آموزش روش های جدید افزایش بازدید استوری اینستاگرام

آموزش روش های جدید افزایش بازدید استوری اینستاگرام

ویژگی استوری اینستاگرام (Instagram Stories) ⭕ به یکی از پر استفاده ترین ابزار های این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. با وجود مخاطب های زیاد و جذابیت آن، استوری راه محبوبی برای بازاریابی می باشد. در حاضر درصد بالایی از مشاغل از استوری برای تبلیغ و بازاریابی استفاده می کنند. امروز در انزل وب قصد داریم تا راه هایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام به شما آموزش دهیم.

نحوه بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام جدید

How To Getting More Views on Your Instagram Stories 

استوری اینستاگرام قطعا پتانسیل بزرگی در زمینه بازاریابی و تبلیغات دارد. با کمک برخی از قدرتمند ترین استراتژی های بازاریابی محتوا، می توان مخاطب ها و بازدید های آن را هم افزایش داده تا به حداکثر بهره وری ممکن برسیم. در ادامه بهترین استراتژی های موجود را بررسی می کنیم.

زمانبندی برای افزایش بازدید استوری رایگان

وجود یک تقویم سرمقاله برای تولید و انتشار استوری ضروری است. زیرا این مورد به شما کمک می کند تا مطالب خود را از قبل برنامه ریزی کنید و طبق برنامه پیش بروید. البته برنامه ریزی باعث ارائه تجربه بهتر به کسانی که شما را دنبال می کنند نیز می شود. زیرا آن های می دانند که چه زمانی انتظار استوری جدید را داشته باشند. ارسال استوری در زمان مناسب را هم در نظر داشته باشید و در ساعت هایی که بیشتر فعال هستند استوری کنید.

همچنین اگر بازدید ویدیو های شما نیز پایین است، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل افزایش ویو یا بازدید ویدیو در اینستاگرام : روش های اصولی رایگان تا غیر حرفه ای! را هم مطالعه نمایید.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، چه چیزی را منتشر کنیم؟

در اصل می توانید هر چیزی را شامل عکس، فیلم و.. در استوری قرار دهید اما در نظر داشته باشید که محدود به ارسال حداکثر ۱۰۰ استوری در ۲۴ ساعت هستید. مقدار پیشنهادی ۶ استوری در روز است زیرا بررسی ها نشان داده بیزینس هایی که استوری زیادی می گذارند، بازدید کمتری کسب می کنند. در نتیجه با ترکیب مناسب، می توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید. البته اگر تمرکز شما روی تهیه پست است، می توانید پست های خود را در استوری به اشتراک بگذارید.

ارزیابی محتوا

شما باید همواره رفتار مخاطب ها را از طریق Instagram Insights مورد بررسی قرار دهید. با وجود این آمار ها و بررسی محتوا کار شما برای تولید محتوای پر بازدید ساده تر می شود.

اموزش افزایش ویو در اینستاگرام با استفاده از نظر سنجی

استوری ویژگی های شگفت انگیزی برای ایجاد تعامل با مخاطب دارد. با قرار دادن به جا و مناسب نظر سنجی ها در شکل های مختلف، می توانید افزایش تعامل مناسبی داشته باشید.

اموزش افزایش ویو در اینستاگرام با استفاده از نظر سنجی

استفاده از استیکر Question

معمولا دنبال کنندگان سوالاتی در ذهن خود راجب کار شما دارند. با قرار دادن استیکر Question، به مخاطبان این فرصت را بدهید که در مورد موضوعات مربوط به کسب و کار شما سوال کنند. این کار برای افزایش بیشتر درگیری مخاطب با شما تا بیشتر راجب کسب و کار و ابهام های پیش آمده فکر کند، مفید است.

استفاده از استیکر Question

استفاده از یک پیشنهاد محدود

مردم تخفیف ها را دوست دارند و می دانند چگونه بین موارد خوب و نه چندان عالی تفاوت قائل شوند. این پیشنهاد چه شامل تخفیف در فروش و یا ارسال هدیه در زمان محدودی باشد، بازخورد خوبی در استوری خواهد داشت.

استفاده از یک پیشنهاد محدود

پاسخ به پیام ها برای افزایش ویو استوری اینستاگرام رایگان

گاهی اوقات فالور ها در پاسخ به استوری های شما، پیام هایی ارسال می کنند. آن ها تلاش خود را کرده اند تا پاسخ دهند. بنابراین اگر می خواهید به آن ها احساس قدردانی منتقل کنید، پاسخ پیام ها را بدهید. به یاد داشته باشید که مشارکت نقش عمده ای در علاقه مندی بیشتر مردم به شما و مشاهده استوری های آینده دارد.

پاسخ به پیام ها برای افزایش ویو استوری اینستاگرام رایگان

استفاده از هشتگ برای افزایش آمار بازدید استوری اینستاگرام

استفاده از هشتگ از با سابقه ترین راه های بازاریابی در دنیای دیجیتال می باشد. بنابراین استفاده از هشتگ در استوری اینستاگرام، باعث افزایش بازدید خواهد بود. البته استفاده به جا و مرتبط از هشتگ را فراموش نکنید. همینطور شما باید تمرکز خود را روی تصویر قرار دهید و هشتگ در قسمتی قرار داده شود.

همینطور اگر متوجه شدید که هشتگ ها باز نمی شوند، مطالعه مطلب آموزش ۸ روش حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام نیز برای شما مفید خواهد بود.

بالا بردن ویو استوری با استفاده از تبلیغ

بیش از ۱۵ میلیون حساب تجاری در اینستاگرام و بیش از دو میلیون تبلیغ کننده پر بازده وجود دارند. اگر شما بودجه ای برای تبلیغ در نظر گرفته اید، استفاده از تبلیغ در پیج های دیگر منجر به افزایش بازدید پیج و استوری شما نیز می شود.

علت پایین آمدن ویو استوری چیست؟ استفاده از تبلیغ

کمپین محتوای برند دار

اجرای کمپین محتوای برند دار (Branded content) اگر به درستی انجام شود، همیشه بازدهی خوبی دارد. از کاربران بخواهید تا شما را تگ کنند که استوری آن ها را باز نشر دهید. با این کار بازدید های خوبی کسب خواهید کرد.

کمپین محتوای برند دار

چگونه بازدید استوری اینستاگرام را بالا ببریم؟ استفاده از لوکیشن

اگر بیزینس شما محدود به مکان خاصی است و یا مشتری های شما در محدوده خاصی هستند، با استفاده از لوکیشن می تواند تمرکز خود را روی افزایش بازدید در آن منطقه قرار دهید.

علت پایین آمدن ویو استوری چیست؟ کمی استراحت کنید

اگر زمانی احساس کردید که بازدید های شما افت محسوسی پیدا کرده است، مدتی به خود استراحت دهید. بهتر است ۲۴ ساعت استوری نگذارید. اجازه دهید کل الگوریتم ها بازنشانی شود. سپس با یک محتوای جدید و استفاده از یک نظر سنجی، پرسش و.. مجدد شروع به انتشار و تعامل کنید.

کمی استراحت کنید

سایر نکات

  • گرافیک: طراحی بصری، تایپوگرافی و.. همگی باعث افزایش رضایت مخاطب و افزایش بازدید می شود.
  • آزمایش، تجزیه و تحلیل، مقایسه، تکرار: پس از گذشت زمان، تجزیه و تحلیل است که جهت صعودی را مهیا می کند. بررسی Reach و Impressions، Taps و.. بسیار مهم هستند.

سایر نکات

در پایان اگر علاقه مند به عکاسی از غذا هستید، مطالعه مطلب آموزش ۲۱ نکته مهم عکاسی از غذا برای اینستاگرام و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه هایی برای افزایش بازدید استوری رایگان آیفون و اندروید به شما آموزش دادیم. آیا استراتژی دیگری هم می شناسید که به آن اشاره نکرده باشیم؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه افزایش بازدید استوری اینستاگرام را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات