این پادکست برای همه مناسب است.

پادکست انگلیسی مبتدی Espresso English

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

پادکست انگلیسی مبتدی Espresso English هم گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند یادگیری زبان را شروع کنند. این سرویس بیش از ۳۵۰ قسمت دارد. در هر قسمت به مشکلاتی پرداخته می‌شود که اکثر زبان‌آموزان با آن مواجه می‌شوند. هر قسمت حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه است. موضوعات آن نیز شامل گرامر، ضرب‌المثل‌ها، تلفظ و… می‌شود.

پادکست های آموزش انگلیسی ESL Podcast

پادکست های آموزش انگلیسی

یکی دیگر از پادکست های آموزشی زبان انگلیسی، ESL Podcast است که بیش از ۹۰۰ اپیزود دارد و این تعداد در حال افزایش است. میزبانان این پادکست دکتر Jeff McQuillan و دکتر Lucy Tse هستند که مدارکی در زمینه زبان‌شناسی دارند. در هر قسمت راجع به موضوعات متفاوتی صحبت می‌شود و اصولا گفتگوها میان دو نفر انجام می‌شود.

پادکست صوتی انگلیسی The Joe Rogan Experience

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

پادکست صوتی انگلیسی  Joe Rogan Experience مناسب افرادی است که انگلیسی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و جز حرفه‌ای‌ها هستند. شما می‌توانید این پادکست را از اسپاتیفای، یوتیوب، گوگل پادکست و… دنبال کنید. موضوعات این پادکست بسیار متنوع است. این پادکست حدود ۲۰۰۰ اپیزود دارد و درباره سیاست، علم، ورزش و… صحبت می‌کند. جو روگان جز بهترین کمدین‌های دنیا است و برای همین اکثر پادکست‌ها کمی طنزگونه هستند و به مسائل فرهنگی اشارات زیادی دارند.

پادکست انگلیسی برای تقویت لیسنینگ Preply Talks

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

Preply Talks گزینه دیگری برای افرادی است که انگلیسی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و در درجه Advanced هستند. معلمان این پادکست بسیار حرفه‌ای هستند و نکات مهم و خوبی را مطرح می‌کنند. تمامی اپیزودها روی آموز زبان تمرکز ندارند و به موضوعات دیگر هم پرداخته می‌شود اما در همین حین نکات خوبی اشاره می‌شود.

پادکست های خوب به زبان انگلیسی: What If World

پادکست های خوب به زبان انگلیسی

What If World هم جز پادکست های خوب به زبان انگلیسی است. این پادکست برای کودکان ساخته شده است اما در هر سنی باشید می‌توانید آن را گوش دهید. در این پادکست به سوالات عجیب و غریبی که درباره جهان وجود دارد، پاسخ داده می‌شود. هر قسمت حدود ۲۰ دقیقه است و موضوعات بسیار جذاب و گیرا هستند. برای همین کودکان مشتاق می‌شوند تا پادکست را گوش بدهند.

پادکست های آموزش زبان انگلیسی با This American Life

پادکست های آموزشی زبان انگلیسی

یکی دیگر از بهترین پادکست های آموزش زبان انگلیسی، This American Life است. این پادکست مناسب افرادی است که می‌خواهند با فرهنگ آمریکا آشنا شوند. بحث‌های این پادکست درباره گزارشات و داستان‌های ایالت‌های مختلف آمریکا است. در آن درباره سبک زندگی، سیاست و… صحبت می‌شود و تا کنون جوایز مختلفی را دریافت کرده است.

اگر به دنبال وب سایت‌های فارسی آموزش زبان هستید، مطلب معرفی برترین منابع فارسی یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

سایت پادکست انگلیسی Crime Junkie

سایت پادکست انگلیسی

اگر به موضوعات جنایی علاقه دارید، سایت پادکست انگلیسی Crime Junkie گزینه مناسبی برای شما است. هر اپیزود آن حدود ۵۰ دقیقه است. در این پادکست درباره پرونده‌های باز، جنایات بزرگ و… حدس‌ ها و نظریه‌هایی ارائه می‌شود. جنایات بزرگ و قتل‌ها از جنبه‌های مختلف بررسی می‌شوند.

پادکست های ساده انگلیسی Overheard

سایت پادکست انگلیسی

Overheard از بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی است که توسط National Geographic ساخته شده است. موضوعات این پادکست درباره علم و طبیعت است و کارکنان این شبکه داستان‌های ماجراجویی خود را در سراسر دنیا تعریف می‌کنند. هر قسمت حدود ۲۰ دقیقه است و شما می‌توانید از یوتیوب، گوگل پادکست و… این پادکست را بشنوید.

پادکست های خوب به زبان انگلیسی در The Writer’s Voice

پادکست های خوب به زبان انگلیسی

از پادکست های خوب به زبان انگلیسی، The Writer’s Voice است. در این پادکست داستان هفته توسط نویسنده آن خوانده می‌شود. این پادکست توسط The New Yorker تهیه می‌شود و افرادی که به شنیدن داستان علاقه دارند، می‌توانند از این پادکست استفاده کنند و داستان‌های خوب دنیا را با صدای خود نویسنده بشنوند.

پادکست های مقدماتی انگلیسی News in Slow English

پادکست های مقدماتی انگلیسی

پادکست های کوتاه انگلیسی News in Slow English برای افرادی مناسب است که به دنبال تقویت مهارت‌های زبانی خود هستند. با کمک این پادکست می‌توانید از اخبار روز دنیا هم باخبر شوید. اخباری که خوانده می‌شوند، با سرعت کمتری از حالت عادی بیان می‌شوند. این پادکست بخش‌های مختلفی دارد و به موضوعات متفاوتی می‌پردازد. اگر می‌خواهید گرامر خود را تقویت کنید، می‌توانید پادکست‌های آن بخش را گوش بدهید. برای سایر مهارت‌ها هم می‌توانید وارد بخش مخصوص آن‌ها شوید.

سایت پادکست انگلیسی Comedy Bang Bang

پادکست های خوب به زبان انگلیسی

از پادکست های خوب به زبان انگلیسی می‌توان به Comedy Bang Bang اشاره کرد. این پادکست موضوعات طنزی دارد و فرهنگ آمریکایی را با این دید بررسی می‌کند. این پادکست حدود ده سال است که منتشر می‌شود و از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید زبان را با داستان‌ها و ماجراهای کمدی یاد بگیرد، حتما اپیزودهای این پادکست را دنبال کنید.

نرم افزار پادکست انگلیسی Tumble

نرم افزار پادکست انگلیسی
نرم افزار پادکست انگلیسی Tumble نیز برای کودکان طراحی شده است اما بزرگسالان هم می‌توانند از آن استفاده کنند. یادگیری زبان یک فرایند است. برای همین آن چه برای کودکان طراحی می‌شود، به صورت پله پله زبان را آموزش می‌دهد. هر قسمت حدود ۱۵ دقیقه است تا حوصله کودک هنگام گوش دادن سر نرود. اصولا موضوعات درباره علم و دانش است.

پادکست های آموزش زبان انگلیسی Business English Pod

پادکست های آموزش زبان انگلیسی

Business English Pod نیز از بهترین پادکست های آموزش انگلیسی است. اگر به دنبال راه‌اندازی کسب و کار در کشورهای انگلیسی زبان هستید یا می‌خواهید در این کشورها کار پیدا کنید، حتما این پادکست را گوش دهید. در واقع، با این پادکست یاد می‌گیرید چگونه در بیزنس حرف بزنید، ارائه دهید و… . هر قسمت موضوعی دارد که میزبان درباره آن صحبت می‌کند. برای شنیدن این پادکست باید دانش انگلیسی خوبی از کار خود داشته باشید تا بتوانید نکات را متوجه شوید.

پادکست های ساده انگلیسی با Global News

پادکست های خوب به زبان انگلیسی

پادکست دیگری که می‌توانید از آن بهره ببرید، اخبار شبکه BBC است. با Global News به همین سادگی می‌توانید اخبار روز دنیا را دنبال کنید، از موضوعات مختلف باخبر شوید و در عین حال، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این پادکست مناسب افرادی است که می‌خواهید انگلیسی بریتانیایی را یاد بگیرند. این پادکست انگلیسی مبتدی رایگان، برای افراد سطح متوسط و حرفه‌ای هم مناسب است و صرفا برای افرادی که در ابتدای راه هستند، نیست.

پادکست انگلیسی برای کودکان: The Past & The Curious

پادکست انگلیسی برای کودکان

The Past & The Curious پادکست انگلیسی برای کودکان است و تاریخ را به آن‌ها آموزش می‌دهد. این پادکست بسیار جذاب است و حوصله کودکان را سر نمی‌برد. اگر جز افرادی هستید که انگلیسی را در حد مبتدی می‌دانید، شما هم می‌توانید اپیزودهای این پادکست را گوش دهید. تمامی مکالمات بسیار واضح هستند تا بتوانید به خوبی کلمات را بشنوید.

پادکست انگلیسی مبتدی و برای کودکان Radiolab: Pickle

پادکست انگلیسی مبتدی

Radiolab: Pickle پادکست انگلیسی مبتدی رایگان است و برای کودکان بسیار مناسب است. در این پادکست افراد بزرگسال به سوالات کودکان به صورت ساده پاسخ می‌دهند. گفتگوها روان و آرام انجام می‌شود و کودک می‌تواند لغات را واضح متوجه شود. هر اپیزود موضوع خاص خود را دارد و اگر شما هم در ابتدای راه هستید، می‌توانید از این پادکست استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب …تا از بهترین سرویس های آنلاین پادکست های انگلیسی را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سرویس‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و آیفون
۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون
معرفی بهترین سرویس های اصلاح اشتباهات نامه و درخواست ها به زبان انگلیسی
بهترین ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی
بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی
بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی
معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۱

نظرات