آموزش نحوه حذف موقت اکانت اینستاگرام در ورژن جدید

آموزش نحوه حذف موقت اکانت اینستاگرام در ورژن جدید

اینستاگرام از محبوبترین شبکه های اجتماعی دنیا است. از ویژگی های مثبت Instagram این است که هر زمان که بخواهید می توانید اکانت خود را موقت غیرفعال 🚫 کنید. در این حالت اکانت و اطلاعات شما در سرورهای اینستاگرام باقی می ماند اما از دید دیگران پنهان می شود. در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه حذف موقت اکانت اینستاگرام در ورژن جدید میپردازیم.

نحوه دی اکتیو موقت اینستاگرام در کامپیوتر ، آیفون ، اندروید و..

?How to Deactivate Your Instagram Account Temporarily

گاهی ممکن است یک شبکه اجتماعی با تمام ویژگی های مثبتی که دارد، برای ما خسته کننده شود یا وقت زیادی را از ما بگیرد. ممکن است دلایل زیادی برای یک کاربر وجود داشته باشد تا بخواهد کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرد. اینستاگرام نیز از این امر مستثنی نیست. نکته مثبت اینستاگرام این است که شما می توانید بدون پاک کردن دائمی اکانت خود، آن را برای مدتی غیرفعال کنید. به این روش، قطع موقت اینستاگرام یا دی اکتیو کردن اکانت گفته می شود. در این مطلب از انزل وب روش دی اکتیو موقت اینستاگرام با لینک مستقیم را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

آموزش نحوه حذف موقت اکانت اینستاگرام

وقتی اکانت Instagram خود را دی اکتیو کنید، تصاویر، لایک‌ها، کامنت‌ها و پروفایل شما همچنان در اینستاگرام باقی می‌ماند اما از دید بقیه پنهان می‌شود. این روش با حذف کامل اکانت فرق دارد. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید اکانت خود را با لپ تاپ یا کامپیوتر برگردانید. در نتیجه، دی اکتیو موقت اینستاگرام با برنامه گوشی امکان‌پذیر نیست و در گوشی خود برای اینکار باید وارد مرورگرهایی نظیر کروم و.. شوید.

برای حذف موقت اینستاگرام در ورژن جدید در کامپیوتر یا گوشی خود از طریق مرورگر وارد سایت اینستاگرام شوید. اگر وارد اکانت خود نشده‌اید، نام کاربری، ایمیل یا شماره را وارد کنید. سپس رمز اکانت خود را وارد کنید و روی Log in بزنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و Profile را انتخاب کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

روی Edit Profile بزنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

اگر از قبل در مرورگر وارد اکانت خود شده بودید، می‌توانید مستقیما از لینک ویرایش اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

حال برای حذف موقت اینستاگرام از سمت راست و پایین صفحه روی لینک حذف موقت اینستاگرام یعنی Temporarily Disable My Account کلیک کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

حال روی کادر Select بزنید و یکی از دلایل نوشته شده را انتخاب کنید. برای راحتی کار می‌توانید گزینه Something Else را انتخاب کنید. پس از آن در کادر بعدی رمز اکانت خود را وارد کنید. در نهایت روی دکمه Temporarily Disable Account بزنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

وقتی روی Temporarily Disable Account بزنید، اینستاگرام بار دیگر از شما می‌پرسد که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را دی اکتیو کنید یا خیر. روی Yes بزنید.

توقف موقت اینستاگرام

حال اکانت شما غیرفعال شده است. هر زمان که دوباره وارد آن شوید، فعال می‌شود.

اگر می خواهید بخش پیشنهادات اینستاگرام را حذف کنید، به مطلب آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام مراجعه کنید.

نکاتی درباره توقف موقت اینستاگرام

شما تنها می‌توانید از طریق کامپیوتر یا مرورگر به پاک موقت اینستاگرام بپردازید.

وقتی اکانت خود را دی اکتیو کردید، کافی است دوباره Log in شوید تا اکانت شما از حالت غیرفعال بودن خارج شود.

توقف موقت اینستاگرام

این کار را یک بار در هفته می‌توانید انجام دهید. به این معنا که وقتی اکانت خود را دی اکتیو کردید و سپس پشیمان شدید و وارد اکانت خود شدید، تا یک هفته دیگر نمی‌توانید به Deactive کردن اکانت خود بپردازید.

وقتی اکانت خود را دی اکتیو کنید، هیچ تغییری در تعداد فالور و پیج‌هایی که دنبال کرده‌اید، ایجاد نخواهد شد. در واقع، هیچ تغییری در بخش‌های مختلف اکانت شما ایجاد نخواهد شد.

در این مدت هم هیچ اکانتی نمی‌تواند شما را آنفالو کند. زیرا اصلا پیج غیرفعال شده را نمی‌توان جستجو کرد. در نتیجه، امکان آنفالو کردن هم وجود ندارد. پس نیازی نیست نگران فالورهای خود باشید. وقتی اکانت خود را فعال کنید، همه چیز به همان شکل قبل باقی مانده است.

برای فعال کردن مجدد اکانت اینستاگرام نیازی نیست حتما از کامپیوتر استفاده کنید. بلکه از طریق گوشی هم می‌توانید این کار را انجام دهید زیرا تنها کاری که باید بکنید این است که وارد اکانت خودتان شوید.

اگر از تبلیغات اینستاگرام خسته شده اید و می‌خواهید آن‌ها را حذف کنید، مطلب آموزش ۴ روش حذف تبلیغات اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام پرداختیم. آیا موفق به دیسیبل موقت اینستاگرام خود شدید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • A.j says:

    سلام ببخشید من اکانتم رو حدودا ١۴ ساعت پیش موقتا دی اکتیو کردم ولی با گوشی مادرم چک کردم دیدم هنوز هم قابل رویت هست پیجم با تمامی اطلاعات…میشه راهنمایی بفرمایین؟